رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-زعفرانیه

فهرست مطالب

لوله بازکنی زعفرانیه

لوله بازکنی زعفرانیه تهران را در کمتر از 20 دقیقه به صورت شبانه روزی از شرکت برادران جعفری از منطقه خودتان دریافت نمایید
اگر نیاز به لوله بازکن فوری در از خود محله زعفرانیه تهران دارید همین الان با شماره های زیر تماس بگیرید

     44173983
با لوله بازکنی در زعفرانیه تماس بگیرید   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 تماس مستقیم هر نوع گرفتگی را تا هر متراژی ما باز می کنیم
لوله-بازکنی-در-محله-زعفرانیه

لوله بازکنی خیلی فوری در محله زعفرانیه 

چاه بازکنی زعفرانیه با سرویسکار متخصص

  • چاه بازکنی لوله فاضلاب اصلی در منطقه زعفرانیه
  • رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله فاضلاب توالت ایرانی و توالت فرنگی در محله زعفرانیه
  • چاه بازکنی ارزان قیمت با نفرات حرفه ای و باتجربه در زعفرانیه

چاه بازکنی گرفتگی لوله فاضلاب خود را خودتان انجام ندهید زیرا موجب کثیف کاری و شاید آسیب به لوله فاضلاب شما بشود از تکنسین های حرفه ای و شبانه روزی شرکت برادران جعفری در محله زعفرانیه استفاده نمایید .

شماره تماسی که برای درخواست لوله بازکنی در محله زعفرانیه 09198806367 باید داشت

چه شرکتی را برای باز کردن لوله فاضلاب خود در محله زعفرانیه انتخاب می کنید ؟ شرکت لوله بازکنی برادران جعفری
چرا شرکت لوله بازکنی برادران جعفری ؟ شرکت معتبر و همیشه آنلاین برادران جعفری در محله زعفرانیه بیش از 30 سرویسکار فعال با فنر لوله بازکنی 6 متر تا 50 متر را به همراه خود دارند و شما از این شرکت معتبر در هر روز از هفته می توانید استفاده نمایید .

شماره تماس شرکت لوله بازکنی که در محله زعفرانیه قرار دارد را تنها شرکت برادران جعفری دارد ، زیرا تنها این شرکت در این محله فعالیت لوله بازکنی و تخلیه چاه را دارد .

مشخصات لوله بازکنی در زعفرانیه

لوله بازکنی در زعفرانیه با بهترین سرویسکاران رفع گرفتگی انجام می شود . تمامی سرویسکاران لوله بازکنی شرکت زعفرانیه دارای مدرک لوله کشی و لوله بازکنی با سابقه بیش از 5 سال می باشند .
زعفرانیه یکی از مهمترین مناطق شمیران می باشد . این منطقه در شماره 2 شهرداری تهران قرار دارد . از نکات مثبت این منطقه این می باشد که از آب و هوای بسیار ملایم و خوشی برخوردار می باشد . با توجه به خیابان های اصلی که از چهار طرف این منطقه ای متصل میباشد . باعث آسان شدن عبور و مرور در این منطقه شده است .

لوله بازکنی انواع لوله فاضلاب ، رفع گرفتگی و چاه بازکنی تضمینی ، لوله بازکنی فوری و ارزان قیمت ، رفع گرفتگی و چاه بازکنی فوری بدون کثیف کاری در زعفرانیه انجام می شود . ما آمادگی لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ، حمام ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، حیاط و دیگر قسمت های لوله کشی انجام خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی می کنیم .

رفع گرفتگی کاسه توالت ایرانی با روش بی بو در زعفرانیه تهران

چرا گرفتگی کاسه توالت شما با فشار آب سرویس بهداشتی باز نمی شود ؟
در بعضی از مواقع کاسه توالت ایرانی از قسمت شترگلویی با مدفوع دچار گرفتگی می شود و اجازه تخلیه آب را از کاسه توالت به چاه یا اگوی شهری نمی دهد و افراد روش فشار آب را برای لوله بازکنی کاسه توالت امتهان می کنند و پاسخگو هستند . ولی روش فشار آب فقط در مواقعی که مدفوع گرفتگی داشته باشد مناسب است در غیر اینصورت اگر گرفتگی چربی یا گیر کردن اشیاء باشد به هیچ وجه گرفتگی با فشار آب باز نمی شود .

شما می توانید برای رفع گرفتگی کاسه توالت ایرانی ، لوله بازکنی کاسه توالت ایرانی و چاه بازکنی کاسه توالت ایرانی از هر قسمتی از لوله کشی فاضلاب در زعفرانیه با شرکت برادران جعفری تماس بگیرید .

با خدمات فنی شرکت لوله بازکنی در زعفرانیه بیشتر آشنا بشوید

نمونه خدمات لوله بازکنی و فاضلابی در زعفرانیه :

♦ لوله بازکنی با دستگاه های پیشرفته ◊
♦ تخلیه چاه به صورت کاملا حرفه ای با دستگاه مکانیزه ◊
حفر چاه فاضلاب و آب با اکیپ مجرب و حرفه ای ◊
♦ لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب ◊
♦ تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب و رفع مشگل ◊
تشخیص درب چاه با دستگاه چاه یاب و حفر درب چاه ◊
♦ مشاوره رایگان حضوری و غیره حضوری ◊
♦ بیرون کشیدن اشیاء از لوله و چاه فاضلاب ◊
لوله بازکن در زعفرانیه ، چاه بازکن در زعفرانیه

خدمات-لوله-بازکنی-در-زعفرانیه
بهترین خدمات چاه بازکنی و رفع گرفتگی در زعفرانیه تهران

 

رفع گرفتگی لوله کفشور پشت بام در مواقع بارندگی در زعفرانیه تهران

در مواقع بارندگی شدید برف باران ، یا در مواقعی که هوای تهران گرم است و هوای آلوده ای دارد اکثر شرکت های لوله بازکن سرویسکار ارسال نمی کنند زیرا از مناطق دور به این محله زعفرانیه لوله بازکن ارسال می کنند ولی خود شرکت برادران جعفری بیش از 20 سال است در این محله لوله بازکنی می کند و به مناطق نزدیک این محله در شمال تهران بهترین خدمات را ایفا می کند

حتی در مواقع بارش شدید باران یا برف می توانید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در محله زعفرانیه برای باز کردن لوله کفشور و لوله ناودانی در ساختمان خود تماس بگیرید

لوله بازکنی فوری در زعفزانیه

رفع گرفتگی در زعفرانیه با دستگاه لوله بازکنی مجهز و سرویسکار حرفه ای به صورت خیلی فوری و شبانه روزی
دستگاه های لوله بازکنی انواع مختلفی دارند که تمامی این دستگاه ها در جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساخته شدند . در این توضیحات از بهترین و جدید ترین تجهیزات جهت رفع گرفتگی به شما با توضیح ارائه می شود . با علل های گرفتگی لوله آشپزخانه در گیشا بیشتر آشنا بشوید

دستگاه لوله بازکنی فنری برای رفع گرفتگی در زعفرانیه : 

از قدیمی ترین و بروز ترین دستگاه های لوله بازکنی دستگاه فنری می باشد . این دستگاه در سال ( 1976 میلادی ) برای رفع گرفتگی در تهران ساخته شد .این وسیله لوله بازکنی قادر به باز کردن لوله های ( سرویس بهداشتی مانند توالت فرنگی و ایرانی ، لوله پایین سینک ظرفشویی ، تمامی لوله های کفشوری در منازل و حیاط ، لوله دست شویی ، لوله پشت بام و غیره ) بدون خرابکاری و کثیف کاری می باشد . این دستگاه را 90 درصد همکاران در لوله بازکنی استفاده می کنند ، زیرا هم کارایی عالی در رفع گرفتگی هر لوله ای در هر قطری دارد . قابل حمل به هر نقطه از ساختمان می باشد با وزن حدود 20 کیلوگرم . دارای فنرهای متفاوت و با قطر های مختلف در رفع گرفتگی .

از دستگاه های مشابه که شبیه این دستگاه می باشند . مانند دستگاه موشکی ، چهار پایه ، دستگاه کیفی ، و غیره که تقریبا مشابه این دستگاه کار می کند . ولی کامل ترین نوع دستگاه لوله بازکنی از هر نظر این وسیله معرفی شده است که کارشناسان لوله بازکنی تایید کرده اند .

دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا :

پمپ تراکم هوا از دستگاه های لوله بازکنی جدید معرفی می شود . قابلیت های این دستگاه در لوله بازکنی این می باشد که هیچ صدایی در هنگام کار ندارد و با فشار هوایی که از این دستگاه به لوله وارد می شود باعث باز کردن گرفتگی می شود .

دستگاه پمپ هوای مکنده :

پمپ هوای مکنده برعکس پمپ تراکم هوا کار می کند . پمپ تراکم هوا با فشاری که وارد لوله می کند باعث فشار به گرفتگی می شود و به خروجی به چاه منتقل می شود . ولی این دستگاه مکنده گرفتگی را به سمت ورودی لوله انتقال می دهد و به مخزن دستگاه می کشد . کار با این وسیله باعث این می شود که در کار کثیف کاری و خرابکاری به وجود نیاید .

دستگاه لوله بازکنی پمپ فشار آب در زعفرانیه : 

پمپ فشار آب در لوله های که طول زیادی دارند و معلوم نیست گرفتگی در چند متری قرار دارد از این دستگاه استفاده می شود .

با فشار آبی که این دستگاه از طریق پمپ فشار وارد می کند هر نوع گرفتگی باشد به خروجی لوله هدایت می کند . در لوله های که ضخامت نسبتا زیادی دارند و فشار را تحمل می کنند استفاده می شود .

لوله بازکنی با مواد شیمیایی در زعفرانیه :

لوله بازکنی از این روش استاندارد نمی باشد و کارشناسان لوله بازکنی این روش را تایید نمی کنند . ولی در مواقعی که از مواد طبیعی در رفع گرفتگی استفاده کردید . به احنمال  خیلی کم ممکن است کارساز باشد .

آیا می دانید چه آسیبی مواد شیمیایی به اتصال لوله ها وارد می کند ؟ بعد از گرفتگی لوله ها اکثر افراد داخل لوله الکل صنعتی و غیره میریزند . عوارض این مواد خیلی زیاد می باشد اصلی ترین دلیلی که باعث از بین رفتن لوله می شود لایه لایه کردن قطر داخلی لوله می باشد . این اثر باعث پوسیده شدن لوله در مدت زمان طولانی می شود .

دستگاه سه نظامی پایه دار لوله بازکنی زعفرانیه :

این دستگاه رفع گرفتگی بسیار بزرگ و قدرت بالایی نسبت به بقیه دستگاه ها دارد . در لوله های بزرگ شرکتی استفاده می شود .

این دستگاه چرخ دار با فنر های بسیار بزرگ و قوی قادر به باز کردن بزرگ ترین لوله های گرفته شده هستند . باز کردن لوله ها با این دستگاه توسط گیر بکس دستگاه انجام میشود که قدرت بسیار زیادی در باز کردن گرفتگی می کند .

هزینه تشخیص نشتی و قیمت ایاب ذهاب لوله بازکن در زعفرانیه چقدر می باشد

تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله با دستگاه بدون اشتباه در محله زعفرانیه تهران
اگر لوله کشی شما اشغال دارد و دچار نشتی یا ایجاد صدا می کند شرکت برادران جعفری با بهترین نفرات این مشکل را در محله زعفرانیه حل می کند
آب بندی و ترمیم نشتی به صورت کاملا تخصصی و مورد تایید صنف لوله کشی در محله زعفرانیه تهران

تشخیص-نشتی-لوله-در-زعفرانیه
تشخیص نشتی لوله با بهترین سرویسکار در زعفرانیه تهران

امروز قیمت لوله بازکنی در محله زعفرانیه چقدر می باشد ؟

قیمت بازار کار لوله بازکنی و لایروبی چاه در محله زعفرانیه و سراسر مناطق شمال تهران چقدر تعیین شده است برای سال 1401 ؟
هر شرکتی نمی تواند قیمت دقیق لوله بازکنی را پشت تلفن گفت زیرا فرد مشتری قبول نمی کند و با شرکت های همکار در این زمینه تماس می گیرد ، ولی شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در محله زعفرانیه قیمت دقیق باز کردن لوله شما را ابلاغ می کند و پس از تایید لوله بازکن ارسال می کند

  • قیمت و هزینه لوله بازکنی لوله توالت فرنگی
  • هزینه لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ با گرفتگی سخت
  • قیمت و هزینه لوله بازکنی لوله فاضلاب ساعات غیر اداری
  • قیمت و هزینه لوله بازکنی لوله کفشور حمام
  • هزینه لوله بازکنی لوله با فنر یا دستگاه تراکم هوا در تهران

لوله بازکنی شبانه روزی در زعفرانیه

انجام خدمات لوله بازکنی با سرویسکاران ماهر این مخصوص رشته به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود . باز کرد گرفتگی ها در زعفرانیه امروزه در دستان ما بسیار آسان و سریع شده است . برای دریافت سرویسکاران به ما اعتماد کنید و تماس بگیرید .
شماره لوله بازکن سیار شبانه روزی در زعفرانیه

 تخلیه چاه در لوله بازکنی زعفرانیه

انجام خدمات تخلیه چاه با بهترین پمپ های مکنده و ساکشن ، تخلیه کلی چاه با دستگاه مکانیزه ماشین ، این دستگاه قادر به کشیدن تکه آجر از ارتفاء 20 متری میباشد . تخلیه چاه با سرویسکاران حرفه ای و معتبر در این رشته بدون کثیف کاری و خرابکاری با نازل ترین قیمت .

تخلیه چاه به دو روش دستگاهی و انسانی انجام می شود . روش دستگاهی به صورت خیلی خلاصه و مفید در بند بالا توضیح داده شد ، و اما روش انسانی که فرد مغنی و حرفهای داخل چاه وارد میشود و نخاله هایی که باقی مانده با سطل به بالا می دهد .

اکثر چاه ها بعد از 2 سال تخلیه نیاز به تراش دارد، اگر این عمل انجام نشود چاه در مدت زمان بسیار کمی دوباره پر میشود مانند تانکر عمل می کند و هیچ جذبی آبی ندارد . به همین دلیل مغنیان چاه کن ما بعد از تخلیه کامل آب چاه وارد چاه شده و دیواره های انباری و میله را به صورت کامل تراش می دهند تا چشمه های مکش چاه دوباره باز بشود . انجام این خدمات تنها با یک کلنگ و بیل انجام می شود . البته تراش چاه کار هر مغنی نمی باشد امکان تراش اشتباه دارد که نتیجه ای جز ریزش چاه نیست که باعث به وجود آمدن خطرات جانی و مالی می شود .

با مؤسسه ما از بهترین سرویسکاران تخلیه چاه و تراش چاه استفاده کنید که در این رشته استاد کار و تجربه ای بسیار زیادی دارند . مهمتر از همه در همه صورت به صورت تمام وقط این افراد بیمه حوادث شده اند که خدایی نکرده اتفاقی رخ داد باعث پشیمانی نشود .

جهت دریافت سرویسکار در در زمینه لوله بازکنی و چاه فاضلاب در زعفرانیه با ما تماس بگیرید

>>09190596238<<
>>09194104643<<

 

باز کردن گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی و کفشور آشپزخانه با لوله بازکن در زعفرانیه

رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی با بهترین لوله بازکن تمیز و حرفه ای ، چاه بازکنی لوله کفشور کف آشپزخانه با تضمینی ترین روش لوله بازکنی در محله زعفرانیه را فقط به شرکت برادران جعفری در این منطقه ارجاء دهید .

اگر گرفتگی سینک ظرفشویی داشته باشید با نشانه های زیر رو به رو خواهید شد :

  • کاهش سرعت تخلیه آب از سینک ظرفشویی
  • کف کردن کف سینک ظرفشویی بعد از تخلیه
  • تخلیه نشدن آب از سینک ظرفشویی
  • بالا زدن بوی نامطلوب از خود سینک یا لوله کشی سینک ظرفشویی
  • در مواقع استفاده از سینک ( شستشوی ظروف ) آب فاضلابی از سینک ظرفشویی یا کفشور آشپزخانه برگشت می زند

شما اگر برای باز کردن لوله کفشور یا لوله تتخلیه سینک ظرفشویی در آشپزخانه نیاز به استخدام لوله بازکن زعفرانیه دارید می توانید از خدمات شرکت برادران جعفری در این منطقه استفاده نمایید .

چرا لوله بازکن های سیار بعد از انجام کار و دریافت هزینه از شما دیگر تلفن شما را جواب نمی دهند ؟

ما در هر مقاله ای از سایت لوله بازکنی برادران جعفری تاکید کرده ایم که به هر لوله بازکن سیاری که از سایت های دیوار یا غیره برای لوله بازکنی در زعفرانیه انتخاب کرده اید اعتماد نکنید و با شرکت لوله بازکنی همیشه آنلاین برادران جعفری تماس بگیرید . لوله بازکن های سیار در زعفرانیه هیچ اعتباری برای ارائه خدمات لوله بازکنی به شما ایفا نمی کنند و اگر بعد از پرداخت هزینه شما دوباره گرفتگی لوله فاضلاب داشته باشید نمی توانید از خدمات بعد کار استفاده نمایید ولی شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در زعفرانیه از همچین خصوصیت های مثبتی در زمینه لوله بازکنی را دارد .

در چه زمانی شما نیاز به لوله بازکن در زعفرانیه دارید ؟

قانون دقیقی در مورد درخواست لوله بازکن شرح نشده است . بعد از گرفتگی لوله تمامی تلاش را جهت باز کردن بکنید ، اگر گرفتگی در این صورت به دست شما باز نشد . با لوله بازکنی می توانید تماس بگیرید ، ما این توصیه را به شما می کنیم که بعد از گرفتگی لوله به هیچ وجه از مواد شیمیایی استفاده نکنید . ما با بهترین سرویسکاران و تجهیزات گرفتگی شما رو رفع می کنیم .

چند مورد مهمی برای جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب در لوله بازکنی زعفرانیه

چاه فاضلاب خود را از خطر ریزش کردن با شرکت خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری در محله زعفرانیه پوشش بدهید 
شرکت خدماتی چاه بازکنی برادران جعفری در منطقه زعفرانیه چه خدماتی را برای پوشش تضمینی چاه فاضلاب جهت جلوگیری از ریزش انجام می دهند ؟

  • کول گذاری چاه فاضلاب کهنه از صفر تا صد باعت کاهش 100 درصدی فشار خاک به میله و انباری می شود
  • لایروبی و کف تراشی میله یا کف انباری در زعفرانیه
  • ترمیم چاه با روش های جدید و تخلیه نخلاله ریزش کرده از قسمت انباری چاه
  • هوا گیر وصل کردن به داخل چاه جهت تعویض هوای روزانه خاک چاه 

ریزش چاه باعث به خطر افتادن جان کودکان و خانواده شما می شود از این خطر تا حد ممکن به صورت خیلی جدی جلوگیری نمایید . شرکت برادران جعفری در منطقه زعفرانیه خدمات لایروبی چاه و نوسازی چاه فاضلاب کهنه را انجام می دهد می توانید با ما تماس بگیرید .

علائم گرفتگی لوله های فاضلاب در زعفرانیه 

در گرفتگی لوله ها دلایل و علائم مختلفی دارد که برای هر نوع لوله در هر محدوده دلایل خاصی دارد . برای مثال دلایل گرفتگی لوله کفشوری حمام از افتادن درب شامپو ، درب ژیلیت ، روشو ، تکه صابون ، موی بلند بانوان و غیره در داخل لوله ایجاد می شود .  یا در لوله های توالت از انداختن دستمال کاغذی ، نوار بهداشتی ، پوشاک بچه ها و یا در هنگام تعویض و تعمیر کاسه توالت مصالح داخل لوله ریخته شده و باعث گرفتگی می شود .
در لوله های سینک ظرفشویی از ریختن اضافه مواد غذایی ، چربی و روغن های ظروف ، تفاله چای ، سبزیجات ها در هنگام شستشو و غیره باعث گرفتگی می شود .

لوله کشی و نظافت منزل در زعفرانیه تهران

تعویض لوله کشی کلی یا قسمتی از ساختمان با لوله کش حرفه ای در محله زعفرانیه

شرکت برادران جعفری در محله زعفرانیه به همراه لوله بازکنی خدمات لوله کشی را به صورت کاملا تخصصی و تضمینی انجام می دهد که شما می توانید اعتماد نمایید و درخواست سرویکار کنید . اگر مشکل در قسمت لوله کشی دارید برای رفع این مشکل در محله زعفرانیه با شرکت برادران جعفری تماس بگیرید .

نظافت منزل با کارگر زن و مرد در زعفرانیه تهران : اگر به نظافتچی حرفه ای به صورت روزانه یا تمام وقت نیاز دارید در محله زعفرانیه می توانید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .

لوله-کشی-در-زعفرانیه
لوله کشی و لوله بازکنی با لوله بازکن کاملا ماحر و حرفه ای در محله زعفرانیه تهران

باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی بدون آسیب در زعفرانیه

در لوله بازکنی اصلی ترین دلیل رضایت مشتری رعایت اصول رفع گرفتگی بدون آسیب و کثیف کاری می باشد . لوله ازکنی در توالت فرنگی ها بسیار حساس می باشد زیرا ممکن است با کوچیک ترین اشتباه باعث ایجاد کثیف کاری و خرابکاری بشود .

توالت فرنگی در هنگام گرفتگی باید از فنر های مخصوص و سرویسکاران حرفه ای جهت رفع گرفتگی استفاده شود . سرویسکاران لوله بازکنی مؤسسه شرکت فنی ما  در زعفرانیه با تجربه بیش از 10 سال در این زمینه بدون هیچ گونه کثیف کاری و خرابکاری گرفتگی شما را رفع می کنند .

شماره تماس با مشاورین لوله بازکنی زعفرانیه به صورت شبانه روزی

>>09190596238<<
>>09194104643<<

قیمت لوله بازکنی کفشور پارکینگ با دستگاه سه نظام چقدر می باشد ؟

کفشور پارکینگ شما به چه دلیل دچار گرفتگی شده است ؟
همان دلیل گرفتگی لوله کفشور پارکینگ شما قیمت لوله بازکنی کفشور را در زعفرانیه تعیین می کند ، گرفتگی لوله کفشور شما ممکن است ساده باشد با خاک و برگ یا دیگر موارد جزئی دچار گرفتگی بشود که قیمت پایین حساب می شود .
در بعضی از مواقع مشکل گرفتگی کفشور پارکینگ با فنر معمولی حل شدنی نیست در این مواقع نیاز به تراش دستگاه لوله بازکنی سه نظام دارد ، قیمت لوله بازکنی با دستگاه سه نظام در محله زعفرانیه بستگی به تعداد تراش دارد ، اما با این دستگاه مطمئن باشید که هر نوع گرفتگی باز می شود .

لوله بازکنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در زعفرانیه

امروزه رعایت اصول بهداشتی یکی از دغدغه های مردم در لوله بازکنی شده است . مؤسسه فنی لوله بازکنی شرکت ما در زعفرانیه با رعایت تمام اصول بهداشتی به صورت خیلی حساس آماده خدمات رسانی می باشد .

یک لوله بازکن حرفه ای و سیار شرکت برادران جعفری در زعفرانیه چه خصوصیاتی دارد ؟

  • فعال برای لوله بازکنی در 24 ساعته شبانه روز
  • اندامی و حرفه ای در زمینه لوله بازکنی برای گرفتگی در زعفرانیه
  • باتجربه و دوره دیده در زمینه رفع گرفتگی هر مشکلی از لوله فاضلاب
  • باتلاش و بدون نا امیدی هر نوع گرفتگی را باز می کند
  • لوله بازکن خوش قول ، خوش اخلاق و ساده
  • لوله بازکن های شرکت برادران جعفری از سرویسکاران کاملا ایرانی تعیین می شوند 

لوله بازکنی کفشور حمام ، لوله بازکنی کفشور حیاط ، لوله بازکنی کفشور لوله پاستیو ، لوله بازکنی کفشور حیاط خلوط ، لوله بازکنی کفشور راه رو سالن ، لوله بازکنی ماشین لباسشویی و سایر گرفتگی ها را با بهترین لوله بازکن  در محله زعفرانیه انجام می دهیم .

ارزان قیمت ترین لوله بازکن را در محله زعفرانیه فقط می توانید از شرکت برادران جعفری کشف نمایید

لوله بازکنی ارزان قیمت در زعفرانیه

اکثر همکاران برای خدمات رسانی لوله بازکنی در پشت تلفن یک قیمت خیلی پایینی می دهند تا فرد راضی و آدرس را به لوله بازکن بدهد ، اما نمیداند که بعد از آمدن سرویسکار به محل قیمت را چند برابر به بهانه سه نظام و دور تراش بالا می برد . مؤسسه ما با نرخ اتحادیه کار می کند و با هزینه خیلی منصفانه لوله شما را باز می کنند .

سوالات متداولی که در زعفرانیه از ما پرسیده می شود ؟

در این وضیت کرونا چگونه خدمات رسانی لوله بازکنی زعفرانیه می کنید ؟

شرکت ما در خدمات رسانی قبل کرونا هم بهداشت رو به صورت کلی رعایت می کردند . به علت حساسیت کار ما با بهداشت منازل باید در هر شرایطی بهداشت را رعایت بکنیم . امروزه فقط با زدن ماسک چند لایه و دوری از دریافت وجه نقد و ضدعفونی کردن محل گرفتگی از خدمات بعد کرونا می باشد .

مدت زمان رسیدن سرویسکار لوله بازکن به محل بعد تماس چقدر می باشد ؟

در هر کجای تهران بزرگ قرار دارید اگر مشگل گرفتگی لوله دارید . با ما تماس بگیرید ما کمتر از 10 دقیقه بدون بد قولی برای شما دربه منزل سرویسکار ارساسال می کنیم . لوله بازکنی در این منطقه اکثرا بیشتر از 10 دقیقه طول نمی کشد .

ساعت کاری لوله بازکنی شما در زعفرانیه ؟

ساعت کاری ما در هر زمینه خدماتی مخصوصا در زمینه لوله بازکنی به صورت شبانه روزی یعنی در اگر در هر ساعتی از شبانه روز شما دچار گرفتگی شدید می توانید با ما جهت درخواست سرویسکار تماس بگیرید .

نحوه درخواست سرویسکار لوله بازکن در زعفرانیه چگونه می باشد ؟

بعد ز گرفتگی لوله شما در هر منطقه ای مخصوصا در زعفرانیه می توانید با ما د تماس باشید و درخواست سرویسکار بکنید . بعد از تماس با مشاورین شرکت ما در کمتر از 10 دقیقه به محل شما سرویسکار ارسال می کنند .

ما در منطقه زعفرانیه آمادگی ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی فوری و ارزان قیمت هستیم . لوله بازکنی فوری و ارزان قیمت در زعفرانیه با مجرب ترین سرویسکاران به صورت شبانه روزی محله های زعفرانیه انجام می شود . بهترین سرویسکار لوله بازکن و چاه بازکن را در زعفرانیه با یک تماس دریافت نمایید .

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

212 پاسخ

  1. ببخشید میخواستم بدونم ارائه خدمات لوله بازکنی در شرایت کرونایی به چه صورت است؟ بهداشت رو واقعا رعایت میکنن.

  2. با سلام و خسته ارض میکنم خدمت شما
    خواستم این حرف را بگم بقیه هم بدونن
    خدمات برادران جعفری عالی ترین لوله
    بازکنی در تهران هستش
    باتشکر

  3. سلام آقا واقعا خسته نباشید ارض میکنم
    کارتون هیچ عیب و ایرادی نداشت
    من راضی بودم ایشالله خدا به کسب و کارتون
    روزی حلال بده

  4. سلام عزیزان خسته نباشید چند روز پیش بخاطر خارج کردن یه وسیله ازتوالتمون سرویسکار فرستادید ـخانم بنده خیلی نگران بودن از اینکه دیگه نمیشه درآوردش
    ولی نیروهای شما خیلی سریع وحرفه ای این کار رو انجام دادن اصلا باورش نمیشد چون واقعا عمق چاه خیلی زیاد بود مرسی ازتون ممنونم.

  5. سلام خسته نباشید ارض میکنم خدمت شما دیروز آمدید لوله ما را باز کردین کارتون حرف نداشت تمیز و مرتب بود قیمتش هم عالی بو فقط این که کمی دیر کرد 😊

  6. عرض سلام وقت بخیر بنده از زمان رسیدن سرویسکار واقعا رضایت داشتم به موقع وخوش قول بودن اقای جعفری ازشون تشکر میکنم.
    به ایشون هم گفتم حتما توی وبسایتتون نظر میزارم.

  7. باعرض سلام و خسته نباشید وعرض تشکر ویژه از دست اندرکاران لوله بازکنی برادران جعفری که شبانه روزی درخدمت مردم هستندومشکل مارو درعرض چند دقیقه حل کردند اونم 12شب

  8. سلام و روزتون بخیر واقعا از اقای جعفری تشکر میکنم از خدماتی که ارائه دادیدگرفتگی لوله زیر فرنگی رو به طور کامل باز کردید
    شی ای که داخلش افتاده بود رو هم دراورد ممنونم

  9. سلام سرویس بهداشتی ما فرنگی داره که چند وقت پیش گرفت
    لوله بازکن ریختم باز شد دوباره چند روز بعد گرفت حالا که اسید ریختم بدتر شده هیچی پایین نمیره چیکار باید بکنم؟ راهی داره

  10. اقااین فنری که میزنید بعدش باید کاری انجام بدیم؟ مثلا لازمه اسید بریزیم؟ دستتون درد نکنه سرویسکاری که فرستادید لوله سرویس بهداشتی فرنگیمون رو باز کرد.

  11. سلام خسته نباشید فرنگی بنده مکش کمی داره قبلا درست بود ولی چند روزی هست اینطوری شده حتی فاضلاب هم پس میزنه مشکل از چیه فرنگی باید عوض بشه؟

    1. سلام جناب
      مشگل اصلی شما به دو بخش تقسیم میشه ممکنه چاهتون پرشده است و ممکنه لوله فاضلاب توالت فرنگی شما نیمه گرفته است یعنی وقتی آب زیاد می‌ریزید پس میزنم ولی میمونه می‌ره پایین به احتمال مشگل اصلی گرفتگی شما این دو مورد باشه اگه بخوای واستون سرویسکار می‌فرستم با کمترین قیمت مشگل شمارو حل می‌کنند

  12. درود
    فرنگی منزل بنده گیرکرده نمیدونم چیکار باید بکنم تا باز بشه لطف میکنید یک لوله بازکن برای بنده اعزام کنید؟ در زعفرانیه پسیان هستیم

    1. سلام جناب در اسرع وقط فقط با شماره تماس های زیر تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویس کاران را برای شما ارائه بدهیم

  13. سلام دیروز تماس گرفتم پرسنلتون یه فردی فرستادن کارشون خیلی درست بود ممنونم واقعا کار شما بدون کثیف کاری هست من که خیلی راضی بودم مرسی

  14. سلام وخسته نباشید لوله بازکنی زعفرانیه خیابان الف بسیار تمیز انجام شد تشکراز مجموعه خدمات فنی برادران جعفری

  15. باسلام دیروز بابت گرفتگی لوله اشپزخانه باشما تماس گرفتم ولوله بازکنی فرستادید کارشون رو بسیار خوب وتمیز انجام دادند ممنونم

  16. سلام ما طبقه ۵هستیم وچاهک اشپزخانه به شدت بوی بدی داره وباشستشو وموادشوینده برطرف نشد امکان رفع این مشکل وجود داره؟

  17. برای رفع گرفتگی توالت فرنگی در خیابان آصف زعفرانیه خدمات دریافت کردم قبلا از شرکت دیگه برای فنر زدن توالت فرنگی اومده بودن با فنر داخل کاسه رو سیاه کردن خاستم از شرکت شما بخاطر خدمات خوبشون تشکر کنم سرویسکار بسیار حرفه ای وتمیز بود.

  18. سلام
    آقا واقعا ازتون ممنونم
    کل کارکنان شما نظافت
    و بهداشت را رعایت کردن
    و کارشون را خیلی زود بدون
    کثیف کاری انجام دادن و یه
    چیزی شم خوب بود که ما ساعت
    ۲شب بود که زنگ زدیم شما بیدار
    بودین واقعا به این میگن شبانه روزی
    بعضی ها مینویسن شبانه روزی ولی
    زنگ میزنیم برنمی دارن فقط خواستم
    ازتون تشکر کنم

  19. سلام و خسته نباشید تقدیم
    روی ماهتان میکنم
    من در کار شما هیچ کثیف
    کاری چیزی ندیدم ولی بعضی
    ها میان کثیف کاری انجام میدن
    بعد تمیز نمیکنن میرن ولی شما
    چندین بار تشیف آوردین ولی
    همچین کاری نکردین حتی بعضی
    موقع عجله هم داشتن ولی تمیز
    می کردن بعد میرفتن
    با تشکر

    1. سلام عزیزم بله تمامی خدمات فاضلابی را انجام می دهیم به مانند لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفر چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص نشتی لوله فاضلاب، تشخیص درب چاه خلاصه تمامی خدمات فاضلابی در موسسه فنی برادران جعفری انجام می شود

  20. سلام و خشته نباشید
    ببخشید نوچه پشت بام
    ما گرفته هرکاری کردیم باز
    نشد حتی آب ریختیم هم
    باز نشد خواستم بپرسم ببینم
    شما میتونید باز کنید

  21. سلام عزیز من از کارشما خیلی
    خوشم آمد واقعا نمیدونم چی
    بگم نمی دونستم واسه چی
    لوله ظرف شوییمون بو میداد
    بعد کارکنان عزیز شما آمدن
    دیدن پوست میوه است
    واقعا کارشون را عالی انجام دادن
    باتشکر

  22. سلام عزیز من از کارشما خیلی
    خوشم آمد واقعا نمیدونم چی
    بگم نمی دونستم واسه چی
    لوله ظرف شوییمون بو میداد
    بعد کارکنان عزیز شما آمدن
    دیدن پوست میوه است
    واقعا کارشون را عالی انجام دادن
    باتشکر

  23. سلام داداش ما در یک ساختمان هفت واحد زنگی میکنیم تخلیه چاه داشتیم با همسایه ها مشورت کردم گفتیم به شما زنگ بزنیم من با این شماره تماس میگیرم09190596238

  24. سلام و تشکر ارض میکنم
    خدمت شما برادر عزیزم
    داداش شما کارتون حرف
    نداره من خودم دیروز
    داشتم تمام سایت ها
    را میگشتم بعد دیدم
    که در سایت شما کل
    نظرات خوبی هیچ کدوم
    ازتون ناراضی نیستن
    بلکه بعضی موقع دیر
    میشه ولی خب شاید
    در ترافیک گیر کرده
    باشه……
    من دیروز خودم دیدم
    که کارتون چقدر خوبه
    و هیچ گلایه ای نمیکنم
    چون که هیچ عیب و
    ایرادی ندیدم♥🌹🌹🌹

  25. سلام خسته نباشید ارض میکنم
    واقعا دیروز مرکه کردین ما تو یکی
    از شهرستان تهران زندگی میکنین
    می دونم شما برا ی شهرستان ها
    لوله بازکنی ندارید چون خوندم
    همش اسم منطقه های تهران بود
    ولی به هرحال یه بار گفتم آمدید
    لوله ما خیلی تنگه بعد نمیدونستیم
    چی رفته توش گرفته بعد آمدید باز کردین
    دیدیم یه قورباغه توش مرده بعد باد کرده
    درش آوردن
    باتشکر💕💕💕💕

  26. باسلام وخسته نباشید امیدوارم در تمامی مراحل کاریتون موفق و موید باشید.
    از کار شرکت برادران جعفری بسیار راضی وسپاسگزار هستم خیلی ممنون.

  27. سلام و خسته نباشید
    واقعا ممنون داداش کارکنان
    شما بهداشت و پروکتول هارا
    رعایت کرده بودن وقتی که
    وارد منزل ماشدن بدون
    اینکه مابگیم از ماسک استفاده
    کردن و در تمامی مراحل هیچ
    کثیف کاری پیش نیومد علاوه
    بر این تمامی فنر هایی که داشتن
    شسته شده بود
    باتشکر خدمت شما برادران محترم
    (✷‿✷) (. ❛ ᴗ ❛.)

  28. سلام و خسته نباشید برای شما و کارکنانتون تقدیم میکنم آقای جعفری کارتون حرفه ای بود من فکرشم نمیکردم لولمون باز بشه ولی کارکنان شما بدون اینکه نه آسیب برسونن نه کثیف کاری کنن کارشون را عالی انجام دادن ممنون آقای جعفری من از کار شما راضی هستم اینو میدونم که مردم هم از کار شما راضی هستن
    باتشکر

  29. سپاس از شما و ممنون از خدمات سریع شما.
    واقعا زمان برای من مهمه و دوست دارم همیشه از جایی خدمات بگیرم که برای وقت مشتری ارزش قائل هستند
    شما دقیقا همین مورد که برای من مهم هست رو رعایت میکنید مچکرم.

  30. خیلی خوبه مقاله های سایتتون.
    ما با شرکت شما تماس گرفتیم واستفاده کردیم از خدماتتون کارتون خوب بود من به شما از20-19میدم. 🌺🌺🌺🌺

  31. سلام
    داداش کارتون خیلی خوبه
    مابا شرکت شما تماس گرفتیم
    و از خدمات شما استفاده کردیم
    خدایی کارتون عالیه علاوه بر
    کارتون وسیله هاتون خیلی عالیه🤗🤗🤗
    باتشکر

  32. سلام از پرسنلتون کمال تشکر رو دارم واقعا خوب بود چند بار با شرکت های مختلف تماس گرفتم ولی مشکل گرفتگی لوله توالت فرنگی حل نشد بعد از تماس با شرکت شما یه فردی اومد واقعا زحمت کشید چون انصافا مشکل سختی رو حل کرد وکارش تمیز و سریع بود ممنون مچکرم از خدمات سریع زعفرانیه. 👌

    1. قربان بعضی از خدمات هستند بعد از فنر زنی باید انجام داد تا دوباره لوله میگیره احتمالا سرویس کارای که به خدماتی شما میاین انجام نمی دهند

  33. سلام
    داداش بابا مگه میشه کار
    شمارا با کار دیگران مقایسه
    کرد کارشما ایوالله داره مرکه بود
    من بالا سر کارکنانتون وایسادم
    اول ♥اینکه وقت خیلی براتون
    مهمه زودی خودشون را رسوندن
    دوم ♥اینکه خیلی خیلی تمیز
    انجام شد کارشون
    سوم♥ اینکه سریع انجام دادن
    ودر آخر ا♥ینکه بدون صدمه
    دیدن وسایل کارشون با موفقیت انجام شد
    امید وارم همیشه اینجوری موفق باشید
    باتشکر💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

    1. سلام برادر واقعا برادری کردی الهی
      دورت بگردم دیروز آمدی به دادمون
      رسیدی وانمون گرفته بود بعد دیروز
      رفتم آب را باز کردم دیدم آب نمیره
      بعد با ظرف آب و ریختم بیرون
      بعدش سه ساعت بعدش برق رفت
      رفتم آب را باز کردم دیدم برق نیس
      یادم رفت شیر آب را ببندم رفتم بیرون
      آمدم دیدم خونه را آب برده خیلی
      ممنون که وقت براتون مهمه
      واقعا ممنونم💕💕💕💕💕💕
      💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
      💕💕💕💕💕

  34. سلام
    داداش دمت گرم خیلی
    کارتون عالیه داداش واقعا
    خداهرچی که میخوای برات
    ببخشه ممنون که دیروز آمدین
    لوله ملرا بازکردین واقعا
    لطف کردین داداش
    باتشکر

  35. سلام داداشم میدونم خیلی زحمت
    میکشید واقعا این کاری که شما
    میکنید از دست همه مردم برنمیا د
    خیلی زحمت میکشید

  36. سلام تو شرایط کرونایی به چه صورت ارائه خدمات میدین واقعا کارکنان بهداشت رو رعایت میکنن یانه؟
    لوله اشپزخونمون ترکیده نمیدونم چیکارکنم اخه واقعا به شدت از این مریضی میترسم

  37. سلام برادر واقعا برادری کردی الهی
    دورت بگردم دیروز آمدی به دادمون
    رسیدی وانمون گرفته بود بعد دیروز
    رفتم آب را باز کردم دیدم آب نمیره
    بعد با ظرف آب و ریختم بیرون
    بعدش سه ساعت بعدش برق رفت
    رفتم آب را باز کردم دیدم برق نیس
    یادم رفت شیر آب را ببندم رفتم بیرون
    آمدم دیدم خونه را آب برده خیلی
    ممنون که وقت براتون مهمه
    واقعا ممنونم💕💕💕💕💕💕
    💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
    💕

  38. سلام داداش واقعا برادری میکنی
    اگه بگی وقتی که تو لوله وسایل
    میره یعنی اون وقت های ضروری
    خودمون باز کنیم🙏🙏🙏

  39. سلام از خدماتتون استفاده کردیم تو زعفرانیه.
    سرویسکاراتون نکات بهداشتی رو رعایت کردند در کل رضایت داشتم سالم و موفق باشید

  40. سلام برای لوله بازکنی زعفرانیه چقدر زمان میبره همکاران شما برسن؟ یه سرویس داریم که لوله فاضلابش گزفته وآب بالازده میخایم هرچه سریع تر بازبشه.

  41. سلام داداش دست گولتون درد نکنه
    واقعا ممنون دیروز آمدید به منزل
    ما ولولنون را باز کردین قبل از شما
    به دو نفر دیگه زنگ زده بودم بد قولی
    کردن من از آدم های بد قول بدم میاد

  42. مچکرم داداش جان خیلی
    ممنونم از شما وکارکنان شما.
    واقعا ممنون
    من خیلی وقت هابرام پیش
    آمده که لوله مان بگیره و از
    بعضی از این سایت های غریبه
    هم تماس گرفتم وهمون یک
    بار هم ناراضی بودم ازشان ولی
    الان خیلی وقته که مشتری شما
    هستم واز کار شما راضی ام یک
    بار دیر کردین ولی جبران کردش

  43. سلام ما در یک آپارتمان زندگی میکنیم.
    چند وقتی هست که بطور مداوم بوی بد فاضلاب ازکانال کولر داخل خانه مان را پر میکنه حتی وقتی کولر خاموش هست همین بو ها وجود دارد همسایه ها این مشکل رو ندارند. به نظر شما مشکل از کجاست.

    1. سلام عزیز در بعضی از گرفتگی ها احتمال داشت چاه پر بشه یا لوله گرفته بشه ولی این به احتما 100 درصد یکی از لوله های فاضلاب شما دچار نشتی شده است

  44. سلام خدمات شما بنظر خوب میاد پشتیبانیتونم که خوبه ونظرات رو دیدم تو سایت که جواب دادین، زمان رسیدن سرویسکارتون چقدره؟

  45. باسلام وخسته نباشید فراوان خدمت شما
    آقای جعفری واقعا نمیدونم چطوری باید از شما تشکر بکنم ساختمان پسرم رو کلا آب برداشته بود وهمه ی لوله هاشون نمیدونم موقع لوله کشی چه اتفاقی افتاده بود که همشون نشتی داشتند ولی پسرم که از شما درخواست کمک کرده بود کارش خیلی راه افتاده بود ممنونم ازتون

  46. سلام خوبید جناب یه سوال داشتم من از همسایه ها شنیدم که سرکه و جوش شیرین برای رفع بود هی لوله ها خوبه درست میگن اگه من بریزم نترکه نظرتون چیه؟؟؟
    لوله ظرف شویی خیلی بوی بد میده میترسم بریزم توی لوله .لوله بترکه

  47. سلام عزیز خیلی از مطالب مهمتون شما توی مطالب بالا نوشته بودید شبانه روزیه میخواستم بگم من امروز توی سرکار هستم ساعت سه شب میام خونه شما میتوانید بیایید لوله ماهم بو میده هم گرفته میخواهیم عوضش کنیم شما میتونید

  48. سلام و ممنون
    ببخشید اون روز فک نکنم یادتون باشه اومدید لوله مارا باز کردین امروز هم خیلی بوی بد میده
    به نظرتون از چی میتونه باشه

    1. از نظر مهندسی خاک وقتی چاهتون پر بوده فشار آب باعث ظربه خوردن به دیواره های چاهتون شده و نگر داشته بعد از تخلیه جایی نبوده و قدرت خاک خالی شده ریزش کرده

  49. سلام بنده مهدی آزاده هستم از کارتون خیلی خوشم آمد بدون کثیف کاری آسیب رسوندن انجام شد خیلی ممنونم

  50. سلام داداش لوله توالت فرنگی ما خود به خود میگیره نمیدونم چرا توالت ایرانیمون هم گرفته تازه تخلیه کردیم هم سیفون هم می‌کشیم نمی ره پایین چیکار کنیم درضمن لوله ظرف شویی مون هم گرفته درضمن بوی بد هم میده چیکار کنم بااین همه مشکل لطفا زود خودتون را برسونید

    1. عزیز مشگل از شتر گلویی توالتتونه اگه میتونید عوض کنید در من سرویسکارامون برای ارائع خدمات لوله کشی با کمترین قیمت به هر منطقه ای ارسال می شوند

  51. سلام خسروی هستم رئیس فرودگاه امام علی میخواستم بگم که تخلیه چاه انجام میدید پنج تا چاه داریم اگه انجام میدین تشریف بیارید

    1. سلام آقای خسروی مشگل ندارد اگه میشه تماس بگیرید تا دقیق از اندازه چاه آدرس بگیرم بعد ارائه کنیم

  52. امروز لوله حمامون گرفته بود زنگ زدم آمدن بازکردن خیلی خسته شودن خدا ازشون رازی باشه من ازشون رازی بودم

  53. امروزلوله ظرفشوی ما گرفت آب اشپز خانه نرفت من زنگ زدم لوله باز کنی آمدند بازکردن یه آقای بود خیلی زحمت کشید من ازشون ممنونم

  54. سلام ببخشید جناب من یک سوال داشتم مایک ماه پیش چاه مان تخلیه کردیم اما امروز بوی بدی میده چیکار کنیم یک راهنما ی کنید ممنونم

  55. لوله حماممون گرفته بود آب نمی رفت خیلی کسافت کاری می شود زنگ زدیم لوله باز کنی آمدن با تلاش دوساعت لوله را باز کردن خیلی ازشون ممنونم

  56. سلام اقا خسته نباشید لوله سرویس بهداشتیمون گرفته هر کاری کردیم بازنشد میتونید لطف کنید یکی رو بفرستید تو خیابان آصف زعفرانیه هستیم.

  57. آ قا یک سوال داشتم ما می خواهیم یک چاه بکنیم باید ما چیکار کنیم به کی زنگ بزنیم ممنونم از راهنمای خوب تان

  58. آ قا یک سوال داشتم ما می خواهیم یک چاه بکنیم باید ما چیکار کنیم به کی زنگ بزنیم ممنونم از راهنمای خوب تان …….

  59. داداش میخواستم براتون یک دعا کنم من یک مادر م خدایا هیچ جوانی جیبش خالی نباشد همیشه سالم باشد ونان حلال به خانواده‌اش بیاره ممنونم از لوله بازکن برادران جعفری

  60. آقا ببخشید گفتین قیمت فنر معمولی هشتاد هزار تومانه ؟؟
    اگه سرویسکار بیاد من بیشتر از این نخواهم دادآ باش؟؟؟؟؟؟؟

  61. مسئله ای که برای من اهمیت داشت داشتن ماسک بود که خوشبختانه شما رعایت میکنید و ماسک زده بودن ممنونم.

  62. برای گرفتگی های لوله اشپزخانه میتونیم از روش های طبیعی مثل جوش شیرین و جوهر نمک استفاده کنیم.

  63. اقا یه لوله داریم که گرفته و اب پایین نمبره میتونید یکی رو بفرستید در خیابان آصف زعفرانیه هستیم.

  64. سلام اقا لوله اشپزخونمون گرفته میتونید یک نفر رو بفرستید بیاد بازش کنه ممنون میشم.
    در آصف زعفرانیه هستیم.

  65. لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه زعفرانیه بسیار عالی و با موسسه بسیار تلاش کار هستش ممنون از اسامی خدمات شما..

    1. سلام و تشکر از لطف دارین موسسه لوله بازکنی برادران جعفری به صورت شبانه‌روزی در زمینه آماده ارائه خدمات چاه بازکنی است شما برای رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی چاه بازکنی لوله که شده آشپزخانه لوله بازکنی لوله توالت فرنگی لوله بازکنی کاسه توالت ایرانی در هر ساعتی از شبانه روز به صورت تخصصی و غیر تخصصی میتونید تماس بگیرید ما آماده ارائه خدمات رفع گرفتگی هست �اسر تهران و مخصوصا منطقه زعفرانیه شعبه داریم برای ارائه خدمات روز بازکنی تخلیه چاه هم با این شرکت می تونین هماهنگ کنید فقط این نکته را در نظر داشته باشیم این شرکت به صورت شبانه‌روزی در هر ساعتی از تایم از شبانه روز می توانید با این شرکت تماس بگیرید با قیمت بسیار مناسب و و با قیمت اتحادیه لوله بازکنی آماده خدمات است

  66. سلام سرویسکار اومده گرفتگی لوله را حل کرده و الان هر چقدر آب میریزیم میره پایین شما از چی میتونه باشه تک تمیز نکرده یا اینکه از چی میتونه باشه مار راهنمایی کنید هر کاری نمیشه کرد ما بکن انجام بدیم که انجام بدیم اگه نتونستین دوباره با شما تماس می گیریم و مجبور نیستی که بگویم بیا این ببینیم چشه ساعت پتک تمیز نکردن لطفاً شما خودتون شرکت داریم بگیم ما از کجا میتونیم به روی این اتحادیه شکایت ممنون میشم سوال ما را خیلی سریع تر جواب بدین

    1. سلام و خسته نباشید شرکت لوله بازکنی برادران یکی از شرکت‌های کامل و با تجربه در زمین لباس کنی و تخریب میباشد اگه همکاران آمدن لوله فاضلاب شما را به هر دلیلی به صورت غیر منظم یا با قیمت بالا باز کردن شما میتوانید با اتحادیه لباس کنی مرکز تهران تماس بگیرید تا شکایت خودتون رو اعلام کنید

  67. سلام ما میخاهیم در گوشه ای از حمام توالت فرنگی بزاریم ولی از قبل برای اینکار هیچ پیش بینی نشده یعنی جای لوله اینا ندارن میخام ببینم آیا امکانش هست توالت فرنگی بزاریم؟ آیا نیاز به خراب کردن کف حمام هست؟ اینکار هزینش زیاد میشه؟

  68. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب چگونه از قیراستفاده کنید چون که مطالبات او نوشته بودید که این هم باعث رفع گرفتگی می‌شود طرز انجام کارش رو بگید ما انجام بدیم ممنون

  69. لطفاً زمان دقیق اینکه سرویس کار تا کی میاد میرسه درب منزل ما رو بگین تا با شما تماس بگیریم و سرویسکار بفرستین اول بگین که سرویس کار چند دقیقه ای میرسه چون که بد وضعیت هستش

  70. مرسی خدماتتون عالی بود گوشوارم افتاده بود داخل چاه خیلی عالی و بدون هیچ مشکلی گوشوارم رو از چاه خارج کردین سپاسگزارم.

  71. سلام و خسته نباشید ببخشید لوله کفشور حمام ما گرفته و آب بالا زده وضعیت خون بدجور نامساعد لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید یا نزدیک ترین رول بازکن را برای ارائه خدمات رفع گرفتگی به وسیله ی ما ارسال کنید

    1. ما بهترین روشهای لوله بازکنی کفش و ما به شما معرفی می‌کنیم و دلیل گرفتگی روکش را ما به شما معرفی کنیم دلیل گرفتگی لوله کفشور حمام اگه میخوای بلوکه شده اما خود را به بهترین سرویس کار را ارائه دهید و در کمتر از ۱۵ دقیقه لوله بازکن باز کند با ما تماس بگیرید
      09198806367

      چرا فاضلاب حمام مسدود می شود؟
      فیلتر موجود در شیلنگ ماشین لباسشویی ممکن است به مرور زمان از انتهای خود جدا شود و ضایعات آب، نخ و تکه پارچه، دکمه و سکه که از ماشین لباسشویی در حالت چرخش خارج می شود، با رفتن مستقیم به فاضلاب، باعث مسدود شدن فاضلاب شود.
      از سوی دیگر، زهکشی توالت به دلیل دستمال مرطوب آب نشده، کاغذ توالت بی کیفیت و کیسه های پرتاب شده به داخل فاضلاب مسدود می شود و گاهی اوقات ممکن است از شیب های اشتباه در فاضلاب مسدود شود.
      از طرف دیگر سینک ها با باقی مانده های صابون و مواد زائد مانند مو و مو مسدود می شوند. مانند توالت ها، زهکشی سینک اغلب به دلیل اشتباهات استاد، یعنی به دلیل نصب اشتباه خطوط تخلیه و شیب نداشتن، ممکن است مسدود شود.
      در مکان هایی مانند وان حمام و کابین دوش، عدم وجود فیلتر در زهکشی می تواند باعث انسداد در هنگام رسیدن زباله های جامد به فاضلاب شود.

  72. باسلام چاه خانه من در کارتینگ است و چرا همسایه پشت دیوار خانه من است وقتی چاه تخلیه می شود با بچه های همسایه مانند آبشار در چاه من سرازیر می شود دیوار پذیرایی من نم زده و ترک برداشته و دیوار حیاط هم ترک بزرگی برداشته به حدی که دیوارش کم برداشته به و در حال ریزش است من باید چیکار کنم آیا من میتونم شکایت کنم لطفاً راهنمایی کنید تشکر از سایت خوبتون متشکر فدایی هستم.

  73. سلام و خسته نباشید خدمت لوله بازکنی برادران جعفری خسته نباشید عرض می کنم واقعا خسته نباشید میخواستم بگم که ما یه کاسه توالت داشتیم که لوله فاضلاب اش گرفته بعد یه سرویس ها خبر کردیم که اومد گند زد توش واقعا الان حالم به هم ریخته نمیتونم وارد دستشویی شم از شما خواهش می کنم که بیاید با هزینه بالا گند کاری را جمع کنیم ممنون میشم که قبول کنیم

  74. سلام یک دنیا از تو ممنونم به خاطر کاری که امروز برام انجام دادین دستبندم رو خیلی حرفه ای بعد از یک روز از سرویس بهداشتی خارج کردین واقعا ممنونم.

  75. من نمیدونم چرا کفشور آشپز خانم بوی بدی میده نمیدونم واقعا چرا ما که چیزی نریختیم که اصلا از این استفاده نکردیم میشه بگید چرا بدون دلیل همچین شده

  76. سلام امیدوارم عبادات شما در این ماه پربرکت مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه.
    ضمن تشکر از اینکه مشکل گرفتگی ما توسط لوله بازکن شما حل شد یک سوال داشتم آیا لازم هست بعد از فنر زدن و باز کردن گرفتگی توسط همکاران شما ما کاری انجام بدهیم تا لوله دوباره نگیرد؟
    پیشاپیش تشکر از راهنمایی شما.

  77. سلام ممنون از مطلب مفیدتون که اطلاعات کاملی بهم داد یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدید زیرزمین ما یکی دوتا از موزاییک ها یه خورده خیس شده یعنی چاه پر شده؟

  78. برای برطرف کردن بوی توالت فرنگی اومده بودن که ایراد از سیستم لوله کشی و درزگیر توالت فرنگی بود که قدیمی شده بود کارشون طول کشید ولی توالت رو خـودشون کندن و دوباره نصب کردن.

  79. سلام خسته نباشید با اینکه نوشتید بدون کثیف کاری ولی داخل آشپزخانه لوله گرفته بود و دور لوله کثیف شد! البته فاضلاب به جایی نپاشید در کل بد نبود.

    1. شرکت لوله بازکنی برادران جعفری شما را در رابطه با گرفتگی لوله های فاضلابی روشن می کند
      انسداد فاضلاب راه های رفع گرفتگی
      فاضلاب یک مشکل نسبتا رایج است که صاحبان خانه در نامناسب ترین زمان با آن مواجه می شوند. در برخی موارد می توانید با استفاده از ابزارهای موجود مانند کابل، پیستون و همچنین انواع پاک کننده ها برای ریختن در لوله ها، با گرفتگی ها مقابله کنید. اگر مهارت و دانش مناسبی ندارید، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید که به شما کمک می کند تا با شرایط جدی تری مقابله کنید. در غیر این صورت، می توانید وضعیت را تشدید کنید، که باعث آسیب به تجهیزات لوله کشی و سیل همسایگان می شود.

      انواع گرفتگی سیستم فاضلاب

      انسداد فاضلاب می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد که از جمله دلایل انسانی، دلایل مکانیکی و عملیاتی باید به آن اشاره کرد. اولین مورد زمانی رخ می دهد که یک لوله یا قسمت هایی از سیستم دچار انحراف یا فروریختن شود. برای انسداد مکانیکی، اجسام بزرگ وارد زهکشی می شوند. انسداد عملیاتی در زمانی رخ می دهد که زهکش ها به دلیل تجمع رسوبات در سطوح داخلی لوله ها نمی توانند وظایف خود را انجام دهند.

      انسداد فاضلاب می تواند به دلیل استفاده نادرست از سیستم رخ دهد. زمانی که زباله های مختلف بر اساس نوع پوسته و همچنین تمیز کردن در لوله کشی ها ریخته می شوند، با چنین مشکلاتی مواجه می شوند. فاضلاب نمی تواند به لوله فاضلاب نفوذ کند. از جمله، عناصر موجود در آب می توانند در طول زمان بر روی دیواره های محصولات فلزی و چدنی جمع شوند. کلاه ایمنی های آموخته شده دستمال توالت، مو، دکمه ها و نخ ها را می گیرند. به تدریج، فاصله کاهش می یابد، که منجر به انسداد سیستم فاضلاب می شود.

      تحت تأثیر کاهش دما، چربی سینک های آشپزخانه و ماشین ظرفشویی جامد می شود، رشد می کند و کل حفره زهکشی را می پوشاند. گاهی اوقات انسداد فاضلاب به دلیل خطا در نصب رخ می دهد. اگر توالت دارای طراحی خاصی باشد یا با سیستم سازگار نباشد، ممکن است خط تخلیه شیب نادرستی داشته باشد. و مشکلات کلی منجر به گرفتگی رایزر می شود که می تواند توسط مستاجران در هر طبقه شروع شود.

      لجن فاضلاب را می توان به روش های مختلفی تمیز کرد که اغلب با استفاده از پیستون انجام می شود. می توان از روش های جایگزین با استفاده از وسایل شیمیایی یا بداهه و همچنین شستشوی سیستم با آب جوش استفاده کرد. در هر خانه ای باید یک پیستون وجود داشته باشد که ساده ترین وسیله لوله کشی است. هدف اصلی آن تمیز کردن سیستم مسدود شده است. برای استفاده از آن، باید زهکشی و همچنین شکاف های اضافی که برای محافظت در برابر سرریز لازم است را ببندید. باید آنقدر آب در سینک وجود داشته باشد که یک فنجان پیستون در آن پنهان شود. برای اطمینان از اتصال محکم قسمت لاستیکی به سطح، می توان لبه ها را با ژله نفتی روغن کاری کرد.

      اگر سیستم فاضلاب کار نمی کند، می توانید خودتان گرفتگی را تمیز کنید. فانتوم برای این منظور محکم به سوراخ تخلیه فشار داده می شود، پس از آن لازم است حرکات تکان دهنده به بالا و پایین انجام شود. پاره کردن سطح گلدان نباید باشد. برای اطمینان از عدم شکست سیفون، نیازی به تلاش فیزیکی زیاد نیست. در غیر این صورت، فشار هوا بیش از حد زیاد خواهد بود. در پایان مراحل، پیستون باید به سمت بالا کشیده شود. اگر متوجه شدید که آب بسیار آهسته تخلیه می شود، می توانید این روش را تا پایان تمیز کردن تکرار کنید. رفع گرفتگی سیستم فاضلاب همیشه از این طریق امکان پذیر نیست. این اشکال اصلی این روش است که شامل عدم امکان خلاص شدن از شر شاخه های قدیمی است.

      همانطور که تمرین نشان می دهد، اغلب انسداد در سیفون متمرکز می شود که با طول منحنی لوله نشان داده می شود. برای تمیز کردن آن، قسمت قابل جدا شدن را باز کنید، سپس زباله ها و کثیفی ها را پاک کنید. برخی از استادان علاوه بر این، گریس را با یک ترکیب پردازش می کنند. رسوبات چربی را می توان از آب جوش جدا کرد که باید به حجم یک تابه در سینک ریخته شود. برای جلوگیری از مشکل شرح داده شده هر بار پس از شستن ظروف، لازم است آب جوش به مدت 20 ثانیه عبور داده شود.

  80. خسته نباشید
    انگشترم افتاده بود تو لوله کف آشپزخانه متاسفانه اب هم ریختم روش خودم نتونستم دربیارم باشما تماس گرفتم واقعا از شما ممنونم سرویسکاراون اومد و انگشتر رو با ابزارش دراورد.

    1. سلام شکر خدا که ما تونستیم مشکل شما را حل کنیم و شما را راضی نگه داریم امیدوارم بتونیم تو آینده در دیگر مشکلات برای شما خدمت رسانی کنیم شرکت لباس های برادران جعفری شبانه روزی برای شما خدمات رسانی می کند

  81. سلام لیلا فروهر هستم اومدین لوله فاضلاب ما رو باز کردیم من ۱۰ روز به ایران سفر کرده بودم که توی هتل تصمیم کرده بودم که یکی از تکنسین های شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب به اینجا ارسال کردم واقعا افتخار می کنم من به عنوان یک خواننده افتخار می کنم که شرکتی همچون شرکت لوله بازکنی برادران جعفری به صورت معتبر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب منطقه زعفرانیه تهران لوله بازکنی ارسال می کند تشکر از آقای جعفری امیدوارم یه روز برای شما هم بخورم

  82. باعث افتخاره که من با نقش جاوید بازی کردم از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب درخواست لوله بازکنی کردم تو منطقه زعفرانی من تو نقش جاوید برای سینمایی بازی کردم خواستم تشکر کنم از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *