جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی شمیران نو

لوله-بازکنی-شمیران-نو

لوله بازکنی شمیران نو

لوله بازکنی شمیران نو را در کمتر از 20 دقیقه بدون بدقولی از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید
لوله بازکنی ارزان قیمت با کیفیت عالی بدون کثیف کاری در شمیران نو تهران

📞   44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673
09198806367  در شمیران نو برای درخواست لوله بازکن با ما تماس بگیرید

لوله-بازکنی-در-شمیران-نو-تهران
لوله بازکنی در سراسر مناطق شمیران نو تهران

چاه بازکنی شبانه روزی لوله فاضلاب در شمیران نو تهران

چاه بازکنی لوله کفشور پارکینگ ، چاه بازکنی توالت فرنگی و ایرانی ، چاه بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه و سایر لوله های فاضلابی را کاملا تمیز و تضمینی ارائه می کنیم . اگر چاه فاضلاب شما در هر قسمتی مسدود شده و آب را تخلیه نمی کند با شرکت همیشه آماده برادران جعفری در منطقه خودتان تماس بگیرید .

شما برای چاه بازکنی در منطقه شمیران نو شرق تهران تنها می توانید به ما اعتماد نمایید

چاه-بازکنی-در-شمیران نو
چاه بازکن شمیران نو فقط در 20 دقیقه

شماره تماس لوله بازکن 09198806367 در شمیران نو تهران

شماره تلفن شرکت 24 ساعته لوله بازکنی در منطقه شمیران نو را از برادران جعفری دریافت نمایید که از اولین شرکت هایی می باشد که در این منطقه بیش از 30 سال است لوله بازکنی و تخلیه چاه می کند
📞   44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673

اگر با ما در شمیران نو و حومه این محدوده تماس بگیرید مطمئن باشید ما به وقت شما ارزش قائل خواهیم شد و در کمترین زمان ممکن بدون بدقولی به محل شما می رسیم .

نمونه خدمات لوله بازکنی شمیران نو

اگر می خواهید بهترین نوع خدمات فاضلابی را که از کامل ترین مؤسسه های لوله بازکنی شرق تهران محسوب می باشد . تمامی خدمات فاضلابی به مانند ( لوله بازکنی تخلیه چاه ، حفرچاه و غیره ) را می توانید از این مؤسسه دریافت بکنید .

خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب
لوله بازکنی در شمیران نو
رفع گرفتگی لوله در شرق تهران
خدمات تراش لوله فاضلاب

چاه بازکنی شمیران نو
رفع گرفتگی لوله فاضلاب فوری
حفر چاه در شمیران نو
خدمات تشخیص نشتی لوله های فاضلاب
خدمات تخلیه چاه شمیران نو

خدمات کلی فاضلاب به مانند ( تشخیص درب چاه ، کول گذاری ، طوقه چینی چاه ، ترمیم دیواره های چاه و دیگر موارد فاضلابی ) را انجام می دهیم .

لوله بازکنی شمیران نو با جدیدترین دستگاه های فنری

در لوله بازکنی شمیران نو از بهترین دستگاه های فنری جهت رفع گرفتگی استفاده می شود . دستگاه های فنری به مانند ( موشکی ، چهارپایه ، سه نظامی ، خازنی و غیره ) از بهترین دستگاه های فنری که در لوله بازکنی شمیران نو در شرق تهران شناخته شده است دستگاه موشکی می باشد .

صفر تا 100 کار با دستگاه لوله بازکنی موشکی : دستگاه موشکی یکی از قدیمی ترین دستگاه های فاضلابی در زمینه لوله بازکنی می باشد . کار با این دستگاه بسیار آسان می باشد ، فقط برای انجام کار باید از روش های استفاده و کاربرد آن آشنایی بیشتری پیدا بکنی . این دستگاه توانایی باز کردن هر نوع لوله ای با هر ابعادی را دارد . لوله بازکنی ( توالت ایرانی ، توالت فرنگی ، لوله سینک ظرفشویی ، لوله کفشوری حمام و پارکینگ ، لوله خروجی ماشین لباسشویی ، لوله تخلیه پشت بام و دیگر موارد ) با دستگاه موشکی بدون دردسر قابل انجام می باشد .

دستگاه-لوله-بازکن-در-شمیران-نو
بهترین و تمیز ترین دستگاه لوله بازکن در شمیران نو تهران

روش های آسان لوله بازکنی شمیران نو

در این توضیحات از آسان ترین روش ها برای لوله بازکنی لوله های فاضلاب به شما ارائه می شود . از روش های بدون  استفاده از دستگاه و با استفاده از ساده ترین تجهیزات را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

لوله بازکنی با فنر دستی : فنر دستی امروزه در اکثر منازل مسکونی برای رفع گرفتگی ساده استفاده می شود . آسان ترین روش لوله بازکنی با این وسیله می باشد ، به شرطی که گرفتگی از نوع ساده باشد . معمولا در مواقعی که در لوله هایی مثل لوله پایین سینک ظرفشویی تفاله چایی یا اضافه غذا در آن گیر کرده باشد می توانید با فشار فنر دستی رفع گرفتگی بکنید .

لوله بازکنی با نمک ، جوهرنمک ، سرکه : با مخلوط کردن این سه محلوله در هم دیگر و جوش دادن آن می توانید در لوله هایی که گرفتگی ساده ای دارند لوله بازکنی بکنید . این روش در لوله بازکنی شمیران نو به کار آمده است . معمولا افراد در اولین قدم گرفتگی از این روش استفاده می کنند و اگر کارساز نبود با لوله بازکنی شمیران نو تماس می گیرند .

لوله بازکنی با پمپ هوا یخچال یا بادی : اگر بتوانید در این توضیحات روش صحیح کار کردن با این دستگاه را یاد بگیرید می توانید با صرف زمان کم سخت ترین نوع گرفتگی ها را باز بکنید . پمپ هوا یا پمپ یخچال توانایی ایجاد فشار به هر نوع گرفتگی را دارند . با وصل کردن صحیح خروجی این دستگاه به لوله گرفته شده می توانید در کمتر از نیم ساعت رفع گرفتگی بکنید . خروجی شیلنگ بادی را به صورت مستقیم فقط در دهانه لوله گرفته شده قرار بدهید ، دور شیلنگ وارد شده به لوله را به صورت کامل ببندید و اجازه خروج هوا را از کناره های لوله ندهید . با این روش می توانید بدون صرف هزینه و در کمترین زمان لوله بازکنی بکنید .

رفع گرفتگی لوله کفشور حمام با دستگاه فنر زنی در شمیران نو

برای دریافت چاه بازکن کفشور حمام با ما در منطقه شمیران نو تماس بگیرید
گرفتگی کفشور حمام از مسیبت های سنگین در هنگام استشمام می باشد که باعث کثیف کاری می شود و اصلا نمی توان در این مواقع استشمام خود را ادامه داد و اگر با ما در این منطقه تماس بگیرید فوری تر از آمبولانس یا آتش نشانی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما سرویسکار ارسال خواهیم کرد .

لوله-بازکنی-کفشور-حمام-با-فنر
رفع گرفتگی کفشور حمام با دستگاه فنری تضمینی در شمیران نو

نصب وان حمام و تعمیر لوله کشی حمام در شمیران نو

نصب توالت فرنگی و تعمیر قطعات توالت فرنگی با لوله کشی در شمیران نو
نصب توالت ایرانی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب کاسه توالت ایرانی بدون کثیف کاری در شمیران نو تهران
نصب وان حمام با رعایت اصول کار تضمینی ، نصب دوش و راه اندازی ، لوله کشی خمام تضمینی و ارزان قیمت در شمیران نو تهران

اگر توالت فرنگی شما در مواقعی که استفاده نمی کنید بوی نامطلوب و بدی را بالا می دهد برای حل این مشگل با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق شمیران بهترین چاه بازکن ارسال بشود .

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در شمیران نو

از اصلی ترین علل های گرفتگی لوله فاضلاب در شمیران نو را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد :

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

اصلی ترین علل های گرفتگی لوله فاضلابی آشپزخانه به این ترتیب می باشد . ( ریختن پسماندهای غذایی ، ریختن روغن و چربی بیش از اندازه در هنگام شستشو ، استفاده بیش از اندازه مواد شیمیایی در پاک کردن لوله ، باز بودن درب کفشور سینک و افتادن وسایل ریز داخل لوله و دیگر موارد )

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب توالت

لوله فاضلاب توالت اکثرا با دلایل مشابهی دچار گرفتگی می شوند . اگر در رعایت چند نکته اصلی مضافتی کوتاهی شود حتما دچار گرفتگی لوله می شوید . انداختن دستمال کاغذی،نوار بهداشتی،پوشاک کودکان در داخل لوله . ریختن مصالح ساختمانی در هنگام تعمیرات محیط سرویس  ، میزان نبودن شیب لوله خروجی توالت ، سیفون نکشیدم بعد از استفاده و غیره

دلایل گرفتگی لوله کفشور حمام

لوله های کفشور حمام بسیار حساس می باشد با برداشتن کفشور لوله ممکن است هر آن دچار گرفتگی بشویم . از ریختن موهای بلند داخل لوله جلوگیری شود ، در هنگام باز بود کفشور از زمین بودن وسایل ریز به مانند تکه صابون درب شامپو و غیره جلوگیری بکنید . زیرا ممکن است با جریان آب به سمت لوله کشیده شود .

دلایل گرفتگی لوله دستشویی سرویس بهداشتی

اکثر لوله های دستشویی کم دچار گرفتگی می شوند . در مواقعی که مصالح به مانند سیمان یا گچ با شستشو وارد لوله می شود و بعد از گذر زمان دچار گرفتگی می شود . یا در مواقعی که در کفشوری دستشویی باز باشد و وسایل ریز بهداشتی داخل آن گیر بکند به مانند ( خمیر مسواک ، درب شامپو ، تکه صابون ،کاغذ دستمالی و دیگر موارد )

رفع گرفتگی و لوله بازکن مخصوص سینک ظرفشویی تمیز و تضمینی در شمیران نو

سینک ظرفشویی شما چرا دچار مسدودیت شده است ؟
آب برنج خود را هنگام خالی کردن بی حوصله خالی نکنید که کلا برنج ها داخل لوله سینک ظرفشویی ریخته شود و رسوب ببندد ، امروزه اکثر کارشناسان لوله بازکنی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب به منازل درخواست کنندگان ارسال می شوند دلیل اصلی گرفتگی لوله سینک را این مسئله و ریختن اضافه چربی ظروف داخل سینک ظرفشویی می دانند .

آیا سینک های دستشویی هم دچار گرفتگی می شوند ؟
از نظر کارشناسان شرکت لوله بازکنی برادران جعفری اگر لوله فاضلاب سینک دسشویی دچار مشگل های شکستگی ، وصل بودن به لوله فاضلاب سرویس بهداشتی ، ظربه خوردگی نداشته باشد به هیچ وجه دچار گرفتگی نمی شود و اگر مسدود شد به صورت دستی هم می توانید رفع گرفتگی نمایید

شما چه روشی را برای باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی در منزل به ما معرفی می کنید ؟
بهترین روش برای مقابله با گرفتگی ریختن ماهانه آب نمک و سرکه انگور داخل سینک می باشد که از بوی بد و گرفتگی شما را نجات می دهد . برای لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی در منطقه شمیران نو می توانید به تکنسین های شرکت برادران جعفری اعتماد نمایید و با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی زیر قیمت همکاران در شمیران نو

اگر از خدمات مؤسسه برادران جعفری در لوله بازکنی شمیران نو استفاده بکنید از مقدار پایین بودن قیمت لوله بازکنی به وجد می آید . از پایین ترین قیمت جهت انجام خدمات فاضلابی ایفا می کنیم . تمامی مبالغ خدماتی شرکت زیر قیمت همکاران محسوب می شود . مناسب ترین قیمت را در لوله بازکنی شمیران نو پیدا کنید در تمامی خدمات مخصوصا لوله بازکنی و تخلیه چاه از تخفیف های ۵۰ درصدی برای ارائه خدمات استفاده می شود .

هزینه باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه فشار هوا ، تراکم هوا یا همان مکنده هوا را در ادامه مطالب توضیح داده ایم یا هم می توانید با تماس شبانه روزی مطلع بشوید

تخلیه چاه فوری در لوله بازکنی شمیران نو تهران

یکی از پر درخواست ترین مشاغل در زمینه فاضلاب بعد از لوله بازکنی تخلیه چاه محسوب می شود .

در اکثر مناطق شمیران نو اگو شهری وجود ندارد به همین علل از چاه فاضلاب جهت جایگزینی فضولات فاضلابی استفاده می کنند . هر چاهی به نسبت اندازه در هر دوره ای دچار پر شدن می شود که نیاز به تخلیه دارد و شما میتوانید با تخلیه چاه فوری در لوله بازکنی شمیران نو و دیگر مناطق تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان برای رفع مشگل به مقصد برسند .

تخلیه چاه با با تانکرهای متفاوت نسبت به اندازه چاه شما ارائه می شود . بیش از ۲۰۰ تانکر تخلیه چاهی در کل تهران بزرگ برای تخلیه چاه برادران جعفری به اجرا ارائه داده این . با کمترین قیمت می توانید چاه خود را مثل روز اول بکنید .

اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب شدید چه کاری باید بکنید ؟ 

اگر در هر منطقه‌ای مستقر هستید و دچار گرفتگی لوله فاضلابی شده اید میتوانید از روش های لوله بازکنی خانگی استفاده بکنید ‌‌. اگر این روش ها برای رفع گرفتگی شما کارساز نبود می توانید با لوله بازکنی شمیران نو و یا دیگر مناطق تماس بگیرید تا در اولین فرصت برای رفع مشگل سرویس کار به محل ارسال بشود .

در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس شما هستیم . با ارسال سرویسکار در کمتر از ۱۰ دقیقه به هر منطقه‌ای توانسته‌ایم رضایت مشتریان را جلب بکنیم .

لوله بازکنی با فنر در شمیران نو 

اصلی ترین و کار آمدترین روش رفع گرفتگی و تراش لوله های فاضلابی با فنر لوله بازکنی انجام می شود . فنر های لوله بازکنی طول و قطر متفاوتی دارند که به نسبت محاسبه دقیق استفاده میشود . فنر از طول (  ۳ متری  تا  ۶۰ متری ) برای رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب استفاده می شود .

اگر داخل لوله اجسام سخت گیر کرده باشد یا مصالح ساختمانی به مانند سیمان یا قیر داخل لوله گیر کرده باشد . با فنر تراش می توان لوله فاضلابی را مثل روز اول کرد .

ویژگی های اصلی دستگاه فنری در لوله بازکنی شمیران نو

توانایی باز کردن سخت ترین گرفتگی ها
داشتن اندازه و جایگیری بسیار کم که در جابجایی بسیار آسان می باشد .
قابلیت جمع کردن فنر بدون دست زدن فقط در چند ثانیه بدون کثیف کاری
کار با برق شهری و داشتن خازن مدون که در هنگام اتصال برق فورا خاموش می شود .
فنر خوری با اندازه ها و ابعاد متفاوت
وصل کردن بیش از ۲۰ سرفنر به فنر ها جهت رفع گرفتگی
تجهیزات بسیار قوی باعث کار در آب شده است ، اگر این دستگاه کلا در آب پنهان شود باز توانایی کار کردن را دارد .

لوله بازکنی لوله پشت بام ( ناودانی ) در لوله بازکنی شمیران نو

گرفتگی لوله پشت بام اکثرا در هنگام بارندگی باران و برف به وجود می آید . جریان باران هر اجسام و وسایلی که در جریان مسیر باشد با خود داخل لوله می برد که باعث گرفتگی می شود . شرکت لوله بازکنی شمیران نو در این مسیر فنرهای ۱۵ تا ۶۰ متری جهت رفع گرفتگی در نظر گرفته است .

لوله بازکنی توالت فرنگی بدون آسیب در لوله بازکنی شمیران نو

رفع گرفتگی توالت فرنگی در لوله بازکنی شمیران نو با دستگاه تراکم هوا . دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا با داشتن قدرت بازکننده هر نوع لوله ای با هر ابعادی امروزه مورد استفاده اکثر همکاران قرار گرفته است .
باز کردن توالت فرنگی بدون کثیف کاری و خرابکاری با دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا . رفع گرفتگی لوله توالت بدون ایجاد صدا ، انجام خدمات با کمترین قیمت و بهترین کار

سخن پایانی در چاه بازکنی شمیران نو

شرکت فنی لوله بازکنی برادران جعفری با به کارگیری بهترین سرویس کاران و تجهیزات در سراسر تهران و حومه آماده ارائه سرویس با فاکتور و ضمانت کاری می باشد . برای دریافت سرویسکار در کمتر از 20 دقیقه با ما تماس بگیرید .

همکاران لوله بازکنی شرق تهران آماده پاسخگویی ۲۴ ساعتها به تمامی سوالات و درخواست های شما عزیزان می باشد .

56 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی شمیران نو»

  1. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم وکثیفی داخل آب باقی میمونه با یکی دونفر مشورت کردم میگن عیب از خود توالت فرنگیه وتعویض کن لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید

  2. بختیار آشتیانی

    سلام امروز باران مفصلی اومده وبدون استفاده از حمام بوی بدی از سرویس بهداشتی تازه تاسیس میاد
    خونه ما دو طبقه هست وچاه ساختمان در زیر زمین قرار دارد.

  3. سلام ببخشید یه سوال دارم من میخام از لوله بازکنی شما استفاده کنم ولی قبلش میخام بپرسم سرویسکاری که میفرستید بهداشت رو رعایت میکنن؟

  4. اکرم قابل رحمت

    سلام لوله فاضلاب ما با آبدوغه گرفته شده ودسترسی به لوله بازکن برقی هم نیست واب درسنگ توالت جمع میشه چیکار کنیم؟
    تشکز

    1. عزیز اگه خودتون نمینونید اقدام بکنید در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات سرویسکارمونو در کمتر از 10 دقیقه به درب منزل شما ارسال می کنیم

  5. سلام ممنون از توضیحات خوبتون ما در یک ساختمان چهار طبقه زندگی میکنم. متاسفانه بوی چاههای فاضلاب خودمان امان از ما بریده چیکار کنیم؟

    1. عزیز کامل توضیح ندادید از کجا می یاد آیا از وضیعت تخلیه چاه فاضلاب خبر دارید ، آیا لوله فاضلابی گرفته دارید و دیگر موارد که اگر کامل سوال می پرسیدید جواب می دادیم با تشکر شرکت خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری تهران

  6. بینهایت از خدمات خوب شما ممنونم.
    سرویس بهداشتی مدرسه گرفته بود، نیروی فنی شما انقدر خوب لوله رو باز کرد که کثیف کاری خاصی نشد.
    از مدیریت مجموعه هم تشکر میکنم.

  7. سلام من یک سوال داشتم انگشتر یک گرم خورده ای داخل دستشویی افتاده بود
    یک روزی میشه امکان داره در بیاد.

  8. سلام کارتون درسته واقعا من دستبندم افتاده بود تو توالت انقدر از شوهرم میترسیدم بیاد بگه چرا انداختی و حواست کجابوده و دعوا بشه که نگو.
    ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید در میاد خیلی اروم شدم و وقتی هم در اومد واقعا نمیدونستم بهتون چی بگم واقعا سپاسگزارم.

  9. سلام راستش بعضی از لوله بازکن ها متاسفانه کم تجربه هستندو باعث اسیب زدن به توالت فرنگی میشن ولی شرکت شما عالی بود ممنونم.

  10. امروز بارون مفصلی اومد و بدون استفاده از حمام بوی بدی از سرویس بهداشتی تازه تاسیس می اید. خونه ما دو طبقه است و چاه ساختمان در زیر زمین قرار دارد.

  11. لوله بازکنی شما قیمتش کمتر از اتحادیه لوله بازکنی دیگر است ممنون از خدمات خوب و با کیفیتتون🌹🌹🌹

  12. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما جناب لوله اصلی حیاطمون گرفته اب جمع شده تو حیاط بی زحمت یک نفر رو بفرستید بیاد. ممنون

  13. سلام توالت فرنگی نو هست و خروجی تخلیه 8و مسیر لوله باز هست ولی موقع چسب زدن توالت فرنگی، توالت فرنگی عمل سیفون بسیار کند انجام میشه ولی وقتی دوتا جارو چسب نمیزنیم سسفون خوب خالی میکنه مشکل از چیست؟

  14. سلام مای انگشتر ۱۱ گرمی داشتیم افتاد تو چاه دستشویی هرچی کردیم نتونستیم در بیاریم چاه باز کنم اومدنتون ست در بیاره فقط دستشویی ما سیفون نداره امکان داره توی سیفون مشترک ساختمان هنوز مونده باشه؟

  15. احسان پهلوان

    ممنونم شما آقای جعفری مشاوره تلفنی تون رایگان و عالی انجام شد از کارکنان تون هم سپاسگزارم.

  16. سلام معمولا وقتی بارون زیاد میاد چاه حیاط میگیره و بعد توالت هم کثیف میشه و بالا میزنه برای همین با لوله بازکن سایتتون تماس گرفتم و اومدن اول لوله حیاط رو فنر زدن و کلی آشغال بیرون اومد و بعد گفتن کع باید اینجا مراقب باشیم چیزی توی این لوله ها گیر نکنه که میره سر راه اصلی چاه رو میبنده
    خیلی خوشحال شدم که درست راهنمایی کردن و قیمت پرت ندادند

    1. پیشگیری از گرفتگی
      گرفتگی فاضلاب اغلب نشانه یک مشکل بزرگتر است. گاهی اوقات ممکن است مجموعه ای از انباشته شدن سخت شکسته باشد که در طول زمان یک انسداد ایجاد کرده است. کف صابون، چربی و سایر تجمعات به راحتی می توانند بر سینک آشپزخانه شما تأثیر بگذارند. در همین نور، دوش‌ها، وان‌ها، سینک‌ها و توالت‌ها می‌توانند خیلی ساده مسدود شوند. اغلب اوقات مشکل خارج از دستان شما و در یک لوله فاضلاب مسدود شده یا آسیب دیده است که در نزدیکی خانه شما قرار دارد! هنگامی که یک پاکسازی فاضلاب پشتیبان گیری می شود، فاضلاب می تواند به اموال شما نفوذ کند و به آن آسیب برساند.

      عوامل محیطی و فرسودگی عمومی نیز در عملکرد سیستم های فاضلاب و تخلیه شما نقش دارند. هنگامی که به خدمات تمیز کردن زهکشی نیاز دارید، کارشناسان بنجامین فرانکلین سانفرانسیسکو اینجا هستند تا به شما کمک کنند! در طول فرآیند تمیز کردن فاضلاب و زهکشی، ما دوشاخه پاکسازی شما را در سیستم فاضلاب پیدا کرده و هرگونه زباله را تخلیه می کنیم. بعد، ما فشار داخل را کاهش می دهیم. پس از اینکه سیستم شما از باقی مانده ها و گرفتگی ها خلاص شد، زهکشی را آزمایش می کنیم. اگر زهکشی همچنان مشکل دارد، فرآیند تمیز کردن زهکشی را تا زمانی که سیستم لوله کشی شما دوباره به خوبی اجرا شود ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+