رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین

عکس متخصص
نام متخصص
شماره تماس

فهرست مطالب

لوله بازکنی در محدوده صادقیه تهران را بدون نگرانی از خود این منطقه می توانید دریافت بکنید. همه افرادی که بیش از یک سال در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند، حتما با مشکل انسداد لوله فاضلاب روبه رو خواهند شد.

اگر در محدوده محله صادقیه تهران هستید و می خواهید بهترین و نزدیک ترین لوله بازکنی در صادقیه تهران را دریافت بکنید با پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

سرعت و دقت در خدمات لوله باز کنی بسیار مهم است. همکاران ما در لوله بازکنی صادقیه کاملا به این موضوع واقفند.

چرا این سایت را انتخاب بکنیم:؟  گوگل به برسی پیشنهاد های مشتریان این سایت را نشان می دهد
✅ ساعت خدمات رسانی این مجموعه در صادقیه:؟  24 ساعته در هفت روز هفته هستیم خدمت شما
✅ دیگر خدمات این مجموعه:؟  چاه کنی، خالی کردن فاضلاب چاه، رفع بوی بد و …
✅ زمانبر بودن ارسال سرویسکار چقدر است:؟  کمتر از 20 دقیقه در شبانه روز

ما مشکل شما را در زمینه های لوله بازکنی، تخلیه چاه، تعمیر و حفاری انواع چاه فاضلاب حل خواهیم کرد، با ما شبانه روزی تماس بگیرید.

نیاز مشتری در این منطقه یا سایر مناطق تهران بایستی به بهترین شکل رفع بشود، سایت لوله بازکنی در ستارخان می تواند به شما کمک بکند.

لوله بازکنی صادقیه

گرفتگی لوله، زمان و مکان نمی شناسد. روی صحبت  ما بیشتر با اهالی محله صادقیه تهران و اطراف آن است. فرض کنید در خانه خود نشسته اید و انتظار یک مهمان را می کشید، یا اینکه وسایل یک پیک نیک کوچک و چند ساعته را آماده کرده اید و یا همراه خانواده مشغول صرف چای و قهوه هستید، ناگهان متوجه شوید که یکی از لوله های آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا حمام، دچار گرفتگی شده است. شاید در ابتدا موضوع غم انگیز به نظر برسد، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد. فقط کافی است تلفن را برداشته و با لوله بازکنی صادقیه تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت برای رفع مشکل در محل حاضر می شوند.

در هر ساعت از شبانه روز می توانید با لوله بازکنی صادقیه تماس بگیرید.

در دنیای امروزی، سرعت برای انجام خیلی از کارها، اهمیت بسیاری دارد. خدمات لوله بازکنی یکی از همان کارهاست. تاخیر در رفع گرفتگی لوله یا شکستگی آن، می تواند موجب خسارات فراوانی به خانه و منزل شما شود. اگر اثری از رطوبت و نم در خانه خود مشاهده می کنید و دلیل آن را نمی دانید، احتمالا یکی از لوله های خانه دچار نشستی یا شکستگی شده است. تشخیص محل شکستگی لوله و رفع آن یک کار کاملا تخصصی است و باید آن را را به متخصصین فن بسپارید. همکاران ما در لوله بازکنی محله صادقیه همان متخصصین فن در محلات غرب تهران و مخصوصا محله صادقیه هستند.

یکی از مزایای لوله بازکنی صادقیه پاسخگویی 24 ساعته در هر ساعت شبانه روز است. صبح زود، سر ظهر و یا حتی نصف شب، فرقی نمی کند. اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی صادقیه داشتید، با خیال راحت در هر زمان می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

دقت در انجام کار

همانطور که گفتیم، لوله بازکنی یک کار کاملا تخصصی است و علاوه بر آن نیاز به دقت فراوان دارد. تشخیص اشتباه در محل گرفتگی لوله، نه تنها مشکل شما را رفع نخواهد کرد، که در بسیاری از مواقع، مساله را پیچیده تر می کند. به همین دلیل می گوییم کار را به لوله بازکنی صادقیه بسپارید. همکاران ما به خوبی اهمیت موضوع را درک کرده و با دقت و پشتکار، مشکل را برطرف می کنند.

برای رفع گرفتگی لوله، از دستگاههای تخصصی مختلفی استفاده می شود.

برای تشخیص محل گرفتگی لوله و نحوه رفع آن، از روشهای مختلفی استفاده می شود. استفاده از فنر و همچنین استفاده از روش تراکم هوا از جمله این روشها هستند. همکاران ما در لوله بازکنی صادقیه از هر کدام از این روشها بسته به نیاز استفاده می کنند.

لوله بازکنی صادقیه را با این سایت انجام بدهید

لوله بازکنی در صادقیه تهران را از این سایت انتخاب بکنید تا در کمترین زمان بدون کثیف کاری هر نوع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز بکنیم.

تفاوت این مجموعه با سایر سایت های لوله بازکنی در صادقیه تهران در کدام بخش است؟

  1. خدمات 24 ساعته 
  2. ارسال نزدیک ترین سرویسکار با حداکثر زمان 20 دقیقه
  3. باز کردن سخت ترین گرفتگی های لوله فاضلاب در صادقیه
  4. دارای 5 شعبه و دفتر لوله بازکنی فعال در خود منطقه صادقیه تهران
  5. استفاده از بهترین و حرفه ای ترین سرویسکاران لوله بازکن ایرانی در این منطقه
  6. پوشش و پشتیبانی همیشگی

این مجموعه با بیش از هزاران سرویسکار لوله بازکن در سراسر تهران می تواند هر نوع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را با ارزان ترین هزینه و به صورت فوری رفع بکند.

بهترین سایت لوله بازکنی در منطقه صادقیه تهران

گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و سایر لوله های فاضلاب شما عزیزان را مجاب می کند که به دنبال بهترین لوله بازکنی در منطقه صادقیه تهران باشید. سایت خدمات فنی چاه بازکنی و لوله بازکنی در محدوده صادقیه تهران می تواند در رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب به کمک هم محلی های عزیز در صادقیه تهران بیاید.

بهترین راه کار برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلابی به صورت بی خطر و بدون کثیف کاری درخواست لوله بازکنی از منطقه صادقیه تهران می باشد. اگر تا به امروز دچار گرفتگی لوله فاضلاب نشدید با ادامه مطالب می توانید تا چندین سال آینده با گرفتگی های لوله های فاضلابی منزل یا ساختمانتان خداحافظی نمایید. ما در این مقاله بهترین روش های مقابله با گرفتگی لوله فاضلاب هر یک از بخش های لوله کشی فاضلاب ساختمان را خدمت شما ارائه می کنیم.

لوله بازکنی منطقه صادقیه تهران

هزینه لوله بازکنی در صادقیه تهران چگونه است؟

قیمت رفع گرفتگی لوله فاضلاب در صادقیه تهران چقدر می باشد؟
هزینه های لوله بازکنی را اگر در سایت های دیوار یا سایر سایت ها مشاهده کردید که با عنوان لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی 50 هزار تومان ارائه می شود، بدانید این افراد کلاهبردار درجه یک در زمینه لوله بازکنی می باشد.
قیمت لوله بازکنی در هر منطقه ای از استان تهران با شرکت اتحادیه لوله بازکنی در تهران به شرایط زیر بستگی دارد:

  • طول متراژ فنر
  • قطر فنر
  • تعداد فنرزنی به لوله فاضلاب
  • دستگاه مورد استفاده
  • زمان انجام خدمات
  • نوع گرفتگی

از تک تک افرادی که در زمینه لوله بازکنی بلوار فردوس نیاز مشتریان را به صورت 24 ساعته رفع می کنند تشکر می کنیم و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مشتریان از خدمات انجام شده در زمینه لوله بازکنی خیال راحت باشند.

شماره تماس بهترین لوله بازکنی در صادقیه تهران را از کجا پیدا کنیم؟

شماره تماس بهترین و حرفه ترین لوله بازکنی در محدوده منطقه صادقیه تهران را از این سایت به صورت مستقیم و شبانه روزی دریافت بکنید.

مشاورین فنی شرکت لوله بازکنی صادقیه بعد از تماس شما با شرکت جهت درخواست سرویسکار راهنمایی هایی جهت رفع گرفتگی بدون نیاز به سرویسکار می کند. سایت خدمات فنی لوله بازکنی در منطقه صادقیه تهرانی زمانی برای شما انجام خدمات می دهد که نیاز فوری و تضمینی داشته باشید.

چه زمانی ما خیلی فوری نسبط به سایر زمان ها لوله بازکن ارسال می کنیم؟

  1. در شرایط بارندگی و بالا زدن آب از لوله های فاضلاب پارکینگ، تراس، داخل منازل و سایر لوله ها که احتمال آب گرفتگی وسایل شما وجود دارد
  2. قبل از مهمانی های مهم خانوادگی که نیاز فوری دارید تا قبل رسیدن مهمان ها مشکل گرفتگی لوله فاضلاب باز بشود
  3. در شرایط نصف شب که بچه ها یا خانواده می خواهند از سرویس بهداشتی استفاده بکنند و با مشکل گرفتگی چاه توالت روبه رو می شوند

چه مواقعی چاه فاضلاب باعث گرفتگی لوله های فاضلابی متصل به چاه می شود؟

  • پر شدن چاه فاضلاب یکی از چند دلیل گرفتگی لوله از چاه می باشد
  • نداشتن گلدانی چاه فاضلاب که نگدارنده آب بالا آمده از دلایل گرفتگی چاه فاضلاب می باشد
  • ریزش میله چاه فاضلاب از دلایل گرفتگی چاه فاضلاب می باشد

برای رفع گرفتگی چاه فاضلاب در محدوده ثادقیه تهران می توانید با ما یا سایر همکاران فعال در صادقیه تهران تماس بگیرید تا بهترین نیروهای لوله بازکنی را ارسال نماییم.

چاه-بازکنی-در-صادقیه-تهران
چاه بازکنی تخصصی در صادقیه تهران

آشنایی با فنر های لوله بازکنی

شرکت های لوله بازکنی از چه نوع فنر های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی استفاده می کنند؟

  • فنر معمولی چیست: متراژ فنر معمولی کوتاه تر از 10 متر می باشد. سرویسکار لوله بازکن با کار در رفع گرفتگی به وسیله فنر معمولی حق افزایش دور تراش را ندارد زیرا ممکن است آسیب به دستگاه و لوله فاضلاب بزند. فنر معمولی قابلیت وصل کردن سرفنر های مختلف را برای رفع گرفتگی یا بیرون کشیدن وسایل از لوله فاضلاب را ندارد.
  • فنر بزرگ مخصوص گرفتگی سخت کدام است؟ فنر بزرگ یا فنر های مخصوص تراش گرفتگی لوله فاضلاب با قطر 2/5 سانتی شروع می شوند تا 5 سانت که متراژ طولی 20 الی 200 متر برای سرویسکار لوله بازکن به صورت داعمی بایستی دارا باشد.

لوله بازکنی با تجهیزات جدید در صادقیه

اگر می خواهید بدون آسیب دیدگی به لوله لوله بازکنی انجام شود با مؤسسه فنی لوله بازکنی صادقیه در غرب تهران تماس بگیرید. لوله بازکنی لوله های (( سینک ظرفشویی، توالت، دست شویی ها، تمامی کفشور ها )) با جدید ترین دستگاه های الکترونیکی در زمینه لوله بازکنی امروزه با پیشرفت همه جانبه علمی تجهیزات در هر زمینه ای، مخصوصا در لوله بازکنی دیگر نگران کثیف کاری و خرابکاری نباشید. برای باز کردن هر نوع لوله ای فقط باید تماس بگیرید تا در کمتر از 10 دقیقه سرویسکار به محل برسد.
لوله بازکنی فوری در غرب تهران

لوله بازکنی با رعایت بهداشت در صادقیه 

آیا از کثیف کاری سرویسکاران لوله بازکنی صادقیه خسته شده اید؟

آیا می خواهید بدون هیچ گونه کثیف کاری مشگلات فاضلابی شما حل بشود؟

با تجهیزات جدید و سرویسکاران حرفه ای دیگر نگران رفع گرفتگی بدون کثیف کاری نباشید. دستگاه های لوله بازکنی با استفاده از فنرگیر دیگر فنر پخش به محیط نمی شود. با استفاده از این وسیله فنرگیر هم از صدای فنر و هم از کثیف کاری فنر جلوگیری بکنید. تخلیه چاه به روش ارگونومیکی دیگر نگران ریخته شدن آب فاضلاب در محیط لوله نشوید، این دستگاه با نگهدارنده حرفه ای هم از ایجاد بوی بد جلوگیری کرده و هم از بیرون ریختن آب فضولات به بیرون جلوگیری می کند.

با تجهیزات حرفه ای برادران جعفری در سراسر تهران دیگر نگران هیچ گونه کثیف کاری نباشید.

طریقه فنر زدن به لوله فاضلاب

برای چگونه فنر زدن به لوله فاضلاب که هم گرفتگی لوله فاضلاب را باز کند، هم چربی و رسوب های باقی مانده در لوله فاضلاب را تراش دهد، بدون آسیب و کثیف کاری حتما بایستی دوره های چند ماهه لوله بازکنی را در کنار متخصص چاه بازکنی گذرانده باشد.
به عنوان مثال برای رفع گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی از دستگاه فنر با جنس مختلفی استفاده نمی کنند، فقط برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی دستگاه فشار هوا نیاز می باشد.

فنر گیر کرده داخل لوله فاضلاب را چگونه بیرون بکشیم؟
در بعضی از مواقع شما مردم عزیز بدون اطلاع از وضیت کاری از برچسب های لوله بازکنی و سایر تبلیغات کلک کار برای رفع گرفتگی لوله بازکن درخواست می کنید که با موارد شکستگی فنر داخل لوله فاضلاب، آسیب به تجهیزات فاضلابی شما و سایر موارد ریز رو به رو می شود که ما می توانیم در این شرایط به شما کمک کنیم.

لوله بازکنی اقساطی در صادقیه

مؤسسه فنی برادران جعفری در صادقیه برای درک مشتریان در واریز هزینه های فاضلابی، تمامی هزینه های لوله بازکنی و تخلیه چاه را به صورت اقساطی از مشتریان دریافت می کند.

شاید در این فکر باشید که به چه اندازه مبلغ دریافت می کنند ، که به صورت اقساطی دریافت می کنند. ولی شاید باور شما نشود ، لوله بازکنی صادقیه بالا تر از 100 هزار تومان از مشتریان دریافت نمی کند . بس خیال شما ا لحاظ هزینه های مؤسسه ما راحت بشود.

لوله بازکنی بدون تعطیلی در صادقیه

اگر می خواهید از مؤسسه ای استفاده کنید که هیچ گونه تعطیلی نداشته باشد و به صورت 24 ساعته در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه خدمات رسانی کند، با مؤسسه فنی برادران جعفری در صادقیه تماس بگیرید . لوله بازکنی حتی در روز های جمعه هم تطیلی ندارد، با مجرب ترین سرویسکاران به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته خدمات رسانی می کنیم.

از تماس تا خدمات رسانی 15 دقیقه

آیا می دانید مؤسسه لوله بازکنی در صادقیه بعد از تماس شما با مشاورین در کمتر از 15 دقیقه خدمات ارائه می کند. بدون بدقولی در هر محله ای از صادقیه با بهترین سرویسکاران در کمتر از حداقل زمان به شما عزیزان خدمات رسانی می کنیم.

از ارائه سرویس سریع لوله بازکنی دیگر نگران نباشید . با بهترین تجهزات مسافتی در هر منطقه ای که باشید هم از وسیله موتور و هم از وسیله مشاین استفاده می شود تا در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه شود.

تراش رایگان لوله های فاضلاب در لوله بازکنی صادقیه 

توضیح تراش لوله در صادقیه: هر لوله بعد از رفع گرفتگی برای جلوگیری از گرفتگی دوباره لوله باید محل گرفتگی را به صورت کامل تراش بدهید. انجام تراش یک هزینه جداگانه ای دارد، که توسط سرویسکاران دریافت می شود.

اگر می خواهید این تراش بدون دریافت هزینه انجام شود با لوله بازکنی صادقیه تماس بگیرید. بعد از رفع گرفتگی لوله بدون دریافت هیچ هزینه ای لوله مورد نظر را با فنر پیچی تراش می دهند تا از رسوب گیری دوباره لوله جلوگیری بشود. توجه داشته باشین انجام این عمل رایگان می باشد.

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی صادقیه

در منطقه صادقیه و دیگر مناطق تهران بزرگ به غیر از لوله بازکنی از دیگر خدمات ما می توانید برخوردار بشوید. برای مثال خدمات (( تخلیه چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص درب چاه، تشخیص نشتی لوله و تمامی خدمات مرتبط به رشته کاری ما )) انجام می شود. در این مقاله ما می خواهیم که در رابطه با تخلیه چاه صادقیه صحبت بکنیم.
تخلیه چاه به روش های بروز در این مناطق انجام می شود. با دستگاه های ارتفاء زن آرمیچری بدون کثیف کاری و خرابکاری در محیط انجام می شود.

علل های گرفتگی لوله صادقیه

هر لوله ای در هر محیطی از منازل علل های مختلفی در گرفتگی لوله دارد. در این مقاله در رابطه با علل گرفتگی لوله آشپزخانه توضیح خوهیم داد.
اگر بخواهیم دلایل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی آشپز خانه را شرح بدهیم باید به این صورت می باشد، که باید به موارد زیر توجه بکنید.
از ریختن اضافه مواد غذایی باید جلوگیری بشود
از ریختن روغن و چربی زیاد به سینک ظرفشویی حتما جلوگیری بشود، زیرا اصلی ترین دلیل می باشد. داخل سینک اضافه یا تفاله چای ریخته نشود
در هنگام شستشوی میوه جات و سبزی جات از ریختن آشغال آنها به داخل لوله جلوگیری بشود و غیره
ارائه خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه و حفر چاه شبانه روزی در مجیدیه تهران

علل-گرفتگی-لوله-فاضلاب
دلیل گرفتگی لوله فاضلاب در صادقیه تهران

برای جلو گیری از گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی چه باید کرد؟

شما عزیزان می توانید با رعایت اصول استاندارد از گرفتگی لوله ها خوداری بکنید.

از ریختن مواد شیمیایی به داخل لوله ها جهت تراش لوله ها جلوگیری بکنید.

در هنگام شستشو ظروف از ریختن مواد روغنی و اضافه غذایی یا میوه ها باید جلوگیری بکنید

هر هشت ماه یک بار برای چک وضیعت لوله از کارشناسان ما بدون دریافت هزینه استفاده بکنید.
ارائه خدمات لوله بازکنی ازگل ، چاه بازکنی ازگل در سراسر تهران به صورت 24 ساعته و ارزان قیمت می باشد.

شما عزیزان در هر منطقه ای که قرار دارید می توانید جهت رفع مشگل های لوله و چاه با مؤسسه کا تماس گرفته تا در کمترین زمان مشگل شما عزیزان را حل بکنیم.

مؤسسه فنی برادران جعفری در صادقیه آماده بستن قرارداد با مؤسسه های درمانی، بیمارستان ها، ساختمان های تجاری، تفریحی و غیره با کمترین هزینه هستیم. برای دریافت هر نوع خدماتی در رابطه با لوله بازکنی و تخلیه چاه می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

26 پاسخ

  1. سلام خونه ما در طبقه اول هست از زمانیکه هوا یکم گرم میشه فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوریکه نمیتونیم تو خونه بمونیم چیکارکنیم شما کرج هم شعبه دارید؟

  2. سلام خسته نباشید. برای بازکردن لوله اشپزخانه از شما کمک گرفتم مشکل بنده رو با فرستادن سرویسکار حل کردید شخصی که اومد حرفه ای و سریع کار را انجام داد مسئله ای که برای من اهمیت داشت داشتن ماسک بود که شما خوشبختانه رعایت میکنید و ماسک زده بودن ممنون.

  3. سلام
    چاه منزل ما در حیاط هست و هفت سال است که در این منزل ساکنیم اخیرا وقتی کسی در حمام هست یا در داخل منزل ماشین لباسشویی بطور مثال مشغول تخلیه اب میباشد در حیاط نزدیک خروجی چاه صدایی شبیه به قلپ قلپ می اید.
    نزدیک چاه سرویس توالت ایرانی هست در طول روز که ابریز بالایی هست سطح اب در توالت بالاست اما صبح خیلی زود کاملا توالت سطح ابش پایین امده و فروکش کرده. بوی نامطبوعی هم حس نمیکنیم.
    از علایمی که گفتید هیچ کدوم نیست فقط همین صدای قلپ قلپ مانند و بالا امدن سطح اب در توالت حیاط در ساعت های روز.
    بنظر شما چاه پر شده؟ چون برای بازکردن چاه باید موزاییک حیاط برداشته شود و مقداری کنده کاری لازم است.

  4. سلام ممنون از خدمات خوبتون. من از لوله بازکنی شما استفاده کردم و مشکلم حل شده نحوه برخورد کسی که سفارش ما رو پشت گوشی ثبت کرد خوب بود.
    انجام کار هم خوب بود تشکر از شما.

  5. یه دستت درد نکنه بزرگ و پر مهر تقدیمتون میکنم چون که مارا ازاین بوی بد خونمون خلاص کردین احسنتم

  6. سلام زیرزمین خانه ما گاهی بوی بد فاضلاب میپیچه این مشکل چند ساله که داریم ایا ممکنه که دلیلش پر شدن چاه باشه؟

    1. شاید ولی به امکان زیاد لوله فاضلاب شما نشتی پیدا کرده و به صورت کم آب فاضلابی رو به یه قسمتی می ده و بوی اون بالا می زنه

  7. روشویی مون سفالی هستش و گرفتگیش خیلی شدیده به نظرتون فنر میتونه گرفتگیشو از بین ببره ؟
    یا روش دیگه ای هم هست

  8. سلام کف اتاق ما خیس میشه هر دفعه هم یه جایی جدید از اتاکسی میشه من کل اتاق را بیشتر از ۵۰ ساله کندم رفتم پایین چایی از لوله رد شده جایی هم که خیس میشه زیرش کاملا خشک به نظرتون چیکار کنیم چند تا تخلیه چاه هم اومدن دیدن همشون گفت ما تا حالا همچین چیزی ندیدیم در صورت امکان راهنمایی و کمک می کنید ممنونم

    1. سلام و درود عزیزم اگه میتونید با ما تماس بگیرید تا بیان کنیم چون به نظر مشکل شما خیلی پیچیده دستگاهی داریم که شما رو مشخص میکنه و شما را به صورت دقیق در هر قسمتی باشه مشخص میکنه لوله بازکنی برادران جعفری شبانه روزی در اختیار شماست09198806367

  9. سلام ما در یک مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی زندگی می کنیم پس از گذشت هشت سال سقف تانک پر شده آن را تخلیه کردیم از آن پس ماهی یک دفعه پر میشود دلیلش چیست.

  10. سلام خدا قوت ممنون از خدمات سریعتون درخواست لوله بازکنی داشتیم نیم ساعته رسیدن و مشکل را حل کردنو و تشکر از شما.

  11. سلام ببخشید یه سوال دارم من می خوام از لوله بازکنی شما استفاده کنم ولی قبلش می خوام بپرسم سرویس کاری که می فرستید رعایت بهداشت رو میکنه؟

  12. علت بوی بد توالت در آپارتمان همین چیزهایی هست که توضیح دادین؟
    با این روش ها حل میشه یا نه؟
    چون دیدم نوشتید برای پیشگیری اگه برای پیشگیری هست چطور میشه از بین بردتش؟

  13. ایران خداقوت ممنون از خدمات سریع تون درخواست لوله بازکنی داشتیم که نیم ساعت رسیدن و مشکل را حل کردند تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *