رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-امامزاده-حسن

فهرست مطالب

لوله بازکنی امام زاده حسن

لوله بازکنی امام زاده حسن 100% تضمینی و با ارسال شبانه روزی
ارسال لوله بازکن به مقصد شما در 15 دقیقه
کیفیت کار همراه با ارائه فاکتور لوله بازکنی امامزاده حسن

 غرب تهران   44173983
شمال تهران  22981856
جنوب تهران   66968120
شرق تهران   77379673
09198806367 تماس مستقیم

لوله-بازکنی-امامزاده-حسن-تهران
رفع گرفتگی و لوله بازکنی در منطقه امامزاده حسن تهران

لوله بازکنی در امامزاده حسن

لوله بازکنی تضمینی در منطقه امامزاده حسن با ارسال کمتر از 20 دقیقه بدون بدقولی در هر ساعتی از شبانه روز می باشد
باز کردن لوله های فاضلابی سرویس بهداشتی
رفع گرفتگی لوله آشپزخانه
چاه بازکنی انواع کفشور در منطقه امام زاده حسن انجام می شود

یکی از بهترین سوالا در رابطه با چاه بازکنی چه زمانی نیاز به لوله بازکن هست ؟

چاه-بازکنی-در-امامزاده-حسن
خدمات چاه بازکنی 24 ساعته در امامزاده حسن

 

معرفی مناطق تحت پوشش در امام زاده حسن

منطقه امام زاده حسن در جنوب شرقی تهران بزرگ و در منطقه 17 شهرداری واقع شده است . بنا به روایت ها امام زاده حسن از نوادگان امام حسن مجتبی می باشد . در این مناطق اگر بخواهید بهترین سرویسکار خدماتی اضلاب را پیدا بکنید باید به سایت ما مراجعه بکنید . از بهترین خدمات مشاوره رایگان جهت لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، لایروبی چاه ، حفر چاه و غیره می توانید به صورت شبانه روزی استفاده بکنید .

لوله بازکنی توالت ایرانی در امامزاده حسن

رفع گرفتگی کاسه توالت ایرانی از بوی بد و باز کردن تضمینی گرفتگی مدفوع کاسه توالت با ارزان ترین هزینه به صورت شبانه روزی انجام می شود
اگر کاسه توالت ایرانی شما گرفته است و به راحتی تخلیه نمی شود همین الان با شرکت چاه بازکنی برادران جعفری در منطقه امامزاده حسن تماس بگیرید تا متخصص ترین لوله بازکن را به مقصد شما ارسال نمایم

معرفی مختصر ، از خدمات فاضلاب در امام زاده حسن

در این بند به صورت کاملا مختصر از خدمات فاضلابی که در این مناطق و حومه ارائه می شود توضیح داده می شود .

خدمات مختص لوله : 

لوله بازکنی (( رفع گرفتگی انواع لوله ها با بهترین تجهیزات بدون آسیب و کثیف کاری . لوله بازکنی با انواع دستگاه های جدید و قوی در این منطقه ))

رفع بوی بد لوله های فاضلاب : ((  سرویسکاران مؤسسه لوله بازکنی امام زاد حسن بدون مواد شیمیایی هر نوع بوی بد فاضلاب را از بین می برند . برای دریافت خدمات فقط کافی است تماس بگیرید ))

تشخیص نشتی لوله و رفع نشتی با دستگاه حرفه ای : (( اگر لوله های فاضلابی یا غیره شما دچار نشتی یا پارگی شده اند و نمی دانید محل گرفتگی کجا می باشد ، با ما تماس بگیرید ))

تعمیرات و تعویض لوله فاضلاب : (( اگر لوله های فاضلابی شما دچار شکستی یا پوسیدگی شده اند می توانید با ما مشاورین شرکت جهت تعویض هماهنگ بکنید ))

رفع صدای لوله به وسیله تراش رسوبات : (( اگر لوله های فاضلابی شما ایجاد صدا یا گرفتگی جزئی دارند می توانید از خدمات تراش لوله ما استفاده بکنید . ))

لوله-بازکنی-تضمینی-امامزاده-حسن
لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت در امامزاده حسن
خدمات مختص چاه در لوله بازکنی امام زاده حسن  : 

تخلیه چاه : (( تخلیه چاه با موفق ترین سرویسکاران تخلیه ، بدون کثیف کاری ما می توانیم بدون ریختن یک قطره آب روی زمین مشگل شما را حل بکنیم ))

لایروبی چاه : (( لایروبی چاه به صورت مکانیزه و با نیروی انسانی . بهترین خدمات لایروبی با مجوز کتبی بدون خراب کاری ))

حفر چاه : (( حفر چاه آب و فاضلاب با اکیپ کاملا ایرانی ، ضمانت کتبی در جهت میزان مصرف دهی چاه .  اگر بخواهید با آرامش و بدون استرس چاه بکنید با ما تماس بگیرید ، شعبه های ما در سراسر ایران دایر می باشد ))

تشخیص درب چاه : (( تشخیص درب چاه به دو روش دستگاهی و متراژی فنر لوله ها . با دستگاه های تشخیص محل دقیق درب چاه شما را پیدا می کنیم ))

اضافه کردن انباری و میله چاه : (( در چاه های فاضلاب یا آب اگر چاه شما در جایگیری آب فاضلاب جوابگو نبود . باید یا انباری چاه خود را اضافه کرد یا میله چاه خود ، در اکثر چاه های فاضلاب برای جایگیری زیاد چاه به نسبط انباری چاه خود را افزایش می دهند . ))

لوله بازکنی لوله پایین سینک آشپزخانه در امام زاده حسن

گرفتگی سینک ظرفشویی معمولا در مواقع که مهمانی های بزرگ در منزل شما ارائه می شود پدید می آیید ، ما برای رفع گرفتگی  اظطراری روشی به شما معرفی می کنیم تا در چند ساعت برای شما در این مواقع کارساز باشد
باز کردن لوله پایین سینک ظرفشویی و شستشوی تمیز آن باعث می شود تا به راحتی در چند ساعت از گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی در امان باشید در غیر اینصورت برای رفع گرفتگی تضمینی می توانید با لله بازکنی امام زاده حسن به صورت شبانه روزی تماس بگیرید

لوله-بازکنی-امام-زاده-حسن
لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در امام زاده حسن
خدمات نصب و تعمیر لوازم فاضلابی :

نصب و تعمیر توالت فرنگی : (( اگر در نصب و تعمیر توالت فرنگی مشگل دارید می توانید با سرویسکاران لوله بازکنی ما در لوله بازکنی امام زاده حسن جهت هماهنگی تماس بگیرید ))

نصب و تعمیر کاسه توالت : (( اگر می خواهید کاسه توالت اصولی و اسلامی نصب کنید با تراز ترین مدار کار شما را انجام می دهیم ))

تعمیر دریچه ورودی و خروجی لوله های فاضلابی  (( اگر در دریچه های خود جهت تخلیه آب فاضلاب مشگل دارید ، اگر دریچه ها به صورت کامل باز یا بسته نمی شوند . ما این مشگل را به آسانی حل می کنیم )) 

لوله بازکنی بی واسطه در امام زاده حسن

لوله-بازکنی-بی واسطه-در-امامزاده-حسن
رفع گرفتگی لوله بازکنی بی واسطه در امامزاده حسن

رفع گرفتگی لوله ها با لوله بازکنی جنوب تهران بی واسطه در امام زاده حسن با مجرب ترین سرویسکاران در این منطقه . تا به امروز آیا کلمه واسطه به گوشتان خورده ؟ واسته امکان دارد در هر کاری انجام شود ولی معمولا در کار ما به علت بالا بودن درخواست کننده زیاد می باشد . اگر می خواهید از مؤسسه ای استفاده بکنید که در آن از روش دلالی یا واسطه گری استفاده نکنند می توانید با ما تماس بگیرید . با ارزنده ترین سرویسکاران در این مناطق دیگر نگران مشگل گرفتگی لوله های خود نباشید .

لوله بازکنی اقساطی در امام زاده حسن

اگر توان پرداخت هزینه های لوله بازکنی جنوب تهران ، تخلیه چاه ، لایروبی چاه و دیگر خدمات را ندارید می توانید با مؤسسه ما به صورت قسطی پرداخت بکنید . شاید با کلمه قسطی نگران این باشید که هزینه ها بالا باشند . ولی اینگونه نمی باشد در هزینه های لوله بازکنی هیچ یک از لوله ها بالای 100 هزار تومان هزینه نمیگیرد . ولی ما برای درک مشتری از خدمات اقساطی استفاده می کنیم تا توان پرداخت و رفع گرفتگی داشته باشد .

مهمترین بخش کا ما معرفت کاری محسوب می شود که چگونه بتوانیم وضع مشتری را درک بکنیم .

مزایای لوله بازکنی امام زاده حسن

خدمات فنی فاضلاب در امام زاده حسن از مزایای بسیار بالایی برخوردار می باشد . مزایای لوله بازکنی در این منطقه این چنین می باشد که خدماتی شامل لوله بازکنی بدون کثیف کاری ، لوله بازکنی در کمتر از 10 دقیقه ، تراش لوله ها بعد کا به صورت کاملا رایگان

لوله بازکنی امام زاده حسن به صورت 100 درصد تضمینی

اگر می خواهید در رابطه با تضمین همه جانبه کاری را در رابطه با لوله بازکنی امام زاده حسن بدانید با ما همراه باشید . مؤسسه فنی ما به صورت کاملا تخصصی از صفر تا 100 کار شما را تضمین می کند . ارائه فاکتور کاری در رشته کاری ما بسیار مهم می باشد که باید رعایت کرد. بعد از ارائه سرویس از تایم پایان کار شما تا تایم تضمین شده هر مشگلی پیش آمد بدون دریافت هزینه حل می کنیم .

رفع-گرفتگی-لوله-در-امامزاده-حسن
رفع گرفتگی لوله پایین سینک دستشویی در امامزاده حسن

خدمات لوله بازکنی فوری در امام زاده حسن

لوله بازکنی فوری تشکیل شده از بهترین تجهیزات و سرویسکاران می باشد . بعد از گرفتگی لوله شما شاید در اولین مرحله تلاش جهت باز کردن لوله بکنید ولی بعد از ناتوانی در نتیجه گیری با لوله بازکنی تماس می گیرید . مشاورین مؤسسه فنی لوله بازکنی امام زاده حسن بعد از تماس شما و دریافت مکان دقیق شما از نزدیک ترین سرویسکاران شما جهت رسیدگی استفاده می کنند . اگر از بدقولی همکاران ناراحت شده اید ما از شما معذرت خواهی می کنیم . با مؤسسه ما از بدقولی خبری نیست در زمان گفته شده حتی زیر وقت در اختیار شما هستیم .

از خدمات مؤسسه فنی لوله بازکنی امام زاده حسن چه توقعی دارید ؟

با توجه به ارائه خدمات مختلف در این مناطق از نظرسنجی مشتریان تمامی استفاده های خود را جهت بهبودی کارمان کرده ایم . از نمونه سوالاتی که از مشتریان پرسیده می شود ، این می باشد که از مؤسسه فنی ما چه توقعی دارید ؟ گفته می شود ، تنها توقعی که صادقانه از شما و همکاران شما داریم این است که از قیمت های منصفانه جهت رفع گرفتگی استفاده بکنید . این یکی از درخواست های تکراری مشتریان بود که اکثر همکاران رعایت نمی کنند ، و این نتیجه از گردن ما هم گرفته می شود . مؤسسه ما در لوله بازکنی از عادل ترین سرویسکاران برخوردار می باشد .

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی امام زاده حسن 

تخلیه چاه امام زاده حسن به صورت کاملا مکانیزه و در کمترین زمان ممکن انجام می شود . تخلیه چاه در این منطقه با جدیدترین تانکر ها بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام می شود . اگر می خواهید بدون ریخته شدن یک قطره آب بر روی زمین کار تخلیه چاه شما در منطقه امام زاده حسن انجام شود با ما تماس بگیرید .

تخلیه چاه به دو روش دستگاهی (( مکانیزه )) و تخلیه به صورت انسانی ، نفر رو انجام می شود . در روش مکانیزه با توجه به کشیدن آب فاضلاب ، فضولات چاه را هم می کشد . ولی در روش انسانی با روفتن نفر داخل چاه چشمه های بسته شده چاه را باز کرده و چاه به صورت 80 درصد تبدیل به روز اولش می شود . اگر می خواهید خدمات تخلیه چاه با ضمانت استفاده بکنید با ما تماس بگیرید .

ارائه مشاوره رایگان در لوله بازکنی امام زاده حسن

اگر می خواهید مشگل گرفتگی خود را با مشاورین متخصص لوله بازکنی در میان بگذارید و راهکار بطلبید با ما تماس بگیرید . از دو نوع مشاوره می توانید استفاده بکنبد که هر دو رایگان می باشند . مشاوره (( تلفنی و حضوری )) در لوله بازکنی امام زاده حسن به صورت کاملا رایگان بوده و این عمل در 24 ساعت شبانه روز انجام می شود .

لوله بازکنی کفشور پارکینگ در امام زاده حسن

باز کردن لوله کفشور پارکینگ با بهترین لوله بازکن در امام زاده حسن تهران
چاه بازکنی تضمینی لوله کفشور پارکینگ در امامزاده حسن تهران
لوله بازکنی با فنر لوله کفشور پارکینگ در امامزاده حسن
همین الان برای دریافت لوله بازکن در امامزاده حسن با ما تماس بگیرید

نتیجه گیری در چاه بازکنی امام زاده حسن

تمامی سعی و تلاش تمامی کارکنان شرکت ما در این است که شما عزیزان در آسایش کامل زندگی بکنید . اگر می خواهید خدمات مطمئن و بی دردسر داشته باشین با ما تماس بگیرید .

مؤسسه فنی برادران جعفری در کل مناطق تهران بزرگ مخصوصا در امام زاده حسن آماده بستن قرارداد کاری با هر نوع مقصدی از نظر کاری می باشد . اگر بخواهیم توصیف بدهیم مؤسسه ما در تمام مراکز ها ، فرودگاه ها ، ساختمان های تجاری و غیره تجربه انجام کار را داشته است . پس می توانید در اداره این خدمات به ما اعتماد بکنید .

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

171 پاسخ

    1. سلام باید اندازه دقیق چاه فاضلابو دونست بعد قیمت ارائه کرد اگر می تونید تماس بگیرید تا دقیق مشاوره بشین و قیمت دقیقو بهتون بگیم

  1. سلام داداش حسن بنده حاج محسن
    هستم میخواستم بگم که من سرایه دار مسجد ام ابی ها
    هستم لوله اشپز خانه اش خیلی وقته بوی بد میده
    الانم گرفته میشه اگه ذحمت نمیشه بیایید باز کنید
    ادرس کامل را ارسال میکنم
    باتشکر

  2. باسلام علت بوی بد روشویی چی میتونه باشه؟
    باوجود اینکه قبلا چاه فاضلاب بوده والان چاه کور کردیم وبه فاضلاب شهری وصل کردیم ولی بو هنوز هست یه وقت زیاد یه وقت کم

  3. سلام ممنون از راهنمایی هاتون یک سوال داشتم ماداخل یک مجتمع مسکونی ۳٠واحدی زندگی میکنیم که متاسفانه چاه های مجتمع بعد از چهار سال پرشده وما مجبور هستیم هر ۱۵روز چاههارو تخلیه کنیم میخاستیم لایروبی کنیم که بعد از بازدید چند نفر چاه کن گفتند که چاه شما تا پایین گلویی سیمانی داره ونمیشه لایروبی کنیم حالا بنظر شما ما چیکارکنیم تا این مشکل حل بشه؟ باتشکر

  4. سلام و خسته نباشید
    خیلی ممنونم که ذحمت میکشید
    این همه راه میایید تا به مشکلات
    ما برسید اون روز امدید و لوله ما را باز کردین
    اون روز امدین لوله حمامون را باز کردین
    تقریبا الان سه چهار هفته میشه الانم
    لوله اشپز خونمون هم بو میده هم
    گرفته گرفتگی شو حل کرد ولی بوی
    بد را نتونستم کاری کنم شماا می تونید
    راه حلی بگید

  5. سلام
    داداش من یک انگشتر گران قیمت داشتم
    افتاد توی لوله حمام بعد باور میکنید
    که دوبشکه اب ریختم دوباره در نیومد اگه
    مثلا بگید که شاید
    شما ندیدید اومده ازلوله بیرون
    بعد رفت توی جوب ولی این جور نیست
    اخه خودم وایسادم جلوی لوله
    بعد پسرم اب ریخت چیزی پیدا نشد
    الانمدوروزه که هی می گیره فک کنم به
    خاطر اونه چیکار میشه کرد/؟؟
    لطفا شما رتون رو بزارید زنگ بزنم
    ممنونم

  6. سلام
    از زمانی که زنگ زدم وادرس دادم
    تا نیروی لوله بازکن برسه نیم ساعت
    طول نکشیدو خیلی فوری شد
    وخیلی تمیز و مرتب خداوند به کسبو کارتون روزی
    حلال ببخشه
    واقعا ممنون

  7. سلام ببخشید منیه سوال داشتم
    در مورد بازکردن لوله دیروز درب شامپو رفت
    توی لوله میشه یه راه حل بگید تا من این مشکلکوچک را
    حلش کنم ؟؟
    خیلی ممنونم

  8. سلام داداش کارتون عالیه
    وقتی که گردنبن دخترم
    افتاد توی چاه حموم
    هر چقدر نگاه کردم دیده
    نمی شد کاملا نا امید شده بودم
    که شماره شما یادم افتاد که از برادرم
    گرفته بودم وقتی تشیف اوردید
    بعید میدونستم که در بیاد که توی پنج
    دقیقه درش اورید خیلی خیلی ممنونم

  9. سلام و خسته نباشید ارض
    میکنم برادر امید وارم با این
    گفتن خسته نباشید من خستگی
    کلا از بدنتون در بره خیلی ممنونم
    که ذحمت میکشید تلاش میکنید
    و به مشکلات ما مردم رسیدگی میکنید
    کار شما هم سخته هم خیلی مهم
    منضور از سخت یعنی کارتون مثلا
    از این لحاظ سخته که باز کردن لوله کلی خودش
    سخته ویا….
    منضور از مهم یعنی اینکه اگه شغل شما ها
    نبود ممکن بود زنگی ما را اب ببره ویا دائم
    با بوی بد زندگی کنیم
    ودر کل خیلی ممنونم که امدید ذحمت کشیدید
    ولوله ما را باز کردید

  10. سلام و خسته نباشید
    خوبید
    من از کار شما راضی بودم
    ونظر من اینکه خیلی کارتون مرکه
    است و ازتون خیلی تشکر میکنم که
    امدید و لوله ما را باز کردید کارتون بدون
    عیب و ایراد پیشرفت خیلی تشکر می کنم

  11. سلام و خداقوت تقدیمتون
    امید وارم کهحالتون خوب باشه
    داداش فک نکنم یادتون بیان یک
    ما پیش امدید و لوله ما را باز کردین
    و امروز هم لوله مادر اینا گرفته شده
    ادرس ما در منطقه 19
    بود و الان ادرس مادر ایمان در امام زاده حسن
    هستش خواستم ببینم میایید بازش کنید

  12. سلام چند وقت پیش لوله اشپزخانه ما گرفت و فنر انداختیم، متاسفانه سر فنر شکست ودر لوله ماند این سر فنر رو چطور میتونیم بیرون بیاریم؟

  13. سلام چند وقت پیش لوله اشپزخانه ما گرفت و فنر انداختیم، متاسفانه سر فنر شکست ودر لوله ماند این سر فنر رو چطور میتونیم بیرون بیاریم؟
    خیلی ممنون میشم ازتون اگه راهنمایی بفرمایید

  14. سلام آقا حسن ممنونم
    که اینقدر وقت شناس بودین از کارتون خوشم اومد
    منو از این به بعد مشتری خودتون بدونید

  15. سلام و خسته نباشید
    متشکرم بابت اون روزی که امدید و لوله ما را باز کردین همه لوله بازکنو باید از شما وقت شناسی را یاد بگیرن

  16. بسیار ممنونم که در کرونا با رعایت بهداشت و رعایت پروتوکل ها به منزل ما می آیید و مشکل را رفع میکنید

  17. باسلام
    جناب جعفری ما یه لوله داشتیم با این09190596238شمارتون تماس گرفتم ولی اشکال بود میشه بیایید بازش کنید

  18. سلام و خسته نباشید تقدیم میکنم کارتون با تمیز کاری و ماهرانه به اتمام رسید ازتون ممنونم بابت این همه تلاش و کوشش واقعا ممنونم خداقوت

  19. سلام داداش لوله ما فکر کنم داره آب میده فک کنم لوله سوراخ شده ما چی کار کنیم شما چی فک میکنید باید تعویض شه؟؟؟

  20. ببخشید ما یه لوله داشتیم که روشوی رفته داخلش گرفته ما در کوچیه محمود محمودیه زندگی میکنیم روبه رو مسجد اگه لطف کنید بیایید آدرس دقیق رابه این شماره09190596238ارسال می نماییم

  21. سلام و تشکر خدمت پرسنل برادران جعفری کارتون عالی یه چاه داشتیم که احتیاج به متراژ داره شما میتونید انجامش بدین؟؟؟؟؟

  22. ممنون و تشکر کارتون خیلی خوب بود همسرم خونه نبود لوله ماشین لباس شویی ترکید یهو خونمون و آب برد شما آمدید فک کنم کارکنانتون بود به هاحال هم ممنونم از شما واز کارکنانتون

  23. سلام داداش خیلی ممنونم واقعا ممنونم من خیاط هستم توی یک ساختمان سه طبقه مغازه اجاره کردم همسایه های بالایی یادشون رفته بود لوله لباس شویی رو بندازن توی کفشور آشپز خانه بعد مونده همون جوری کنار لباس شویی بعد هم خونه اونارا آب بردا بود هم مغازه ما خیلی ممنونم زود خودتون رسوندین ممنونم

  24. سلام داداش ماتوی مدرسه هستیم یعنی من آبدار چی مدرسه هستم بعدش یکی از دانش آموز ها شیر دست شویی را شکسته بودن نتونستم تعمیرش کنم شما میایید

  25. با سلام حالتون خوبه جناب یه لوله داشتیم توی بالا گفتین که قیمتش هشتاد هزار تومانه برای همه منطقه تهران هشتاد هزار تومانه؟؟؟؟

  26. با‌عرض‌سلام‌به‌اقای‌جعفری
    من‌از‌کار‌شما‌راضی‌هستم
    خدا‌هم‌از‌شما‌راضی‌باشد
    شما‌زود‌لوله‌ما‌را‌باز‌کردید
    و‌‌بدون‌کثیف‌کاری‌‌انجام شد

  27. سلام‌
    من‌هادی‌هستم‌اگه‌شناختیم اقای‌جعفری
    اون‌روز‌اومدین‌لوله‌ما‌را‌باز‌کردین
    هم‌‌پاکیزه‌باز‌کردین
    هم‌خقوق‌خوبی‌گرفتین

  28. سلام‌‌اقا‌ی‌جعفری
    واقعا‌ممنون‌‌کارتون‌حرف‌نداره
    ‌تا‌الان‌‌هر‌کی‌اومده‌لوله‌منو‌باز‌کنه‌هم‌دیر‌اومده
    هم‌هزینه‌زیادی‌گرفتن
    ولی‌‌شما‌هم‌هزینه‌خوبی‌گرفتین
    هم‌به‌موقع‌لوله‌ما‌را‌باز‌کردید
    و‌اصلا‌‌کثیف‌کاری‌نکردین

  29. سلام‌‌اقا‌ی‌جعفری
    واقعا‌ممنون‌‌کارتون‌حرف‌نداره
    ‌تا‌الان‌‌هر‌کی‌اومده‌لوله‌منو‌باز‌کنه‌هم‌دیر‌اومده
    هم‌هزینه‌زیادی‌گرفتن
    ولی‌‌شما‌هم‌هزینه‌خوبی‌گرفتین
    هم‌به‌موقع‌لوله‌ما‌را‌باز‌کردید
    و‌اصلا‌‌کثیف‌کاری‌نکردین.

  30. سلام‌اقای‌جعفری
    ‌‌شما‌لوله‌ما‌را‌باز‌کرده‌بودین
    خیلی‌‌تمیز‌کاری‌بود
    و‌هزینه‌مناسبی‌گرفتین

  31. سلام‌
    ‌اقای‌جعفری‌شما‌کارتون‌بسیار‌تمیز‌کاری‌هست‌‌و‌کار‌کنانتان‌به‌موقع‌لوله‌ما‌را‌باز‌کردند
    باتشکر❤

  32. سلام‌اقای‌جعفری‌
    شما‌‌‌و‌کار‌کنانتان‌بهترین‌لوله‌باز‌کن‌هستین
    تا‌هر‌کسی‌لوله‌ما را‌باز‌کرده‌راضی‌نبودم
    ولی‌کار‌شما‌کثیف‌کاری‌نیست

  33. سلام‌اقا‌واقعا‌‌کارتون‌عالیه
    ممنون‌و‌تشکر‌
    دستتون‌درد‌نکنه‌که‌لوله‌ما‌را‌پاک‌‌و‌تمیز‌
    انجام‌دادین

  34. سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو سرویس بهداشتی وحمام بوی بد فاضلاب میپیچه شبیه به بوی گوشت گندیده که انگار گاز میخورد تو صورت ادم. خدا خیرتون بده سرویسکار فرستادید اومد مشکل رو حل کرد واونطور که توضیح دادن مشکل از لجن رسوب و چربی داخل لوله بوده که تمیز کردن ویسری کارای دیگه انجام دادن وبو رفع شده. واقعا ازتون ممنونم.

    1. سلام ممنونم عزیزم دلیل اصلیش از گرفتگی و پر بودن چاه این دو دلیل اصلی ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب و بوی بد لوله می شود

  35. سلام چاه ما ۳۰ ساله شده و چربی اطرافش رو گرفته که مجبور شدیم بعد از سی سال هر ۲۰ روز یا یکماه تخلیه کنیم از خیلی ها سوال کردم از چاه کن گرفته تا مقنی یکیشون گفت نمیدونم بزار برم دانشگاه ثبت نام کنم بخونم ببینم مشکل از کجاست
    آخر یه تصمیم گرفتم بعد از تخلیه چاه که فهمیدم به کف رسیده هیچ ابی باز نکردم و یک کارتن لوله بازکن گرفتم و از درب چاه بستیم ریختیم داخلش حدودا ۲۰ لیتر لوله بازکن ریختیم و اب داغ رو بعد از یک ساعت باز کردم روش الان یکساله که پر نشده توی چاه کفش خیلی مهمه چربی بمرور زمان کفش یا دیواره های چاه رو میگیره.

  36. سلام قیمت حفر چاه فاضلاب 6متری چقدره؟؟
    بببخشید ما می خواهیم در باغ چاه بکنیم احتیاج به جوز داره یا نداره؟؟

    1. سلام عزیز نه احتیاج به مجوز نداره اگه چاه آب نباشه ما بدون مجوز هم کار می کنیم و بعد 6 متر بستگی به خاکتون داره هر متر از 500 هزار تومان تا 1 ملیون می کنیم

  37. انگشترم افتاده داخل لوله توالت هرکاری کردم نتونستم در بیارم میتونید یکی رو بفرستید بیاد ممنون میشم ازتون.

  38. ممنونم لوله بازکنیتون عالیه اومدین بادست لوله مان را باز کردین با همون یه چیزی به نام استقرار خیلی خوبه حتی از دستگاهم خوب باز میکنه

  39. مشاورتون خیلی خوب آدمو راهنمایی میکنه با دستگاه نشد باز شه زنگ زدم کمک خواستم گفتن که از کار قبلی نتیجه نگرفتید انواع باز کننده های شیمیایی وجود دارد که یکیش جوش شیرین است ریختم دیدم راست میگه
    ممممنونم

  40. ببخشید میتونید بیایید تشخیص بدید که چرا لوله ما چکه میکنه با اینکه تا الان بیست تا تعمیر کار آوردیم؟؟؟؟؟وو

    1. سلام عزیز می تونم با مدرک تخصص لوله بازکنی یا تجربه بیش از نیم قرنه شرکت برادران جعفری به شما عزیزان سابت کنم مؤسسه خدماتی برادران جعفری بعد از رفع گرفتگ برای اطمینان مشتری ارائه فاکتور می کند

  41. سلام میخواستم از زحمت های که می کشید تشکر کنم شما نان حلال در میارید ممنونم از لوله بازکنی برادران جعفری

  42. ببخشید لوله ما چند روزکه آ بش کمکم میرفت ولی امروز دکه نمیره میشه سرویس کارتون بفرستید یک نگاهی بندازه ممنونم

  43. ببخشید یه سوال داشتم زرفشو ی ما بوی بدی میده چند روزه بعضی وقتها بو نمیده چکار کنیم میشه راهنمای کنید ممنونم

  44. ببخشید من مدیر مدرسه هستم ما درمدرسه هرماه لوله ها میگیر وسرویس کارمی یادوباز میکند ولی چندروز لوله بازکنی برادران جعفری امدن بازکردن وما ازشون راضی بودیم

  45. سلام خسته نباشید میخاستم ازتون خواهش کنم اگه میشه یه مقنی خوب بهمون معرفی کنین یه چاه داشتیم نمیه کاره مونده میخاستم اونو تموم کنیم.

  46. با سلام خسته نباشید خدا قوت داداش کارکرهایما یک چاه کندن می گن چاه شما متر مکعبی میشه یک راهنما کنید که مترمکعبی چیه

    1. سلام ممنون از لطف زیاد شما
      لوله‌بازکنی تخلیه چاه سراسر تهران
      شبانه روزی ۱۰۰٪تضمینی

      بازکردن لوله های فاضلاب باژنراتور برقی

      لوله‌بازکنی وفنرزنی،توالت، آشپزخانه، حمام، پشت بام، پارکینگ، توالت فرنگی، حیات، بالکن

      تخلیه چاه با ماشین های ۱۲هزارلیتری و ۶هزارلیتری مکنده و آبکش و لجنکش

      ۴۵٪تخفیف

      درآوردن اشیا از داخل فاضلاب

      هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد
      لوله بازکنی شبانه روزی و تضمینی در سراسر تهران و مناطق جنوب تهران

  47. واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم اقای جعفری کار بسیار بزرگی برامون انجام دادین وگرنه کل حیاطو اب میگرفت ممنونم مچکر.

  48. لولمون اومدن بازکردن الان نیم ساعت بعدش آب ریختم بالا میاد یعنی لوله به خوبی باز نشده یا علتش چیه؟؟؟ک

  49. دقتتون عالیه ممنونم داداش حتی ریز کار را به خوبی انجام دادین ممونم عالی بود کارتون
    موفق باشید

  50. لولمون گرفته خودمون فنر دستی داشتیم با اون باز کردم نشد فک کنم احتیاج به دستگاه داره انجام میدین؟

  51. سلام و احترام.
    مدتی هست که از توالت ایرانی اپارتمانم بوی بدی میاد و داخل سالن میپیچه و سنگ توالت هم وسطش یه ترک نازک برداشته. البته سنگ توالت سالهاست که عوض نشده و به نظرم باید عوض بشه.
    میخاستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی اب به زیر سنگ وارد و فاسد بشه و بو بده با میتونه از شترگلویی باشه؟
    سوال دوم اینکه اگه بخام تبدیل به فرنگی کنم این بو از بین میره یا خیر؟
    سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمنده.
    روز خوش.

  52. خدا خیرتون بده داداش من سرایدار مسجد ابوالفضل در منطقه امامزاده حسن هستم که دیروز یکی از دلامون گرفت واقعا کاری نمی‌شد بکنم و به روز کاراتون اومدن و مجانی و باز کردن واقعا خیلی ممنونم نمیدونم چه جوری تشکر کنم ازتون

  53. سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما ما تو طبقه اول ساکن هستیم منطقه امامزاده هستند تهران که حدود دو هفته میشه مشکل بوی بد فاضلاب رو تو حمام توالت و سینک ظرفشویی آشپزخانه داریم میخواستم توضیح بدید این مشکل به چه علت است و اینکه چطور باید رفع کنیم آیا خودمون میتونیم یا نیاز هست که سرویس کار برای رفع بوی فاضلاب توالت بفرستید

  54. ضمن تشکر از خدمات خوب چاه باز کنی شما میخواستم بگم سرویسکاران با تجربه و حرفه ای دارید.
    از سرویس کارتون هم متشکرم برای انجام کار.

  55. ارائه مغنی در خودت تهران می باشد یا بر اطراف تهران هم ارائه می‌شود مثل کم یا کرج اگر ارائه دهید قیمت افزایش می یابد

  56. سلام و خسته نباشید خدمت شرکت برادران جعفری من در مشهد سکونت دارم و میخواستم این سوال از خدمتتون بپرسم که آیا ارائه خدمات به مشهد هم دارید می دهید یا نه ممنون

  57. سرویسکار واقعا به موقع رسید و مشکل رو حل کرد از همه مهمتر چون خیلی روی کثیفی این کار حساس بودم اقای جعفری که اومده بود وسایل رو داخل سرویس برد و اصلا چیزی بیرون نیومد و همونجا هم بعد از انجام کار جمع کرد و بیرون رفت.
    راستی ماسک هم زده بود بابت خدماتتون ازتون تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *