جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی صادقیه

لوله-بازکنی-صادقیه

لوله بازکنی صادقیه 

لوله بازکنی صادقیه تهران فوری تضمینی در زمینه ↩باز کردن لوله های توالت، حمام، آشپزخانه، پارکینگ، پشت بام، پاسیو و غیره حتی لوله های سخت سیمانی↪
از سایت چاه بازکنی تضمینی هم لطفا بازدید نمایید

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 تماس مستقیم

لوله-بازکنی-صادقیه-تهران
لوله بازکننی صادقیه تهران

لوله بازکنی

بهترین راه کار برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلابی به صورت بی خطر و بدون کثیف کاری درخواست لوله بازکنی از منطقه صادقیه تهران می باشد. اگر تا به امروز دچار گرفتگی لوله فاضلاب نشدید با ادامه مطالب می توانید تا چندین سال آینده با گرفتگی های لوله های فاضلابی منزل یا ساختمانتان خداحافظی نمایید. ما در این مقاله بهترین روش های مقابله با گرفتگی لوله فاضلاب هر یک از بخش های لوله کشی فاضلاب ساختمان را خدمت شما ارائه می کنیم.

لوله-بازکنی
لوله بازکنی صادقیه فوری و تضمینی

هزینه چاه بازکنی در صادقیه تهران

قیمت رفع گرفتگی لوله فاضلاب در صادقیه منطقه بزرگ تهران چقدر می باشد؟
هزینه های لوله بازکنی را اگر در سایت های دیوار یا سایر سایت ها مشاهده کردید که با عنوان لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی 50 هزار تومان ارائه شده بدانید این افراد کلاهبردار درجه یک در زمینه لوله بازکنی می باشد.
قیمت لوله بازکنی در هر منطقه ای از استان تهران با شرکت اتحادیه لوله بازکنی در تهران به شرایط زیر بستگی دارد:

 میزان کیلومتر از شرکت تا درب منزل شما:    متراژ فنر درخواستی برای رفع گرفتگی:  نوع دستگاه، دستگاه ماشینی یا دستی:
شرکت برادران جعفری در محدوده صادقیه تهران 3 شعبه لوله بازکنی فعال را دارد.   فنر معمولی 6 متر و ما بقی با متراژ های بالای 10 متر دستگاه سه نظام و سایر دستگاه ها

چرا در هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب با لوله بازکنی تماس می گیریم ؟

مشاورین فنی شرکت لوله بازکنی صادقیه بعد از تماس شما با شرکت جهت درخواست سرویسکار راهنمایی هایی جهت رفع گرفتگی بدون نیاز به سرویسکار می کند . ولی ارائه شده است که اگر گرفتگی از نوع افتادن وسایل باشد با دستکاری امکان سفت شدن نوع گرفتگی در داخل لوله وجود دارد . پس ما از شما عزیزان درخواست می کنیم که برای بالا نرفتن هزینه و صرف نکردن زیاد وقت شما پس از گرفتگی لوله بدون دستکاری با نزدیک ترین لوله بازکنی محل تماس بگیرید.

 

گرفتگی چاه فاضلاب

چه مواقعی چاه فاضلاب باعث گرفتگی لوله های فاضلابی متصل به چاه می شود؟

  • پر شدن چاه فاضلاب یکی از چند دلیل گرفتگی لوله از چاه می باشد
  • نداشتن گلدانی چاه فاضلاب که نگدارنده آب بالا آمده از دلایل گرفتگی چاه فاضلاب می باشد
  • ریزش میله چاه فاضلاب از دلایل گرفتگی چاه فاضلاب می باشد

برای رفع گرفتگی چاه فاضلاب در محدوده ثادقیه تهران می توانید با ما یا سایر همکاران فعال در صادقیه تهران تماس بگیرید تا بهترین نیروهای لوله بازکنی را ارسال نماییم.

چاه-بازکنی-در-صادقیه-تهران
چاه بازکنی تخصصی در صادقیه تهران

روش های مفید لوله بازکنی بدون نیاز به سرویسکار

تمامی 15 روش لوله بازکنی را در مطالب گزشته ارائه کرده ایم. در این بخش یکی از روش های اصلی لوله بازمنی بدون نیاز به سرویسکار را توضیح خواهیم داد.

((  لوله بازکنی صادقیه با جارو برقی خانگی  ))

اگر بتوانید از این وسیله استفاده درست را بکنید توانایی باز کردن هر نوع لوله ای هستید . در این توضیحات ما روش استفاده از این دستگاه را در لوله بازکنی به صورت کامل ارائه خواهیم داد. اگر هر یک از لوله های منازل شما دچار گرفتگی شد، می توانید با جاروبرقی رفع گرفتگی بکنید . فقط باید برای ورودی لوله گرفته شده باید یک تبدیل تهیه بشود . با وصل کردن تبدیل به سر لوله گرفته شده برای مثال لوله کفشور و یک سر دیگر آن به جاروبرقی می توانید با مکش های یک ثانیه ای طوری که آب داخل دستگاه نشود لوله خود را باز بکنید. مکش یک ثانیه ای به گونه ای انجام می شود که فقط با استارت دستگاه باید همان لحظه خاموش بکنید تا به صورت تلمبه ای کار بکند.

آشنایی با فنر های لوله بازکنی

شرکت های لوله بازکنی از چه نوع فنر های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی استفاده می کنند؟

  • فنر معمولی چیست: متراژ فنر معمولی کوتاه تر از 10 متر می باشد. سرویسکار لوله بازکن با کار در رفع گرفتگی به وسیله فنر معمولی حق افزایش دور تراش را ندارد زیرا ممکن است آسیب به دستگاه و لوله فاضلاب بزند. فنر معمولی قابلیت وصل کردن سرفنر های مختلف را برای رفع گرفتگی یا بیرون کشیدن وسایل از لوله فاضلاب را ندارد.
  • فنر بزرگ مخصوص گرفتگی سخت کدام است؟ فنر بزرگ یا فنر های مخصوص تراش گرفتگی لوله فاضلاب با قطر 2/5 سانتی شروع می شوند تا 5 سانت که متراژ طولی 20 الی 200 متر برای سرویسکار لوله بازکن به صورت داعمی بایستی دارا باشد.

لوله بازکنی با تجهیزات جدید در صادقیه

اگر می خواهید بدون آسیب دیدگی به لوله لوله بازکنی انجام شود با مؤسسه فنی لوله بازکنی صادقیه در غرب تهران تماس بگیرید. لوله بازکنی لوله های (( سینک ظرفشویی، توالت، دست شویی ها، تمامی کفشور ها )) با جدید ترین دستگاه های الکترونیکی در زمینه لوله بازکنی امروزه با پیشرفت همه جانبه علمی تجهیزات در هر زمینه ای، مخصوصا در لوله بازکنی دیگر نگران کثیف کاری و خرابکاری نباشید. برای باز کردن هر نوع لوله ای فقط باید تماس بگیرید تا در کمتر از 10 دقیقه سرویسکار به محل برسد.
لوله بازکنی فوری در غرب تهران

لوله بازکنی با رعایت بهداشت در صادقیه 

آیا از کثیف کاری سرویسکاران لوله بازکنی صادقیه خسته شده اید؟

آیا می خواهید بدون هیچ گونه کثیف کاری مشگلات فاضلابی شما حل بشود؟

با تجهیزات جدید و سرویسکاران حرفه ای دیگر نگران رفع گرفتگی بدون کثیف کاری نباشید. دستگاه های لوله بازکنی با استفاده از فنرگیر دیگر فنر پخش به محیط نمی شود. با استفاده از این وسیله فنرگیر هم از صدای فنر و هم از کثیف کاری فنر جلوگیری بکنید. تخلیه چاه به روش ارگونومیکی دیگر نگران ریخته شدن آب فاضلاب در محیط لوله نشوید، این دستگاه با نگهدارنده حرفه ای هم از ایجاد بوی بد جلوگیری کرده و هم از بیرون ریختن آب فضولات به بیرون جلوگیری می کند.

با تجهیزات حرفه ای برادران جعفری در سراسر تهران دیگر نگران هیچ گونه کثیف کاری نباشید.

طریقه فنر زدن به لوله فاضلاب

برای چگونه فنر زدن به لوله فاضلاب که هم گرفتگی لوله فاضلاب را باز کند، هم چربی و رسوب های باقی مانده در لوله فاضلاب را تراش دهد، بدون آسیب و کثیف کاری حتما بایستی دوره های چند ماهه لوله بازکنی را در کنار متخصص چاه بازکنی گذرانده باشد.
به عنوان مثال برای رفع گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی از دستگاه فنر با جنس مختلفی استفاده نمی کنند، فقط برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی دستگاه فشار هوا نیاز می باشد.

فنر گیر کرده داخل لوله فاضلاب را چگونه بیرون بکشیم؟
در بعضی از مواقع شما مردم عزیز بدون اطلاع از وضیت کاری از برچسب های لوله بازکنی و سایر تبلیغات کلک کار برای رفع گرفتگی لوله بازکن درخواست می کنید که با موارد شکستگی فنر داخل لوله فاضلاب، آسیب به تجهیزات فاضلابی شما و سایر موارد ریز رو به رو می شود که ما می توانیم در این شرایط به شما کمک کنیم.

لوله بازکنی اقساطی در صادقیه

مؤسسه فنی برادران جعفری در صادقیه برای درک مشتریان در واریز هزینه های فاضلابی، تمامی هزینه های لوله بازکنی و تخلیه چاه را به صورت اقساطی از مشتریان دریافت می کند.

شاید در این فکر باشید که به چه اندازه مبلغ دریافت می کنند ، که به صورت اقساطی دریافت می کنند. ولی شاید باور شما نشود ، لوله بازکنی صادقیه بالا تر از 100 هزار تومان از مشتریان دریافت نمی کند . بس خیال شما ا لحاظ هزینه های مؤسسه ما راحت بشود.

لوله بازکنی بدون تعطیلی در صادقیه

اگر می خواهید از مؤسسه ای استفاده کنید که هیچ گونه تعطیلی نداشته باشد و به صورت 24 ساعته در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه خدمات رسانی کند، با مؤسسه فنی برادران جعفری در صادقیه تماس بگیرید . لوله بازکنی حتی در روز های جمعه هم تطیلی ندارد، با مجرب ترین سرویسکاران به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته خدمات رسانی می کنیم.
شماره چاه بازکنی 24 ساعته در صادقیه: 09190596238

از تماس تا خدمات رسانی 15 دقیقه

آیا می دانید مؤسسه لوله بازکنی در صادقیه بعد از تماس شما با مشاورین در کمتر از 15 دقیقه خدمات ارائه می کند. بدون بدقولی در هر محله ای از صادقیه با بهترین سرویسکاران در کمتر از حداقل زمان به شما عزیزان خدمات رسانی می کنیم.

از ارائه سرویس سریع لوله بازکنی دیگر نگران نباشید . با بهترین تجهزات مسافتی در هر منطقه ای که باشید هم از وسیله موتور و هم از وسیله مشاین استفاده می شود تا در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه شود.
شماره چاه بازکن و لوله بازکن ارزان قیمت در صادقیه: 09190596238

تراش رایگان لوله های فاضلاب در لوله بازکنی صادقیه 

توضیح تراش لوله در صادقیه: هر لوله بعد از رفع گرفتگی برای جلوگیری از گرفتگی دوباره لوله باید محل گرفتگی را به صورت کامل تراش بدهید. انجام تراش یک هزینه جداگانه ای دارد ، که توسط سرویسکاران دریافت می شود.

اگر می خواهید این تراش بدون دریافت هزینه انجام شود با لوله بازکنی صادقیه تماس بگیرید. بعد از رفع گرفتگی لوله بدون دریافت هیچ هزینه ای لوله مورد نظر را با فنر پیچی تراش می دهند تا از رسوب گیری دوباره لوله جلوگیری بشود. توجه داشته باشین انجام این عمل رایگان می باشد.

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی صادقیه

در منطقه صادقیه و دیگر مناطق تهران بزرگ به غیر از لوله بازکنی از دیگر خدمات ما می توانید برخوردار بشوید. برای مثال خدمات (( تخلیه چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص درب چاه، تشخیص نشتی لوله و تمامی خدمات مرتبط به رشته کاری ما )) انجام می شود. در این مقاله ما می خواهیم که در رابطه با تخلیه چاه صادقیه صحبت بکنیم.
تخلیه چاه به روش های بروز در این مناطق انجام می شود . با دستگاه های ارتفاء زن آرمیچری بدون کثیف کاری و خرابکاری در محیط انجام می شود.
شماره لوله بازکن ارزان قیمت در صادقیه: 09190596238

علل های گرفتگی لوله صادقیه

هر لوله ای در هر محیطی از منازل علل های مختلفی در گرفتگی لوله دارد. در این مقاله در رابطه با علل گرفتگی لوله آشپزخانه توضیح خوهیم داد .
اگر بخواهیم دلایل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی آشپز خانه را شرح بدهیم باید به این صورت می باشد، که باید به موارد زیر توجه بکنید .
از ریختن اضافه مواد غذایی باید جلوگیری بشود
از ریختن روغن و چربی زیاد به سینک ظرفشویی حتما جلوگیری بشود ، زیرا اصلی ترین دلیل می باشد. داخل سینک اضافه یا تفاله چای ریخته نشود
در هنگام شستشوی میوه جات و سبزی جات از ریختن آشغال آنها به داخل لوله جلوگیری بشود و غیره
ارائه خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه و حفر چاه شبانه روزی در مجیدیه تهران

علل-گرفتگی-لوله-فاضلاب
دلیل گرفتگی لوله فاضلاب در صادقیه تهران

برای جلو گیری از گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی چه باید کرد؟

شما عزیزان می توانید با رعایت اصول استاندارد از گرفتگی لوله ها خوداری بکنید.

از ریختن مواد شیمیایی به داخل لوله ها جهت تراش لوله ها جلوگیری بکنید.

در هنگام شستشو ظروف از ریختن مواد روغنی و اضافه غذایی یا میوه ها باید جلوگیری بکنید

هر هشت ماه یک بار برای چک وضیعت لوله از کارشناسان ما بدون دریافت هزینه استفاده بکنید.
ارائه خدمات لوله بازکنی ازگل ، چاه بازکنی ازگل در سراسر تهران به صورت 24 ساعته و ارزان قیمت می باشد.

شما عزیزان در هر منطقه ای که قرار دارید می توانید جهت رفع مشگل های لوله و چاه با مؤسسه کا تماس گرفته تا در کمترین زمان مشگل شما عزیزان را حل بکنیم.

مؤسسه فنی برادران جعفری در صادقیه آماده بستن قرارداد با مؤسسه های درمانی، بیمارستان ها، ساختمان های تجاری، تفریحی و غیره با کمترین هزینه هستیم. برای دریافت هر نوع خدماتی در رابطه با لوله بازکنی و تخلیه چاه می توانید با ما تماس بگیرید.

26 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی صادقیه»

  1. سلام خونه ما در طبقه اول هست از زمانیکه هوا یکم گرم میشه فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوریکه نمیتونیم تو خونه بمونیم چیکارکنیم شما کرج هم شعبه دارید؟

  2. سلام خسته نباشید. برای بازکردن لوله اشپزخانه از شما کمک گرفتم مشکل بنده رو با فرستادن سرویسکار حل کردید شخصی که اومد حرفه ای و سریع کار را انجام داد مسئله ای که برای من اهمیت داشت داشتن ماسک بود که شما خوشبختانه رعایت میکنید و ماسک زده بودن ممنون.

  3. سلام
    چاه منزل ما در حیاط هست و هفت سال است که در این منزل ساکنیم اخیرا وقتی کسی در حمام هست یا در داخل منزل ماشین لباسشویی بطور مثال مشغول تخلیه اب میباشد در حیاط نزدیک خروجی چاه صدایی شبیه به قلپ قلپ می اید.
    نزدیک چاه سرویس توالت ایرانی هست در طول روز که ابریز بالایی هست سطح اب در توالت بالاست اما صبح خیلی زود کاملا توالت سطح ابش پایین امده و فروکش کرده. بوی نامطبوعی هم حس نمیکنیم.
    از علایمی که گفتید هیچ کدوم نیست فقط همین صدای قلپ قلپ مانند و بالا امدن سطح اب در توالت حیاط در ساعت های روز.
    بنظر شما چاه پر شده؟ چون برای بازکردن چاه باید موزاییک حیاط برداشته شود و مقداری کنده کاری لازم است.

  4. سلام ممنون از خدمات خوبتون. من از لوله بازکنی شما استفاده کردم و مشکلم حل شده نحوه برخورد کسی که سفارش ما رو پشت گوشی ثبت کرد خوب بود.
    انجام کار هم خوب بود تشکر از شما.

  5. یه دستت درد نکنه بزرگ و پر مهر تقدیمتون میکنم چون که مارا ازاین بوی بد خونمون خلاص کردین احسنتم

  6. سلام زیرزمین خانه ما گاهی بوی بد فاضلاب میپیچه این مشکل چند ساله که داریم ایا ممکنه که دلیلش پر شدن چاه باشه؟

    1. شاید ولی به امکان زیاد لوله فاضلاب شما نشتی پیدا کرده و به صورت کم آب فاضلابی رو به یه قسمتی می ده و بوی اون بالا می زنه

  7. روشویی مون سفالی هستش و گرفتگیش خیلی شدیده به نظرتون فنر میتونه گرفتگیشو از بین ببره ؟
    یا روش دیگه ای هم هست

  8. سلام کف اتاق ما خیس میشه هر دفعه هم یه جایی جدید از اتاکسی میشه من کل اتاق را بیشتر از ۵۰ ساله کندم رفتم پایین چایی از لوله رد شده جایی هم که خیس میشه زیرش کاملا خشک به نظرتون چیکار کنیم چند تا تخلیه چاه هم اومدن دیدن همشون گفت ما تا حالا همچین چیزی ندیدیم در صورت امکان راهنمایی و کمک می کنید ممنونم

    1. سلام و درود عزیزم اگه میتونید با ما تماس بگیرید تا بیان کنیم چون به نظر مشکل شما خیلی پیچیده دستگاهی داریم که شما رو مشخص میکنه و شما را به صورت دقیق در هر قسمتی باشه مشخص میکنه لوله بازکنی برادران جعفری شبانه روزی در اختیار شماست09198806367

  9. سلام ما در یک مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی زندگی می کنیم پس از گذشت هشت سال سقف تانک پر شده آن را تخلیه کردیم از آن پس ماهی یک دفعه پر میشود دلیلش چیست.

  10. سلام خدا قوت ممنون از خدمات سریعتون درخواست لوله بازکنی داشتیم نیم ساعته رسیدن و مشکل را حل کردنو و تشکر از شما.

  11. سلام ببخشید یه سوال دارم من می خوام از لوله بازکنی شما استفاده کنم ولی قبلش می خوام بپرسم سرویس کاری که می فرستید رعایت بهداشت رو میکنه؟

  12. علت بوی بد توالت در آپارتمان همین چیزهایی هست که توضیح دادین؟
    با این روش ها حل میشه یا نه؟
    چون دیدم نوشتید برای پیشگیری اگه برای پیشگیری هست چطور میشه از بین بردتش؟

  13. ایران خداقوت ممنون از خدمات سریع تون درخواست لوله بازکنی داشتیم که نیم ساعت رسیدن و مشکل را حل کردند تشکر از شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+