جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی دیباجی ☎️09198806367☎️ تحویل با فاکتور

لوله بازکنی در دیباجی

لوله ‌بازکنی دیباجی و رفع تضمینی گرفتگی سیستم فاضلاب با انواع روش‌ها

گرفتگی لوله فاضلاب سینک، روشویی یا چاه دستشویی و حمام می‌تواند یکی از مشکلات دردسرسازی باشد که هر خانواده حداقل برای یک‌بار با آن مواجه شده است. تخلیه کند و انباشت آب از نشانه‌‌های گرفتگی سیستم لوله ‌کشی خانه است. عوامل مختلفی باعث گرفتگی این سیستم می‌شوند که برخی از آن‌ها سطحی هستند و می‌توان با روش‌های ساده، گرفتگی را برطرف کرد. بااین‌حال، استفاده از روش‌های خانگی موقتی هستند و باید به دنبال یک راه‌حل تضمینی باشید. درواقع برای گرفتگی‌های شدیدتر باید از روش‌های صنعتی استفاده کرد که مهارت زیادی لازم دارد. لوله ‌بازکنی دیباجی گرفتگی‌های موجود در هر لوله‌ای را با دقت و با بهره‌مندی امکانات پیشرفته انجام می‌دهد. متخصصان حرفه‌ای ما با تشخیص محل گرفتگی و نوع آن اقدام به پاک‌سازی سیستم فاضلاب می‌کنند

چه عواملی باعث گرفتگی در سیستم لوله‌ کشی داخلی ساختمان می‌شود؟

بهترین روش های لوله بازکنی در دیباجی
چاه بازکنی تضمینی در دیباجی

لوله ‌بازکنی دیباجی با استفاده از ترکیبات محلولی مخصوص که به‌هیچ‌عنوان به لوله آسیب نمی‌زنند، اقدام به رسوب‌زدایی سیستم لوله کشی می‌کند. به‌طورکلی جنس بیشتر لوله‌های به‌کار رفته در ساختمان‌های مسکونی و تجاری از دو نوع فلزی یا پلی‌اتیلن هستند. آب عبوری از این لوله‌ها حاوی مقداری زیادی مواد معدنی و آهک است که با گذشت زمان، رسوباتی را در سیستم به‌جای می‌گذارد.

جمع ‌شدن این رسوبات به‌مرور باعث گرفتگی لوله‌ها خواهد شد. درنتیجه برای جلوگیری از آسیب بیشتر، نیاز است که هر چند وقت یک‌بار اقدام به رسوب‌زدایی کنید. ازآنجاکه وجود ترکیبات اسیدی در محلول‌های رسوب‌زدا باعث خوردگی لوله می‌شود باید حتماً از مواد دارای ترکیبات قلیایی استفاده کرد. گیر کردن اشیا فلزی بزرگ، چربی، مو و دستمال کاغذی از عوامل دیگری هستند که سبب گرفتگی سیستم فاضلاب می‌شوند.

🟡 شماره تماس لوله بازکن سیار در دیباجی؟ 09198806367
🟡 زمان تقریبی رسیدن لوله بازکن به درب منزل؟ 15 الی 20 دقیقه
🟡 تضمین کار لوله بازکنی چیست؟ تحویل لوله باز شده و ارائه صند فاکتور
🟡 آیا بعد از رفع گرفتگی فاکتور ارائه می شود؟ بله فاکتور با مهر اتحادیه
🟡 دیگر خدمات شرکت لوله بازکنی دیباجی؟ تخلیه چاه، حفر چاه، لایروبی چاه، تشخیص نشتی

 

چه روش‌هایی برای باز کردن گرفتگی فاضلاب وجود دارد؟

گرفتگی سیستم تخلیه فاضلاب می‌تواند به‌کلی زندگی شما را مختل کند. روش‌های خانگی بسیاری وجود دارند که می‌توانید با کمک آن‌ها گرفتگی‌ها ساده و سطحی را باز کنید:

  • استفاده از سود سوز
  • استفاده از تلمبه لوله ‌بازکن
  • ریختن آب جوش در محل گرفتگی
  • استفاده ترکیب نمک و جوش‌شیرین
  • استفاده از محلول خانگی نمک و سرکه
  • استفاده از ترکیب سرکه و جوش‌شیرین
  • استفاده از قدرت مکش مایعات جاروبرقی

از پرکاربردترین روش‌های باز کردن لوله، استفاده از محلول شیمیایی جوهر نمک است. این محلول را می‌توان از تمامی فروشگاه‌ها تهیه کرد. نکته قابل توجه این است که حتماً قبل از باز کردن لوله با جوهر نمک، از دستکش و عینک ایمنی و ماسک استفاده کنید و به‌هیچ‌عنوان این عمل را در محیط‌های بسته انجام ندهید. چراکه تنفس جوهر نمک بسیار خطرناک است و می‌تواند باعث آسیب به ریه شما شود. به همین دلیل بهتر است انجام آن را به تیم حرفه‌ای لوله ‌بازکنی دیباجی بسپارید.

پس از رعایت نکات ایمنی، 4 لیتر آب را با 3 فنجان جوهر نمک ترکیب کنید و درون لوله گرفته شده بریزید. حدود 30 دقیقه صبر کنید تا این محلول، موادی که باعث گرفتگی شده‌اند را در خود حل کند. پس از گذشت این مدت‌زمان، مقداری آب جوش به داخل لوله بریزید تا مسیر آن باز و مواد شیمیایی شسته شوند. توجه داشته باشید که این روش‌ها برای گرفتگی‌های جزئی مناسب هستند و برای مواردی با گستردگی بیشتر باید به سراغ روش‌های کارآمد صنعتی بروید.

استفاده از فنر دستی یا برقی

بهترین دستگاه لوله بازکنی
استفاده از بروز ترین دستگاه های لوله بازکنی در دیباجی تهران

از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های لوله ‌بازکنی دیباجی برای رفع گرفتگی، استفاده از فنر است که در گذشته به‌صورت دستی انجام می‌شد. در این روش، متخصص لوله‌کش چندین متر فنر را به داخل محل گرفتگی وارد می‌کند. فشار فنر باعث می‎شود که موادی که لوله را مسدود کرده‌اند حرکت کنند و دوباره آب به جریان بیفتد. امروزه بیشتر مراکز از دستگاه‌های فنر زنی برقی استفاده می‌کنند که بسیار راحت‌تر و کارآمدتر هستند. در این حالت نیز فنر وارد محل گرفتگی می‌شود و موتور دستگاه با نیروی گردشی که وارد می‌کند، فنر را به سمت جلو فشار می‌دهد. فنر برقی مزایای بسیاری نسبت به نوع دستی دارد که در ادامه به چند مورد اشاره کردیم:

  1. برای انواع گرفتگی‌ها، سری‌های مختلفی برای دستگاه فنر زنی طراحی شده است.
  2. سرعت رفع گرفتگی دستگاه برقی در باز کردن لوله، بسیار بیشتر از فنر دستی است.
  3. فنر این دستگاه‌ها طول بلندی دارد و گرفتگی‌های در عمق‌های بیش از 10 متر را نیز رفع می‌کند.
  4. فنر برقی با وجود تنظیمات فشار و قدرتی که دارد برای گرفتگی‌های بسیار شدید نیز جوابگو است.
  5. دستگاه فنر برقی به سیستم لوله ‌کشی به‌خصوص لوله‌هایی که دچار ترک و پوسیدگی هستند، آسیب وارد نمی‌کند.

استفاده از دستگاه تراکم هوا

روش سوم رفع گرفتگی سیستم فاضلاب، استفاده از دستگاه تراکم هوا است. لوله ‌بازکنی دیباجی با تشخیص اینکه چه نوع گرفتگی وجود دارد، این روش را انتخاب می‌کند. برای شروع، دستگاه را در محل لوله گرفته شده قرار می‌دهند و با کمک واشر یا وسایل دیگر، مسیر را کاملاً عایق‌بندی می‌کنند. عایق کردن به این دلیل انجام می‌شود که هوا به‌هیچ‌عنوان از داخل لوله خارج نشود. سپس متخصصین  از طریق تلمبه، هوای سیستم فاضلاب را به داخل مخزن دستگاه مکش می‌کنند. با مکیده شدن همه هوای داخل لوله، کارشناسان ضامن دستگاه را باز می‌کنند تا یک‌باره هوا با فشار زیاد آزاد شود. در این شرایط فشار هوا به مانع برخورد و آن را به سمت چاه فاضلاب هدایت می‌کند. درنتیجه با باز شدن مسیر لوله، گرفتگی برطرف خواهد شد.

تخلیه چاه

اصول حرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب
خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دیباجی

روش تخلیه چاه مؤثرترین روش رفع گرفتگی سیستم فاضلاب است. در بسیاری از موارد علت گرفتگی لوله‌ها، پر شدن چاه فاضلاب ساختمان است. پر شدن چاه به این دلیل رخ می‌دهد که مواد جامد دفع‌شده در انبار چاه همچون مو، مواد پلاستیکی، مواد غذایی و چربی با گذر زمان سفت و فشرده می‌شوند و یک لایه نفوذناپذیر را تشکیل می‎دهند که مانع از نفوذ آب به داخل خاک و زمین خواهد شد. به دنبال آن با پر شدن چاه، مواد زائد در سیستم لوله ‌کشی باقی می‌مانند و دفع نمی‌شوند.

در صورت گرفتگی سیستم فاضلاب باید با یک شرکت لوله ‌بازکنی و تخلیه چاه تخصصی تماس بگیرید. نیروهای متخصص با پیدا کردن محل چاه اقدام به باز کردن درب چاه می‌کنند. لوله ‌بازکنی دیباجی با استفاده از پمپ لجن‌کش چاه را تخلیه می‌کند و پس از آن، نیرو‌های متخصص مقنی اقدام به لایروبی چاه خواهند کرد.

لایروبی به عمل حذف پسماندهای باقی‌مانده در چاه گفته می‌شود که با گذشت زمان سفت و سخت شده‌اند. پس از مرحله لایروبی نوبت به کف‌تراشی چاه می‌رسد. در این مرحله مقنی برای از بین‌ بردن لجن‌های داخل چاه و خاک آلوده، کف انباره چاه را به‌طور اصولی تخریب می‌کند تا دوباره خاک چاه آماده جذب کامل آب شود.

استفاده از رسوب‌زدایی مغناطیسی

همان‌طور که اشاره کردیم عوامل مختلفی سبب بروز گرفتگی در لوله‌ کشی فاضلاب می‌شوند. برای از بین‌ بردن رسوب داخل سیستم، لوله ‌بازکنی دیباجی علاوه بر استفاده از محلول‌های قلیایی از روش رسوب‌زدایی مغناطیسی نیز استفاده می‌کند. انباشت مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم در آب داخل لوله به‌مرور سفت و مانع از عبور آب و پسماندهای خانگی می‌شود. دستگاه‌ رسوب‌زدایی مغناطیسی شامل یک آهنربای قوی است که با ایجاد میدان مغناطیسی در داخل لوله‌‌ها بلورهای کلسیم و منیزیم را خنثی می‌کند. این روش در کاهش میزان رسوب تا حد بسیار بالایی کارآمد و بی‌خطر است.

پیشگیری از گرفتگی لوله‌های مختلف فاضلاب

راه های جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب
بهترین راه پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله امری اجتناب‌نا‌پذیر است و درنهایت با جمع ‌شدن پسماندها رخ خواهد داد. بااین‌حال، شما با انجام چندین نکته می‌توانید این رخداد را به عقب اندازید یا تعداد دفعات آن را کاهش دهید.

· سیستم فاضلاب آشپزخانه

متخصصان لوله ‌بازکنی دیباجی همیشه به مشتریان خود توصیه می‌کنند که برای جلوگیری از گرفتگی سینک ظرفشویی از ریختن مستقیم باقی‌مانده غذاها به داخل سینک خودداری کنند. گرفتگی لوله در این بخش در بیشتر مواقع به دلیل وجود رسوب چربی و مواد غذایی رخ می‌دهد. برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه باید همیشه قبل از شستن ظرف‌ها، پسماندهای غذایی و روغن‌ به‌جامانده بر روی سطح آن‌ها را پاک کنید.

ریختن آب جوش در فاصله زمانی‌ مختلف نیز سبب از بین ‌رفتن روغن‌های رسوب‌کرده بر روی دیواره لوله فاضلاب می‌شود. پسماندهای غذایی همچون دانه‌های برنج، تفاله چایی و رشته‌های ماکارونی به‌سرعت لوله را مسدود و عبور جریان آب را کند می‌کنند. بهتر است برای جلوگیری از ریختن این مواد به داخل سیستم فاضلاب، از صافی‌های مخصوص سینک ظرفشویی استفاده کنید. این صافی‌ها اجازه عبور مواد درشت به داخل لوله را نمی‌دهند و درنتیجه احتمال گرفتگی را کاهش خواهند داد.

· لوله فاضلاب حمام در لوله بازکنی دیباجی

گرفتگی فاضلاب حمام از شایع‌ترین اتفاقاتی است که معمولاً به دلیل جمع ‌شدن مو، شامپو و صابون در داخل لوله رخ می‌دهد. برای به‌ حداقل ‌رساندن این مشکل، لوله ‌بازکنی دیباجی مشتریان خود را به استفاده از مو گیر یا توری‌های مخصوص چاه فاضلاب تشویق می‌کند. این توری‌ها از عبور مواد درشت و مو به داخل سیستم فاضلاب جلوگیری می‌کند.

· لوله فاضلاب توالت در لوله بازکنی دیباجی

چاه بازکنی توالت فرنگی در دیباجی
رفع گرفتگی توالت فرنگی در دیباجی تهران

یکی از تفکرات اشتباه افراد این است که اگر دستمال کاغذی را به داخل چاه دستشویی بیندازد در آب حل خواهد شد. درصورتی که این تصور صحیح نیست چراکه دستمال کاغذی در آب خیس می‌شود و شکل خمیری به خود می گیرد. ترکیب این خمیر با فضولات، به ترکیبی سفت و سخت تبدیل می‌شود که در نهایت منجر به گرفتگی‌های شدید خواهد شد. بنابراین توجه داشته باشید که به هیچ عنوان مواد جامد را به داخل چاه دستشویی نیندازید و درصورت بروز مشکل با لوله ‌بازکنی دیباجی تماس بگیرید. 
لوله بازکنی سراسر مناطق شمال تهران، تخلیه چاه در شمال تهران، لوله بازکنی منطقه سعادت آباد، تخلیه چاه تجریش

لوله ‌بازکنی برادران جعفری شرکت تخصصی لوله ‌بازکنی در دیباجی

باز کردن لوله و تخلیه چاه فاضلاب یک کار تخصصی است که باید توسط نیروهای زبده انجام شود. تخصص در این زمینه‌ها بسیار مهم است؛ چراکه در صورت آسیب به لوله‌ها باید هزینه زیادی را برای تعمیر یا تعویض آن‌ها بپردازید. شرکت تخصصی لوله ‌بازکنی برادران جعفری با بیش از 18 سال کار حرفه‌ای در زمینه باز کردن لوله، حفر و تخلیه چاه در تهران فعالیت می‌کند. کادر متخصص لوله ‌بازکنی دیباجی به‌صورت تجربی و علمی در مورد نحوه باز کردن سیستم فاضلاب ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری راهنمای شما خواهند بود.

3 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی دیباجی ☎️09198806367☎️ تحویل با فاکتور»

  1. سلام و خسته نباشید ببخشید لوله کپسول همو گرفته فکر کنم دردش شامپو رفته گیر کرده نمیدونم دلیلش چیه ولی یه روز میگیره یه روز باز میشه اصلا نمیتونی مثل شما نکنیم اینجا مصرف موم آبش کمه ولی آب میرین گرمی داره یه ساعت دیگه و تخلیه کنم شما میتونید مشکلم را حل کنید ممنون

  2. سلام و خسته نباشید رسمی کنم خدمتتون یه سوال داشتم سینک ظرفشویی مون گرفته و من میخواستم جوش شیرین بریزم میخواستم ببینم مشکلی که پیش نمیاد به نظرتون نکنه یه موقع به لوله آسیب بزنه

    1. نه ولی ببینید این مشکلو باز نمکنه اگه میتونید بله بریزید داخله لوله و در اخر اگه جواب نداد با ما تماس بگیرید تا با 200 هزار تومان مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما را حل کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+