رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
لوله-بازکنی-مولوی

فهرست مطالب

لوله بازکنی در مولوی

اگر نیاز به لوله بازکن و چاه بازکن حرفه ای در هر ساعتی از شبانه روز دارید همین الان می توانید با مؤسسه خدماتی برادران جعفری در مولوی تماس بگیرید . شرکت برادران جعفری با داشتن سرویسکاران سیار به صورت شبانه روزی آمادگی باز کردن هر نوع گرفتگی لوله فاضلابی شما را دارد .
⊗ لوله بازکنی تضمینی    ⊗ لوله بازکنی شبانه روزی در مولوی
⊗ رفع گرفتگی و لوله بازکنی بدون کثیف کاری در مولوی  ⊗ لوله بازکنی زیر قیمت همکاران مولوی

لوله-بازکنی-در-مولوی
لوله بازکنی و چاه بازکنی فوری در مولوی تهران

خدمات لوله بازکنی در مولوی

تاسیسات یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی محسوب می شود. تمامی چیلرهای گرمایشی و سرمایشی به عملکرد درست و مطلوب موتورخانه و تاسیسات آن وابسته است. مخصوصا در برج ها و مجتمع های مسکونی و تجاری. هتل ها و رستوران ها خراب شدن تاسیسات لوله کشی یکی از معضلاتی است . که نه تنها باید خیلی سریع اقدام به تعمیر آن نمود . که باید تعمیر آن را به افراد زبده و ماهر نیز سپرد. خدمات لوله بازکنی یکی از مشاغلی است که بسیار حساس و پر کاربرد است . از اینرو باید نیروهای مجرب با توان تجربه بالا انتخاب شوند. خدمات لوله کشی مولوی با داشتن مجرب ترین تکنسین ها در این حوزه آماده ارائه خدمات . با کیفیت بالا و نازلترین قیمتها در تهران می باشد.

از دیگر مزایای خدمات لوله بازکنی مولوی داشتن شعب متعدد در تمامی مناطق تهران و همچنین اطراف تهران می باشد. در مراکز لوله بازکنی مولوی باز کردن لوله به صورت تضمینی و دریافت هزینه پس از باز شدن لوله انجام می شود.

در تهران شرکت های بسیاری جهت خدمات لوله بازکنی مشغول ارائه خدمات به همشهریان می باشند . و در میان آنها با عناوین تراش رایگان رسوب و ارزانترین لوله کشی دست به تبلیغات گسترده ای زده اند . اما حقیقت امر این است که سپردن خدمات لوله بازکنی به مراکز معتبری که دارای مجوز رسمی هستند . خیال شما را از بابت نتیجه ی خوب و مطلوب راحت می کند و همچنین باعث می شود . تا هزینه ای که پرداخت کرده اید هدر نرود و لوله به خوبی باز شود.  در مدت زمان کوتاهی مجددا این مشکل گریبان شما را نگیرد.

لوله بازکنی مولوی:

لوله بازکنی جنوب تهران

لایروبی چاه فاضلاب در مولوی
چاه بازکنی لوله فاضلاب در مولوی
حفر چاه فاضلاب در مولوی
حفر جاه نو در مولی
ترمیم چاه ریزشی در مولوی
لوله بازکنی شبانه روزی و ارزان قیمت در مولوی
چاه بازکنی و لوله بازکنی 20 دقیقه ای در سراسر مولوی
رفع گرفتگی لوله فاضلاب 100 درصد تضمینی در مولوی

رفع بوی بد فاضلاب از لوله های فاضلابی
تراش لوله های فاضلابی
لوله کشی آب سرد و گرم لوله منازل
رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله فاضلاب در مولوی
رفع گرفتگی لوله فاضلاب سخت

تخلیه چاه در مولوی
تخلیه چاه فاضلاب بدون کثیف کاری
لایروبی و ترمیم چاه فاضلاب کهنه
لوله بازکنی بی واسطه در مولوی

تشخیص دهانه چاه با دستگاه
نشت گیری لوله های ترکیده
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در مولوی

لوله بازکنی مولوی
لوله بازکنی در مولوی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام میشود

 

خدمات لوله بازکنی مولوی تمامی موارد ذکر شده را به سرعت و با بهره گرفتن از بهترین سرویس کار در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. پس از اعزام نیروی ماهر و بررسی و تشخیص مشکل اقدام به رفع آن می نماید. تمامی خدمات لوله بازکنی مولوی با تضمین کیفیت می باشد. شما تنها با یک تماس به نزدیکترین شعبه در تهران می توانید از خدمات لوله بازکنی مولوی بهره مند شوید.

گرفتگی لوله از آن دست مشکلاتی است که دیر اقدام کردن جهت رفع آن  باعث آسیب های جدی و نفوذ نم و رطوبت به ساختمان خواهد شد و سپس باعث نشت آن می شود لذا اقدام به موقع توسط نیروی ماهر سبب رفع گرفتگی لوله خواهد شد.

کلاهبرداری در حوزه لوله بازکنی

متاسفانه برخی افراد سودجو و کلاهبردار در این حوزه مشغول فعالیت هستند. این افراد بدون داشتن تخصص لازم برای رفع مشکلات گرفتگی لوله اقدام به این کار می کنند. این افراد با دلایل واهی از پرهزینه ترین روش ها برای باز کردن لوله بهره می برند. و هزینه های هنگفتی دریافت میکنند. این افراد در تماس های تلفنی هزینه های پایینی را برای باز کردن لوله به  مشتری اعلام می کنند. اما پس از حضور در محل و از آنجا که در انجام این کار تخصصی ندارند. تنها علت حضورشان کلاهبرداری می باشد. با بکار بردن ترفند هایی مانند اینکه لوله با فنر باز نمی شود.

>>09190596238<<

ادامه مطالب در لوله بازکنی مولوی

گرفتگی لوله زیاد است و باید با دستگاه رسوبات تراشیده شوند . اقدام به رفع گرفتگی لوله می نمایند و هزینه های هنگفتی را دریافت می کنند. در صورتی که در بیشتر مواقع با یک فنر برقی می توان به راحتی مشکل را حل کرد. چنانچه این کار توسط افراد ناکارآمد و کم تجربه انجام شود . احتمال آسیب به بدنه لوله و سوراخ شدن آن و سپس نشت آب وجود دارد . که این خود باعث صرف هزینه های گزاف و حتی خسارات جبران ناپذیری خواهد بود. استفاده ناشیانه از محلول لوله بازکنی صدمات زیادی به لوله وارد می کند.

لوله بازکنی زیر قیمت در مولوی
باز کردن توالت فرنگی با فنر برقی در مولوی

مراکز خدمات لوله بازکنی معتبر عموما هزینه ها را  مطابق با نرخ ها و تعرفه های مشخص شده از طرف اتحادیه محاسبه می نماید.

مراکز معتبر برای راحتی و رفاه حال کاربران به طور 24 ساعته آماده ارائه خدمات می باشند چرا که احتمال گرفتگی لوله و تخلیه چاه یا رفع بوی بد فاضلاب در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد.

روش های مختلف لوله بازکنی مولوی:

  • استفاده از دستگاه تراکم هوا بدین شکل که با بهره گیری از این دستگاه با فرستادن هوای فشرده داخل لوله فاضلاب سبب باز شدن آن می شود
  • استفاده از فنر لوله بازکنی که به داخل لوله هدایت شده و با روشن شدن فنر، رسوبات را شکسته و باعث باز شدن لوله می شود
  • بهره بردن از پمپ آب که فرستادن آب از طریق پمپ با فشار زیاد به درون لوله فاضلاب که باعث باز شدن آن خواهد شد
  • استفاده از روش ها و محلول های خانگی مانند جوهر نمک، سرکه و نمک، آب داغ و جوش شیرین به درون لوله سبب رفع گرفتگی آن می شود به شرطی که گرفتگی از نوع سطحی باشد.

استفاده از محلول های شیمیایی به دلیل خطرات جدی که به انسان و محیط زیست وارد می کند اکیدا از طرف اتحادیه ممنوع شده است و همچنین استفاده از این محلول ها چنانچه به میزان زیاد باشد باعث سوراخ شدن لوله و نشت آب خواهد شد.

عواملی که بر میزان هزینه خدمات لوله بازکنی در تهران اثر گذار می باشند شامل:
  • متراژ لوله ای که دچار گرفتگی شده است و یا طول فنری که برای رفع گرفتگی لوله توسط نیروی متخصص مورد استفاده قرار می گیرد
  • روشی که برای باز شدن لوله مورد استفاده قرار می گیرد چرا که با توجه به نوع گرفتگی لوله از تجهیزات و لوازم خاصی استفاده می شود. مثلا در گرفتگی های سطحی و یا گرفتگی های عمیق تجهیزاتی که استفاده می شود، متفاوت خواهد بود
  • میزان سختی و شدت گرفتگی لوله و زمانی که صرف رفع گرفتگی آن می شود نیز در میزان هزینه تاثیرگذار می باشد.
لوله بازکنی در مولوی
خدمات لوله بازکنی مولوی با تضمین کیفیت و نازلترین قیمت .

شما می توانید در صورت نیاز از مشاوره رایگان لوله بازکنی مولوی بهره مند شوید و از قبل با توجه به میزان گرفتگی لوله هزینه تقریبی آن را بدانید.

تخلیه چاه فاضلاب در مولوی :

چنانچه نیاز به تخلیه چاه فاضلاب داشته باشید بهتر است با تماس با یکی از شعب خدمات لوله بازکنی مولوی در تهران از خدمات با کیفیت و تکنسین های با تجربه آن بهره مند شوید.

آنچه در زمان تخلیه چاه بسیار حائز اهمیت می باشد، کیفیت کار در جهت رضایت مشتری و ایمن بودن نتیجه کار است. اولین و مهمترین کار یافتن محل چاه ساختمان می باشد . این کار در ساختمانهای چندین طبقه، مجتمع ها و هتل ها گاهی زمان بر خواهد بود و نیاز به متخصص در این حوزه دارد.

متخصصین تخلیه چاه با تشخیص رایگان

چنانچه در ساختمان بوی نامطبوع فاضلاب استنشاق شود یا به دلیل وجود حشرات موذی و یا پر شدن چاه فاضلاب نیاز به رفع آن دارید با تماس گرفتن با خدمات لوله بازکنی مولوی در کمترین زمان ممکن نیروی باتجربه و متخصص در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه به محل اعزام می شود و به بررسی و پیدا کردن چاه می پردازد و پس از آن با تشخیص درست از تجهیزات و دستگاه های مناسب استفاده می نماید و اقدام به تخلیه چاه می کند. زمانی که برای این کار صرف می شود بستگی به نوع چاه، میزان گرفتگی لوله و رسوب گرفتگی آن دارد. تمامی موارد از ابتدا تا انتها مطابق با رعایت اصول ایمنی، بهداشتی و استانداردهای روز انجام می شود.

پس از تخلیه کامل چاه با توجه به تجربه ی متخصصین چنانچه نیاز به لجن کشی و لایروبی داشته باشد . باید انجام شود تا چاه در زمان کوتاهی مجددا دچار این مشکل نشود.

در خدمات لوله کشی مولوی علاوه بر این موارد. رفع گرفتگی توالت فرنگی و سنتی نیز در کوتاه ترین زمان و با نازل ترین قیمت انجام می شود.

تخلیه چاه در مولوی
تخلیه چاه با استفاده از تجهیزات مناسب در لوله بازکنی مولوی
عواملی که بر میزان هزینه تخلیه چاه موثر می باشند شامل:
  • تعداد سرویس مورد نیاز ماشین تخلیه چاه برای خالی کردن کامل چاه فاضلاب مورد نظر
  • لجن کشی چاه فاضلاب
  • لایروبی چاه فاضلاب به دلیل رسوب گرفتن لوله ها با گذشت زمان
  • خدماتی چون پیدا کردن محل چاه ساختمان

خدمات لوله بازکنی مولوی:

خدمات لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران و حومه با سال ها تجربه در این حوزه مفتخر است که با ارائه بهترین خدمات،کیفیت بالا و تکنسین های مجرب و پشتیبانی تجهیزات با فناوری روز به خدمت رسانی همشهریان تهرانی مبادرت دارد و تمامی تلاش خود را جهت رضایت مشتری به کار گرفته است. یکی از موارد مهم و با اهمیتی که عموما در زمان ترکیدگی لوله . برای مشتریان دغدغه فراهم بوجود آورده است . هزینه ی آن می باشد که لوله بازکنی مولوی تمامی هزینه های لوله بازکنی و تخلیه چاه را با توجه به تعرفه های اتحادیه برآورد می نماید. و از دریافت هزینه های نامعقول پرهیز می نماید.

خدمات لوله بازکنی شامل: لوله بازکنی ساده و سطحی، لوله بازکنی با فنر، رفع گرفتگی لوله کف شور حمام، رفع گرفتگی لوله سینک آشپزخانه می باشد که هر یک دارای هزینه های از قبل تعریف شده ای می باشند.

خدمت رسانی شعار همیشگی لوله بازکنی مولوی می باشد. شما می توانید برای رفع گرفتگی لوله های منزل، هتل، رستوران، مهمانپذیر و مجتمع خود با مراجعه به سایت www.lolehbazkonii.com  از مشاوره رایگان و خدمات آن بهره مند شوید.
حفر چاه
حفر چاه فاضلاب با ارزان ترین هزینه در مولوی

>>09190596238<<

ما بهترین خدمات لوله بازکنی را به صورت شبانه روزی در منطقه مولوی به شما عزیزان ارائه می کنیم . در هر ساعتی از شبانه روز برای درخواست سرویسکار چاه بازکنی می توانید با ما تماس بگیرید .

چاه بازکنی در مولوی

اگر لوله فاضلاب شما به هر دلیلی دچار گرفتگی شده است و نیاز به لوله بازکن یا چاه بازکن برای رفع گرفتگی دارید همین الان با شرکت همیشه آنلاین برادران جعفری در منطقه مولوی تماس بگیرید .

چاه بازکنی لوله فاضلاب ، چاه بازکنی لوله فاضلاب توالت فرنگی ، چاه بازکنی تضمینی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی ، چاه بازکنی ارزان قیمت کفشور پارکینگ و دیگر لوله های فاضلاب در منطقه مولوی را به صورت تضمینی با قیمت ارزان انجام می دهیم .

قیمت لوله بازکنی در مولوی

از شما عزیزان درخواست داریم که برای جلوگیری از خشونت و ناراحتی اگر از هر شرکتی درخواست لوله بازکن کردید در اولین تماس قیمت کلی لوله بازکنی را طی نمایید بعد درخواست ارائه خدمات کنید .
شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران مخصوصا محدوده مولوی در اولین تماس مشتری قیمت لوله بازکنی و هزینه باز کردن لوله فاضلاب را به مشتری ابلاغ می کند در صورت رضایت ارسال سرویسکار انجام می شود .

هزینه و قیمت لوله بازکنی با فنر ، هزینه و قیمت لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا ، قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام و فنر الماسی را در هر منطقه ای مخصوصا در مولوی می توانید از ما دریافت نمایید .
رفع گرفتگی و باز کردن گرفتگی لوله در مولوی با قیمت مناسب و ارزان قیمت انجام می شود 

شماره شرکت لوله بازکنی در مولوی

اگر در منطقه مولوی به هر دلیلی در هر قسمتی از لوله کشی فاضلاب دچار گرفتگی شدید و نیاز به چاه بازکن داشتید به صورت شبانه روزی با شرکت برادران جعفری می توانید تماس بگیرید .
ارسال لوله بازکن شبانه روزی در این منطقه
رفع گرفتگی سخت ترین لوله های فاضلابی در این منطقه
 باز کردن لوله فاضلاب با ارائه فاکتور و پشتیبانی چند ماهه
پوشش شبانه روزی و ارائه خدمات همزمان لوله بازکنی و تخلیه چاه در سراسر تهران

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

78 پاسخ

  1. سلام واقعا کارتون درسته من زنجیرم افتاده بود تو توالت
    انقد از شوهرم میترسیدم بیاد بگه چرا انداختی و حواست کجابوده و دعوا راه بندازه
    ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید در میاد خیلی اروم شدم ووقتی هم که در اومد واقعا نمیدونستم چی بهتون بگم فقط میتونم تشکر کنم واقعا سپاسگزارم

  2. سلام ما یه انگشتر ۱۱گرمی داشتیم افتاد توی چاه دستشویی هرچی کردیم نتونستیم در بیاریم چاه بازکنم اومد نتونست دربیاره فقط دستشویی ما سیفون نداره امکان داره توی سیفون مشترک ساختمان هنوز مونده باشه

  3. با سلام علت بوی بد روشویی چی میتونه باشه؟
    با وجود اینکه قبلا چاه فاضلاب بوده والان چاه کور کردیم و به فاضلاب شهری وصل کردیم ولی هنوز بو هست یه وقت زیاد یه وقت کم.

  4. سلام یکی از کاملترین مقالات و توضیحات در زمینه بوی فاضلاب بود. واقعا عالی هستید تمامی مشکلات رو گفتید
    در ضمن تماس گرفتم برای رفع مشکل که پشتیبانی و پاسخ دهید به مشتریان واقعا عالی بود. با حوصله تمام سوالاتم رو جواب دادن و سرویس کار متخصص برام اعزام کردند. ممنونم.

  5. سلام اگر یکبار چاه پر شود تخلیه نشود و یه مدت کوتاه از چاه استفاده شود و مدت شش ماه اب داخل چاه نرود امکان این هست که اب چاه خشک شود یا فروکش کند البته چاه داخل مناطق کویری است.

  6. سلام خواستم بدونم برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از چی استفاده می کنید؟! آیا اسیب نمیزنه؟

  7. لوله توالتمون گرفته متوجه شدیم کارگرا گچ و سیمان اضافی رو ریختن اونجا ممنون میشم یه سرویس کار بفرستین.

    1. سلام تشکر داداش
      لوله‌بازکنی‌تخلیه‌چاه شبانه‌روزی
      سرویس‌دهی‌۲۰‌دقیقه‌ای
      ۱۰۰٪تضمینی به‌شرط‌باز‌شدن
      باز‌کردن‌لوله‌های‌حمام‌،آشپزخانه،‌توالت‌ایرانی‌،‌فرنگی
      با فنرهای مخصوص
      دراوردن اشیا ،((موبایل ،طلاو،))) از داخل فاضلاب با ابزارهای مخصوص
      باز کردن لوله های سخت سیمانی
      بازکردن لوله های فاضلاب با متراژ بالابافنرهای
      صنعتی دستگاه بزرگ
      تخلیه چاه با تانکر ۱۲۰۰۰لیتری و۶۰۰۰ لیتری
      تخلیه چاه ولایروبی چاه توسط نیروی انسانی (نیسان)
      تبدیل چاه کهنه به نو
      لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت در سراسر مناطق جنوب تهران مخصوصا مولوی ارائه می شود

    1. وله باز کنی و تخلیه چاه سراسر تهران شبانه روزی
      باز کردن لوله های سخت سیمانی بدون آسیب و کثیف کاری با ۳۰٪ تخفیف
      تبدیل چاه های نو به کهنه با افراد متخصص و ابزارهای مخصوص با قیمتهای استثنایی مناسب
      با رعایت تمام نکات و پروتکل های بهداشتی
      تخلیه کردن چاه با تانکرهای ۶۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ تایی
      لجنکش/ساکشن/مکنده /لایروبی
      ارسال نیرو به تمام نقاط تهران بدون تعطیلی در ۳۰ دقیقه
      سعادت آباد✔ شهرک غرب✔ آزادی ✔چیتگر✔ جنت آباد ✔بلوار فردوس ✔گیشا✔ مرزداران✔ دهکده المپیک ✔جمهوری ✔منیریه ✔جردن✔
      زعفرانیه✔میدان ولیعصر✔ونک✔گاندی✔
      ستارخان✔ولنجک ✔نیاوران✔اکباتان✔آذری. مهرآباد تهرانسر. کل تهران شبانه روزی سرویس دهی به مدت ۲۰دقیقه

  8. سلام زاکری هستم ممنون از خدمات خوبتون تشکر میکنم خیلی منصف با اخلاق و بهداشتی ممنون و سپاسگزارم.

  9. سلام خسته نباشید جناب یه سوال داشتم الان مثلا چاه ما پر شده یالوله ما گرفته یا چاه بالا زده چگونه متوجه شویم که این اتفاق افتاده است؟؟؟

  10. دیوارمون نم زیادی میده باعث سرگیجی شدنمون میشه میایید تشخیص بدید که چیشده که دیوار نم میده باید از کدوم دستگاه استفاده کرد ضربه ای .صوتی یا دستی؟

  11. سلام من یه سوال داشتم انگشتر یک گرم خورده ای داخل دستشویی افتاده بود یک روزی میشه امکان داره دربیاد؟

  12. سلام و خسته نباشید
    داداش می خواهیم انباری بزنیم همه اومدن میگن نمیتونم انجام بدینم خواستم از شما بپرسم ببینم اگه میتونین انجام بدین اطلاع بدین با تماس آدرس بدیم بیایید نگاه بیندازید اگه نظرتون انجام دادن بود بگین

    1. سلام و خسته نباشید بله خدمتتون فقط لطف کنید با ما تماس بگیرید با لینک تماس انجام میدیم افراد چاه فاضلاب تهران تخلیه چاه فاضلاب لباس کنیم لایروبی چاه فاضلاب انباری انجام میدیم ولی مشکل نداره بازدید می‌کنیم از محلتون بازدید از محل رایگان و تضمینی و ارزان محمد چاه فاضلاب ۱۰۰% تضمینی با کیفیت عالی به صورت شبانه‌روزی انجام می دهیم شما در هر ساعت از شبانه روز برای استعلام قیمت حفر چاه فاضلاب با موسسه لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران و ایران می‌توان تماس بگیرید
      09190596238

  13. سلام و خسته نباشید تقدیم برادران زحمتکش می کنم ببخشید یه سوال برام پیش اومد آب از فاضلاب را بالا زده میشه یه راه حل بشه بهمون بگین اطلاع بدین یا همون راهنمایی کنید که ما چیکار کنیم یا اگه حل کردنی هست بیاید حل کنید ممنونم خدمت شما اگه با بازی تر میشه آدرس کامل را برای شما ارسال نمایند ممنونم

  14. سلام و خسته نباشید تقدیم برادران زحمتکش می کنم ببخشید یه سوال برام پیش اومد آب از فاضلاب را بالا زده میشه یه راه حل بشه بهمون بگین اطلاع بدین یا همون راهنمایی کنید که ما چیکار کنیم یا اگه حل کردنی هست بیاید حل کنید ممنونم خدمت شما اگه با بازی تر میشه آدرس کامل را برای شما ارسال نمایند ممنونم …

  15. سلام و خسته نباشید تقدیم برادران زحمتکش می کنم ببخشید یه سوال برام پیش اومد آب از فاضلاب را بالا زده میشه یه راه حل بشه بهمون بگین اطلاع بدین یا همون راهنمایی کنید که ما چیکار کنیم یا اگه حل کردنی هست بیاید حل کنید ممنونم خدمت شما اگه با بازی تر میشه آدرس کامل را برای شما ارسال نمایند ممنونم …..

    1. سلام و دورود بله عزیز ما برای باز کردن هر نوع لوله فاضلابی یا برای ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و هر خدماتی که توسط سرویسکاران شرکت لوله بازکنی برادران جعفری انجام می شود ارائه فاکتور تضمینی انجام می دیم تا شما عزیزان به صورت تضمینی از رضایت خدمات راضی و خوشنود باشید

  16. سلام ممنون از خدمات خوبتون من از لوله بازکنی شما استفاده کردم و مشکلم حل شده نحوه برخورد کسی که سفارش ما رو پشت گوشی ثبت کردخوب بود. انجام کار هم خوب بود ممنون از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

  17. سلام جناب خسته نباشید عرض می کنم خدمتتون امیدوارم مثل همیشه تو کارهاتون موفق باشید واقعاً اومدی خونه ما یه لوله ای مشکل پیدا کرده بود بازش کردیم و با موفقیت به پایان رسید می خوام بگم که ایشالله همیشه همینجوری موفق باشید تشکر رسولی هستم

  18. کارتون عالیه زنجیرم وقتی افتاد داخل چه مونتاژ داخل وان بود هر چقدر نگاه کردم دیده نمی شد کاملا ناامید بودم که شما را پیدا کردم وقتی تشریف آوردین بعید می دونستم در بیاد و با کمال ناباوری شما زنجیرم رو در آوردید متشکرم ازتون سپاس

  19. سلام ما می خواهیم در گوشه ای از حمام توالت فرنگی بزاریم ولی از قبل برای این کار هیچ پیش بینی نشده یعنی جای لوله ای را ندارند می خوام ببینم آیا امکانش هست توالت فرنگی بزاریم آیا نیاز به خراب کردن کف حمام هست این کار هزینه زیاد میشه.

    1. سلام مشکلی نداریم اما لوله کشی انجام می دهیم می توانیم با ما تماس بگیرید این محل دقیق و به صورت مهندسی تنظیم می‌کنیم تا هیچ مشکلی تو آینده برای حمام شما پیشنهاد

  20. سلام وقت بخیر داخل حمام دود آب ریختیم و رفته داخل راه آب و سفت شده تقریباً دو سه سال همینطوری مونده چون خونه خالی بوده راهی داره و مشکل دیگه همون ۲۳ سال پیش به آب به حمام طبقه پایین نشت میکرد میخواستم بدونم بدون خرابی میشه هر جفتش رو درست کرد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ما سمت غرب هستیم اگه میشه تلفنتون رو هم بنویسید.

  21. سلام خانه ما ویلایی هست و جنوبی و توالت داخل حیاط هر وقت بریم توالت بوی بدی داخل هال و پذیرایی و آشپزخانه تا چند دقیقه میاد.
    لوله ها هم باز هستن و مشکل گرفتگی ندارن فقط بو اگه راهنمایی کنید ممنون میشم..

  22. سلام ببخشید یه سوال دارم
    اگه لوله ای رو فنر زده باشن و باز شده باشه و بعد از چند روز دوباره بگیره مشکل کجاست؟
    درست فنر نزدن؟

  23. واقعا عالیه که تو تعطیلات رسمی به خصوص عید نوروز هم خدمات ارائه میدن
    وقتی لوله کفشورمون گرفته
    نمیدونستیم چیکار کنیم ولی وقتی دیدیم شرکت شما تو عید هم کار میکنه خیالمون راحت شد واقعا دست مریزاد به همکالران شما که همه روزهای سال فعالبت دارن

    1. تشخیص نشت آب با دستگاه های شنود 100% بدون شکست
      با دستگاه های فن آوری تشخیص نشت آب، تشخیص عیب را به طور دقیق و نقطه ای انجام می دهیم . ما به عنوان یک شرکت تشخیص نشت آب از پیشرفته ترین دستگاه های تشخیص نشت آب دوربین دار استفاده می کنیم و با کادر مجرب لوله کش 24 ساعته در خدمت شما هستیم .

      با داشتن لوله کش هایی که دستگاه ها و دستگاه های شنوایی ندارند، نشت آب را تشخیص دهند، مشکل ایجاد نکنید! با دستگاه های شنود، نشت آب به صورت نقطه ای تشخیص داده می شود و آسیب های احتمالی به حداقل می رسد.

      نشت یابی در تمام مناطق استانبول در مدت 30 دقیقه انجام می شود.ما تعمیرات را درهمان روز با 2 سال ضمانت انجام می دهیم. برای کسب اطلاعات دقیق میبلافاصله با خدمات نشت یابی آب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *