جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی خزانه

لوله-بازکنی-خزانه

لوله بازکنی خزانه

لوله بازکنی خزانه به صورت تخصصی در تمام شبانه روز، روز های سال ارائه می شود. اگر در محدوده خزانه تهران نیاز به رفع گرفتگی لوله فاضلاب گرفته با لوله بازکن یا سایر خدماتی که در ادامه مقاله مربوط به فاضلاب می شود را درخواست داشتید می توانید روی ما حساب باز کنید.

    44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367  پشتیبانه 24 ساعته حتی در روز های تعطیل
لوله-بازکنی-در-خزانه-تهران
لوله بازکنی در خزانه تهران

هزینه لوله بازکنی فوری در خزانه

مؤسسه لوله بازکنی خزانه تمامی قوانین و مقرارات را در رابطه با خدمات ارائه شده و هزینه خدمات رعایت می کند . اگر از هزینه های بالای لوله بازکنی همکاران می خواهید شکایت بکنید با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در جنوب تهران تماس بگیرید .

لوله بازکنی خزانه طبق قیمت های ارائه شده توسط اتحادیه می باشد . هزینه لوله بازکنی توسط این مؤسسه با قیمت های واقعی و یکپارچه ارائه می شود . منظور از قیمت یکپارچه یعنی همان قیمتی که پشت تلفن برای ارائه خدمات به شما گفته می شود خدمات انجام داده می شود . اکثر همکاران با ارائه قیمت پایین پشت تلفنی باعث جذب مشتری می شوند ، بعد از ارسال سرویسکار به منطقه شما قیمت چند برابری نسبط به قیمت قبلی را از شما دریافت می کنند .

فاصله نزدیک ترین لوله بازکن تا محل شما:  کمتر از 10 دقیقه
ساعت کاری شرکت برادران جعفری در خزانه تهران:  24 ساعته
مدت زمان تضمین و ضمانت کار لوله بازکنی:  رفع گرفتگی لوله فاضلاب با پشتیبانه 2 ساله
لوله-بازکنی-ارزان-قیمت-در-خزانه
لوله بازکنی ارزان قیمت خزانه تهران

لوله بازکنی فوری در خزانه

در شعبه لوله بازکنیی خزانه و مناطقه حومه بیش از 20 سرویسکار آماده به کار می باشد . در هر زمانی دچار گرفتگی لوله بشوید در کمتر از 15 دقیقه برای ارائه خدمات به منزل شما سرویسکار می رسد فقط کافی است با ما تماس بگیرید.
شماره لوله بازکن در سراسر تهران< 09198806367

 

آیا بوی نامطلوب فاضلاب شما را کلافه کرده است ؟

رفع بوی نامطلوب فاضلاب از لوله های فاضلابی و چاه فاضلابی توسط سرویسکاران مجرب لوله بازکنی خزانه . اگر در هر بخشی از لوله کشی ساختمان احساس کردید که بوی نامطلوب فاضلاب شما را عزیت می کند برای جلوگیری از افزایش بوی بد فاضلاب با مشاورین مؤسسه لوله بازکنی خزانه تماس بگیرد .

روش های اشتباه برای رفع بوی بد فاضلاب از لوله های فاضلابی :

اکثر افراد با ریختن مواد شیمیایی و اسیدی فکر می کنند که می توانند بوی بد فاضلاب را از بین ببرند . این کار یکی از اشتباه ترین روش ها در رفع بوی بد می باشد، ریختن مواد شیمیایی نه تنها بوی بد را داخل لوله های فاضلاب افزایش می دهد بلکه باعث بسته شدن لوله فاضلاب در آن بخش می شود .

بهترین روش برای رفع بوی بد فاضلاب از هر بخش از لوله کشی خانه فنر زدن و تراش دادن رسوبات داخل لوله می باشد .

گرفتگی لوله فاضلاب کفشور حمام با استفاده بیش از حد دوش حمام

داشتن افراد بیشتر در خانه به معنای حمام بیشتر است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم از دوش استفاده می کنند، هر زمانی که همه برای رفتن به جایی آماده می شوند، به طور مداوم اجرا می شود. این احتمال انسداد را افزایش می دهد. مقدار زیادی مو، صابون و شامپو از داخل زهکشی عبور می کند و زمان کافی بین دوش گرفتن برای پاک شدن مواد از زهکشی وجود نخواهد داشت. این می تواند باعث پشتیبان گیری و گرفتگی شود. برای جلوگیری از گرفتگی موها و دیگر مواد زائد در لوله‌ها، گیره‌ها یا پرده‌هایی را در لوله‌های حمام خود نصب کنید. 

شما همشهریان عزیزی که ساکن محدوده خزانه تهران هستید برای لوله بازکنی کفشور حمام بدون کثیف کاری و خرابکاری می توانید از 12 لوله بازکن آماده شرکت برادران جعفری در این محدوده استفاده نمایید.

ریختن روغن و چربی چگونه باعث رفتگی لوله آشپزخانه می شود؟

همانطور که قبلا ذکر شد، مردم در طول تعطیلات غذای زیادی می پزند، که باعث می شود بسیاری از قابلمه ها و تابه ها نیاز به تمیز کردن داشته باشند. وقتی برای پایان شستن ظروف عجله دارید، ممکن است در نهایت چربی را در کفشور یا لوله سینک خود بریزید. این یکی از دلایل اصلی گرفتگی فاضلاب است. اگرچه گریس یک مایع است، اما هنگامی که در زهکشی ریخته می شود، به محض تماس با لوله های تخلیه سرد جامد می شود و باعث انسداد می شود. خلاص شدن از شر چربی هنگامی که کفشور یا سینک ظرفشویی را مسدود می کند می تواند دشوار باشد. بنابراین به جای ریختن چربی در آبکش، آن را در یک کیسه خالی بریزید و پس از سفت شدن آن را دور بیندازید. شماره تماس لوله بازکن آشپزخانه را در محدوده خزانه تهران از ما دریافت نمایید.

لوله بازکنی ارزان خزانه

مجموعه لوله بازکنی خزانه نه تنها قیمت های کاری خود را قانونی ارائه می کند ، بلکه تلاش در این دارد از هزینه های ارزان تری نسبط به همکاران در رابطه با لوله بازکنی ارائه دهد .

رفع هر نوع گرفتگی با قیمت متناسب تایید شده اتحادیه می باشد . از ارزان بودن هزینه های لوله بازکنی خزانه خیال راحت باشید زیرا این مجموعه یکی از اولین شرکت های باسابقه و پیشرفته در زمینه لوله بازکنی در تهران میباشد .

لوله-بازکنی-تضمینی-و-ارزان-در-خزانه
لوله بازکنی ارزان و تضمینی در منطقه شما

بهترین اسید برای رفع گرفتگی فاضلاب

شما اگر می خواهید از یک شرکت حرفه ای و باتجربه لوله بازکنی نمونه اسید های لوله بازکن بی خطر را به صورت تضمینی با هزینه مناسب دریافت نمایید می توانید با ما در هر ساعتی از هفته تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه کنیم یا از موارد زیر استفاده نمایید.

اسید لوله بازکن بی بو کدام موارد می باشد؟ ما هیچ اسیدی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب سخت نداریم زیرا تمامی اسید ها با فشار به گرفتگی قدرت تراش را ندارند باعث بوی بد فاضلاب می شود 

لوله بازکنی خزانه با استفاده از بهترین دستگاه های لوله بازکنی

  • دستگاه لوله بازکنی واتر جت

یکی از دستگاه هایی که در زمینه لوله بازکنی شناخته شده می باشد دستگاه واتر جت می باشد . این دستگاه با برق موتوری خود دستگاه کار می کند ، برای باز کردن گرفتگی های لوله های با قطر بیشتر از 10 استفاده می شود .

  • دستگاه لوله بازکنی فنری 

شاید هر یک از شما که دچار گرفتگی لوله شده باشید و درخواست لوله بازکنی بکنید این دستگاه را مشاهده کرده باشید . این وسیله شامل یک دستگاه سه نظامی جداگانه و با فنر های مختلف برای لوله بازکنی ارائه خدمات می کند . از این نوع دستگاه در مجموعه های لوله بازکنی می توانید به دو شکل پایه دار و کمک دستی پیدا کرد .

دستگاه های فنری که علاوه بر قدرت دستگاه با فشار دست فر را وارد لوله گرفته شده می کنند . ولی با دستگاه های پاییه دار به مانند دستگاه موشکی فقط فنر را از داخل دستگاه رد کرده و به لوله گرفته شده انداخته با یک دکمه دستگاه خودکار شروع به رفع گرفتگی می کند .

  • دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا

پمپ تراکم هوا برای لوله های گرفته شده مستقیم طراحی شده است . شما اگر لوله فاضلابی دارید به مانند کفشور حیاط که در بیشتر مواقع به دلیل نزدیک بودن به چاه از لوله مستقیم استفاده می شود اگر دچار گرفتگی بشود شما می توانید به راحتی با این دستگاه تراکم هوا لوله بازکنی بکنید .

  • دستگاه فنر تفنگی 

دستگاه لوله بازکنی تفنگی برای گرفتگی های ملایم و ضعیف طاحی شده است . اگر بتوانید روش استفاده صحیح این دستگاه را یاد بگیرید می توانید در لوله بازکنی منزل خود استفاده بکنید .

این دستگاه با برق باطری کار می کند و فشار ضربه ای به فنر 3 تا 5 متری برای رفع گرفتگی وارد می کند .

خدمات-لوله-بازکنی-در-خزانه تهران
خدمات فاضلابی تضمینی و شبانه روزی در خزانه

رفع مشکل ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در تهران

اجازه ندهید که بوی نامطلوب نشتی یا ترکیدگی لوله فاضلاب باعث ناراحتی و مریضی خانواده شما بشود، از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در زمین تعمیر و تشخیص نشتی لوله فاضلاب و آب در هر منطقه ای از استان تهران می توانید استفاده نمایید .

چه مواردی باعث ایجاد نشتی یا ترکیدگی در لوله آب و فاضلاب می شود؟

  • انجماد
  • فشار آب بالا
  • خوردگی
  • حرکات زمینی
  • فشار خروجی
  • سالخوردگی لوله کشی

برای جلوگیری از گرفتگی و نشتی لوله فاضلاب چه مواردی را بایستی جدی گرفت؟

  • صدای نافرجام و خنده دار لوله کشی فاضلاب و آب را نباید نادیده گرفتگ اگر این صدا چند بار تکرار شد سریعا با لوله کش نزدیک محل تماس بگیرید 
  • تخلیه سرعت کم لوله های فاضلاب در بخش های مختلف

بیرون کشیدن تلفن همراه ، طلا و وسایل قیمتی به صورت تضمینی از لوله فاضلاب

اگر هر وسایل یا اشیاء در هر صورت داخل لوله فاضلاب افتاده است و می خواهید بدون آسیب به وسایل و لوله کشی بیرون بیاورید با مجموعه لوله بازکنی خزانه در جنوب تهران تماس بگیرید .

سرویسکاران معتبر این شرکت سابقه بیرون کشیدن وسایل قیمتی از چاه و لوله های فاضلاب با قطر بسیار پایین را در مجموعه لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران را داشته اند .

برای ارائه خدمات شبانه روزی این مجموعه با ما تماس بگیرید .: 09190596238

خدمات لوله بازکنی خزانه

  • لوله بازکنی در جنوب تهران
  • لوله بازکنی کاملا تضمینی
  • چاه بازکنی خازانه
  • رفع گرفتگی تضمینی در خزانه
  • لوله بازکنی با سرویسکاران حرفه ای
  • لوله بازکنی ارزان قیمت
  • لوله بازکنی شبانه روزی
  • لوله بازکنی با هزینه مناسب
  • لوله بازکنی خزانه با ارائه فاکتور رسمی
  • لوله بازکنی بدون کثیف کاری
  • لوله بازکنی 24 ساعته
  • لوله بازکنی توالت فرنگی بدون آسیب در
  • لوله بازکنی لوله های فاضلاب در مجموعه
  • حفر چاه فاضلاب در خزانه
  • حفر چاه نو در خزانه
  • لایروبی چاه فاضلاب در خزانه
  • تخلیه چاه فاضلاب در خزانه
  • لوله بازکنی فوری
  • ارائه مشاوره در زمینه های لوله بازکنی ، ریزش چاه ، حفر چاه ، لایرووبی چاه و غریه را در این مجموعه به ارمغان آورده ایم .

چاه بازکنی خزانه

چاه بازکنی خزانه با سرویسکاران مجرب و حرفه ای انجام می شود . اگر در هر ساعتی از شبانه روز به هر دلیلی دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده اید با مجموعه لوله بازکنی خزانه تماس بگیرید . ( 09190596238 ) چاه بازکنی خزانه کاملا تضمینی می باشد .

لوله بازکنی لوله توالت ایرانی ، لوله بازکنی توالت فرنگی ، لوله بازکنی دستشویی ، لوله بازکنی سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی حمام ، لوله بازکنی آشپزخانه ، لوله بازکنی کفشور حیاط ، لوله بازکنی کفشور پارکینگ ، لوله بازکنی وان ، لوله بازکنی استخر ، لوله بازکنی پشت بام و غیره در مجموعه خدماتی برادران جعفری انجام می شود .

چه کاری انجام بدهیم تا دچار گرفتگی لوله فاضلاب نشویم ؟

در این بخش ما کارآمد ترین توضیحات را برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب به شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

  1. از ریختن مواد شیمیایی بدون آگاهی از معایب و مزایای مواد جلوگیری بکنید .
  2. در لوله بازکنی از سرویسکاران مجرب و شرکتی به مانند لوله بازکنی خزانه استفاده بکنید تا از تضمین رفع گرفتگی برخوردار بشوید .
  3. در هنگام کار ساختمانی برای جلوگیری از ریختن مصالح ساختمانی داخل لوله فاضلاب درب آن را به صورت کامل ببندید .
  4. از ریختن اضافه مواد غذایی داخل سینک ظرفشویی جلوگیری بکنید .
  5. در هنگام لوله کشی اولیه فاضلاب ساختمان شیب های استاندارد لوله کشی را رعایت بکنید .
  6. در هنگام بالا زدن بوی بد فاضلاب سریعا برای تراش رسوبات و جلوگیری از گرفتگی با سرویسکاران حرفه ای تماس بگیرید .
  7. از باز بودن درب کفشور جدا جلوگیری بکنید . تا از افتادن وسایل ریز داخل لوله فاضلاب که منجربه گرفتگی می شود جلوگیری بکنید و غیره .
لوله بازکنی 100 % تضمینی 

اگر می خواهید لوله گرفته خود را به صورت 100 درصد تضمینی برای چند ماه یا چند سال آیند باز بکنیم با مؤسسه لوله بازکنی خزانه تماس بگیرید . انجام خدمات لوله بازکنی با ارائه فاکتور رسمی انجام می شود . نوشته های داخل فاکتور در این  منظور می باشد که لوله باز شده توسط سرویسکاران این مجموعه در خزانه به مدت چند ماه یا چند سال تضمین می شود . اگر لوله باز شده تضمینی در این مدت دچار گرفتگی بشود بدون دریافت هزینه برای شما لوله بازکنی انجام می دهیم .

این شرکت در جنوب تهران آمادگی بستن قرارداد با هر نوع شرکت یا مجمعه ای ، ساختمان های مسکونی و تجاری ، بستن قرارداد با بیمارستان ها راا و دیگر مراکز دولتی و غیره دولتی را پذیرا هستیم .

17 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی خزانه»

  1. سلام وقتی در سرویس بهداشتی رو باز میکنیم بوی بدی میاد و اصلا قابل تحمل کردن نیست مخصوصا زمانی که مهمون داریم ادم خجالت میکشه. برای رفع بوی فاضلاب سرچ کردم شمارو گوگل نشون داد و مطلب رو کامل خوندم خیلی راهنمایی کردید و از روش هاتون هم استفاده کردم اما مشکل رفع نشد.
    خواهش میکنم ازتون بگید واسه از بین بردن بوی بد تو خونه چیکار باید بکنیم؟

  2. سلام روز بخیر در مجتمعی زندگی میکنیم که تعداد 200واحد خانوار دارد. از سال گذشته مخصوصا زمان بارندگی ها، بالازدگی در چاههای مجموعه مشاهده شده که البته به صورت مقطعی تخلیه نیز صورت گرفته است. اما به تازگی وجود گاز در چاه تشخبص داده شده و بوی بد در واحد های طبقات اول نیز احساس شده است. راه حل موضوع چیست و چه باید کرد.

  3. علت بوی بد توالت در آپارتمان همین چیزهایی است که توضیح دادید با این روش حل میشه یا ن تو ندیدم نوشت برای پیشگیری اگه برای پیشگیری هست چطور میشه از بین بردتش؟

  4. ببخشید جناب مطالبات تو خوندم که ساعت کاری برقیمت تاثیر دارد خواستم ببینم ساعت کار چه تاثیری بر روی قیمت میگذارد

    1. عزیز ساعت کاری هیچ تاثیری در قیمت لوله بازکنی نداره میتونید تماس بگیرید درهر تایمی از شبانه روزی در هر منطقه ای از استان تهران بزرگ

  5. شهلا ریاحی

    سلام
    ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید.
    یک سینکی داریم از قسمتی که خرطومی آن رفته به دیوار،
    فاضلاب پس میزند این را باید چیکار کنیم؟
    بنده در جنوب تهران ساکن هستیم شما میتونید زحمت بکشید برای رفع مشکل تشریف بیارید؟

    1. آب سرکه در سیر مثبتی در رفع بوی بد دارد اگر آب سرکه برای رفع گرفتگی استفاده کنید متوجه می شوید که هیچ تاثیری ندارد

  6. سلام و عرض ادب خدمت شما سال نو را تبریک عرض می کنم و از خدمات خوبی که ارائه می دهید کمال تشکر را دارم چند روز پیش لوله توالت ما را همکاران شما باز کردند و از این طریق خواستم تشکر کنم از زحمات شان.

  7. سلام خسته نباشید بوی فاضلاب واقعاً کلاف مون کرده از آشپزخونه میاد خواهش می کنم یکی رو بفرستید بیاد ببینم مشکل از کجاست.

  8. سلام ما در یک ساختمان ده واحد زندگی میکنیم که واحد ما در زیر زمین است… حدود شش ماه پیش چاه سرویسها گرفت و ما فنر انداختیم و دوباره دو هفته پیش گرفت الان دوباره چاه گرفته
    میخاستم بدونم علت چیه؟
    و اینکه مگه فاضلاب همه تهران به بیرون از چاه منازل نبرده شده و دیگه خونه ها چاه ندارند؟
    لطفا کمک کنید واقعا خسته شدیم از بوی…

  9. لوله کف آشپزخانه داره آب سیاه میده بالا هر چه با تلمبه زدم درست نشد با لوله بازکن تماس گرفتم از یک فنر باریک استفاده کرد و گفتند که کیسه پلاستیک فریزر که داخل لوله گذاشتیم برای اینکه چگونه یاد افتاده داخل لوله و الان گیر کرده خیلی سریع در آوردند ولی من فکر میکردم بیشتر از اینا تو رو بکشه متشکرم ممنونم از شما و نیروهای فنی و کاربلدتون.

  10. سلام خیلی ممنون گوشی آیفون من افتاده بود تو توالت خیلی ترسیدم فکر کردم رفته تو چاه ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید نگران نباشم و در میاد.
    خیلی زحمت کشیدید و یه نفر رو فرستادید اومد در آوردش واقعا ازتون تشکر میکنم گوشی قیمتش خیلی بالا بود اگه میرفت تو چاه دیگه نمیتونستم بخرم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+