جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی دارآباد

لوله-بازکنی-دارآباد

لوله بازکنی دارآباد

لوله بازکنی دارآباد فوری و شبانه روزی می باشد تماس 24 ساعته و ارسال کمتر از 15 دقیقه در دارآباد
لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه دارآباد

لوله بازکنی ارزان قیمت با هزینه اتحادیه در دارآباد
📞   44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673
09198806367 بدون نگرانی در هر تایمی می توانید تماس بگیرید

لوله-بازکنی-در-منطقه-دارآباد
لوله بازکنی در منطقه دارآباد تهران

چاه بازکنی با ارسال شبانه روزی سرویسکار به منطقه دارآباد تهران

شاید برای اولین بار است که لوله فاضلاب شما در هر بخشی دچار گرفتگی می شود و شما به هر عللی برای رفع انسداد نیاز به چاه بازکن تخصصی از خود منطقه دارآباد دارید با هزینه مناسب می توانید از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری استفاده نمایید .
مؤسسه خدمات لوله بازکنی برادران جعفری ما در منطقه شما با رعایت کامل بهداشت و اصول خدماتی چاه بازکنی می کند و کافی است که با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 20 دقیقه بهترین سرویسکار درب منزل شما برای چاه بازکنی آماده باشد .

  • چاه بازکنی تضمینی توالت ایرانی و فرنگی در دارآباد تهران
  • چاه بازکنی تمیز و بهداشتی آشپزخانه در منطقه دارآباد تهران
  • چاه بازکنی با فنر و دستگاه فشار هوا برای هر مکان و متراژی در دارآباد
چاه-بازکنی-تضمینی-در-دارآباد
چاه بازکنی تضمینی و ارزان قیمت مخصوص منطقه دارآباد تهران

شرکت لوله بازکنی مخصوص منطقه دارآباد تهران

تنها شرکتی که خدمات لوله بازکنی را به صورت کاملا تضمینی با ارسال 24 ساعته در هفت روز هفته برای منطقه دارآباد ارائه می کند شرکت لوله بازکنی برادران جعفری می باشد .
این شرکت هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب را رفع می کند ، اگر در لوله های فاضلاب خود بوی بدی داشتید و نیاز به رفع بوی بد داشتید می توانید از مشاوره و تکنسین های شرکت ما به خوبی استفاده نمایید .
هر ساعتی با شرکت چاه بازکنی منطقه دارآباد می توانید تماس بگیرید

علل های گرفتگی لوله های فاضلاب در دارآباد

اصلی ترین علل گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی چه می باشد ؟ امروزه همه شما عزیزان شاهد هستید که بانوان ایرانی بعد از خورد غذا ظروف را بدون جدا کردن اضافه های غذایی داخل سینک گذاشته و میشورند . ریزه های غذایی به مانند تکه نان یا برنج از توری لوله سینک عبور می کنند ، همه ما می دانیم که خود تکه ها باعث گرفتگی اصلی لوله نمی شود . در گذر زمان با رسوب بستن لوله ها باعث گرفتگی می شود . این نمونه یکی از 100 علل گرفتگی در سینک ظرفشویی می باشد .

اصلی ترین علل گرفتگی لوله توالت چیست ؟ به صورت کلی امروزه در همه سرویس بهداشتی های منازل هم از توالت ایرانی و هم از فرنگی استفاده می کنند . در این توضیح یکی از  دلیل گرفتگی لوله توالت را به شما عزیزان خواهم گفت . سیفون نکشیدن یا نداشتن سیفون در توالت های منازل ، شاید نشنیده باشید سیفون یکی از علل هایی می باشد که شما دیگر نیاز به لوله بازکنی نداشته باشید . بعد از اتمام کار برای رسوب گیری آبی لوله فاضلاب ها باید از سیفون استفاده کنید . در منازلی که از این وسیله پرکاربرد بهداشتی کم یا اصلا استفاده نمی کنند ، بوی بد فاضلاب از لوله های منازل بالا می زند .

باعث گرفتگی لوله پشت بام چه مواردی می باشد ؟ به احتمال زیاد شما عزیزان در هنگام بارندگی باران و برف یا بعد از وزش باد شدید دچار گرفتگی لوله پشت بام می شوید . از نظر کارشناسان لوله کشی در لوله های پشت بام باید از درب کفشور مخصوص رزوه ای استفاده شود تا شرایط بد آب هوایی باعث باز شدن آن نشود . در لوله بازکنی دارآباد به دلیل وجود بارندگی و وزش باد از این نوع کفشور ها بیشتر توصیه می شود . تا از گرفتگی لوله پشت بام جلوگیری بشود .

لوله بازکن لوله بازکنی تضمینی توالت ایرانی در دارآباد تهران

در اکثر تایم های روز و شب بیشترین درخواست لوله بازکنی مخصوص قسمت توالت فرنگی و ایرانی می شود که استفاده بیشتری دارد و با اشتباهات زیاد بیشتر افراد با گرفتگی این قسمت رو به رو می شوند . شما برای لوله بازکنی تضمینی توالت فرنگی لوله بازکنی فوری توالت ایرانی در دارآباد تهران می توانید با ما تماس بگیرید .

رفع گرفتگی توالت ایرانی همراه با مدفوع ، باز کردن هر نوع گرفتگی توالت کف سرویس بهداشتی خیلی فوری و تمیز با دستگاه فنر برقی ، چاه بازکنی مخصوص توالت ایرانی در دارآباد را فقط با یک تماس کوتاه با ما دریافت نمایید .
لوله بازکن توالت فاضلاب را در دارآباد ما انجام می دهیم

رفع گرفتگی لوله کفشوری حمام در دارآباد

به احتمال زیاد اکثر گرفتگی لوله فاضلابی شما عزیزان از لوله های توالت و حمام می باشد . لوله کفشور حمام اکثرا دچار گرفتگی نمی شود تا زمانی که درپوش کفشور لوله را از درب آن جدا کنید . یکی از اصلی ترین دلایل افتادن جعبه پلاستیکی صابون و درب شامپو می باشد . توصیه شایسته ترین سرویسکاران لوله بازکنی دارآباد به شما عزیزان جهت رفع گرفتگی لوله حمام این چنین می باشد که به هیچ وجه در هنگام استشمام یا غیره درب کفشور را باز نگذارید .

برای رفع گرفتگی لوله کفشوری حمام در دارآباد از جدید ترین تجهیزات لوله بازکنی به مانند دستگاه فنری بی صدا استفاده می کنیم . این دستگاه با تراش هر نوع لوله ای مخصوصا لوله کفشور حمام سازگاری بالایی دارد . با تراشی که توسط فنر این دستگاه انجام می شود اگر هر نوع گرفتگی در لوله گیر کرده باشد را رفع می کند . از موهای بلند پیچیده گرفته تا ریختن دغاب سیمان قادر به باز کردن می باشد .

هزینه باز کردن لوله فاضلاب با فنر معمولی و فنر سه نظام چقدر است ؟

قیمت لوله بازکنی با سه نظام : توجه داشته باشید رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه سه نظام فقط 3 عدد سه نظام دارد که هر کدام تا به نرخ روز 1401 – 1402 (( 450 هزار تا 500 هزار تومان )) می باشد . توجه کنید که افراد کلاهبردار لوله بازکن در این زمینه هزینه های بیش از اندازه از شما دریافت نکنند .

خارج کردن اشیاء قیمتی از درون لوله فاضلاب و توالت

اگر داخل کاسه توالت ایرانی یا فرنگی شما اشیاء قیمتی افتاده است و شما هر چه تلاش کرده اید نمی توانید بیرون بکشید می توانید برای این خدمات از تکنسین های فعال شرکت برادران جعفری استفاده فوری نمایید .
خارج کردن طلا ، گوشواره ، انگشتر ، مبایل از کاسه توالت ایرانی در دارآباد
خارج کردن پلاک طلا ، مدارک به مانند کارت ملی و غیره از داخل لوله فاضلاب در دارآباد با دستگاه

شرکت خدماتی برادران جعفری در منطقه دارآباد برای خارج کردن وسایل قیمتی به مانند طلا و غیره از تجهیزات تخصصی و کاملا مطمئن استفاده می کنند که از هر قسمت لوله فاضلاب بتوان اشیاء مورد نظر را بیرون کشید .

بیرون-کشیدن-اشیاء-از-لوله-و-چاه
خدمات بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله و چاه فاضلاب در دارآباد تهران

تخلیه چاه تخصصی در لوله بازکنی دارآباد 

شما در چه زمانی نیاز به تخلیه کردن چاه دارید ؟ شاید برای شما جالب باشد ولی برای افزایش طول عمر چاه از تخلیه دوگانه استفاده می کنند . یکی بعد از پر شدن چاه و دیگری بعد از گذشت یک ماه از تراش چاه می باشد . در تخلیه چاه دارآباد از بهترین تجهیزات تخلیه و سرویسکاران فقط متخصص این رشته استفاده می شود .

اکثر همکاران برای تخلیه چاه از روش های پمپ لوله ای منقطع استفاده می کنند . این عمل باعث بالا زدن بوی بد فاضلاب و ایجاد کثیف کاری می شود . لوله بازکنی دارآباد از پمپ مکنده های هم زن جهت کشیدن دغاب فضولاتی استفاده می کنند . این وسیله که به صورت جداگانه روی دستگاه های مکنده وصل می شود ، باعث ساکن شدن بوی بد فاضلاب در کف چاه می باشد . این نمونه یکی از مواردی بود که در تخلیه چاه و حفر چاه دارآباد استفاده می شد

آموزش باز کردن لوله با دستگاه فنری در لوله بازکنی دارآباد

برای اولین بار ما می خواهیم برای آسان شدن کار و کم کردن هزینه های لوله بازکنی روش های لوله بازکنی با دستگاه های حرفه ای به مانند دستگاه فنری یاد بدهیم . در اولین مرحله باید شما این دستگاه را تهیه کنید مشابه های زیادی این دستگاه فنری دارد که این مواد هم می توانند کار شما را راه بیاندازند . برای مثال دستگاه چهار پاییه فنری برای استفاده در منازل کارایی زیادی در لوله بازکنی دارد .

لوله بازکنی با این وسیله اگر حرفه ای باشید می تواند کارسازی زیادی در رفع گرفتگی داشته باشد . باز کردن هر نوع لوله ای با هر ابعادی با این دستگاه ممکن می باشد . ولی اما باید روش های لوله بازکنی را از طریق دوره های آموزشی گذرانده باشید .

آموزش-لوله-بازکنی-مهندسی-در-منزل-دارآباد
آموزش رفع گرفتگی مهندسی لوله فاضلاب در دارآباد تهران

آموزش لوله بازکنی خانگی بدون نیاز به سرویسکار 

روش های رفع گرفتگی بدون نیاز به دستگاه لوله بازکنی و سرویسکار در مطالب پایین ذکر می شود .

روش اول استفاده از فنر دستی منازلی ، به مانند فنر برق یا فنر لوله بازکنی متوسط دستی . از این وسیله ها با فشار و چرخش در جهت رفع گرفتگی یا ضربه به گرفتگی ، اگر گرفتگی سخت نباشد باز می شود .

روش دوم استفاده از دستگاه جاروبرقی سیمیچ مخصوص که در صورت آب زدگی دچار گرفتگی نشود . با فشار مکش این دستگاه اگر گرفتگی سفت نباشد به احتمال 50 درصد لوله باز می شود .

روش سوم استفاده از جوهر نمک و آبلیمو جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب . البته گفته باشم آبلیمو یک کارایی مخصوص دیگری در لوله بازکنی دارد که باعث از بین بردن بوی بد در لوله ها می شود . در رفع گرفتگی جوهر نمک و آبلیمو را باهم مخلوط کرده و به نسبط متراژی که لوله گرفتگی را در خود گرفته است  . را باید ، به همان اندازه باشد تا بتواند رسوبات را در مدت زمات 4 یا 5 ساعته از بین ببرد و رفع گرفتگی کند .

این 3 مواردی که در بالا ذکر شد از نمونه های 40 موارد لوله بازکنی در منازل بود با ما در صفحات بعدهمراه باشید تا مابقی موارد را آموزش ببینید .

رفع گرفتگی و لوله بازکنی تضمینی کفشور پارکینگ در دارآباد تهران

در سراسر منطقه دارآباد تهران اگر با گرفتگی لوله کفشور پارکینگ ، لوله کفشور حیاط رو به رو شدید می توانید از لوله بازکن های شرکت برادران جعفری که در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات هستند تماس بگیرد . رفع گرفتگی و چاه بازکنی تضمینی لوله کفشور پارکینگ بدون کنده کاری و 100 درصد تضمینی انجام می شود .

صفر تا 100 لوله بازکنی کفشور پارکینگ در منطقه دارآباد تهران

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای باز کردن هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب از دوربین داخل لوله استفاده می کند تا گرفتگی را به صورت کامل برسی کند و از فنر و دستگاه مورد نظر استفاده نماید . برای باز کردن لوله کفشور پارکینگ تا متراژ 30 متری از فنر تراش برقی استفاده می کنیم و رسوبات داخل لوله فاضلاب را با فنر آب زن تراش می دهیم در آخرین مرحله با دوربین داخل لوله را کاملا آشکار برسی می کنیم و بدون زره ای رسوب و جرم لوله فاضلاب باز شده را تحویل مشتری می دهیم .

قیمت لوله بازکنی لوله پارکینگ را در منطقه دارآباد تهران می توانید با یک تماس دریافت نمایید .

شرکت لوله بازکنی مخصوص کار های سخت در شبانه روز

اگر شما برای رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلاب خود از نفراتی استفاده کرده اید که توانایی لوله بازکنی را ندارند و پیشنهاد کنده کاری را به شما می دهند می توانید دست نگه دارید و از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری با تضمینی ترین دستگاه های لوله بازکنی استفاده نمایید .
اکثر افرادی که در این زمینه خدمات رسانی می کنند به مانند شرکت ما کامل نیستند و دستگاه های کاملی در زمینه لوله بازکنی ندارند ، ما برای تراش هر نوع گرفتگی حتی برای لوله بازکنی لوله پر شده از سیمان دستگاه تراش داریم و بدون آسیب به لوله فاضلاب شما در کمترین زمان گرفتگی را باز می کنیم

شما در هر ساعتی کار های سخت لوله بازکنی و چاه بازکنی هر نوع لوله فاضلابی را که مشاهده کردید که همکاران توانایی ندارند می توانید با شرکت لوله بازکنی در دارآباد تماس بگیرید تا این مشکل را کاملا تضمینی و فوری حل نمایند .

رفع گرفتگی و لوله بازکن مخصوص برای تخلیه ماشین لباسشویی در دارآباد تهران

باز کردن گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی بدون باز کردن پایین دستگاه کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود
اگر لوله فاضلاب ماشین لباسشویی شما در آشپزخانه دچار گرفتگی شده است ، می توانید با ما تماس بگیرید تا بدون نیاز به باز کردن پشت ماشین لباسشویی از دیگر قسمت های لوله کشی آشپزخانه لوله بازکنی نماییم .
لوله بازکنی ماشین لباسشویی ، تخلیه آب ماشین لباسشویی ، تعمیر لوله کشی ماشین لباسشویی را در منطقه دارآباد با یک تماس کوتاه ما انجام می دهیم

شما برای رفع گرفتگی ماشین لباسشویی می توانید از مواد شیمیایی استفاده کنید ولی خطراتی دارد که باعث آسیب به سیستم ماشین می شود که ریسکش خیلی زیاد است پس با شرکت لوله بازکنی ما تماس بگیرید تا خیلی فوری برسیم خدمتتون

لوله بازکنی بدون عجله کاری در دارآباد

بعد از تماس شما عزیزان با مؤسسه لوله بازکنی دارآباد در اولین مرحله شما می توانید از مشاورین لوله بازکنی شرکت به صورت رایگان استفاده بکنید . و اگر مشگل پشت گوشی حل نشد می توانید درخواست سرویسکار به محل بکنید تا کمتر از 10 دقیقه سرویسکار در محل کار آماده بشود .

منظور از لوله بازکنی بدون عجله کاری در دارآباد این چنین می باشد که در این منطقه کار لوله بازکنی عجله ای نمی باشد ، ما فقط برای رسیدن سرویسکار به محل درخواست سریع رسیدن را داریم . با بهترین وسایل لوله بازکنی در این منطقه سرویسکاران شرکت فنی ما گرفتگی لوله فاضلابی شما را بگونه ای رفع می کنند تا در یک سال آینده نه دچار گرفتگی و نه دچار بالا زدن بوی بد بشوید .

از نمونه دستگاه های لوله بازکنی در دارآباد

مؤسسه فنی لوله بازکنی دارآباد از جدید ترین و بی دردسر ترین دستگاه ها جهت رفع گرفتگی استفاده می کنند . در ادامه مطالب به دستگاه های لوله بازکنی دارآباد پرداخته می شود .

دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا : شاید تا به العان از این دستگاه جهت رفع گرفتگی استفاده نکرده باشید . زیرا این دستگاه جدیدترین دستگاه ما در این زمینه می باشد . قابلیت های این وسیله : بی صدا کار کردن این وسیله ، از بالا زدن بوی بد فاضلاب جلوگیری می کند . بدون نیاز به فنر و فقط با فشار هوا لوله باز می شود .

دستگاه لوله بازکنی فنری در دارآباد : از ارزنده ترین دستگاه های لوله بازکنی که تمامی کارایی ها را جهت رفع گرفتگی دارد دستگاه فنری می باشد . این دستگاه فنری قادر به باز کردن لوله های ( گرفتگی لوله توالت هم ایرانی و هم فرنگی ، گرفتگی لوله سینک ظرفشویی ، گرفتگی لوله کفشورهای حمام و تمامی کفشور های موجود فاضلابی و در آخر ذکر شود . که این دستگاه توانایی باز کردن ، تراش لوله ها ، لایروبی لوله ها و غیره را به صورت کاملا حرفه ای  ) می باشد .

دستگاه لوله بازکنی واترجتی : آیا تا به العان از دستگاه واتر جت جهت رفع گرفتگی لوله های شما استفاده شده است .؟ این دستگاه در لوله های مرکزی که گرفتگی به صورت کاملا شدید  و غیرقابل باز شو را در خود گرفته باشند به کار می رود . برای مثال در کارگاه های تاسیساتی ، شرکت های مصالحی و غیره که از لوله های مرکز بزرگ جهت تخلیه فاضلاب می باشد استفاده می شود .

لوله بازکنی با هزینه بسیار مناسب در دارآباد

امروزه دلواپسی مردم عزیز ایران در رابطه با قیمت های تمامی اجناس ، خدمات ها و غیره می باشد . مؤسسه فنی لوله بازکنی دارآباد جهت همگرا بودن در حال و احوال مردم عزیز از مناسب ترین قیمت ها جهت رفع گرفتگی استفاده می کند . با ارزان ترین قیمت رفع گرفتگی 80 هزار تومان جهت رفع گرفتگی هر نوع لوله ای با متراژ زیاد و کم به صورت شبانه روزی انجام می شود .

تمامی سعی کارکنان لوله بازکنی و دیگر خدمات ما در لوله بازکنی دارآباد این چنین می باشد که با رضایت همشهریان انجام شود .

شرایط درخواست لوله بازکن در دارآباد

آیا می دانید در چه شرایطی باید تقاضای لوله بازکن بکنید ؟ قانون مخصوصی جهت درخواست لوله بازکنی وجود ندارد ولی متخصصین لوله بازکنی دارآباد این چنین می گویند . که اگر تلاش خود را با هر وسیله ای که دارید جهت رفع گرفتگی کردید . و با گذر زمان باز نشد می توانید درخواست لوله بازکن از شرکت ما بکنید .

ما این قول را به شما عزیزان می دهیم که اگر از خدمات فنی شرکت دارآباد استفاده بکنید . به هیچ وجه ناراضی  نمی شوید . سرویسکاران ما در جهت رفع گرفتگی از منصفانه ترین قیمت ها استفاده می کنند تا شرایط مشتری مداری را کاملا رعایت کنند .

جرم گیری روسوب های تهنشین شده به صورت کاملا رایگان در لوله بازکنی دارآباد

این قانون واقف است که وقتی یک اشیائی یا مخصوصا چربی به صورت زمان بالا در یک مکان مستقر بشود . ایجاد ریشه و جرم در آن مکان می کند . در لوله های فاضلاب هم این قانون پابرجا می باشد. هنگامی که گرفتگی رفع می شود یک نوع جرم و ریشه در لایه های لوله باقی می ماند . برای از بین بردن این رسوبات همکاران قیمت بالایی درخواست می کنند . ولی اما سرویسکاران ما بدون حتی دریافت یک ریال بعد رفع گرفتگی مشگل رسوبگیری را انجام می دهند .

مؤسسه فنی لوله بازکنی برادران جعفری در دارآباد آماده بستن قرارداد نهایی با تمامی مؤسسه ها ، بیمارستان ، ساختمان های مسکونی ، تجاری ، شرکت ها و غیره می باشد .

لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی در دارآباد

رفع گرفتگی و لوله بازکنی سینک ظرفشویی لوله فاضلاب خود را به متخصصین لوله بازکن دارآباد ارائه بدهید . دلیل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی در دارآباد استفاده نادرست و استفاده بیش از اندازه از ماود شوینده چربی در سینک ظرفشویی می باشد .
باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بدون کثیف کاری با دستگاه تراکم هوا به صورت شبانه روزی انجام می شود .

نمونه خدمات فاضلابی در لوله بازکنی دارآباد

  • چاه بازکنی و رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب در دارآباد
  • حفر چاه ( فاضلاب ، ارت ، جذبی ، آب و هر نوع چاهی ) در دارآباد
  • تخلیه چاه فاضلاب در دارآباد
  • لایروبی چاه فاضلاب در دارآباد
  • ترمیم چاه ریزشی در دارآباد
  • لوله کشی آب در دارآباد
  • آب بندی چاه فاضلاب به همسایه در دارآباد
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب
  • تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله در دارآباد
  • حفر چاه نو فاضلاب توالت
  • لوله بازکنی با فنر در داراباد
  • کول گذاری و طوقه چینی چاه فاضلاب در دارآباد
  • ارائه مشاوره و بازدید رایگان در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه دارآباد

لوله بازکنی توالت فرنگی ایرانی در دارآباد

رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله توالت فرنگی و ایرانی با فنر دستگاه برقی بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام می شود . لوله بازکنی توالت با مدفوع ، لوله بازکنی توالت با آب بالا زده بودن کثیف کاری و خرابکاری به صورت شبانه روزی انجام می شود .

شماره لوله بازکن چاه بازکن در دارآباد

شماره لوله بازکنی دارآباد ، شماره چاه بازکنی در دارآباد را از ما دریافت نمایید ، شماره لوله بازکن های سراسر دارآباد را همین الان با یک تماس دریافت نمایید .

70 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی دارآباد»

  1. سلام فاضلاب حمام گرفته شده باسیمان واب از داخلش رد نمیشه باید چیکار کنیم لطفا پاسخ را بدهید.

  2. سلام وعرض خسته نباشید.
    ما شمال یک اپارتمان۴ داریم که چاه ساختمان در زیر ساختمان حفر شده وبدنه چاه هم از بتن هست
    البته اکثرا در شمال دیوار چاه رو بلوک میچینن ولی ما لوله های بتنی اماده گذاشتیم به علت مقاومت بالاتر
    ولی چاه خیلی زود به زود پر میشه که کارشناس گفتند بخاطر اینکه زمین رطوبتی هست وچون دیواره چاه بتنیه جذب انجام نمیشه ویکی هم پیشنهاد داده اسید بریزیم لطفا اگه میشه راهنمایی کنیدچیکار کنیم.

  3. پرشدن مجدد چاه فاضلاب از چی میتونه باشه؟
    ما یکبار چاه فاضلاب منزلمون رو دوهفته پیش تخلیه کردیم ولی در همین زمان کوتاه چاه دوباره پرشده لطفا راهنمایی کنید؟

  4. شعبانی نژاد

    سلام وقت بخیر داخل حمام دوغاب ریختیم و رفته داخل راه اب وسفت شده تقریبا دو سه ساله همینطوری مونده چون خونه خالی بوده راهی داره ومشکل دیگه همون دو سه ساله پیش آب به طبقه پایین پایین نشت میکرد میخاستم بدونم بدون خرابی میشه هر جفتشو درست کرد ممنون میشم راهنمایی کنید.

  5. گرفتگی روشویی خیلی بده بوی گند برمیداره همه جارو بنظرم بستگی به نوع روشویی هم داره خونمون دو تا دستشویی داره تو یکی که بیرون خونه است زیاد استفاده نمیشه کابینت روشویی که مارک نییست انداختیم همش گیر میکنه تو یکی دیگه کابینت روشویی الگانته کابین که مارک فوقالعاده هست تا حالا چهار سال گذشته مشکلی ندیدیم ازش.

  6. ما تو این منطقه هم خونه داریم توی استاد معین هم شما اونجا فعالیت میکنید لولش گرفته؟؟؟

  7. ببخشید ما سه ماه خونمون نبودیم قبل رفتن چاهمون را تخلیه کردیم الان نمیدونم چرا فاظلاب پایین نمیره
    علتش چیه؟؟؟

    1. سلام بله 100 درصد تضمینی

      ⏬⏬خدمات لوله بازکنی برادران جعفری در تهران ⏬100‌%تضمینی⏬⏬

      ☑️بابهترین کیفیت☑️مناسب ترین قیمت☑️

      ☑️تضمین کیفیت کار☑️باارائه ی فاکتور☑️

      سرویسدهی فوری⌚24⌚ساعته شبانه‌روزی

      ♻️بازدید رایگان✅⌚نیم⌚ساعته✅ میرسیم♻️

      ⏬ارائه ی خدمات⬅️تضمینی✅ارزان✅فوری⏬

      ↙️خارج کردن اشیاء ازداخل لوله فاظلاب✅

      ↙️رفع گرفتگی هرگونه لوله های فاظلاب سخت و سیمانی بادستگاه ژنراتور برقی با
      فنر20متری تا100متری
      ↙️رفع گرفتگی لوله فا‌ظلاب.. آشپزخانه
      پشت بام..تراس..پارکینگ..توالت ایرانی
      وفرنگی..حیاط..حمام..وغیره…

      ↙️تخلیه چاه باتانکرهای6000هزارتایی و
      12000هزارتایی باپمپ های مکنده وساکشن⛏️بازوبسته کردن درب چاه⛏️
      ⛏️تعمیرات چاه ریزشی⛏️حفرچاه نوو…

      ⏬ارسال نیروبه⏬{{سراسر شمال تهران}}فوری⏬

      ↙️سربند☑️دربند☑️نیاوران☑️بلوارارتش
      داراباد☑️کاشانک☑️جماران☑️شهرک نفت
      کامرانیه☑️ازگل☑️پاسداران☑️اقدسیه اراج
      فرمانیه☑️اختیاریه☑️اجودانیه☑️سوهانک ولنجک☑️الهیه☑️قیطریه زعفرانیه جردن
      میرداماد☑️دروس☑️قلهک☑️اراج☑️چیذر
      دزاشیب☑️محمودیه☑️سیدخندان لویزان
      ارژانتین☑️مجیدیه☑️پارک وی پارک ملت
      شهرک غرب☑️سعادت اباد☑️دولت لویزان
      اندرزگو☑️شریعتی..

  8. سلام اگر یکبار چاه پرشود تخلیه شود و یه مدت کوتاه از چاه استفاده شود و مدت شش ماه اب داخل چاه نرود امکان این هست که اب چاه خشک شود یا فروکش کند البته چاه داخل مناطق کویری است.

  9. از هماهنگی بالا شما بسیار ممنونم
    و از همه مهم به خاطر وجود ویروس کرونا رعایتتون خیلی خوب بود تکمیل و کاملا خلاصه کل کارتون عالی بودی

  10. آقا سلام یه چیزی میخوام بگم اگه متوجه شدید بگید اگه هم نشدید بگید باهاتون تماس بگیرم
    ما یه لوله داریم که از روی کاشی های حیاط رد شده بعد الان ماشاالله هوای تهران خیلی سرده بعد این زود زود یخ میزنه باس با آب داغ بازش کنیم از شما می خوام که بیایید اینو از زیر کاشی ردش کنید به کوچه کا شی هارا در آرید بعد از زیر ردش کنید ممنون

  11. سلام
    وقتتون بخیر
    زحمت کشیدن سرتایمی که گفتن اومدن
    کارشون ذراوردن انگشتر ازدواج بود
    خیلی ممنونم.

  12. امیر مختار هستم بااینکه از لوله بازکنی شما راضی هستم علامت رضایتم را با گفتن ممنون از تلاش شما نشان میدهم….

    1. سلام و تشکر شما لطف بسیاری داریم ممنون بابت نظرتون ما در هر ساعتی از شبانه روز برای ارائه خدمات لوله بازکنی تخلیه چاه برای استعلام قیمت آماده ارائه مشاوره و ارسال سرویس کار استیم ارسال لوله بازکن به سراسر استان تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به صورت ۱۰۰% تضمینی با دستگاه های پیشرفته و تمیز انجام می‌شود همین الان با شرکت لباسهای برادران جعفری در سراسر تهران تماس بگیرید

    1. عزیز دوتا احتمال داره اولین احتمال گرفتگی لوله فاضلاب شماست دومین احتمال بالا زدن آب فاضلاب ه فاضلاب شماست که چاه فاضلاب شما به احتمال زیاد نیاز به تخلیه داد ولی در اکثر مواقع که اینجور آوردی که مشتریان درخواست تخلیه می‌کند و همکارانم این بررسی می‌کنم می‌بینم که با گرفتگی شما در اولین قدم یک سرویس کار رایگان از شرکت برادران جعفری درخواست بازرسی لوله خود کنید تا گرفتگی نیاز به تخلیه چاه را به شما ارائه دهند

  13. سلام کارتون درسته واقعا من زنجیرم افتاده بود تو توالت انقدر از شوهرم میترسیدم که بیاد بگه چرا انداختی و حواست کجا بوده و دعوابشه. ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید در میاد خیلی آروم شدم و وقتی هم که دراومد واقعا نمیدونستم بهتون چی بگم فقط میتونم نشکر کنم واقعا سپاسگزارم. ش

  14. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم و کثیفی داخل آب باقی میمونه با یکی دونفر مشورت کردم میگن عیب از خود توالت فرنگی و تعویض کن لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید. ممنون

  15. به دلیل دفتر گرد و غبار در کشور پارکینگ خونمون اولش گرفته لطفاً راهکارش رو بگین اگه از دست خود ما کاری برمیاد بگین تا در منزل با وسایل که داریم ظلم را باز کنیم و اگر نمی شود و حتی به سرویس کار داره ممنون میشم که به سرویسکار بفرستید به این آدرسی که براتون میفرستم

  16. زهرا آبادانی

    لوله بازکنی شما سراسری هستش یعنی اینکه به تمام مناطق تهران سرویس دهی می کنید من تو این سایت یعنی سایت دارآباد توی صفحه دیدم که توی صفحه اول بود ولی خونه ما در منطقه جنوب تهران هستش من دنبال یه سایتی می گشتم که عالی باشه هم قشنگ خواهر من آدرس سایت شما را داد و همینطور دار آباد توی صفحه اول بود و من از این رو هم بگم که ما توی جنوب تهران هستیم اگه میتونین لوله رو باز کنین یعنی اینکه نگرفته آب از شکم پایین میره به خاطر اینکه سال نو نزدیک ما می خواهيم خونه تکونی کنیم من گفتم این لوله‌ها را هم کمی شستشو بدیم تا اینکه جلوگیری کنیم از گرفتگی و اینکه می خوام بگم که اگه میتونین بیاد به جنوب تهران هم سرویس‌دهی دارین بنابراین آدرس دقیق را در پی وی به شما بفرستیم تا شما بیایید ممنونم آبادانی هستم

  17. سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمت کشم بعد از تخلیه چاه فکر کنم کمی از مدفوع در لوله باقی مونده یا فکر کنم لوله گرفته و این مدفوع پایین نمیره موقعی که میشینیم ظهر مالمو میکنه آب از لوله بالا میزنه لطفاً راهکاری بهم آن ارائه بدید یا اینکه با ارائه سرویس کار این مشکل ما را حل نمایید

  18. جناب ما می‌خواهیم گوشه‌ی حمام وان نصب کنیم بعد الان خرتو پرن هاشو خریدیم نصبش را اگر شما بلدید بر عهده شما می گذارم

  19. سلام آقای جعفری کارتون بسیار عالی بود به شخص با کار تون موافق هستم خدمات خوبی انجام دادید و تمیز بود بدون کثیف کاری انجام شد متشکرم در کل.

  20. شرکت لوله بازکنی برادران جعفری و تکنسین‌های لوله‌بازکنی شما چگونه گرفتگی لوله فاضلاب را باز می‌کند با استفاده از چی دستگاه‌هایی آیا آسیبی به تجهیزات فاضلابی ما دارد لطفاً توضیح مختصر و مفیدی درآمدها ما دقیق متوجه بشیم

    1. چگونه یک لوله گرفتگی را باز کنیم؟
      ما از دوربین های تصویربرداری کانالی سفارشی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می کنیم. ما مشکل ایجاد انسداد را با رفتن به منبع آن مشاهده می کنیم. دستمال‌ها و دستمال‌های مرطوبی که در لوله فاضلاب توالت انداخته می‌شوند ممکن است در تماس با آب ذوب نشوند. دستمال های توالتی که باید به فاضلاب بروند در لوله مجرای انباشته می شوند و جریان آب را مختل می کنند و با جلوگیری کامل از آب سد ایجاد می کنند. پس از رفع گرفتگی لوله توالت با ربات، با تصویربرداری با دوربین، مطالعه سالمی انجام می دهیم. بنابراین از عود مجدد انسداد جلوگیری می شود. لوله توالت گرفتگی دارد، نگران نحوه باز کردن آن نباشید. برای حل مشکل گرفتگی توالت، لطفا با شرکت ما تماس بگیرید. خدمات رفع انسداد دوربین ما با آخرین فناوری سیستم به شما خدمات می دهد.

      یکی از رایج ترین انسدادها، گرفتگی زهکشی آشپزخانه است. اولین علامت گرفتگی لوله آشپزخانه بوی بد است. داروی لوله بازکنی سینک آشپزخانه (سینک بازکن) ممکن است مداخله ای در محل باشد، اما در دراز مدت کاربرد چندانی نخواهد داشت، مشکل گرفتگی مکرر لوله های زیر سینک به وجود می آید. اگر اتصالات شیلنگ سینک آشپزخانه از لوله ها و ضمیمه هایی تشکیل شده باشد که دائماً خم شده و پیچ خورده اند، این مشکل ممکن است بزرگتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. در این نوع سینک، گوشه های لوله فاضلاب و زهکش آشپزخانه، رسوبات جمع شده و به مرور زمان به صورت یک لایه ضخیم درآمده و جامد می شوند. تقریباً حتی یک قطره آب غیر قابل نفوذ می شود و منجر به مسدود شدن لوله سینک می شود. در چنین شرایطی، ما قویاً توصیه می کنیم که از یک متخصص کمک بگیرید

  21. با سلام ما در خانه ای ۳ واحد ساخت سال۶۰ هستیم که ۱۰ سال پیش تخلیه چاه انجام دادیم و به ما گفتند که حتماً ده سال دیگر هم مجدد تخلیه کنیم اکنون اقدام به باز کردن چاه نمودیم در ابتدا اب چاه کمی بالا بود و بعد که ماشین برای تخلیه آمد آب مشاهده نشد و فقط شن و کمی لجن از زمین کشیده شد لطفاً در صورت امکان پاسخ دهید برای اینکه ما نگرانیم که آب کجا رفته و مشکلی پیش نیاید.

  22. شهاب مرادی

    سلام خسته نباشید.
    چند روز پیش بابت خارج کردن یه وسیله از توالت مون سرویسکار فرستادید خانم بنده خیلی نگران بود فکر میکرد دیگه نمیشه دراورد توش ولی وقتی نیروی فنی شما رسید و خیلی سریع و حرفه ای وسیله را خارج کرد اصلا باورش نمی‌شد چون واقعاً عمق چاه توالت خیلی زیاد بود اصلا دیده نمی شد از شما و سرویسکار حرفه ای تون تشکر می کنم.

  23. سلام لوله فاضلاب سرویس بهداشتی میگیره و متوجه شدیم کارگرا گچ و سیمان اضافی رو ریختن داخلش و چندین بار هم لوله بازکن اومده و فنر زده ولی فقط موقت باز شده و دوباره دچار گرفتگی میشه
    ایاراهی داره که بدون تخریب تخلیه بشه؟
    ساکن کرج هستیم.

  24. درود و خسته نباشید یدونه ای آقای جعفری بدون مشکل گرفتگی فرنگی رو همکارانتان بازکردن و رفتن تشکر تشکر.

    1. سلام قربان شما
      همانطور که ماشین خود را بلند می کنید، آن را رها کنید و رها کنید
      آیا در حمام یا آشپزخانه هستید، چند فنجان آب که می خواهید بردارید؟ این مقاله ای است که برای شما بسیار مهم است و نمی خواهید آن را تغییر دهید، اگر چیز خوبی است، لطفاً نگران آن نباشید!

      لوله بازکنی شبانه روزی شرکت برادران جعفری
      چگونه زنگ زدگی شیرهای آب را پاک کنیم
      تنظيف الحمام
      برای شما مهم است که رنگ سینک، صفحه آن و حمام خود را تشخیص دهید، بنابراین می توانید از آن برای مکان یابی این جعبه استفاده کنید و به سرعت آن را به سمت راست کشو در گالری منتقل کنید. برای مثال سینک های کابینت مانند سینی، بشقاب، فنجان، کارت و خلال دندان که برای دیدن سینه و یک مشت آن ها مهم است که اعضای کابینت را تشخیص دهید. ، تعمیر و خلال دندان و همچنین یک خلال دندان برای استفاده. در ضمن صبر کنید تا ببینید چند رنگ شیره برایتان باقی مانده است. شما نمی توانید سمت چپ و راست صفحه را حرکت دهید، اما نمی توانید آن را حذف کنید. در واقع شما می توانید ماشینی را برانید که احساس بهتری به شما بدهد.

  25. سرویسکار واقعا به موقع رسید و کار رو انجام داد و مشکل حل شد
    از همه مهمتر چون خیلی روی کثیفی اینکار حساس بودم آقایی که اومده بدن وسایل رو داخل سرویس برد و اصلا چیزی بیرون نیومد
    و همونجا هم بعد از انجام کار جمع کرد و بیرون رفت.
    راستی ماسک هم زده بود
    بابت خدماتتون ازتون تشکر میکنم.

    1. سلام خدا رو شکر که راضی بودین امیدوارم برای دیگر خدماتی مثل تخلیه چاه سرچاه لایروبی چاه تشخیص نشتی و تشخیص ترکیدگی حتی لوله کشی رفع بوی بد فاضلاب و خیلی از خدمات ساختمانی که نیاز به تعمیر یا نوسازی داره از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری به توانید استفاده کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+