رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-استاد معین

فهرست مطالب

لوله بازکنی استاد معین

لوله بازکنی استاد معین غرب تهران شبانه روزی با نرخ قانونی اتحادیه می باشد
چاه بازکنی 24 ساعته و ارزان قیمت در سراسر خیابان استاد معین تهران
شماره لوله بازکن را در خیابان استاد معین از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید

    44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 تماس برای دریافت لوله بازکن محدوده و خود استاد معین

لوله-بازکنی-خیابان-استاد معین-تهران
لوله بازکنی تضمینی و فوری در خیابان استاد معین تهران

شماره تماس شرکت لوله بازکنی که برای درخواست لوله بازکن استاد معین با آن تماس بگیرید 09198806367

چرا هر شرکتی در زمینه لوله بازکنی شرکت برادران جعفری نمی شود ؟
شرکت برادران جعفری با بیش از 30 سال سابقه حرفه ای در زمینه لوله بازکنی با بیش از 2000 سرویسکار دوره دیده و آماده در سراسر تهران ارائه خدمات لوله بازکنی میکند . اگر کار یک شرکت در زمینه لوله بازکنی یا غیره اشتباه باشد در کمتر از 5 سال از بین می رود اما شرکت برادران جعفری با رضایت 100 درصدی مشتریان روز به روز حرفه ای تر و آماده تر می شود .
شماره های تلفن شرکت برادران جعفری در سراسر تهران بدون اشغال بودن تماس و ماندن در پشت تلفن سریعا پاسخ داده می شود و به تماس شما بهترین مشاور های ارشد را در زمینه چاه بازکنی قرار داده ایم .

شماره-لوله-بازکن-استاد-معین
شماره تلفن چاه بازکن سیار یا شرکتی در خیابان استاد معین تهران

حفر چاه و لایروبی یا نوسازی چاه فاضلاب در سراسر استاد معین و حومه

  • حفر چاه فاضلاب دستی به همراه میله و انباری معتبر در خیابان استاد معین
  • تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت با بهترین نفرات در خیابان استاد معین
  • لوله بازکنی با دستگاه فنری همه کاره در خیابان استاد معین
  • نوسازی چاه فاضلاب در خیابان استاد معین

شما در خیابان استاد معین اگر چاه فاضلابتان ریزش کرده یا مشگل کوچیکی دارد که به دست مقنی فنی رفع شود می توانید با شرکت لایروبی چاه و حفر چاه برادران جعفری در استاد معین تهران تماس بگیرید .
چرا اکثرا چاه های فاضلابی بعد از 10 سال نیاز به لایروبی و نوسازی دارند ؟
چاه فاضلابی با گذر زمان از قسمت های درب انباری و خود انباری دوچار ریزش یا لغزش خاک می شود که اگر این مورد را نادیده بگیرید باعث ریزش چند متر دور چاه در حیاط یا داخل منزل شما می شود که خطر بسیار زیادی دارد . لایروبی و تعمیر جزعی چاه فاضلاب را در محدوده استاد معین شرکت برادران جعفری انجام می دهد و می توانید برای ارائه خدمات چاه کنی و لایروبی چاه در منطقه استاد معین با ما تماس بگیرید .

چرا به لوله بازکنی در استاد معین نیاز داریم ؟

برای اکثر مردم غرب نشین تهران بزرگ حداقل سالی یک بار مشگل گرفتگی به وجود می آید . بعد از گرفتگی لوله اگر توانایی یا علم باز کردن لوله را داشتین انجام بدهین و درغیر این صورت با لوله بازکنی استاد معین تماس بگیرید ،انجام خدمات لوله بازکنی با ارزنده ترین قیمت ها و بدون کثیف کاری و خرابکاری می باشد .
شماره رفع گرفتگی و چاه بازکنی شبانه روزی در غرب تهران: 09190596238

لوله-بازکنی-استاد-معین
لوله بازکنی در استاد معین

چاه بازکنی در خیابان استاد معین در هفت روز هفته

چاه بازکنی را با باز کردن درب چاه اشتباه نگیرید منظور از چاه بازکنی در استاد معین همان لوله بازکنی استاد معین با این تفاوت که لوله بازکنی به سراسر لوله کشی ها مربوط می شود ولی چاه بازکنی به لوله فاضلاب هایی که مستقیما به فاضلاب چاه متصل می شوند به مانند لوله کفشور پارکینگ یا حیاط در منزل

  • چاه بازکنی تضمینی حیاط در استاد معین تهران
  • چاه بازکنی ارزان قیمت فاضلاب کفشور پشت بام در استاد معین
  • چاه بازکنی فوری و سیار در خیابان استاد معین
چاه-بازکنی-تضمینی-در-استاد-معین
چاه بازکنی و لوله بازکنی شبانه روزی در خیابان استاد معین تهران

خصوصیات مثب لوله بازکنی استاد معین

  • ارائه خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی به سراسر تهران
  • انجام تمامی خدمات فاضلابی ( لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، تشخیص نشتی لوله و رفع مشگل ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، صفر تا 100 چاه ، خدمات تعمیرات لوازم فاضلابی و غیره )
  • ارائه مشاوره حضوری و تلفنی به صورت کاملا رایگان و مفید
  • داشتن تجربه کاری شرکت با بیش از 30 سال سابقه کاری موفق در ارائه خدمات فاضلابی
  • ارائه خدمات زیر قیمت همکاران می باشد و از نرخ هزینه های خدماتی سال 92 پایین تر می باشد .
  • ارائه خدمات تراش و روسبگیری رایگان برای مشتریان دائمی شرکت فنی برادران جعفری در کل تهران
  • ارائه خدمات با 100 درصد ضمانت و بدون خرابی
  • ارائه فاکتور و تضمین نامه بعد از کار و دیگر موارد کاری

علت گرفتگی لوله فاضلاب لوله بازکنی استاد معین

تمامی لوله های فاضلابی حتی لوله ای که از آن فقط آب خالص عبور می کند احتمال گرفتگی دارد . معمولا لوله های ( لوله توالت فرنگی ، لوله توالت ایرانی ، لوله پایین سینک ظرفشویی ، لوله کفشور حمام ، لوله کفشور پشت بام و غیره بیشتر دچار گرفتگی می شوند . هر یک از لوله ها در هر بخش از منازل با دلایل مرتبط به محیط و نوع استفاده خود دچار گرفتگی می شود .

اگر بخواهیم دلایل گرفتگی لوله ها را تقسیم بندی بکنیم ، اصلی ترین علل ها از رسوب بست ، افتادن اشیاء در لوله ها ، تنظیم نبودن شیب لوله و غیره از مهمترین علل های گرفتگی لوله های فاضلابی می باشد .

علت گرفتگی لوله کفشور پشت بام

لوله کفشور پشت بام ممکن است با باز بودن درب کفشور اشیاء محیط داخل آن گیر بکند . در هنگام بارندگی و وزش باد ممکن است خاک ، تکه سیمان ، وسایل ریز در محیط به سمت لوله هدایت بکند و باعث گرفتگی لوله بشود . بهترین روش جلوگیری از گرفتگی لوله پشت بام استفاده از کفشور مناسب می باشد .

لوله بازکنی  استاد معین با دستگاه فنری

لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی ، لوله بازکنی دستشویی ، لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی کفشور حمام و غیره با دستگاه لوله بازکنی فنری قابل اجرا می باشد . یکی از قدیمی ترین دستگاه های لوله بازکنی که تا به امروز در رفع گرفتگی به کمک سرویسکاران آمده است دستگاه لوله بازکنی فنری می باشد .

دستگاه لوله بازکنی فنری در لوله بازکنی استاد معین برای باز کردن سخت تریین لوله های فاضلابی به کار آمده است . رفع گرفتگی با این دستگاه با قیمت های بسیار پایین انجام می شود . چاه بازکنی در استاد معین بدون  کثیف کاری و خرابکاری می باشد .

هزینه باز کردن لوله فاضلاب در خیابان استاد معین چقدر است ؟

قیمت و هزینه اتحادیه لوله بازکنی در خیابان استاد معین تهران چقدر است ؟
قیمت لوله بازکنی روز تهران را هیچ سایتی به صورت مستقیم در نوشته های صفحه سایت لوله بازکنی نمی تواند منتشر کند زیرا قیمت باز کردن هر نوع گرفتگی با دستگاه های مختلف فرق زیادی دارد ، اگر شما هم اکنون به دنبال ارزان ترین لوله بازکن در محدوده غرب تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین لوله بازکن را با قیمت ارزان به شما معرفی نماییم .

سوال مشتری : کدام نوع گرفتگی به هزینه زیادی برای باز کردن نیاز دارد ؟ معمولا گرفتگی هایی که با مصالح ساختمانی به مانند تکه آجر با ملات و غیره گیر کرده باشد زمان زیادی برای تراش و رفع گرفتگی با دستگاه سه نظام بدون تخریب نیاز دارد .

لوله بازکنی کفشور پارکینگ و کفشور پشت بام در خیابان استاد معین

چاه بازکنی و رفع گرفتگی تضمینی لوله فاضلاب کفشور پارکینگ و کفشور پشت بام ( ناودانی ) در خیابان استاد معین تهران

نزدیک ترین لوله بازکن را برای رفع مشگل شما در منطقه خودتان بعد از تماس شما ارسال می کنیم ، تمامی لوله بازکن های شرکت برادران جعفری آشنایی کاملی با کار در شرایط دشوار و کار در شرایط غیر عادی دارند . چاه بازکنی کفشور فاضلاب پارکینگ را شما به دست سرویسکار مطمئن و با دوربین کاری می توانید باز کنید .

دوربین لوله بازکن از چند سال گذشته وارد کار و حرفه لوله بازکنی شده است که هم برای لوله بازکن و هم برای فرد صاحب کار برسی را راحت کرده است . ما هر نوع مشگل گرفتگی یا نشتی لوله فاضلاب شما را با دستگاه دوربینی خود تشخیص می دهیم و عملیات مربوطه را به لوله ایفا می کنیم .

لوله کشی و تشخیص نشتی با دستگاه در خیابان استاد معین

آیا لوله بازکنی اشتباه باعث نشتی لوله فاضلاب می شود ؟
مطمئن باشید که اگر برای چاه بازکنی در منطقه استاد معین از لوله بازکنی برادران جعفری استفاده نمایید اصلا دچار هیچ مشگلی نخواهید شد زیرا این افراد در این زمینه دوره های بسیاری را گذرانده اند و گرفتگی لوله فاضلاب را به آسانی باز می کنند .
تشخیص نشتی با دستگاه تصویری یا صدایابی در استاد معین تهران :
اگر از هر لوله آب یا فاضلاب منزل شما از دیواره ها یا دیگر قسمت ها که با چشم دیده می شود و بوی نم می دهد را می خواهید محل دقیقش را با دستگاه پیدا نمایید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در خیابان استاد معین تهران تماس بگیرید .

تشخیص-نشتی-لوله-با-دستگاه-در-استاد-معین
تشخیص نشتی و رفع نشتی با ارزان ترین هزینه در استاد معین تهران

رفع گرفتگی شبانه روزی در لوله بازکنی استاد معین

گرفتگی لوله در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است اطفاق بیفتد شما عزیزان نگران ساعت کاری نباشید ، لوله بازکنی استاد معین با ارائه خدمات سه شیفتی به صورت شبانه روزی آماده لوله بازکنی می باشد . دیگر از ساعت گرفتگی لوله های فاضلاب نگرانی نداشته باشین مؤسسه فنی لوله بازکنی استاد معین با ارئه سرویسکاران به منطقه در 15 دقیقه از هدر رفتن زمان جلوگیری می کنیم .

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

لوله بازکنی استاد معین با به بهره گیری از بهترین تجهیزات لوله های فاضلابی آشپزخانه را بدون آسیب و کثیف کاری باز می کنند . رفع گرفتگی لوله فاضلابی آشپزخانه با فنر تراش بدون ضربه ، باز کردن سخترین گرفتگی با این فنر قابل اجرا می باشد .

دلایل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه به این صورت می باشد . ( رسوب بستن ، ریختن وسایل ریز داخل لوله به مانند سیم ظرفشویی و غیره ، ریختن بیش از حد مواد روغنی و چربی دار ، ریختن اضافه مواد غذایی و سبزی جات  و غیره ) باعث بسته شدن لوله ظرفشویی می شود . با بهترین تجهیزات و سرویس کاران آماده ارائه خدممات لوله بازکنی به شما عزیزان هستیم .
شماره چاه بازکن در استاد معین : 09190596238

رفع گرفتگی لوله فاضلاب کفشور حمام

برای رفع گرفتگی فوری لوله های فاضلاب منازل خود با لوله بازکنی استاد معین تماس بگیرید . باز کردن سخت ترین نوع لوله ها با لوله بازکنی برادران جعفری در غرب تهران می باشد . اگر لوله کفشور حمام شما گرفته است و توانایی باز کردن لوله را ندارید با ما تماس بگیرید در کمتر از 10 دقیقه بهترین سرویسکاران را برای رفع گرفتگی به مقصد ارسال می کنیم .

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت 

برای هر یک از افراد که بیش از یک سال در یک منزل زندگی می کنند حتما مشگل گرفتگی لوله توالت را به چشم دیده اند . لوله توالت بسیار حساس می باشد و ممکن است با کوچیک ترین مسئله گرفته شود برای رفع کردن گرفتگی کافی است با لوله بازکنی استاد معین تماس بگیرید . با ارسال سرویسکاران مخصص به مکان شما توانایی باز کردن سخت ترین گرفتگی ها را با دستگاه فنری دارند . اصلی ترین علل های گرفتگی لوله توالت ( مدفوع بزرگ ، رسوب بستن لوله به مرور زمان ، ریختن مصالح ساختمای به مانند تکه سنگ ، ریختن وسایل بهداشتی به داخل لوله فاضلاب توالت به مانند دستمال کاغذی ، نوار بهداشتی ، پوشاک کودکان و غیره )  می باشد .
شماره لوله بازکن در استاد معین : 09190596238

نکات مهم برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب 

در امر لوله بازکنی باید به نکات ریز و کوچک اهمیت بالایی داد ، زیرا این مسائل در لوله بازکنی حساسیت خواصی دارند . برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها اولین نکته باید خودتان رعایت بکنید تا از این مشگل رهایی یابید . شما می توانید با رعایت اصول 10 گانه لوله بازکنی از گرفتگی لوله ها آسوده خاطر بشوید .

در مؤسسه خدماتی استادمعین از خدمات حفر چاه هم استفاده می شود 

  1. از ریختن وسایل اضافه به مانند دستمال کاغذی به داخل لوله کاملا خود داری نمایید .
  2. در هنگام تعمیرات محیط ساختمان درپوش تمامی لوله های فاضلابی را بسته تا از ریزش مصالح ساختمانی به داخل لوله های فاضلابی خودداری بشود .
  3. استفاده از لوله کش خوب در نصب شیب لوله های فاضلابی
  4. استفاده از تراش لوله ها در هر 1 سال یک بار
  5. استفاده کم از مواد روغنی و چربی در مواقع شستشوی ظروف
  6. از درپوش های مناسب جهت نصب درب کفشورها استفاده شود
  7. تخلیه کردن به موقع چاه فاضلاب تا باعث بالا زدن آب از لوله های فاضلابی نشود .
  8. استفاده نکردن از مواد شیمیایی برای باز کردن یا تراش لوله های فاضلابی
  9. در صورت گرفتگی تماس با شرکت های معتبر لوله بازکنی به مانند شرکت لوله بازکنی استاد معین
  10. از هر توضیحی برای رفع گرفتگی لوله های خود استفاده نکنید .

میزان رضایت مشتریان از شرکت فنی لوله بازکنی استاد معین

برای به دست آورن رضاییت مشتریان از پایین ترین قیمت ها و بهترین خدمات استفاده کرده ایم . برای هر یک از مشاوره ها با مشتریان عزیز بیش از 10 تا 30 دقیقه زمان صرف می کنیم تا بتوانیم از اصول دقیق کاری مشتری را مطلع بکنیم .

برای مشتری از کلمه  خوش قولی بیشتر استفاده می کنیم و زیر 10 دقیقه در هر محیطی از تهران بزرگ برای ارائه سرویس آمادگی داریم . بیشترین سرویسکاران را برای ارائه سرویس در هر منطقه ای استفاده می کنیم تا مشتریان منتظر به راه نباششند . از خوش اخلاق ترین و معتبر ترین سرویس کاران جهت رفع گرفتگی شما عزیزان استفاده می کنیم .

معرفی بهترین دستگاه های لوله بازکنی استاد معین

از بهترین و کار آمد ترین دستگاه ها برای لوله بازکنی به شما عزیزان معرفی می کنیم .

  • دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا
  • دستگاه لوله بازکنی فنری
  • دستگاه لوله بازکنی واترجت
  • دستگاه لوله بازکنی موشکی
  • دستگاه لوله بازکنی چهار پاییه

از نمونه ترین دستگاه هایی که در لوله بازکنی استاد معین کار آمد بود این موارد بودند . برای رفع مشگل گرفتگی اکثرا از دستگاه فنری استفاده می کنند ، این دستگاه هم اندازه و وزن کمی نسبط به دستگاه های دیگرد دارد و هم قدرت بالایی نسبت به دستگاه های دیگر لوله بازکنی دارد . رفع گرفتگی هر نوع لوله ای با این دستگاه قابل اجرا می باشد.
شماره تماس لوله بازکن در استادمعین : 09190596238

لوله بازکنی استاد معین و حومه این منطقه بدون تعطیلی می باشد

با داشتن بیش از 40 سرویسکار در منطقه غرب تهران توانایی ارائه سرویس به سراسر این بخشی از تهران بزرگ را داریم . در تمامی روز های سال حتی روزهای تعطیل رسمی هم به صورت کاملا حرفه ای مؤسسه ما آماده خدمات رسانی می باشد . سراسر مناطق غرب تهران را با بهترین تجهیزات به صورت شبانه روزی پوشش می دهیم .
شماره چاه بازکن و لوله بازکنی ارزان قیمت در استاد معین : 09190596238

مؤسسه فنی لوله بازکی برادران جعفری آماده بستن قرارداد با ساختمان های مسکونی ، ادارات ، بیمارستان ها و غیره می باشد .

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

79 پاسخ

  1. باسلام و سلامتی و تشکر از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری که با بهترین خدمات وسرویسکاران مجرب به کمکمون رسیدن خیلی مممنون

  2. با سلام
    بنده یک شخص بسیار حساس و وسواسی هستم که بخاطر گرفتگی لوله آشپزخانه مجبور شدم با لوله باز کنی برادران جعفری تماس بگیرم ودرخاست کمک کنم وقتی سرویس کار اومد واقعا هیچ کثیف کاری وریختوپاشی صورت نگرفت ومن ممنون شدم به خاطر این لطفشون

    1. سلام خواهر محترم ممنونم از لطف شما وظیفه کاری ما اینه ممنونم که نظر دادین امیدوارم از کار ما راضی باشین و مشتری دائمی شرکت برادران جعفری باشین

  3. سلام ببخشید سینک اشپزخونه ما بوی خیلی بدی میده پشت بوم رفتم نگا کردم لوله ونت اجرا نشده چیکار میتونیم بکنیم.

  4. سلام فاضلاب حمام گرفته شده باسیمان واب از داخلش رد نمیشه باید چیکار کنیم لطفا پاسخ را بدهید.

  5. سلام واقعا تو کارتون حرفه ای هستید. سرویسکاری که برای در اوردن انگشنر من از توالت اومد خیلی عالی دراوردتش در صورتی که من فکر میکردم اصلا دیگه حلقمو رو نمیبینم.
    واقعا ازتون ممنونم.

    1. سلام عزیزم سوال خوبی بود تضمین کار ما ارائه فاکتور تضمینی با مهر اتحادیه هست که معلوم میکنه که کار ما و قیممت کار ما قانونیه اگه میخواین بیشتر مطمعن بشین ما اول کار قرارداد می بندیم بعد ارائه خدمات می کنیم قراردادم به مانند قولنامس کتبی و معتبر

  6. کارتون عااالیه 👌🏿زنجیرم وقتی افتاد داخل چاه حموم چاه داخل وان بود هر چقدر نگاه کردم دیده نمیشد کاملا نا امید بودم که شما رو پیدا کردم وقتی تشریف اوردین بعید میدونستم که در بیاد با کمال نا باوری شما زنجیرم رو در اوردین کلا پنج دیقه طول نکشید خیلی ممنون از خدماتتون.

  7. سلام و خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه.
    میخاستم بگم ممنون از خدمات خوب لوله بازکنی استادمعین از سرویسکارتون هم تشکر میکنم.

    1. لوله بازکنی برادران جعفری
      علت اصلی گرفتگی لوله فاضلاب جرم و رسوب گیری لوله فاضلاب می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت لوله بازکنی برادران جعفری در تهران بهترین و جدید ترین راه کار های و دلایل گرفتگی لوله غاضلاب را آموزش ببینید

  8. عرض سلام و خسته نباشید.
    حدود دوسال است توالت فرنگی نصب شده و در کف توالت فرنگی که با چسب آکواریوم اب بندی شده است لکه های سیاه رنگی مشاهده میشود علت بوجود امدن این لکه ها را برای بنده توضیح دهید.
    با تشکر

  9. از توالت ما خیلب بوی بد فاضلاب میاد انگار گازه ادم سردرد میگیره از چی میتونه باشه؟ شببه ابن توالت های عمومی بین راهی شده واقعا اذیتمون میکنه اقا هر چقدر پولش باشه میدم فقط میخام درست بشه.

  10. امروز باران شدید داره میباره کار میکنید؟ کسی رو میتونید بفرستید لوله حیاط خلوت ما رو باز کنه؟

  11. سلام داداش داشتم از کنار جوب که از اون دور طوری ها هست رد میشدم که مدارم افتاد اونجاـــــــبعد به رفتگر گفتم گفتش که باید یه لوله بازکنی خوب خبر کنید منم زدم سایت شما اول بود میایید انجام بدین. ــــــــــــــــ؟ 😔😔😐😐

  12. همه چیز خوب بود واقعا کثیف کاری نداشت و خانمم خیلی راحت بود ولی فقط با ۱۵ دقیقه تاخیر ساعت ۱۲ و نیم شب رسیدن البته ما ساعت ۱۱:۴۵ شب درخواست خدمات کردیم.

  13. سلام
    ما طبقه سوم یک ساختمان ۵ طبقه هستیم
    وقتی که به مدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه
    بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میاد
    و دستشویی کلاً بو میگیره
    و وقتی آب رو باز میکنیم اینبو کم میشه و از بین میره میخواستم بپرسم مشکل از چیه که وقتی چند ساعت آب ریخته نمیشه در دستشویی این بو وجود میاد؟؟؟؟؟

  14. آقا سلام سلام خیلی تشکر می کنم دیشب زنگ زدم بهترین لوله بازکن فرستادید فنر و دستگاه رو تو همون سرویس بهداشتی باز کرد و همان جا جمع کرد برد بیرون خدا خیرتون بده

    1. 1. آویز سیم خم شده
      یک آویز سیمی معمولی را تا جایی که می توانید صاف کنید و یک قلاب در یک طرف آن ایجاد کنید. انتهای آن را به درپوش تخلیه فشار دهید و شروع به بیرون کشیدن وسایلی کنید که می تواند باعث انسداد شود.

      مراقب باشید و از فشار دادن گنک بیشتر به سمت پایین فاضلاب خودداری کنید. هنگامی که همه چیز را بیرون آوردید، از آب گرم برای تمیز کردن مسدود شدن خط فاضلاب استفاده کنید.

      2. سرکه و جوش شیرین
      جوش شیرین یک عامل تمیز کننده عالی است زیرا یک قلیایی ملایم است که می تواند آلودگی و چربی را به راحتی حل کند. سرکه با خنثی کردن مولکول های بوی اسیدی، خط تخلیه را خوشبو می کند. 1/3 فنجان سرکه را با 1/3 فنجان جوش شیرین مخلوط کرده و بلافاصله مخلوط گازدار را در کانال فاضلاب مسدود شده بریزید.

      اگر نمی دانید چگونه گرفتگی خط اصلی فاضلاب را باز کنید، از سرکه برای از بین بردن کثیفی، چربی و موهای لوله استفاده کنید. بعد از یک ساعت لوله را با آب داغ بشویید.

      3. جاروبرقی مرطوب و خشک
      جارو برقی مرطوب و خشک یک ابزار عالی برای رفع گرفتگی خط فاضلاب است. پس از پوشاندن دریچه برای جلوگیری از آشفتگی، باید یک مهر و موم محکم روی خط تخلیه ایجاد کنید.

      هنگامی که تنظیمات خلاء را روی Liquids تنظیم کردید، قدرت کافی برای کشیدن محتویات از لوله و داخل کیسه خواهد داشت. اگر کار نکرد، ابتدا با چوب لباسی گرفتگی آن را باز کنید.

      4. آب جوش
      از یک کتری برقی برای جوشاندن آب تا حد امکان استفاده کنید. آب را به صورت متناوب داخل آبکش بریزید و اجازه دهید به آرامی نفوذ کند. آب داغ از شر چربی و کثیفی خلاص می شود که به سایر زباله ها چسبیده و باعث انسداد می شود.

      5. سود سوزآور
      از آنجایی که سود سوزآور می تواند باعث سوختگی شدید شیمیایی شود، با محافظت از خود با دستکش و عینک لاستیکی شروع کنید. 3 فنجان سود سوزآور را به 15 لیتر آب در یک سطل یا سطل اضافه کنید.

      وقتی مخلوط را خوب هم بزنید شروع به وز کردن می کند. آن را در خطوط آبکش بریزید و بگذارید 30 دقیقه بماند. زهکشی را با شستشو با آب جوش پاک کنید.

      6. تمیز کردن لوله
      لوله انعطاف پذیر زیر سینک می تواند در نتیجه کثیفی و چربی مسدود شود. اگر می خواهید لوله را شل کنید، باید یک سطل زیر سینک قرار دهید تا آب کثیفی که می ریزد را به دام بیندازد. مهره ها را با آچار شل کنید و با دست بردارید.

      محتویات لوله U شکل را داخل سطل خالی کنید. از مسواک استفاده کنید تا هرگونه زباله ای که در لوله باقی مانده است را از بین ببرید. لوله را با آب داغ بشویید و یک بار دیگر آن را سفت کنید.

      7. The Drain Snake
      مار تخلیه یک مارپیچ انعطاف‌پذیر و باریک است که گرفتگی‌های فاضلاب خانه شما را از بین می‌برد. مار لوله کش هنگام کار بر روی گرفتگی های دشواری که پیستون نمی تواند آنها را باز کند مفید است.

      یک انتهای مار را به داخل زهکش مسدود شده فشار دهید و دسته را بچرخانید. به فشار دادن آن ادامه دهید تا زمانی که مقداری مقاومت احساس کنید. هنگامی که آن را در برابر انسداد بچرخانید، زباله ها را خارج می کند.

      8. نمک و جوش شیرین
      هنگامی که نمک و جوش شیرین مخلوط می شوند، آنها تحت یک واکنش شیمیایی قرار می گیرند که می تواند هر گونه تخلیه را باز کند. هنگامی که نمک را با جوش شیرین به نسبت 1:2 مخلوط می کنید، یک ماده تمیز کننده ایده آل برای تخلیه شما ایجاد می کند. مخلوط را در آبکش بریزید و بگذارید چند ساعت بماند. سپس، خطوط تخلیه را با آب جوش بشویید.

      9. شوینده ظرف
      گرفتگی فاضلاب می تواند یک کابوس باشد و قبل از تماس با لوله کش باید بدانید که چه کاری انجام دهید. می توان از شوینده ظرف در ترکیب با روش های مکانیکی برای رفع گرفتگی زهکش استفاده کرد.

      یک چهارم فنجان از مایع ظرفشویی را در کاسه توالت بریزید و مقداری آب جوشیده به آن اضافه کنید. صابون ظرف به عنوان روان کننده عمل می کند در حالی که آب جوشیده کثیفی را حل می کند. آب داغ بیشتری اضافه کنید و از یک پیستون برای رفع انسداد آن استفاده کنید.

      10. جوش شیرین، سرکه و فشار آب
      اگر مجرای حمام مسدود شده باشد، می توانید با مخلوطی از جوش شیرین و سرکه گرفتگی لوله تخلیه را باز کنید. شما همچنین بسته به ماهیت گرفتگی به یک پیستون و مار تخلیه نیاز دارید. جوش شیرین و سرکه را به نسبت 1:2 مخلوط کنید و مخلوط را در 60 گالن آب اضافه کنید.

      هنگام ریختن آب در زهکش از پیستون یا مار تخلیه استفاده کنید. اگر نمی‌دانید چگونه گرفتگی خط اصلی فاضلاب را باز کنید، فشار آب به راحتی زباله‌ها را از بین می‌برد.

  15. آقا سلام سلام خیلی تشکر می کنم دیشب زنگ زدم بهترین لوله بازکن فرستادید فنر و دستگاه رو تو همون سرویس بهداشتی باز کرد و همان جا جمع کرد برد بیرون خدا خیرتون بده.

    1. ده راه برای رفع گرفتگی خط فاضلاب
      با مسدود شدن خط اصلی فاضلاب، آب شروع به جمع شدن در اطراف پاهای شما در حمام می کند. اگر خط اصلی فاضلاب خراب باشد، حل آن گران تمام می شود زیرا باید یک لوله کش حرفه ای را درگیر کنید.

      یک لوله کش حرفه ای به چند ابزار دسترسی دارد که می توانند با خیال راحت گرفتگی های فاضلاب را بدون آسیب رساندن به زهکش اصلی و خط فاضلاب پاک کنند. دوربین‌های کوچک بازرسی خط فاضلاب به لوله‌کش کمک می‌کنند تا مشکل را تشخیص دهد، در حالی که مارپیچ‌ها (مارهای تخلیه)، جت‌های آب پرقدرت ، و تمیزکننده‌های فاضلاب با استحکام حرفه‌ای به لوله‌کش‌ها کمک می‌کنند گرفتگی را بشکنند یا از بین ببرند.

      و در حالی که ممکن است بتوانید گرفتگی های کوچک را با استفاده از پاک کننده های شیمیایی در فروشگاه حل کنید، متوجه خواهید شد که گرفتگی های عمده نیاز به توجه یک لوله کش حرفه ای دارد که می تواند تمام لوله های فاضلاب را برای گرفتن هر گرفتگی بازرسی کند (بله، ممکن است بیشتر باشد. بیش از یک!).

      به طور کلی سه روش برای رفع گرفتگی خط فاضلاب مسدود شده وجود دارد. می توانید از روش تمیز کردن زهکشی مکانیکی، روش تمیز کردن زهکشی هیدرولیک یا روش تمیز کردن زهکش شیمیایی استفاده کنید. هدف از تمیز کردن خط فاضلاب حذف زباله های غیرقابل تجزیه، لجن یا گریس از لوله فاضلاب است. تمیز کردن در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب و در حین نگهداری ضروری است. برای راهنمایی در مورد خدمات تمیز کردن فاضلاب ، حتما با ما تماس بگیرید.

      روش های تمیز کردن فاضلاب هیدرولیک شامل استفاده از آب تحت فشار برای شکستن و بیرون راندن گرفتگی ها است. لوله کش ها از نازل های تخصصی برای انواع گرفتگی استفاده می کنند.
      روش های مکانیکی تمیز کردن فاضلاب شامل میله، ماشین های سطلی و استفاده از کپسول هایی به نام خوک است. این زباله ها را می خراشند یا بیرون می آورند تا گرفتگی فاضلاب را تمیز کنند. دستگاه های سطلی برای گرفتگی شدید در لوله های فاضلاب بزرگ بسیار عالی هستند.
      روش های شیمیایی تمیز کردن فاضلاب شامل استفاده از مواد شیمیایی برای رفع گرفتگی لوله ها می شود. با این حال، آنها با احتیاط استفاده می شوند، زیرا مواد شیمیایی ممکن است به گیاهان، حیوانات و خاک اطراف آسیب برساند. محصولات بیولوژیکی که حاوی آنزیم ها و میکروارگانیسم ها هستند نیز می توانند برای تمیز کردن برخی از سیستم های فاضلاب استفاده شوند.
      همچنین می‌توانید خط اصلی خود را با مجموعه‌ای از روش‌های مرسوم رفع انسداد کنید. در اینجا ده راه ساده و در عین حال موثر برای رفع گرفتگی خط اصلی فاضلاب آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *