رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-در-خیابان-اقدسیه

فهرست مطالب

لوله بازکنی اقدسیه

لوله بازکنی اقدسیه تهران فوری شبانه روزی و با بازدید رایگان انجام می شود
چاه بازکنی لوله آشپزخانه
چاه بازکنی سرویس بهداشتی
لوله بازکنی انواع لوله فاضلاب در سراسر اقدسیه

📞    44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673
📞 09198806367  تماس شبانه روزی
شبانه روزی می توانید تماس بگیرید 

لوله-بازکنی-اقدسیه-تهران
رفع گرفتگی و لوله بازکنی تضمینی در خیابان اقدسیه تهران

بهترین لوله بازکن با ارسال شبانه روزی در اقدسیه

شما هم وطنان عزیز ساکن منطقه و خیابان اقدسیه بدون تعطیلی در هر دقیقه ای از شبانه روز می توانید برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود لوله بازکن درخواست نمایید . شرکت چاه بازکنی برادران جعفری بهترین لوله بازکن را در کمتر از 15 دقیقه درب منزل شما ارسال می کنند

لوله-بازکنی-اقدسیه
لوله بازکنی اقدسیه تهران

لوله بازکنی در خیابان اقدسیه

امروزه به دلیل افزایش ساکنین در ساختمان نشینی در سراسر مناطق تهران از گرفتگی لوله های فاضلابی بیشتر درخواست می شود ، شما می توانید در خیابان اقدسیه بهترین لوله بازکن را در کمترین تایم دریافت نمایید تا 100% تضمینی و ارزان قیمت چاه بازکنی انجام شود
تنها شرکت قانونی لوله بازکنی در محدوده و خیابان اقدسیه شرکت برادران جعفری می باشد 

در رابطه با لوله بازکنی اقدسیه تهران چه می دانید ؟

اقدسیه یکی از مناطقی است که از یادگار ناصرالدین شاه به جا مانده است . اقدسیه در شمال شرقی تهران بزرگ قرار گرفته است که در منطقه 1 شهرداری پدید آمده است . امروزه اکثر مناطق در اقدسیه شروغ به آپارتمان نشینی کرده اند ، و مناز تک واحده کمی پیدا می شود . در لوله بازکنی اقدسیه از هر نوع خدماتی انجام می شود ، از مجموعه خدمات چاه گرفته تا خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی برای شما عزیزانی که در هر محله ای از اقدسیه قرار دارید ارائه می شود .

لوله بازکنی با کیفیت در اقدسیه

از لوله بازکنی با کیفیت اقدسیه چه می دانید ؟ بهترین خمات لوله بازکنی را با پایین ترین قیمت ارائه می دهیم . اگر به دنبال نزدیک ترین سرویسکار جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلابی به مانند لوله ( توالت ، حمام ، حیاط ، دستشویی ، سینک و غیره ) هستید با مؤسسه فنی برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید . در خدمات لوله بازکنی اقدسیه از بهترین کیفیت کاری استفاده می شود .

شماره تماس لوله بازکن اقدسیه که همیشه در دسترس است 09198806367

شاید در ساعت 3 بامداد نیاز به لوله بازکن اقدسیه داشته باشید و شاید در هر ساعتی که بدون نگرانی در کمترین زمان از خود محدوده منطقه شما لوله بازکن ارسال نماییند ، پس بدون نگرانی با شماره تلفن های لوله بازکن منطقه خودتان تماس بگیرید که همیشه در دسترس است و می تواند در سریع ترین زمان برای رفع مشگل شما اقدام نماید
📞    44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673
📞 09198806367  24 ساعته تماس بگیرید

از لوله بازکن اقدسیه چه توقعاتی دارید ؟

با توجه به نظرسنجی های بعد از لوله بازکنی در منطقه اقدسیه به این نتیجه رسیدیم که مشتریان و افرادی که از خدمات لوله بازکنی استفاده می کنند از ما یا از شرکت های همکار لوله بازکنی چه توقعاتی دارند ؟

  • ارسال فوری لوله بازکن بدون بدقولی و بدون پیگیری لوله بازکن
  • لوله بازکن ارسال شده مودب ، منظم ، خوش اخلاق و در زمینه لوله بازکنی حرفه ای باشد
  • بدون کثیف کاری و بالا زدن بوی بد رفع گرفتگی بکند
  • در قیمت های لوله بازکنی مشتری را درک کند 
  • بعد از لوله بازکنی محل چاه بازکنی را تمیز کرده و مثل روز اول تحویل مشتری بدهد

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در این مناطق از تکنسین هایی استفاده می کند که کاملا باتجربه و حرفه ای می باشند در زمینه لوله بازکنی و بهتر از هر شرکتی در کمترین زمان بهترین خدمات لوله بازکنی را ارائه می کند .

نمونه خدمات غیر حضوری در لوله بازکنی اقدسیه

در منطقه اقدسیه خدمات به دو روش عملی و غیر حضوری انجام می شود ،در اولین مرحله از خدمات غیره حضوری لوله بازکنی اقدسیه به صورت زیر ایفا می شود .

  • خدمات مشاوره جهت رفع گرفتگی بدون نیاز به سرویسکار
  • خدمات تشخیص نشتی لوله های فاضلاب به راحتی
  • و خدمات پیدا کردن درب چاه با تماس تصویری

تقریبا تمامی خدماتی که افراد غیره متخصص بتوانند انجام دهند ، مشاورین ما به صورت کامل آنها را راهنمایی می کنند .

لوله-بازکنی-اقدسیه-تهران
از خدمات لوله بازکنی اقدسیه بهترین ها را دریافت بکنید

چاه بازکنی تضمینی در منطقه اقدسیه

اگر نیاز به چاه بازکن تضمینی ، فوری ، ارسال در هر ساعتی و با بهترین تجهیزات چاه بازکنی دارید می توانید با شرکت همیشه آنلاین برادران جعفری در منطقه اقدسیه تهران تماس بگیرید تا بهترین چاه بازکن را ارسال نماییند .
چاه بازکن های معتبر و تضمینی شرکت برادران جعفری بدون بدقولی در کمترین زمان برای خدمات رسانی در محل شما حاضر می شوند

لوله بازکنی سینک ظرفشویی با دستگاه تراکم هوا در اقدسیه

برای باز کردن لوله فاضلاب گرفته خود عجله نکنید و با هزینه بسیار کم و ناچیز اجازه دهید تا سرویسکار لوله بازکن حرفه ای به صورت کاملا تضمینی لوله فاضلاب شما را باز بکند .
سینک ظرفشویی شما گرفتگی دارد ، برای رفع گرفتگی دستی می توانید پایین سینک ظرفشویی را باز کنید و لوله های فاضلابی متصل به مانند لوله تخلیه و غیره را باز کردن و تمیز کنید و جایگذاری کنید در صورتی که مشگل حل نشد با لوله بازکن فوری و شبانه روزی در خیابان اقدسیه تهران تماس بگیرید .

لوله-بازکنی-لوله-پایین-سینک-ظرفشویی-در-اقدسیه
رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی در اقدسیه تهران

چاه بازکنی سینک ظرفشویی ، چاه بازکنی سینک دستشویی ، چاه بازکنی انواع گرفتگی فاضلاب ، چاه بازکنی سرویس بهداشتی و بهترین چاه بازکنی لوله های فاضلابی خود را در خیابان اقدسیه فقط با یک تماس دریافت نمایید .

باز کردن گرفتگی لوله آشپزخانه ( سینک ، کفشور ، لباسشویی ) در اقدسیه

در نظر داشته باشید که بعد از گرفتگی لوله اصلی فاضلاب هر یک از لوله های سینک ظرفشویی ، کفشور آشپزخانه و لوله تخلیه ماشین لباسشویی دچار گرفتگی می شود . اگر با گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی رو به رو شده اید با شرکت لوله بازکنی تضمینی برادران جعفری در منطقه اقدسیه تماس بگیرید .

لوله بازکنی ماشین لباسشویی در اقدسیه با ابزار های مناسب بدون آسیب و کثیف کاری ارائه می شود

رفع گرفتگی لوله کفشور حیاط در اقدسیه

چرا در مواقع بارندگی یا در مواقعی که در حیاط مهمانی های بزگی قرار می گیرد دچار گرفتگی لوله کفشور حیاط و پارکینگ می شویم .
بهترین چاه بازکن را با تجهیزات جدید و بهداشتی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما به محل شما در اقدسیه تهران ارسال می کنیم ، نگران باز کردن سخت ترین گرفتگی نباشید ما وسیله ای برای باز کردن سخت ترین لوله های فاضلابی داریم که در کمترین زمان بدون آسیب لوله فاضلابی شما را باز نماییم .

چاه-بازکنی-لوله-کفشور-حیاط-در-اقدسیه
رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله فاضلاب

لوله بازکنی همه روزی برای باز کردن گرفتگی کفشور پشت بام تراس در اقدسیه

اگر در خیابان اقدسیه یا حومه این منطقه در شرایط بارندگی با گرفتگی لوله پشت بام یا تراس رو به رو شدید بدون ریسک و خطر لوله بازکنی دستی در شرایط سخت با شرکت برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید .
باز کردن گرفتگی لوله کفشور پشت بام در منطقه اقدسیه 100% تضمینی و ارزان قیمت
رفع گرفتگی لوله کفشور تراس بدون آسیب در خیابان اقدسیه

مزیت فنر زنی لوله فاضلاب در اقدسیه

چرا لوله های فاضلاب گرفته به روش فنر زنی اکثرا باز می شوند ؟
توجه داشته باشید علل گرفتگی متداول لوله های فاضلابی به صورت زیر می باشد .
1 – اگر از روغن و چربی بیش از اندازه بدون رعایت اصول بهداشتی و شستشوی صحیح استفاده می کنید مطمئن باشید در روز های آینده لوله فاضلابی اصلی یا بخشی که بیشتر استفاده می کنید دچار گرفتگی می شود .
2 – اگر بعد از استفاده از پوشاک کودکان ، دستمال کاغذی ، وسایل بهداشتی زنان و غیره داخل کاسه توالت بیندازید دچاه گرفتگی می شود .
3 – اگر خانه شما بیش از 50 سال قدمت دارد و داخل حیاط درختان با ریشه بزرک دارید و لوله کشی خود را در این بازه زمانی تعویض نکرده باشید حتما لوله های فاضلابی شما می گیرند .

حالا به نظر شما چرا این دلایل را در فنر زنی لوله فاضلاب ارائه کردیم ؟ به نظر شما این نوع گرفتگی ها به صورت دستی یا با دستگاه های فشار هوا باز می شود ؟ مسلم است که بدون استفاده از فنر لوله بازکنی به هیچ وجه گرفتگی هایی به مانند لوله بتنی و غیره را نمی توانیم باز بکنیم .
بهترین فنر زن های لوله بازکنی اقدسیه را کاملا بهداشتی به صورت شبانه روزی برای رفع گرفتگی به مقصد شما ارسال می کنیم .

لوله بازکنی اقدسیه بدون کثیف کاری و خرابکاری

در لوله بازکنی اقدسیه از خدمات رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی توالت فرنگی و غیره به صورت کاملا حرفه ای و بدون کثیف کاری انجام می شود . از خدمات لوله بازکنی اقدسیه فقط می توانید از شرکت های معتبر درخواست بکنید ، مؤسسه فنی در اقدسیه یکی از معتبر ترین شرکت های لوله بازکنی می باشد . برای دریافت ممشاوره و ایجاد خدمات با ما تماس بگیرید .

گرفتگی و کثیفی توالت ایرانی شما را مثل روز اول تحویل می دهیم

حتما شما بعد از گرفتگی لوله توالت ایرانی یا لوله توالت فرنگی خود با لکه های باقی مانده در نقش سنگ توالت مواجه می شوید ، این لکه ها از باقی ماندن رسوبات فاضلابی از مدفوع باقی می ماند . سرویسکاران لوله بازکن شرکت برادران جعفری در خیابان اقدسیه بعد از رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلابی محیط گرفتگی را کاملا تضمینی بدون آسیب تراش می دهند تا لکه زرد رنگ بعد از باز شدن لوله باقی نماند

لوله بازکنی لوله بازکن چاه بازکن لوله توالت ایرانی را در اقدسیه ما انجام می دهیم

لوله-بازکنی-تضمینی-توالت-ایرانی-اقدسیه
رفع گرفتگی تضمینی لوله توالت ایرانی 100 درصد تضمینی و تمیز در خیابان اقدسیه

لوله بازکنی کفشور حمام با تراش رایگان

آیا مشگل گرفتگی کفشور حمام برای شما عزیزان پیش آمده است ؟
آیا می خواهید این مشگل را بدون کثیف کاری و خرابکاری رفع بکنید ؟
و آیا می خواهید از گرفتگی لوله به مدت سه سال آسوده خاطر بشوید ؟

برای درخواست لوله بازکن چاه بازکنی لوله کفشور حمام و سایر لوله های فاضلابی در منطقه اقدسیه تهران می توانید با ما تماس بگیرید

لوله بازکنی اقدسیه در باز کردن هر نوع لوله ای اولین اصول بهداشت را با کامل ترین روش ها رعایت می کنند . باز کردن لوله های حمام ، توالت و تمام لوله های فاضلابی در خیابان اقدسیه با ما تماس بگیرید .
باز کردن لوله کفشور حمام و لوله تخلیه وان حمام به آسانی با مجرب ترین تکنسین های لوله بازکن انجام می شود ، بدون کثیف کاری برای دریافت لوله بازکن کفشور حمام در سراسر مناطق شمال تهران با کیفیت تضمینی با شرکت برادران جعفری انجام می شود .

جهت دریافت بهترین سرویسکار با ما تماس بگیرید 

09190596238
09372546238

دلایل گرفتگی لوله های فاضلابی در اقدسیه

هر نوع لوله ای به طور معمول در گذر زمان دچار گرفتگی می شود . ولی این نوع گرفتگی از تشکیل رسوب آبی به وجود می آید . اگر بخواهیم علل های گرفتگی لوله های فاضلابی در منازل را  به شما عزیزان توضیح بدهیم چندین صفحه طول می کشد . مؤسسه فنی لوله بازکنی اقدسیه در چندین صفه مختلف هر یک از علل های گرفتگی لوله را به شما هم وطنان توضیح داده است .

دلایل گرفتگی لوله کفشور آشپزخانه در رستوران ها و منازل

اکثر گرفتگی در کفشور آشپزخانه از انباشته شدن رسوبات و چربی ها در لا به لای لوله های فاضلابی به وجود می آید . اگر توجه داشته باشید در غذاخوری های بزرگ از کفشور های چربی گیر استفاده می شود که حداقل مدت زمان گرفتگی را به طور میانگین پایین بیاورد . ولی با فنر تراش دائمی دیگر در این مکان ها نگران گرفتگی نباشید ، با فنر تراش لوله بازکنی که به صورت دائمی بر روی لوله نصب می شود ، در هنگام گرفتگی با تراش خودکار از گرفتگی لوله جلوگیری می کند .

علل های گرفتگی لوله کفشور پارکینگ 

گرفتگی لوله های کفشور پارکینگ به دو علل اصلی خاتمه می شود . اولین دلیل که اکثرا با این نوع مشگل روبه رو می شوید ، روش بالا زدن آب فاضلابی که نیاز به تخلیه دارد و علل دوم از ریخته شدن مصالح ساختمانی که در اثر رفت و آمد وسیله های نقلیه به داخل لوله فاضلاب می ریزند .

علل گرفتگی لوله های پشت بام 

معمولا بعد از بارندگی برف و باران زیاد گرفتگی لوله های پشت بام بالا می زند . علل های گرفتگی این لوله ها معمولا از ریخته شدن آشغال های محیط داخل لوله که بر اثر بارش به لوله منتقل می شود . یا می توان گفت در فصل سرما با یخ بستن و شکستگی لوله کفشور پشت بام بر اثر سرما باعث گرفتگی می شود .

گرفتگی لوله آب راه حیاط و باز کردن تضمینی لوله

اگر کفشور حیاط ، حفشور پارکینگ ، کفشور راه آب حیاط شما به هر دلیلی دچار گرفتگی شده و لوله های کفشور اجازه تخلیه و خالی شدن آب از محیط ساختمان را نمی دهد با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر محدوده اقدسیه تماس بگیرید تا لوله بازکن فنری با بهترین تجهیزات به منطقه شما ارسال شود .

چرا از لوله بازکن های سیار شکایت های زیادی می شود ؟

این قول را به شما می دهیم که اگر برای باز کردن لوله فاضلاب خود از نهاد های سیار لوله بازکن درخواست چاه بازکنی نمایید حتما با چند برابر شدن هزینه ، خشونت برای پرداخت هزینه ، باز نکردن تضمینی لوله فاضلاب و دیگر موارد نامعتبر بودن نهاد های سیار رو به رو خواهید شد .
اما شرکت لوله بازکنی برادران جعفری با بیش از 40 سال تجربه در زمینه لوله بازکنی به صورت کاملا قانونی با نرخ رنج های قیمت لوله بازکنی اتحادیه ارائه خدمات می کند مورد تایید سایت گوگل و مشتریان شده است

ما به شما عزیزانی که در منطقه اقدسیه نیاز به چاه بازکن دارید اعلام می کنیم که اگر از شرکت ما سرویسکار نمی خواهید حداقل شرکتی دریافت نمایید که با نرخ اتحادیه کار بکند و به مانند شرکت ما فقط در این منطقه ارائه خدمات نماید

به چه نهاد هایی در زمینه لوله بازکنی نمی شود اعتماد کرد

یکی از اصلی ترین سوالاتی که به شما کمک می کند تا در انتخاب لوله بازکن سردرگم نشوید انتخاب لوله بازکن از نهاد مورد تایید می باشد
شما برای باز کردن لوله فاضلاب خود فقط از تبلیغات سئو رنک اول سایت معتبر گوگل استفاده نمایید و از دیگر تبلیغات در سایت هایی همچون شیپور و دیوار استفاده نفرمایید .

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی با فنر معمولی در اقدسیه تهران

به شما این قول را می دهیم که اگر تا آخرین توان مجبور نباشید برای باز کردن لوله فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی به صورت دستی اقدام نمی کنید و لوله بازکنی اقدسیه را تماس می گیرید .
اگر لوله فاضلاب توالت فرنگی یا کاسه توالت ایرانی شما همین ساعت به صورت غیر معمول آب خروجی را خالی نمی کند و آب داخل کاسه توالت شما باقی مانده است ، شما می توانید از شرکت همیشه آنلاین چاه بازکنی در سراسر منطقه اقدسیه و حومه این منطقه استفاده نمایید .

صفر تا 100 لوله بازکنی در اقدسیه

بعد از گرفتگی هر یک از لوله های فاضلابی شما عزیزان می توانید با شرکت فنی لوله بازکنی اقدسیه تماس بگیرید . مؤسسه فنی ما در این منطقه آماده رفع گرفتگی هر نوع لوله ای می باشد .
اولین مرحله باید با نزدیک ترین مؤسسه فنی مربوط به این خدمات تماس بگیرید ، بعد از تماس می توانید از مشاورین ما جهت لوله بازکنی بدون نیاز به سرویسکار استفاده بکنید . بعد از درخواست سرویسکار شما در کمتر از 10 دقیقه به محل شما سرویسکار می رسد . با نصب دستگاه در محل و شروع به تشخیص گرفتگی می تواند لوله را باز بکند .

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی اقدسیه

یکی از خدماتی که بعد از لوله بازکنی بیشتر درخواست می شود تخلیه چاه می باشد . تخلیه چاه در منطقه اقدسیه بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام می شود . شما می توانید با خیال راحت بدون ریختن یک قطره آب در زمین چاه خود را تخلیه بکنید فقط با ما تماس بگیرید .

خدمات بیرون کشیدن وسایل از لوله فاضلاب

بعد از افتادن وسایل قیمتی به مانند طلا و غیره داخل لوله های فاضلاب می توانید با ما تماس بگیرید تا بدون نگرانی مشگ شما را حل بکنیم . با دستگاه های پیشرفته و جدید بدون نگرانی مشگل شما را حل می کنیم .

منصفانه ترین قیمت جهت رفع گرفتگی در اقدسیه

دیگر نگران بالا بودن قیمت های لوله بازکنی نباشید . ما با اقساط 5 ماهه در زمینه های لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه و غیره از شما هزینه دریافت می کنیم تا از پرداخت کامل آن نگران نباشید . با کمترین قیمت بهترین نتیجه کاری را تحویل شما عزیزان می دهیم .

برای دریافت بهترین سرویسکاران جهت رفع گرفتگی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، خدمات تشخیص از نظر درب چاه و ترکیدگی لوله ، خدمات بیرون کشیدن اجناس قیمتی و غیره می توانید با مؤسسه ما تماس بگیرید . در تمامی این زمینه ها شرکت ما آماده بستن قرارداد با تمامی نهاد ها ، مؤسسه ها ، بیمارستان ها ، شعبه های مسکونی و تجاری آماده بستن قرارداد می باشد .

در کمترین زمان شما می توانید از سرویسکاران اقدسیه استفاده بکنید . با انصاف ترین سرویسکاران در اختیار شرکت ما در این منطقه و کل مناطق تهران هستند .
ارسال فوری لوله بازکن در ازگل

چرا شرکت لوله بازکنی برادران جعفری را در منطقه اقدسیه انتخب می کنید ؟

در منطقه اقدسیه بیش از 10 شرکت چاه بازکنی وجود دارد و ارائه خدمات می کنند اما شرکت چاه بازکنی برادران جعفری دارای شرایط زیر است و تک تک افرادی که دچار گرفتگی می شوند از این شرکت برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب خود استفاده می کنند

  • قیمت مناسب لوله بازکنی با نرخ اتحادیه در اقدسیه
  • ارسال فوری و شبانه روزی لوله بازکن در هفت روز هفته
  • ارائه خدمات تضمینی و بهداشتی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه
  • می توانید قیمت های لوله بازکنی این شرکت را با شرکت های همکار مقایسه نمایید و اگر هر شرکتی ارزان تر از این شرکت ارائه خدمات کردن می توانید هزینه خود را پس بگیرید

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

77 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید ماتوی ساختمان طبقه دوم توی کمد دیواری یه دریچه است خیلی بوی بد میاد چه راهکاری توصیه میکنید که این بو از بین بره.

  2. سلام ما یک انگشتر ۱۱گرمی داشتیم افتاد توی چاه دستشویی هر چقدر کردیم نتونستیم دربیاریم چاه بازکنم اومد نتونست در بیاره فقط دستشویی ما سیفون نداره امکان داره توی سیفون مشترک ساختمان هنوز مونده باشه؟

  3. سلام لوله فاضلاب سرویس بهداشتی میگیره متوجه شدیم کارگرا گچ وسیمان اضافی رو ریختن داخلش وچندین بارهم لوله بازکن اومده وفنر زده ولی فقط موقت بازشده ودوباره دچار گرفتگی میشه ایا راهی داره که بدون تخریب تخلیه بشه؟ ساکن کرج هستم

    1. سلام بله تماس بکیرید تا دقیق راهنماییتون کنیم تا بتونید بدون تخریب و خرابکاری ارائه خدمات بکنید .

  4. با سلام توی یک سال گذشته لوله فاضلاب توالت سه بار دچار گرفتگی شده بود که با انجام هر بارفنر زنی راهش باز شد هر موقع که از توالت استفاده میکنیم بعد از ریختن یه مقدار اب (افتابه) یه صدایی شبیه به قلپ قلپ میاد…
    خاستم بدونم این علت این صدا بنظر شما از چی میتونه باشه؟
    شخصی که بار اخر فنر زد و گرفتگی باز شد گف این مربوط به مکش چاه هست ایا این حرفش درسته؟
    واینکه ایا باز احتمال گرفتگی برای توالت ما وجود داره؟

    1. سلام بله این صدا نشانه گرفتگی کم و رسوبگیری لوله فاضلابی شما هست و باید تراش انجام بشه با یه مقدار آب نمک امتهان کنید ببینید این مشگل حل میشه یا نه

  5. سلام
    چند وقت پیش لوله اشپزخانه ما گرفت وفنر انداختیم
    متاسفانه سر فنر شکست ودر لوله ماند. این سر فنر رو چطور میتونیم بیرون بیاریم؟

  6. ممنون از مطالب مفیدی که نوشتید این توضیحات میتونه هر کسی رو در انتخاب یک لوله بازکنی خوب کمک کنه ✓✓✓

  7. اعتماد من به شما بیشتر از لوله باز کنی های دیگر هستش ممنونم
    جناب ولی بعد از باز کردن لوله لوله بوی بدی میده به نظرتون از چی می تونه باشه؟؟

  8. واقعا ممنونم که تو این سرمای پاییزی هرطور که شده در محل حاضر میشین و کار مردم رو راه میندازین.

  9. ببخشید من مدیر مدرسه هستم هر ماه من زنگ میزنم لوله باز کنی میان باز میکنه ولی باز هم میگیره چی کار کنیم یک راهنما ی کنید

  10. سلام خسته نباشید میشه سرویس کارتون بفرستید بیاد لوله آشپز خانه مارا باز کنه ممنون میشم زود بیاد خانوم مهمان دارم تشکر

  11. داداش انگشتر م افتاده لوله ظرفشویی هرکاری میکنم در نمیاد انگشتر یادگار ی بودشمارا به خدا بیان در بیارید رضا پوربلک

  12. ببخشید غورباغه زنده رفته توی کفشور حیاط نمیاد بیرون یعنی راه اومدن نداره چی کار کنیم اب رد نمیشه

  13. ماسه رفت توی لوله حوض و اب تخلیه نمیشه ما وسایلشو نداریم که تعویضش کنیم بیایید لطفا درستش کنید

  14. من از مدرسه رجایی با شما در ارتباط هستم میخوام بگم که لولمون گرفته چی کار کنیم ؟؟؟
    میایید یا راه حل میگید؟؟

  15. سلام چند روز پیش از خدمات شما استفاده کردیم میخاستم تشکر کنم چون به جایی رسید که فکر میکردیم باید کف اشپزخونه رو بکنیم تا سیمان سفت شده داخل لوله رو از بین ببریم و لوله رو عوض کنیم که هزینه خیلی زیادی داشت.
    وقتی با شما تماس گرفتیم اول فکر میکردیم شما هم نمبتونید باز کنید ولی واقعا همونطور که میگفتید سرویسکارتون خیلی با تجربه بود و فقط با فنر زدن اوله رو برامون باز کردن و سیمان رو از بین بردن!!!
    واقعا دستتوت درد نکنه کارتون خیلی درسته، خدا خیرتون بده.

    1. سلام ممنونم عزیز ما بهترین خدمات لوله بازکنی را توی منطقه اقدسیه ارائه می کنیم
      ★((تاسیسات لوله بازکنی همسایه ارزانترازهمه‌جا))★
      ـ……………………………………………………………ـ
      ↙باارائه‌ سرویس‌ سراسر نقاط تهران بمدت20دقیقه

      ↙سرویس‌ازنزدیکترین‌شعبه‌محل بصورت‌شبانه‌روزی

      ↙لوله بازکنی تخلیه چاه‌ارزانترازهمه‌جابا۵۰%تخفیف
      ـ……………………………………………………………ـ
      ↙رفع‌ گرفتگی لوله‌های فاضلاب بادستگاه وپمپ‌‌باد

      ↙بازکردن سخترین‌گرفتگی‌لوله‌ها بادستگاه‌‌وفنرقوی

      ↙درآوردن‌اشیاء‌ازداخل‌لوله‌فاضلاب باابزارمخصوص
      ـ…………………………………………………………..ـ
      ↙تشخیص ترکیدگی لوله کشی آب و فاضلاب..

      ↙تخلیه چاه با ماشین بزرگ و کوچک بامکنده..

      ↙قیمت کارتوافقی وبارضایت مشتری میباشد.. ـ………………………………………………………….ـ
      ☎ ((شماره های تماس۲۴ساعته پاسخگوی)) ☎
      ـ………………………………………………………..ـ
      پاسخگویی تمام وقت بدونه‌ تعطیلی شبانه‌روزی
      لوله بازکنی برادران جعفری در تهران

  16. سلام چند روز پیش از خدمات شما استفاده کردیم میخاستم تشکر کنم چون به جایی رسید که فکر میکردیم باید کف اشپزخونه رو بکنیم تا سیمان سفت شده داخل لوله رو از بین ببریم و لوله رو عوض کنیم که هزینه خیلی زیادی داشت.
    وقتی با شما تماس گرفتیم اول فکر میکردیم شما هم نمبتونید باز کنید ولی واقعا همونطور که میگفتید سرویسکارتون خیلی با تجربه بود و فقط با فنر زدن اوله رو برامون باز کردن و سیمان رو از بین بردن!!!
    واقعا دستتوت درد نکنه کارتون خیلی درسته، خدا خیرتون بده.،،

    1. سلام ممنون از لطف و تمجید شما تشکر می کنم بابت وقتی که گذاشتید به سایت ما نظر دادین امیدوارم شادو پیروز باشید

  17. ببخشید میشه لوله حمامی که گرفته را با شیلنگ فوت کرد بعد بازش کرد خواستم بپرسم ببینم خطایی نداره بعد انجامش بدم

  18. سلام هنگامی که داشتیم کاسه توالت را نصب میکردیم سیمان رفته از پایین جلو لوله و سفت شده چون ما چند روز ازش استفاده نکردیم کاسه سفت شه ولی زده این سیمان سفت شه بعد چون که محافظ داشت نزار ببینیم که سیمان رفته و الان متوجه شدیم حالا چی کار کنیم راه حلی هم داره؟؟؟

  19. سلام یه دنیا ازتون مننونم بخاطر کاری که امروز برام انجام دادین پلاک طلارو خیلی حرفه ای بعد از یک روز از سرویس بهداشتی خارج کردین ممنونم.

  20. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما.
    جناب لوله اصلی حیاطمون گرفته اب جمع شده تو حیاط بیزحمت یک نفر رو بفرستید بیاد کمک ممنونم.

  21. سلام و خسته نباشید تقدیم شما برادران ذحمت کشم میکنم امید وارم همیشه موفق در کارتون باشید با اینکه انجام کارتون توی بازکردن لوله بازکنی لوله فاضلاب عالی بود تشکر میکنم ازتون

    1. سلام شما لطف دارین تشکر بابت تعریف تنظیم امیدوارم از موسسه لوله بازکنی برادران جعفری در هر ساعت شبانه روز که استفاده کرده راضی باشیم قیمت های ما ۱۰۰% تضمینی رفع گرفتگی و تخریب شده با ارائه فاکتور انجام میشه که شما با اطمینان کامل از کار ما رضایت کامل داشته باشید موسسه لوله بازکنی برادران جعفری به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات رفیق

  22. اگر مجالی توالت شده باشه ممکن است و حوادث مانند آبگرفتگی در توالت مواجه میشیم برای اینکه با این مشکل مواجه نشویم چه کار باید بکنیم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. دقیقترین توسعه توزیع و بهترین توزیع استفاده صحیح از هر کدام از لوله های فاضلاب می باشد به عنوان مثال اگر شما است بخشی توالت است افتادن مدفوع بزرگ یا ریختن دستمال کاغذی به دیگر موارد جلوگیری کنیم به مدت چند سال می توانیم بدون گرفتگی لوله توالت زندگی خودتون دانلود کنید و یه وسیله اصلی هم که وجود داره اگه لوله کشی توالت شما بیشتر از ۱۵ متر باشه یعنی استانداردترین روی کشی توالت � تا هشت متر تا لوله فاضلاب اصلی ولی در اکثر منازل قدیمی به علت دروغ بودن چاه فاضلاب لوله فاضلاب توالت تو با بقیه لوله های فاضلابی جدا می کنند تا به صورت جداگانه داخل چاه بریزه و این اصلی‌ترین مواردی که باعث جرم گیری لوله می شود در آینده نه چندان دور باعث گرفتگی لوله میشود

  23. سلام توالت فرنگی نو هست و خروجی تخلیه 8و مسیر لوله باز هست ولی موقع چسب زدن توالت فرنگی عمل سیفون بسیار کند انجام میشه ولی وقتی دوتا جارو چسب نمیزنیم سیفون خوب خالی میکنه مشکل چیست؟

  24. سلام ما در یک مجتمع مسکونی ده واحدی زندگی میکنیم پس از گذشت هشت سال سقف تانک پر شد آنرا تخلیه کردیم، از آن پس ماهی یکدفعه پر میشود دلیلش چیه؟

    1. بله عزیز به احتمال خیلی زیاد به ۳۴ دلایل شما نیاز به لایه و اضافه کردن متراژ داره یکی اینکه استفاده کند تعداد استفاده کنندگان شب ده بالا یکی اینکه سال شما از ۵ سال تاریخ استفاده از گذشت که خاکش کمک مدیر قدرت جذب آب شو از دست میده و با شما تخلیه های پی در پی کنید یا لایروبی چاه کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با یک کمی هزینه زیاد تر نسبت به تخلیه و خدمات لازم را انجام بدین تا ۴ مثل روز اولش با شما کار بده و خدمات لاغری ۱۰۰% تضمینی بدون کثیف کاری در سراسر تهران و سراسر استان های ایران انجام می‌دهیم در هر منطقه از ایران که هستید می توانید به شرکت مات نمایید

  25. واقعاً از پروتکل هاتون ممنونم خیلی عالی به تا شرایط کردیم تمیزکاری تونم حرف نداشت یعنی هیچ کسی کاری به وجود نیاورد اینکه تمیزش کنی خیلی ممنونم من فکر می‌کردم سر زدم بدون کثیف کاری تا به پایان برسه چون همه سرویس کار آمدن خونمون رو به آتش کشیده بودند ولی سرویس کارهای شما خیلی عالی و با پروتکل های بهداشتی کار و انجام دادن واقعا تشکر می کنم از شرکت خوبتون سرویسکاران عالیتون تشکر من را بپذیرید

  26. آقا حشره های موذی رفتن و لوله ما رو گرفتن و ما متاسفانه راه‌های نتونستیم را پیدا کنیم که این برطرف شه و از شما خواهش می‌کنم که با فنر معمولی فکر کنم حل بشه تو انجامش بدین ممنون میشم

  27. بسیار متشکرم از شما و مشاوره عزیزتون واقعا مشاور تون خیلی راهنمایی مون کرد تا اینکه سرویس کار خودشونو برسونن و اینکه ارائه سرویس کار خیلی سریع بود در کل از شما خیلی تشکر می کنم

  28. چرا در مواقع بارندگی یا در مواقعی که در حیاط مهمانی های بزگی قرار می گیرد دچار گرفتگی لوله کفشور حیاط و پارکینگ می شویم .

    1. سرویس باز کردن سینک دوربین
      فناوری که در سال های اخیر باعث شده تا محصولات و دستگاه های مختلف وارد زندگی ما شوند، استفاده از دستگاه های دوربین را نیز امکان پذیر کرده است. دوربین هایی که برای ضبط تصویر یا فیلم استفاده می شوند در موارد گرفتگی در گدازه ها نیز استفاده می شوند. خدمات ما که شامل گزینه باز کردن یک دستشویی دوربین برای گرفتگی هایی است که نیاز به باز شدن فوری دارند ، همچنین شامل راه حل های رایج با ماشین های روباتی است. تشخیص بقایای مواد غذایی، دستمال یا موها و موهای انباشته شده در لوله های زهکشی سینک بدون شکستن نیاز به شکستن بدون هیچ مشکلی در نتیجه قرار دادن دوربین های مخصوص روی نوک ربات انجام می شود

  29. سلام ممنون از راهنمایی هاتون یک سوال داشتم ما داخل یک مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی زندگی میکنیم که متاسفانه چاه های مجتمع بعد از چهار سال پر شده و ما مجبور هستیم هر ۱۵ روز چاه ها را تخلیه کنیم که خواستیم لایروبی کنیم که بعد از بازدید چند نفر چاه کن گفتند که تا به شما تا پایین گلوی سیمانی داره و نمیشه لایروبی کنیم حالا به نظر شما ما چیکار کنیم تا این مشکل حل بشه با تشکر.

  30. قیمت هزینه لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا چقدر می باشد یکی از دوره هامون گرفته بود سرویس کار اومد ولی درجه یک نبود گفتش که این نیاز به دستگاه تراکم هوا داره بازم ببینم شما دارید و قیمتش چقدر میباشد

  31. عرض سلام و وقت بخیر بنده از زمان رسیدن سرویسکار واقعاً رضایت داشتم به موقع و خوش قول بودن آقای جعفری ازشون تشکر می کنم به ایشون هم گفتم حتما توی وبسایتتون نظر میزارم موفق و موید باشید

  32. آقای جعفری میشه ازتون خواهش کنم یکم درمورد نکاتی توضیح بدین که رعایت کنیم تا باعث گرفتگی لوله های فاضلابی نشه؟

  33. سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
    ما تو طبقه اول ساکن هستیم منطقه اقدسیه تهران
    که حدودا دو هفته ای میشه که مشکل بوی بد فاضلاب رو تو حمام، توالت و سینک ظرفشویی آشپزخانه داریم.
    میخاستم توضیح بدید این مشکل به چه علت هست و اینکه چطور باید رفعش کنیم
    ایا خودمون میتونیم یا اینکه نیاز هست که سرویسکار برای رفع بوی فاضلاب از توالت… بفرستید.

  34. سلام و خسته نباشید از خدمات لوله بازکنی اقدسیه که برای لوله فاضلاب سرویس فرنگی انجام شد خواستم تشکر کنم و بهتون بگم بنده از حضور به موقع سرویسکارتون راضی بودم چون خیلی عجله داشتم.

  35. سلام یک سوال دارم
    اگه از کف آشپزخانه کف بالا بزنه بدون اینکه آب ریخته باشیم لوله گرفته؟
    آیا داخل واحد خودمون گرفتگی داریم؟
    با لوله بازکنی میشه مشکل را رفع کرد ؟ ممنون میشم اگه سریع جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *