جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی عبدل آباد

لوله-بازکنی-عبدل-آباد

لوله بازکنی عبدل آباد

لوله بازکنی عبدل آباد را همین الان برای ارسال شبانه روزی در منطقه های جنوب تهران دریافت نمایید
رفع گرفتگی و چاه بازکنی 24 ساعته در هفت روزه هفته
استفاده از لوله بازکن های درست کار در منطقه عبدل آباد تهران
لوله بازکنی کفشور پارکینگ و کفشور پشت بام در منطقه عبدل آباد تهران

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 چاه بازکنی ارزان قیمت و شبانه روزی لوله در عبدل آباد

لوله-بازکنی-در-عبدل-آباد
لوله بازکن حرفه ای در عبدیل آباد

لوله بازکن توالت فرنگی و ایرانی در عبدل آباد

  • چاه بازکن و لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت لوله فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی در عبدل آباد تهران
  • نصب توالت ایرانی ، نصب توالت فرنگی فوری در عبدل آباد
  • تعویض مکان توالت ایرانی با توالت فرنگی در عبدل آباد
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی در منطقه عبدیل آباد
  • لوله بازکنی کفشور آشپزخانه و حمام در منطقه عبدل آباد تهران
  • لوله بازکنی و چاه بازکنی لوله ناودانی در منطقه جنوب تهران با بهترین چاه بازکن تهران

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی بی دردسر ترین راه استفاده از روش فشار آب خود توالت فرنگی می باشد که در اکثر مواقع به دلیل شل بودن گرفتگی سریع باز می شود . اما اگر توان یا حوصله انجام این کار را ندارید با لوله بازکن عبدل آباد تماس بگیرید تا بی دردسر گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز کنند .

شماره تماس لوله بازکن منطقه عبدل آباد تهران 09198806367

شماره تماس شرکت لوله بازکنی را در جنوب تهران را تنها می توانید از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید
همین الان در هر ساعتی که وارد سایت لوله بازکنی در عبدل آباد شده اید می توانید با ما تماس بگیرید

معمولا افرادی که به دنبال لوله بازکن منطقه خود هستند می خواهند سرویسکاری باشد که بد قول نباشد زمانی که پشت گوشی ذکر شد بدون دیرکرد به محل برسد ما این قول را می دهیم که در سریع ترین زمان بدون ناراحتی شما سرویسکار ارسال کنیم .

خدمات لوله بازکنی عبدل آباد

از بهترین خدمات لوله بازکنی جنوب تهران ( عبدل آباد ) چه می دانید ؟ چرا به خدمات لوله بازکنی نیاز دارید ؟ بهترین سرویسکاران را در این زمینه چگونه می توان تشخیص داد ؟

خدمات (( لوله بازکنی ، پیدا کردن نشتی لوله و رفع نشتی با بهترین روش های ممکن ، رفع گرفتگی هر  نوع لوله ای در هر شرایطی ، لوله بازکنی با مشاوره کاملا رایگان ، بازدید از محل کار رایگان ، لوله بازکنی شبانه روزی ، استفاده از بهترین سرویسکاران با درجه یک ترین دستگاه ها و غیره ))

تخلیه چاه و نوسازی چاه فاضلاب در عبدل آباد تهران

  • تخلیه چاه ارزان قیمت در منطقه عبدل آباد تهران
  • حفر چاه فاضلاب فوری و تضمینی در منطقه عبدل آباد تهران
  • لایروبی و نوسازیچاه فاضلاب در منطقه عبدل آباد تهران
  • کول گذاری و طوقه چینی چاه با کارگر ایرانی در عبدل آباد تهران

اگر چاه فاضلاب سرویس بهداشتی ( توالت ) شما در منطقه عبدل آباد تهران پر شده و نیاز به خالی کردن دارد با شرکت برادران جعفری در عبدل آباد تهران تماس بگیرید تا نزدیک ترین ماشین تخلیه چاه را برای خالی کردن چاه فاضلاب شما ارسال نمایند .

مزیت درخواست ماشین تخلیه چاه عبدل آباد از شرکت برادران جعفری :
1 – ارسال فوری در هر ساعتی از شبانه روز
2 – تخلیه چاه فاضلاب تضمینی با پر کردن کامل تانکر ماشین و مشتری هم می تواند داخل تانکر را برای برسی از پر شدن یا خالی بودن تانکر برسی نماید
3 – استفاده از تجهیزات تضمینی و تمیز بدون کثیف کاری ( اگر چاه فاضلابی شما وسط پزیرایی شما قرار دارد نگران نباشید ما با بهترین شلنگ های ضد آب بدون ریختن قطره ای آب چاه فاضلاب شما را تخلیه می کنیم .

تشخیص نشتی لوله با دستگاه و تعمیر یا نصب سینک ظرفشویی در عبدل آباد

اگر از لوله های پایین سینک ظرفشویی شما آب چکه می کند و به هیچ وجه نمی توانید محل دقیق نشتی آب را از سینک ظرفشویی یا لوله خروجی فاضلاب آشپزخانه دریافت نمایید با شرکت ما در منطقه عبدل آباد تهران تماس بگیرید تا تکنسین تشخیص کار با دستگاه تخصصی خدمت شما ارسال نماییم .

لوله-بازکن-سینک-ظرفشویی-عبدل-آباد
لوله بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه و تعمیر لوله کشی در عبدل آباد

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی بدون گرفتگی دوباره در عبدل آباد تهران : 
اگر از سینک ظرفشویی شما آب با قدرت کم تخلیه می شود ، اگر بعد از شستشو کمی آب در کف سینک ظرفشویی باقی می ماند ، اگر بعد از استفاده از سینک ظرفشویی شما بوی نامطلوبی بالا می زند نشانه گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه شما می باشد .
برای لوله بازکنی لوله آشپزخانه با چاه بازکن مطمئن در عبدل آباد تهران با شرکت برادران جعفری می توانید تماس بگیرید

  • نصب و تعمیر انواع سینک ظرفشویی در عبدل آباد
  • تعمیر ترکیدگی و تعمیر لوله کشی سینک ظرفشویی در عبدل آباد
  • رفع بوی بد و تنظیم کردن لوله کشی تخلیه سینک ظرفشویی در عبدل آباد
لوله-بازکنی-و-تشخیص-نشتی-در-عبدل-آباد
رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی و تشخیص نشتی در عبدل آباد

چرا به خدمات لوله بازکنی نیاز داریم ؟

اگر بیش از یک سال در منزلی سکونت داشته باشین ، به احتمال 80 درصد به لوله بازکنی نیاز خواهید داشت . امروزه برای جلوگیری از مشگل گرفتگی لوله از بهترین لوله ها در منازل استفاده می کنند ، این نوع لوله ها توانایی دارند که در کمتر از یک سال دچار گرفتگی نشوند .

سوال اصلی ما این است که چرا به لوله بازکنی نیاز داریم ؟ اگر هر یک از لوله های فاضلابی (( لوله توالت ، حمام ، حیاط ، سینک ظرفشویی ، کفشور آشپزخانه و غیره )) دچار گرفتگی بشوند . که خود فرد نتواند رفع گرفتگی بکند ، در این زمان باید با لوله بازکنی محل تماس بگیرد .

خدمات لوله بازکنی عبدل آباد به صورت شبانه روزی

مؤسسه لوله بازکنی در عبدل آباد تمامی خدمات خود را به صورت شبانه روزی و مکانیکی انجام می دهد . اگر در هر ساعتی از شبانه روز دچار گرفتگی لوله ، تخلیه چاه ، نشتی لوله شدید با لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید . منظور از شبانه روز بودن خدمات فقط و فقط برای راحتی شما مشتریان می باشد . تمامی سرویسکاران به صورت شبانه روزی شیفت بندی خدمات ارائه می کنند .

خارج کردن اشیاء از لوله فاضلاب ها در عبدل آباد

اگر وسایل قیمتی شما بنا به هر دلیلی داخل لوله های فاضلاب یا چاه گیر کرده باشد اصلا نگران نباشید . سرویسکاران متخصص لوله بازکنی عبدل آباد قادر به بیرون کشیدن وسایل از داخل لوله ها با بی خطرترین دستگاه ها می باشد . اگر وسایل قیمتی شما داخل چاه های فاضلاب افتاده است دباره نگران نباشید با پمپ هی تخلیه تمامی آب چاه را خشک می کنیم . و با ارسال مغنی به چاه با اصول ایمنی وسایل گمشده شما را پیدا می کنیم .

چاه بازکنی عبدل آباد 

لوله های فاضلابی شما بنا به هر دلیلی حداقل سالی یک بار دچار گرفتگی می شوند . گرفتگی لوله فاضلاب ها باعث نارضایتی خانواده و همسایگان می شود . برای پیش گیری از این مشگل می توانید با لوله بازکنی این منطقه تماس بگیرید تا با پایین ترین قیمت لوله شما را تراش بدهند تا دچار گرفتگی رسوبی نشود .

چاه-بازکن-عبدل-آباد
سرویسکاران چاهبازکنی در عبدل آباد
  • چاه بازکنی تضمینی در عبدل آباد
  • چاه بازکنی فاضلاب آشپزخانه در عبدل آباد تهران
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی آشپزخانه
  • چاه بازکنی کفشور حمام در عبدل آباد تهران

لوله بازکنی عبدل آباد با هزینه منصفانه

عبدل آباد یکی از مناطق اصلی می باشد که مؤسسه فنی لوله بازکنی برادران جعفری بیشتر شعبه در محلات این منطقه دارند . در منطقه عبدل آباد همکاران شرکتی و غیرشرکتی زیادی وجود دارد ، به همین علل قیمت ها به صورت رقابتی می باشد . با منصفانه ترین قیمت مشگل فاضلابی شما را حل می کنیم .

دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی عبدل آباد

در کل مناطق تهران از دستگاه های بروز لوله بازکنی استفاده می کنیم ، تا مشتریان از خدمات ما راضی به عمل باشند . از نمونه دستگاه هایی که در این منطقه استفاده زیادی دارد . شامل : (( دستگاه لوله بازکنی فنری ، دستگاه لوله بازکنی پمپی ، دستگاه لوله بازکنی فشاری و غیره ))

دستگاه لوله بازکنی فنری : این دستگاه از ارزنده ترین تجهیزاتی میباشد که برای لوله بازکنی عبدل آباد کمک فراوانی کرده است . دستگاه فنری توانایی باز کردن هر نوع لوله فاضلابی با هر ابعادی می باشد . ( لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی ، لوله سینک ظرفشویی ، لوله کفشوری حمام ، باز کردن لوله های ماشین لباسشویی و غیره ) تمامی ین خدمات بدون خطر و آسیب به تجهیزات انجام می شود .

دستگاه لوله بازکنی پمپی : این وسیله شامل چند نوع می باشد . ( دستگاه لوله بازکنی پمپی مکشی ، ساکشن ، هوا ظربه و غیره ) از شناخته ترین و کار آمد ترین دستگاه ها ساکشن می باشد که استفاده خواصی در بیرون کشیدن اشیاء قیمتی از لوله های فاضلاب را دارد .

لوله بازکنی عبدل آباد با ارائه سرویس 10 دقیقه ای

در لوله بازکنی عبدل آباد بنا به دلایلی که در مطالب بالا ذکر شد . از اصلی ترین مرکز های لوله بازکنی در این منطقه قرار گرفته است . بعد از تماس شما با مؤسسه لوله بازکنی  برادران جعفری کمتر از 10 دقیه به محل شما ارسال سرویس می شود . در خیابان های عبدل آباد به صورت متوسط 5 سرویسکار در هر خیابان به صورت دائمی آماده به کار می باشند .

صفر تا 100 لوله بازکنی در این منطقه

هر لوله فاضلاب امکان گرفتگی طبیعی یا غیر طبیعی را دارد . ممکن است که با بستن رسوب آبی لوله دچار گرفتگی بشود یا از گیر کردن وسایل و غیره . در هر صورت باید شما شروع به رفع گرفتگی بکنید زیرا بوی بد فاضلاب و دیگر علل ها باعث ناراحتی خانواده می شود . ممکن است با ابزارهایی که در منازل دارید بتوانید لوله بازکنی بکنید . فقط باید روش استفاده از این وسایل را بدانید . برای آگاهی از روش کار می توانید با مشاورین لوله بازکنی عبدل آباد تماس بگیرید (( 09190596238)) از صفر تا 100 لوله بازکنی در منزل را به شما عزیزان توضیح می دهند .

تراش رایگان لوله ها در لوله بازکنی عبدل آباد

مننظور از تراش لوله چه می باشد ؟
علل های نیاز لوه به تراش چیست ؟
بهترین دستگاه ها تراش لوله های فاضلاب کدام اند ؟
منظور از تراش لوله ها فاضلاب یعنی بعد از رفع گرفتگی در محل گرفتگی رسوباتی جای می مانند . این رسوبات باعث گرفتگی دوباره لوله از طریق جمع کردن چربی و آشغال های لوله به خود مانند چسب 123 عمل می کند .

از نظر متخصصان لوله بازکنی شما باید قبل از گرفتگی لوله ، لوله را تراش بدهید تا دچار گرفتگی نشود . تراش لوله باعث از بین رفتن تراشه های چربی و رسوبات ساکن در لوله می شود . در تراش لوله های فاضلاب در این منطقه از بهترین دستگاه ها جهت تراش استفاده می کنیم . دستگاه فرچه ای تراش زن از تجهیزات بی خطر لوله بازکنی می باشد که مانند فرچه زدن هر لوله را می تواند تمیز کند .
توجه داشته باشین تمامی این خدمات به صورت رایگان انجام می شود .

علل افزایش مشتریان در لوله بازکنی عبدل آباد

در لوله بازکنی عبدل آباد با استفاده از خدمات زیر باعث جذب مشتریان فراوان و باعث رضایت این افراد از شرکت ما شده است .

  • لوله بازکنی زیر قیمت همکاران :

مؤسسه فنی لوله بازکنی در عبدل آباد تمامی سعی و تلاش خود را کرده است تا قیمت های خود را زیر قیمت همکاران ارائه دهد تا باعث جذب مشتریان زیاد در این زمینه بشود . سرویسکاران این شرکت با کمترین قیمت بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می کنند . از قیمت لوله بازکنی در این منطقه خیال تخت باشین زیرا بهترین قیمت ها را برای شما عزیزان ارائه می کنیم .

  • لوله بازکنی خیلی فوری :

به علت تراکم سرویسکاران شرکت در سراسر این منطقه و  حومه مانند ( لوله بازکنی نعمت آباد ، لوله بازکنی شریعتی شمالی ، لوله بازکنی شکوفه و زهتابی ) از هر منطقه ای پوشش داده می شود . سرویسکاران لوله بازکنی در کمتر از 10 دقیقه برای رفع مشگل به محل می رسند .

  • لوله بازکنی شبانه روزی در این منطقه و حومه :

به علت شرایط کاری و نیاز مشتریان به خدمات ، مؤسسه تمامی خدمات شرکت فاضلاب را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه می دهد . تمامی این خدمات برای رضایت شما عزیزان و رفع مشگل شما می باشد .

  • لوله بازکنی بی واسطه :

منظور از واسطه یعنی چند ریشه داشتن کار می باشد . اگر در یک کاری واسطه در میان باشد باعث بالا رفتن قیمت و پایین آمدن کیفیت می شود . با لوله بازکنی عبدل آباد دیگر خبری از واسطه نمی باشد.  به علت بالا بودن تعداد سرویسکاران در هر زمینه ای تمامی خدمات لوله بازکنی و دیگر خدمات را سرویسکاران شرکت انجام می دهند .

  • لوله بازکنی با 100 درصد تضمینی :

منظور از لوله بازکنی 100 درصد تضمینی یعنی تمامی خدمات ما با ارائه فاکتور تضمین نامه برای شما عزیزان ارائه می شود . تمامی خدمات مشخص کاری مانند لوله بازکنی به مدت 2 سال ضمانت کاری می شود . این لوله مشخص تا پر شدن دوره دوساله اگر دچار گرفتگی بشود شرکت بدون دریافت هزینه رفع گرفتگی می کند .

69 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی عبدل آباد»

  1. باسلام.
    ماساکن طبقه اول هستیم هنگام بارندگی شدید از کف آشپزخانه آب بیرون میزند.
    گاهی با فنر زدن درست میشود گاهی هم نه. لوله کش گفتن شیب لوله پارکینگ مناسب نیست وهمینطور لوله منزل ما بالوله ای که از پشت بام اب راخالی میکند یکی هست.
    امکان جداکردن لوله اشپزخانه ما از پشت بام هست؟ منزل ما ۲٠سال ساخت هست.

    1. سلام عزیز به احتمال خیلی زیاد داخل لوله اصلی که آب پشت‌بام خروج می‌کنه گرفته و نیاز به لوله بازکنی داره

  2. سلام زیر زمین خانه ما گاهی بوی فاضلاب میپیچه.
    این مشکل چند ساله که داریم ایا ممکنه که دلیلش پرشدن چاه باشه؟

  3. جمشید پور محمدی

    سلام خسته نباشید خانمم وقتی ظرف میشوره از اون لواه اب میزنه بیرون اسید ریختم هیچ فرقی نکرد چیکار میشه کرد برای این مشکل؟؟؟

    1. عزیز لوله فاضلابتون با قدرت کمی دچار گرفتگی شه است با یه شیلنگی چننتا ظربع بزنید شاید حل بشه اگه نشد با لوله بازکنی هماهنگ کنید

  4. درود بر شما
    آقای جعفری نمی دونم چرا بی دلیل
    کاسه توالت فرنگی بی دلیل بالا میاره
    به نظرتون دلیل اصلیش چیه ؟؟؟/؟

  5. سلام و خسته نباشید
    از شما و از کارکنان شما
    ممنونم که کار را به این خوبی
    انجام داده و به ما مردمان
    تحویل میدهید

  6. سلام
    ممنوم که امدید ولوله مارا باز کردین
    امروزه نمی دونم چرا شدیدا بوی بد
    فاضلاب در آپارتمان میپیچه
    میشه بگید چرا/؟

  7. کربلایی لوله توالت ما گرفته حتی سیفون هم میکشیم
    باز نمیشه تازه هم تخلیه کرده بودیم نظر دارین که بگین
    چرا؟؟

  8. سلام توالت ما بوی خیلی بدی میده و وقتی بارندگی شروع میشه بدتر هم میشه به قدری که شب نتونستیم خونه بخابیم وشب رفتیم خونه مادرم طبقه اول هستیم تو هروی تهران هستیم تو رو خدا اگه میشه این بوی فاضلاب رو از بین برد راهنمایی کنید.

  9. ابراهیم ابادی

    سلام خسته نباشید میخاستم ازتون تشکر کنم بابت اینهمه خدمات عالی دستتون درد نکنه.

  10. سلام من شهرستان هستم و امسال یک سرویس بهداشتی جدید در منزلم ساختم.
    در سرویس بهداشتی ما یک کفشور برای استحمام، یک دستشویی فرنگی ویک روشویی وجود دارد.
    چند دقیقه بعد از استحمام بوی بدی در حمام پخش میشود،
    مشکل از چی میتونه باشه؟

  11. مطالبتون خیلی مفید وکارشناسی شده بود.
    از رشت مطالب شمارو مطالعه کردم وای کاش امکان استفاده از تجربیات شما برای رفع مشکل بوی بد واحد اپارتمانی بنده که در طبقه چهارم هست وجود میداشت.

  12. سلام و عرض خسته نباشید ما شمال یه ساختمان چهار طبقه داربم که چاه ساختمان در زیر ساختمان حفر شده و بدنه چاه هم از بتن است البته اکثرا در شمال دیواره چاه رو بلوک میچینن ولی ما لوله های بتنی اماده گزاشتیم بخاطر مقاومت بالاتر ولی چاه خیلی زود به زود پر میشه که کترشناس گفتند بخاطر اینه که زمین رطوبتی است وچون دیواره چاه بتنی است جذب انجام نمیشه و یکی هم پیشنهاد داده اسید بریزیم.
    لطفا میشه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟

    1. سلام عزیز تفاوتی واسه وضیعت چاه نمیکنه خطرناکم هست تولید کرم میکنه داخل چاه کم کم میان بیرون اقدام به لایروبی چاه بکنید

  13. بعضی از لوله بازکن ها هزینه های زیادی رو دریافت میکنن و بجای یه فنر معمولی میگن که از سه نظام استفاده کردیم ولی لوله بازکنی شما عالی بود خیلی راضی بودم مرسی ممنون.

    1. سلام عزیز گرفتگی سینک ظرفشویی بستگی به نوع استفاده شما دارد ممکنه شما از چربی و روغن بیش از اندازه یا اضافه غذارو به جایی اینکه داخل ستل آشغال بریزید داخل سینک بریزید که این موارد در گذر زمان نچندان دور باعث گرفتگی لوله فاضلابی شما می شود

  14. سلام و عرض ادب اقا واقعا دست سرویسماری که فرستادین دردنکنه خیلی با تحربه بودن ممنونم.

  15. با سلام و ارض ادب ارادت
    ممنونم از خدمات خوب و با کیفتتون عالی ترین و بهترین و با کیفیت ترین و ارزان ترین……….
    لوله بازکنی بود که برا اولین بار دیده بودم

  16. با سلام و ارض ادب ارادت
    ممنونم از خدمات خوب و با کیفتتون عالی ترین و بهترین و با کیفیت ترین و ارزان ترین……….
    لوله بازکنی بود که برا اولین بار دیده بودم……

  17. سلام ما طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه هستیم.
    وقتی که به مدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میاد و دستشویی کلا بو میگیره. و وقتی اب رو باز میکنیم این بو کم میشه و از بین میره میخاستم بپرسم مشکل از چیه که وقتی چند ساعت اب ریخته نمیشه در دستشویی این بو بوجود میاد.

  18. ببخشید جناب یعنی واقعا تراش لوله شما رایگانه آخه توی مطالب و نوشته های بالا دیدم اگه رایگانه تشیفتون را بیارید🤪🤪

    1. سلام عزیز در نظر بگیرید که گرفتگی با تراش فرق میکنه مثلا اگه شما گرفته باشه باید با فنر بزنیم گرفتگی رفت ولی رسوبات که داخل لوله شما بدست گرفتگی ایجاد میشه باید اونو تراش بخوره که من تراشه به صورت رایگان برای شما انجام می دهیم تا در آینده‌ای نزدیک یا دور با گرفتگی لوله فاضلاب از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنید بهترین رول بازکن را در کمتر از ۱۵ دقیقه به صورت شبانه‌روزی به سراسر استان تهران ارسال می‌کنیم لوله بازکنی با تخفیف ۴۰ درصدی در سراسر استان تهران کمترین قیمت را برای نرخ لوله بازکنی در این استان ما اعلام می‌کنیم همین الان با ما تماس
      09198806367

  19. با سلام خدمت پرسنل زحمت کش لوله‌بازکنی برادران جعفری ضمن تشکر از شما بزرگواران از خدماتی که برای ساختمان بنده در تهران ارائه دادید و نیروی فنی شما توانست در بچه را پیدا کرده و آن را تخلیه نماید سپاسگزارم.

    1. سلام و تشکر که مشکلتون حل شده امیدوارم دیگه همچین مشکلی نداشته باشیم در صورت بروز مشکل شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران و کرج آماده ارائه خدمات چاه بازکنی لوله بازکنی تخلیه چاه و باز و بسته

  20. سلام ضمن تشکر از اطلاعات مفیدی که در سایتتون گذاشتید آپارتمان من توی طبقه سوم از یک ساختمان ۵ طبقه است برخی مواقع و به صورت مقطعی بوی نامطبوع در ساختمان به شدت پخش میشه و پس از مدت کوتاهی مثلاً یک رو برطرف میشه این در حالی است که اصلاً از سرویس های بهداشتی و آشپزخانه استفاده نمی شود زمان دریچه های کولر هم بسته هست و هم با پلاستیک های چسبان کاملا بندی شده ها را چک کردم به نظر منشاء آن حمام باشد ولی وقتی که بوی یکباره در ساختمان پخش میشه شناسایی آن مشکل لازم به ذکر است که سیستم فاضلاب حمام و توالت فرنگی و همچنین توالت ایرانی یکی از ممنون میشم نظرتون را در این باره داشته باشم.

  21. ایرج قادری

    یک دستشویی فرنگی داریم که قبلا ایرانی بوده از وقتی فرنگی شده تند تند میگیره هرچی میاریم فنر میزنند درست نمیشه
    میشه از تجربه شما استفاده کنم راهنماییم کنید که چرا این اتفاق میفته؟ بازم باید لوله بازکنی بیاریم؟

  22. به دلیل استفاده بیش از حد وایتکس لوله حمام پوسیده و چون این لوله از بالای خونه همسایه از زیر کاشی رد شده سقف خونه همسایمون چکه میکنه ما کلا یه سرویسکار ماهر می خواهیم که کار بلد باشد ودر یک روزه کارو تمام کنه پایه هستید؟؟؟

  23. درودو وقت بخیر
    لوله ای که وقتی ما اب نریختیم توش همینجوری داره فاضلاب پس میزنه مشکلش چیه؟

  24. سلام ممنون از مقاله و آموزش رایگانی که به اشتراک گذاشتید. نکات مهم در نصب توالت فرنگی خیلی بهم کمک کرد.

  25. سلام همکار شما ترکیدگی دیوار حمام را بسیار عالی تشخیص دادن و ترمیم را هم خودشان به طور کامل انجام دادن
    از زحمات شما و همکارتان ممنونم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+