رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
چاه-بازکنی-در-کرج

فهرست مطالب

لوله بازکنی کرج

لوله بازکنی کرج شبانه روزی بدون دریافت هزینه بازدید انجام می شود
لوله بازکنی تضمینی در عظیمیه کرج 24 ساعته ، ارسال کمتر از یک ربع به محل
📞 09198806367 تماس مستقیم

با شرکت همیشه آنلاین لوله بازکنی کرج دیگر مجبور به تحمل بوی فاضلاب در محیط منزل نیستید با یک تماس در کمتر از 20 دقیقه از محل شما بهترین چاه بازکن با کاملترین تجهیزات ارسال می شود
لوله بازکنی بدون کثیف کاری و فوری تر از همهه جا با رعایت نکات بهداشتی در سراسر کرج

لوله-بازکنی-کرج
لوله بازکنی تضمینی با مجوز رسمی در کرج

لوله بازکنی دائمی و شبانه روزی کرج

بدون نگرانی در هر تایمی از روز هفته به صورت 24 ساعته اگر لوله های فاضلاب منزل شما گرفت و آب فاضلابی بالا زد می توانید با شرکت لوله بازکنی تضمینی برادران جعفری در سراسر کرج تماس بگیرید

لوله-بازکن-کرج
بهترین لوله بازکن کرج

چاه بازکنی فوری لوله فاضلاب در کرج

چاه بازکنی حمام ، چاه بازکنی آشپزخانه ، چاه بازکنی بدون نه گفتن با هر مشگلی در کوتاه ترین زمان در سراسر کرج
برای درخواست چاه بازکنی کرج به تبلیغ های برچسبی ، تبلیغ در سایت دیوار و سایر سایت های نامعتبر اطمینان نکنید
بهترین چاه بازکن را در اولین تماس شما ارسال می کنیم

چه مشکلاتی را می توانید توسط لوله بازکنی کرج حل کنید؟

باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه 
باز کردن لوله فاضلاب حمام
رفع گرفتگی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی
باز کردن لوله فاضلاب حیاط پارکینگ
باز کردن لوله فاضلاب پشت بام
رفع گرفتگی تضمینی ماشین لباسشویی

لوله بازکنی کرج با انجام باز کردن لوله های فاضلاب، درآوردن زباله های انباشته شده در لوله ها، تخلیه چاه فاضلاب و درآوردن اشیا از داخل لوله ها می تواند شما را از این وضعیت سخت نجات دهد. داشتن تخصص و حرفه ای بودن در این کار بسیار مهم می باشد. تمام تکنسین های این مجموعه دارای تخصص لازم و کافی برای انجام تمام اقدامات لازم هستند و می توانند به راحتی مشکلات لوله های فاضلاب و چاه فاضلاب شما را حل نمایند. لوله بازکنی کرج آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

بهترین راه حل لوله بازکنی کفشور حمام در کرج

محدوده حمام یکی از قسمت های پر کاربرد فضای خانه هر یک از ما محسوب می شود ، که اگر دچار گرفتگی شود و آب فاضلاب از این محدوده بالا بزند باعث از بین رفتن آرامش روحی و روانی می شود .
دلیلی که منجربه گرفتگی کفشور حمام می شود :
در اکثر مواقعی که اصلاح صورت یا سایر قسمت های بدن در حمام انجام می شود موهای بدن داخل لوله کفشور حمام ریخته شده و در گذر زمان باعث گرفتگی و بالا زدن آب فاضلاب از کفشور حمام می شود .
حالا اگر آب فاضلابی در کف حمام جمع شود چه خطراتی دارد ؟ 1 – رطوبتی که از حمام به پزیرایی یا محیط اتاق خواب پخش می شود باعث مریضی و عوارض بهداشتی دارد 2 – یکی از اصلی ترین دلیل های از بین رفتن کاشی کف حمام 2 – باعث عبور نم و ایجاد نشتی در طبقه پایین ساختمان می شود

لوله-بازکن-حمام-در-کرج
رفع گرفتگی و چاه بازکنی حمام در کرج

برای دریافت لوله بازکنی حمام در سراسر استان البرز کرج می توانید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .

بهترین لوله بازکن آماده در کرج

شما هر لحظه از تایم هایی که در حال سپری است امکان دارد به لوله بازکن نیاز داشته باشید ! شرکت لوله بازکنی برادران جعفری یکی از شرکت های آماده به خدمت در سراسر کرج با بیش از 300 سرویسکار لوله بازکن می باشد .

بهترین لوله بازکن را در هر منطقه ای چگونه انتخاب کنیم ؟ از آنجایی که سایت بزرگ و معتبر گوگل از همه سایت های تبلیغاتی رتبه معتبری دارد می توانید از لینک یک تبلیغات گوگل برای درخواست لوله بازکن کرج استفاده نمایید .

چاه بازکنی کفشور پارکینگ در البرز کرج

برای چاه بازکنی کفشور پارکینگ روش های بسیار زیادی وجود دارد ولی ما از روشی استفاده می کنیم که نه آسیبی به تجهیزات و لوله  شما وارد شود ، لوله بازکنی بدون کثیف کاری باشد ، لوله بازکنی با هزینه بسیار کمی ارائه بشود و در کوتاه ترین زمان تمام بشود .
بهترین روش لوله بازکنی کفشور پارکینگ استفاده از فنر تراش معمولی با سر فنر های مختلف نسبط به گرفتگی می باشد

لوله بازکنی توالت فرنگی در کرج

چه چیزی باعث تکثیر بوی بد در محیط سرویس بهداشتی و منزل می شود ؟
یکی از سوالات تکراری و جواب واجبی می باشد که به ادامه زندگی بدون دردسر کمک می کند ، گرفتگی هر یک از لوله های فاضلابی به مانند توالت فرنگی به صورت کم قدرت بدون بالا زدن آب فاضلابی باعث ایجاد بوی بد در محیط می شود و شما هر چقدر هم تمیز کاری و از عطر برای از بین بردن بوی بد استفاده کنید ناتوان خواهید ماند .
چگونه بوی بد را در سرویس بهداشتی از بین ببریم ؟ برای اطلاع بیشتر کلیک کنید

دلیل اصلی انسداد و گرفتگی توالت فرنگی ؟ 

  • انداختن دستمال مرطوب و دستمال کاغذی به داخل توالت
  • اشیاء سخت و پلاستیکی که در داخل لوله گیر می کند
  • در مواقع تعمیرات محیط سرویس بهداشتی ریختن مصالح ساختمانی باعث گرفتگی می شود
  • در هنگام تمیز کاری محیط توالت فرنگی امکان دارد دستمال پارچه ای داخل لوله گیر کند
  • و آخرین دلیل که اکثرا برای رفع این مشگل بیشتر از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری استفاده می شود گرفتگی با مدفوع بزرگ می باشد

باز کردن توالت فرنگی در کرج بدون شکستن با دستگاه های رباتی

برای لوله بازکنی مهندسی و استاندارد باید قبل از لوله بازکنی نوع گرفتگی و دلیل اصلی گرفتگی و مهم تر از همه محل دقیق تا متراژ گرفتگی را باید با دستگاه تصویر برداری دوربینی که در اختیار شرکت لوله بازکنی برادران جعفری می باشد تشخیص بدهیم .
ما به شما تضمین می کنیم که تا به امروز بیش از 30 سال سابقه کاری در حوضه لوله بازکنی بدون آسیب به تجهیزات منزل و نارضایتی مردم از خدمات در حال ارائه کار لوله بازکنی در ایران هستیم . برای لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت توالت فرنگی همین الان با ما در سراسر استان البرز کرج تماس بگیرید

  📞   44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673
📞 09198806367 تماس مستقیم

آیا به تخلیه چاه فاضلاب در کرج نیاز دارید؟

از کجا اطلاع دقیق دارید که آیا چاه فاضلاب شما پر شده است یا لوله فاضلاب شما گرفته است ؟
در بعضی از مواقع افرادی با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در کرج تماس می گیرند و درخواست ماشین تخلیه چاه جهت خالی کردن چاه فاضلاب می کنند بدون اطلاع دقیق از وضیعت چاه فاضلاب
نشانه هایی که نشان می دهد چاه فاضلاب شما پر شده است ؟ شما با باز کردن درب چاه از وضیت پر بودن یا خالی بودن چاه فاضلاب مطلع خواهید شد ،رطوبت در محیط چاه فاضلابی شما آشکار می شود ، آب فاضلابی در قسمت کفشور پارکینگ بالا و پایین می رود ( در بعضی از مواقع بعد از پر شدن چاه فاضلاب خاک چاه آب را مکش می کند و پس می دهد )

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در استان بزرگ کرج هم خدمات لوله بازکنی ، هم خدمات تخلیه چاه و هم خدماتی که مرتبط به چاه کنی کرج می شود را انجام می دهد .

خدمات فنی لوله
تمامی خدمات فاضلابی

خارج کردن اشیا از لوله های فاضلاب توسط لوله بازکنی کرج

یکی از بدترین و ناگوارترین اتفاقاتی که برای کسی می تواند بیفتد، افتادن وسایل قیمتی مانند طلا و گوشی همراه به داخل لوله فاضلاب می باشد. درآوردن اشیا قیمتی از داخل لوله های فاضلاب از تخصص های لوله بازکنی کرج می باشد. شاد در لحظه افتادن وسایل خود به داخل فاضلاب دچار ترس و اضطراب شوید اما باید بدانید که لوله بازکنی کرج در سریع ترین زمان خود را به محل رسانده و اشیا شما را از داخل لوله ها خارج می نماید.

بعد از افتادن وسایل تان به داخل لوله هیچ اقدامی انجام ندهید. برخی از افراد به اشتباه بعد از افتادن وسایل خودشان اقدام به برداشتن آن می نمایند و یا با باز کردن آب به داخل لوله سبب جا به جایی آن می گردند. بهتر است بدون انجام هیچ کاری فوری با لوله بازکنی کرج تماس گرفته و تا آمدن آن ها صبر نمایید.

لوله بازکنی کرج با انجام تکنیک های حرفه ای وسایل قیمتی شما را در درون لوله های فاضلاب خارج می نماید و لازم نیست شما نگران اشیا قیمتی خود باشید. بزرگی و کوچکی وسایل شما هیچ تفاوتی در خارج کردن آن نخواهد داشت.

برخی به اشتباه این تصور را دارند که کار درآوردن اشیا از لوله های فاضلاب کار سختی نیست و خودشان نیز می توانند این کار را انجام دهند ولی باید گفت که این تفکر کاملا غلط است و تنها افراد حرفه ای و متخصص قادر به درآوردن اشیا از داخل لوله های فاضلاب هستند. لوله بازکنی کرج با دارا بودن افراد حرفه ای و کار بلد اشیا قیمتی شما را بدون هیچ گونه آسیبی از لوله خارج می نمایند. در مواردی که افراد خودشان اقدام به کار می نمایند ممکن است آسیب زیادی به وسایل قیمتی وارد گردد.

رفع گرفتگی لوله آشپزخانه با خدمات لوله بازکنی تمیز و بهداشتی در کرج

لوله بازکنی و چاه بازکنی لوله سینک ظرفشویی ، لوله کفشور آشپزخانه ، لوله تخلیه ماشین لباسشویی در سراسر کرج به صورت کاملا تمیز و بهداشتی انجام می شود .
اگر هر یک از لوله های فاضلابی شما در استان کرج دچار گرفتگی شده است و نیاز شما به چاه بازکن با مزیت های ارائه خدمات بدون شکستگی ، بدون کثیف کاری ، قیمت کم و با تحویل فوری هستید همین الان با ما در این استان به صورت همه ساعته تماس بگیرید .
شرکت لوله بازکنی با اصلات برادران جعفری شرکتی است که در ارائه خدمات فاضلابی به صورت 100% تضمینی می توانید اعتماد نمایید

لوله-بازکنی-آشپزخانه-در-کرج
لوله بازکنی تمیز لوله آشپزخانه در کرج

لوله بازکنی کرج با قیمت مناسب

برخی از لوله بازکن ها با درخواست دستمزدهای بسیار زیاد و غیر منطقی باعث ایجاد فشار به بودجه اقتصادی مشتریان می شوند. در حال حاضر با این اوضاع اقتصادی نا مطلوب بیشتر خانواده ها توانایی پرداخت هزینه های اضافی و ناگهانی زیاد را ندارند. ممکن است شما اصلا انتظار خراب شدن لوله های فاضلاب و یا گیر کردن اشیا در داخل لوله را نداشته باشید . و این موضوع به صورت ناگهانی اتفاق بیفتد. در این صورت پرداخت پول بسیار زیاد برای هر کسی ممکن نخواهد بود.

لوله بازکنی کرج با دارا بودن افراد حرفه ای و متخصص در امر لوله بازکنی قیمت های مناسب و منطقی را از مشتریان درخواست می نماید. شما می توانید بدون هیچ نگرانی در صورت نیاز با این مجموعه تماس گرفته و خدمات خود را دریافت نمایید.خدمات لوله بازکنی به صرفه و کم هزینه می تواند برای بودجه خانواده با صرفه باشد. در صورت نیاز داشتن به لوله بازکنی از افراد غیر حرفه ای و غیر متخصص دوری نمایید . و فورا با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. برای دریافت قیمت های مناسب لوله بازکنی می توانید این مجموعه را بدون هیچ نگرانی انتخاب نمایید.

لوله باز کنی کرج و ارائه سریع ترین خدمات

وجود مشکل در لوله های فاضلاب موضوعی است . که باید در زمان کوتاهی حل گردد. وجود مشکل در فاضلاب باعث ایجاد بوی بسیار بد در خانه و وجود حشرات موذی می گردد. برای مقابله با این مسائل باید در سریع ترین زمان ممکن با لوله بازکنی کرج تماس گرفته . تا مشکل خود را شرح دهید. این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن خدمات لازم را ارائه می دهد. افراد حرفه ای با در دست داشتن لوازم و وسایل لازم به محل مراجعه نموده و مشکل موجود را برطرف می نمایند.

سوالات مشتریان از سایت لوله بازکنی استان کرج

راه حل %100 تضمینی برای از بین بردن گرفتگی بدون آسیب چیست ؟
سوال مشتری : سلام ببخشید بنده در منطقه فردیس کرج بیش از پنج ماه هست که مستاجر هستم و در یک آپارتمان 5 طبقه ای در طبقه پنجم زندگی می کنم . از روزی که ما به این خانه سکونت کردیم بیش از پنج بار با گرفتگی لوله کاسه توالت ایرانی روبه رو شده ایم برای حل این مشگل چه راه حلی پیشنهاد می کنید ؟
پاسخ : به علت نامشخص بودن نوع گرفتگی ما از دستگاه تصویربرداری برای برسی گرفتگی استفاده می کنیم در صورت از بین رفتن مشکل گرفتگی را حل می کنیم در غیر این صورت هر خدماتی که به تعمیرات و لوله کشی فاضلابی مرتبط باشد را انجام می دهیم ( به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم )

برای رفع گرفتگی لوله آب باران و کفشور پشت بام بهترین راه حل چیست ؟
سوال مشتری : در هنگام بارندگی شدید مخصوصا در فواصلا زمستانی و بهاری لوله کفشور ناودانی یا همان لوله کفشور پشت بام ما دچار گرفتگی می شود و ما باید تا موقع خشک شدن باران صبر کنیم و بعد آب سقف منزل خود را با سطل تخلیه کنیم ، راه حل شما به این موضوع چیست ؟
پاسخ ما : به احتمال خیلی زیاد شما از قسمت لوله پایین زانویی کفشور پشت بام خود دچار گرفتگی لوله شده اید و ما بعد از مشاهده مشکل گرفتگی شما را در کوتاه ترین زمان به صورت تضمینی تا 10 سال باز می کنیم .

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

37 پاسخ

  1. عرض سلام وخسته نباشید حدود دوسال است که توالت فرنگی نصب شده ودر کف توالت فرنگی که با چسب آکواریوم اب بندی شده است در بعضی از قسمتهایی که اب بندی شده لکه های سیاه رنگی مشاهده میشود علت بوجود امدن این لکه ها را برای بنده توضیح بدهید.
    باتشکر

    1. سلام عزیز این چنین مواردی باید به صورت عینی از نزدیک به صورت کامل برسی بشه و بعد در رابطه با مشگلتون راه حل ارائه بکنیم

  2. سلام وعرض ادب من یجور اسید گرفتم که ریختم درون لوله تا اگه گرفته باشه راهش باز شه چون بالا میومد وتاثیر چندانی نداشت واب رفت پایین وباز برگشت حالا عرضم اینه که اگه فنر بزنیم اسید درون چاه بریزه خطر نداشته باشه یموقع.
    چون دوتا یک لیتری ریختم.

  3. سلتم خسته نباشید وقتی داریم ظرف میشوریم از اون لوله اب میزنه بیرون اسید ریختیم فرقی نکرد.
    چیکار میشه کرد؟

  4. سلام برای رفع بوی بد سرویس بهداشتی کثیف کاری نمیشه هزینش چطور؟
    چون خونه اجاره ای هست نمیدونم صاحب خونه قبول کنه یا نه؟
    واقعا بوش آزاردهندست.

    1. سلام عزز لازم نیست هزینه خرج کنید با کمی آب نمک و آب سرکه داخل لوله فاضلابی بریزید مشگلتون تا چند ساعته حل میشه

  5. بعضی از لوله بازکن ها هزینه های هنگفتی رو دریافت میکنن در صورتی که با یه فنر برقی مشکل حل میسه ولی لوله بازکنی شما عالی بود خیلی راضی بودم مرسی.

  6. ممنونم از کار خوب و تمیزتون امید وارم همیشه خوب وخوش باشید. عباس پرتوی مقدم هستم از شمال تهران.

    1. سلام ممنونم تشکر از شما

      موئسسه خدمات همسایه(۲۴ساعته) لوله بازکنی در کرج فوری و تضمینی می باشد
      نزدیک ترین سرویسکار لوله بازکن را همین الان از ما دریافت بکنید
      لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در کرج

      لوله بازکنی ۴۵‌ درصد تخفیف…زیرقیمت همکاران

      ۱۰۰درصد تضمینی..بدون تعطیلی..شبانه روزی
      لوله بازکنی، رفع گرفتگی لوله های:
      حمام،توالت،آشپزخانه،پارکینگ،پشت بام،ترانس، حتی باز کردن لوله های سخت سیمانی بدون خرابی❌

      توجه توجه
      ☑باتمام پروتکلهای بهداشتی زدعفونی دستگاه ها، تمام سرویسکاران با پوشش امن و بهداشتی

      تخلیه چاه با ماشین های۶ و۱۲ هزارتایی دارای پمپ های مکنده و لجنکش
      در آوردن اشیاء مانند: طلا،فرچه،گوشی و غیره..

      ☑رسال نیرو به تمام منطقه در ‌۲۰ دقیقه

    1. لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در کرج
      خدمات لوله بازکنی تخلیه چاه لوله کشی صداقت

      ↩ارسال نیرو به تمام نقاط تهران کمتر از ۲۰دقیقه از نزدیکترین شعبه درمحل↪

      ✔سراسرتهران… شبانه روزی..‌‌.بدون تعطیلی✔

      ⛦%۱۰۰تضمینی… ارزانترازهمه جا.‌‌‌‌..۴۵% تخفیف

      ↙رفع گرفتگی لوله های حمام توالت فرنگی ایرانی آشپزخانه پارکینگ پشت بام پاستیو و حتی باز کردن لوله های سفت وسخت سیمانی با دستگاه ژنراتور برقی پمپ باد بدون خرابی

      ↙تخلیه چاه با ماشین بزرگ وکوچک بدون کثیفی

  7. توانایی تون خیلی خوب لوله بازکنیتون هم خوبه
    ممنونم از به خاطر خوب و با کیفیت انجام دادنتون

    1. لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در کرج
      ✔باز کردن انواع لوله با استفاده از دستگاه ژنراتور

      ✔بصورت شبانه روزی. ✔بدون تعطیلی

      ✔حضور نیم ساعته درمحل. ✔بدون معطلی

      ↩با تعرفه اتحادیه بدون اخذ هزینه اضافه ↪

      ((بارضایت کامل مشتری))

      ✔درآوردن گوشی و طلا و اشیا‌ء از لوله↪

      ✔باز کردن لوله های سخت وسیمانی↪

      ✔رفع بوی بد فاضلاب و رسوب تراشی لوله↪

      لوله کشی سرد و گرم و فاضلاب و تشخیض

      ✔تخلیه چاه با ماشین ۶۰۰۰لیتری۱۲۰۰۰لیتری✔

      ✔لایروبی چاه حفر چاه تبدیل چاه کهنه به نو✔

      ✔شبانه روزی✔↩۱۰۰درصدتضمینی↪

      ↩۴۰درصد تخفیف↪

      لوله بازکنی شبانه روزی تهران

  8. شما تشخیص هم انجام میدین؟
    دیوارمون نم میده اگه انجام میدین بگید بیایید بعد ببین این از کجاشه

  9. ممنونم داداش از این لوله بازکنی خوبتون کاش یه سایتم میزدید که چگونه این همه لوله بازکنی را خوب انجام میدین بقیه لوله بازکنی هایی که افتضاح انجام میدن از شما یاد بگیرن

    1. سلام وظیفه بود

      ✅لوله بازکنی تخلیه چاه سراسر تهران 24 ساعت در کرج و تهران✅
      ✅45% تخفیف و زیر قیمت همکاران✅
      ✅تمام نقاط تهران و کرج در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی از نزدیک ترین شعبه✅
      ✅100% تضمینی✅
      ✅شبانه روزی✅
      ✅بدون تعطیلی✅
      ✅بدون خرابی✅
      ✅رفع بوی بد لوله✅
      ✅با نرخ دولتی✅
      ✅با رعایت پروتکل های بهداشتی ماسک و…✅
      ✅بازدید رایگان✅
      ✅ارزان تر از همه جا✅
      ✅زیر نظر اتحادیه✅
      ✅با حذف واسطه ارزانی را به ارمغان بیاورید✅
      ✅بدون تعطیلی حتی روز های جمعه✅
      ✅رفع گرفتگی انواع لوله✅
      ✅حیاط.سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.پارکینگ.پشت بام.بالکن.سینگ.ظرفشویی.کفشور و روشویی و…✅
      ✅بدونه آسیب به لوله و استفاده از اسید✅
      ✅بدونه کثیف کاری✅
      ✅حتی لوله های سخت و سیمانی( پلیکا.چدن✅
      ✅دستگاه و فنر جدا برای هر سرویس✅
      ✅در آوردن اشیا از لوله
      تشخیص ترکیدگی لوله
      تخلیه چاه با تانک های ۶ و ۱۲ هزار
      باز و بسته کردن در چاه با مغنی
      حفر چاه با نیروی انسانی ایرانی و افغانی
      با مهر و فاکتور معتبر از طرف شرکت و ضمانت
      فقط با یک تماس به مشتریان دائمی ما بپیوندید
      پاسخگویی شبانه روزی

    1. بله بدون شک 100 درصد تضمینی
      تخلیه 100% دوربین بدون شکستن در 30 دقیقه علل مسدود شدن توالت؟
      اول از بچه ها شروع کنیم. در حالی که در سنین پایین به کودکان خود آموزش توالت می‌دهیم، باید یاد بدهیم که دستمال‌های زباله را باید در سطل زباله انداخت.

      به جز آن؛

      دستمال توالت و حوله های دستی را نباید به صورت دسته ای داخل توالت انداخت.
      اگر بچه‌های کوچک در خانه هستند، می‌توان برای احتیاط درب را قفل کرد تا اشیاء خارجی مانند اسباب‌بازی‌ها به داخل توالت پرتاب نشود.
      کودکان باید از بازی و ورود به توالت و حمام جلوگیری شود.
      در مواردی که وسایلی مانند اسباب بازی ها توالت را مسدود می کند، اکثر والدین از وضعیت خود بی اطلاع هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *