رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین

عکس متخصص
نام متخصص
شماره تماس
سایت خدمت فنی لوله بازکنی در جنوب تهران

فهرست مطالب

فنر زنی در جنوب تهران یکی از روش‌ هایی است که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان به کار می‌ رود. بسیاری از گرفتگی ‌ها با تمیز کردن لوله، ریختن آب گرم، ریختن موادی مثل سرکه و جوش شیرین، استفاده از جاروبرقی و… برطرف می ‌شود. اما در برخی مواقع گرفتگی لوله فاضلاب به شکلی است که برای رفع آن باید از خدمات شرکت لوله بازکنی استفاده کرد. در چنین شرایطی می‌ توانید فورا با مرکز لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس حاصل کنید.

خدمات فنر زنی در سراسر تهران با سایت برادران جعفری انجام می شود:

و سایر مناطق فوری و تضمینی

علت گرفتگی لوله ‌های فاضلاب چیست؟

لوله ‌های فاضلاب که در بخش ‌های مختلف ساختمان قرار دارند به دلایلی دچار گرفتگی می‌ شوند. احتمالا شما هم جزو ساکنین مناطق جنوبی پایتخت هستید. در این صورت تماس با شرکت فنر زنی در جنوب تهران نیاز شما برای رفع انواع گرفتگی ها را به خوبی پاسخ می ‌دهد. علت گرفتگی لوله‌ های فاضلاب بسته به آن که لوله ‌ها در کدام بخش از ساختمان قرار گرفته اند متفاوت است. به طور مثال چند مورد از مهم ترین دلایل ایجاد گرفتگی در توالت ‌های ایرانی و فرنگی عبارتند از:

تجمع فضولات

مواردی مثل مدفوع، دستمال کاغذی، دستمال توالت، پوشک بچه، نوار بهداشتی، نخ دندان، صابون و… می ‌تواند باعث ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب سرویس بهداشتی شود.

گرفتگی لوله فاضلاب به علت مشکل لوله کشی

گاهی اوقات گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان ناشی از وجود مشکل در لوله کشی آن است. در چنین شرایطی برای رفع گرفتگی لوله‌ ها باید به افراد متخصص مراجعه کرد و از خدمات فنر زنی در جنوب تهران برای حل مشکل کمک گرفت.

سقوط اشیاء در چاه توالت

اشیائی که به علت حواس پرتی و بی دقتی در لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی می ‌افتند باعث ایجاد گرفتگی در آن می ‌شوند. فنر زنی در جنوب تهران راهکار موثری است که به کمک آن می ‌توان اجسام مختلف مثل دسته کلید، موبایل، زیورآلات، اسباب بازی و… را از لوله فاضلاب سرویس بهداشتی بیرون آورد.

گرفتگی لوله فاضلاب در سایر بخش ‌های ساختمان مثل آشپزخانه، حمام، بالکن، پارکینگ و… هم اتفاق می ‌افتد. گرفتگی در این نواحی ناشی از وجود چربی و روغن، موی بلند، صابون، رسوب و جرم، اشیای مختلف، پسماند مواد غذایی، مصالح ساختمانی مثل سیمان و ماسه، پرز لباس و… است.

تکنسین ‌های شرکت فنر زنی در جنوب تهران آموزش های لازم برای ارائه خدمت به مشتریان را پشت سر گذاشته اند. آنها بعد از تماس مشتریان در مدت زمان کوتاهی به محل مراجعه و وضعیت لوله فاضلاب را بررسی می ‌کنند.

قدرت فنر زنی در رفع گرفتگی

انواع گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب با توجه به میزان شدت و عوامل به وجود آورنده آن انواع مختلفی دارد. شرکت فنرزنی تهران با به کارگیری نیروهای متخصص و باتجربه می ‌تواند خدمات فنر زنی در جنوب تهران را متناسب با هر یک از گرفتگی ‌ها به مشتریان ارائه کند. انواع گرفتگی لوله‌ فاضلاب شامل موارد زیر می شود:

گرفتگی‌ های سطحی

گرفتگی سطحی لوله فاضلاب زمانی پیش می ‌آید که بخش بالایی لوله فاضلاب در یک مکان مسدود شود. معمولا گرفتگی ‌های سطحی به علت تجمع چربی، مو، دستمال توالت و… به وجود می ‌آیند. با مشاهده برخی علائم می ‌توان به گرفتگی سطحی لوله فاضلاب پی برد. علائم زیر نشان دهنده بروز این مشکل هستند:

  • کند شدن تخلیه آب
  • بالا آمدن آب از لوله ‌ها
  • استشمام بوی نامطبوع فاضلاب

گرفتگی ‌های نیمه سخت

گرفتگی نیمه سخت در مقایسه با گرفتگی های سطحی لوله فاضلاب در نواحی عمیق تر به وجود می ‌آید. معمولا زمانی با این مشکل مواجه می ‌شویم که رسوبات، مواد معدنی و… در لوله های فاضلاب انباشته شود. علائمی که ایجاد گرفتگی نیمه سخت در لوله فاضلاب را نشان می ‌دهند عبارتند از:

  • انسداد کامل لوله
  • تخلیه آب با سرعت بسیار کم
  • شنیده شدن صداهای غیرعادی از لوله ‌ها

گرفتگی‌ های سخت

بخشی از خدمات فنر زنی در جنوب تهران به باز کردن گرفتگی‌ های سخت لوله فاضلاب اختصاص دارد. گرفتگی‌ های سخت لوله فاضلاب در عمق آن شکل می ‌گیرند. معمولا این گرفتگی ‌ها به علت وجود اجسام خارجی به طور مثال آجر، سنگ و… در لوله فاضلاب به وجود می ‌آیند. گرفتگی سخت لوله فاضلاب با علائم زیر مشخص می ‌شود:

  • عدم تخلیه آب
  • انسداد کامل لوله
  • نیاز به استفاده از خدمات حرفه ای لوله کشی

در بخش بعد می ‌توانید اطلاعات دقیق ‌تری را درباره علائم گرفتگی لوله های فاضلاب به دست آورید.

چاه بازکنی با فنر

علائم گرفتگی لوله‌ های فاضلاب ساختمان

گرفتگی لوله ‌های فاضلاب تبعات منفی زیادی را برای اهالی ساختمان ایجاد می کند. انتشار بوی ناخوشایند، خرابی لوله ‌ها، مشکلات بهداشتی، تحمیل هزینه‌ های اضافه و… اشکالاتی هستند که به علت گرفتگی لوله ‌فاضلاب بروز پیدا می‌ کند. مسدود شدن لوله فاضلاب با مشاهده علائم مختلف قابل تشخیص است از جمله:

استشمام بوی بد فاضلاب

زمانی که بوی بد و آزاردهنده ‌ای از لوله فاضلاب به مشام می ‌رسد باید نگران گرفتگی لوله های فاضلاب باشید.

کند شدن تخلیه آب

ممکن است هنگامی که در ساختمان حضور دارید متوجه شوید که تخلیه آب از لوله‌ های فاضلاب به کندی صورت می ‌گیرد. مشاهده این علامت می ‌تواند به معنی گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

ایجاد حباب در لوله

گاهی اوقات حباب ‌هایی در لوله‌ ها به وجود می آید. ممکن است این اتفاق به گرفتگی لوله فاضلاب مربوط باشد.

بالا آمدن آب از لوله‌ ها

بالا آمدن آب از لوله فاضلاب به این مفهوم است که لوله‌ ها به طور کامل دچار گرفتگی شده ‌اند. در چنین موقعیتی پیشنهاد می شود برای رفع مشکل از خدمات فنر زنی در جنوب تهران استفاده کنید.

شنیده شدن صداهای غیرعادی از لوله‌ ها

علامت دیگری که گرفتگی لوله فاضلاب را نشان می‌ دهد شنیده شدن صداهای غیرعادی از لوله فاضلاب است. در صورتی که از لوله‌ های فاضلاب صداهای غیرعادی مثل تق تق بشنوید احتمالا باید انتظار گرفتگی لوله‌ های فاضلاب را داشته باشید.

نشتی فاضلاب

نشت فاضلاب از لوله های فاضلاب ساختمان نشان دهنده گرفتگی کامل لوله ‌ها است.

معرفی انواع فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی در انواع زیر تولید و روانه بازار می‌ شود:

فنر لوله بازکنی دستی

برای استفاده از این ابزار باید از نیروی دست استفاده کرد. فنرهای لوله بازکنی دستی برای برطرف کردن گرفتگی‌ های سطحی و با عمق کم مناسبند. این فنرها ساختار ساده ای دارند و کنترل کردن آنها راحت است. انعطاف پذیری بالا و دسترسی آسان از دیگر ویژگی‌ های مثبت آنهاست. از آنجایی که فنر لوله بازکنی دستی قادر نیست گرفتگی ‌های عمیق ‌را باز کند برای رفع گرفتگی‌ هایی که شدت زیادی دارند باید از ابزار دیگری استفاده کرد. برای ساخت فنر لوله بازکنی دستی از فولاد استفاده می ‌شود. این ابزار دسته ‌ای دارد که برای چرخاندن فنر و به حرکت درآوردن آن در لوله به کار می ‌رود.

فنر لوله بازکنی برقی

بسیاری از خدمات فنر زنی در جنوب تهران به کمک فنرهای لوله بازکنی برقی ارائه می ‌شود. این ابزار قدرت بالاتری داشته و می ‌تواند گرفتگی‌ های سخت ‌تر و عمیق ‌تر را در لوله ها و چاه های فاضلاب برطرف کند. فنر برقی گرفتگی ‌های لوله را به کمک موتور الکتریکی باز می ‌کند. استفاده از آن برای صرفه ‌جویی در وقت و انرژی مفید است.

فنر لوله بازکنی پیچشی

فنرهای لوله بازکنی پیچشی انعطاف پذیری زیادی دارند. اگر پیچ و خم لوله فاضلاب در جایی بیشتر باشد برای رفع گرفتگی لوله می ‌توان از فنرهای پیچشی استفاده کرد. فنرهای پیچشی دوام و استحکام بالاتری دارند و کارایی آنها در شرایط خاص زیاد است.

لیست بهترین مناطق لوله بازکنی و فنر زنی در جنوب تهران:

گرفتگی لوله فاضلاب

مزایای استفاده از فنر لوله بازکنی

برای از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب در قسمت ‌های مختلف یک ساختمان می‌ توان از مواد شیمیایی، پمپ فشار قوی، فنر لوله بازکنی و… استفاده کرد. باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با فنر نسبت به سایر روش ‌ها از یکسری مزایا برخوردار است. برای انجام کار با این ابزار نیازی به استفاده از مواد شیمیایی زیان آور نیست. فنر لوله بازکنی می ‌تواند گرفتگی انواع مدل‌ های لوله فاضلاب را برطرف کند بدون آن که باعث ایجاد خرابی شود. مزیت دیگر استفاده از فنر لوله بازکنی آن است که قابلیت از بین بردن گرفتگی‌ های سخت و عمیق لوله فاضلاب را دارد.

نحوه فنرزنی به کمک فنر لوله بازکنی دستی

برای کار با فنر لوله بازکنی دستی ابتدا باید از دستکش محافظ استفاده کرد. پوشیدن دستکش باعث می ‌شود دست‌ کاربر هنگام فنر زدن صدمه نبیند. فنر لوله بازکنی باید در زمان استفاده تمیز و بدون آسیب دیدگی باشد. برای باز کردن گرفتگی لوله به کمک آن در مرحله اول باید فنر را با ملایمت در لوله فاضلاب فرو کرد. بعد از این که فنر به گرفتگی لوله فاضلاب رسید با چرخش دسته می‌ توان گرفتگی را نرم و به طرف بیرون هدایت نمود. به این ترتیب گرفتگی لوله فاضلاب برطرف می‌ شود. در آخر باید فنر دستی را به خوبی تمیز کرد تا هیچگونه آلودگی ‌در آن باقی نماند.

به یاد داشته باشید که برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با فنر دستی نباید فشار زیادی به آن وارد کرد. عدم توجه به این نکته مهم باعث خرابی و شکستگی لوله ‌های فاضلاب می ‌شود.

نحوه فنرزنی به کمک فنر لوله بازکنی برقی

فنر لوله بازکنی برقی ابزاری است که شرکت فنر زنی در جنوب تهران برای از بین بردن بسیاری از گرفتگی ‌های لوله فاضلاب به کار می ‌برد. برای فنر زدن با این دستگاه توصیه می ‌شود کاربران از عینک ‌های محافظ استفاده کنند. قبل از شروع مراحل فنر زنی باید دستگاه فنرزن برقی را از نظر سلامت و عملکرد درست بررسی کرد.

برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با فنر برقی ابتدا باید فنر با ملایمت وارد لوله فاضلاب شده و بعد دستگاه روشن گردد. در ادامه کاربر فنر لوله بازکنی را با ملایمت به سمت داخل لوله هدایت و تلاش می ‌کند تا گرفتگی لوله فاضلاب را پیدا کند. بعد از آن که گرفتگی لوله پیدا شد فنر برقی باید به چرخش درآید تا گرفتگی ها از بین رفته و مسیر لوله فاضلاب باز شود.

شرکت فنر زنی در جنوب تهران

باز کردن انواع گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان

خدمات فنر زنی در جنوب تهران شامل رفع گرفتگی لوله ‌فاضلاب در بخش ‌های مختلف ساختمان ‌های مسکونی، ساختمان های اداری و… است. به کمک این خدمات می‌ توان انواع گرفتگی ‌های لوله و چاه فاضلاب را به خوبی برطرف کرد از جمله:

  • گرفتگی‌ های لوله فاضلاب حمام
  • گرفتگی ‌های لوله فاضلاب پارکینگ
  • گرفتگی‌ های لوله فاضلاب پشت بام
  • گرفتگی‌ های لوله فاضلاب توالت ایرانی
  • گرفتگی‌ های لوله فاضلاب توالت فرنگی
  • گرفتگی‌ های لوله فاضلاب تراس و بالکن
  • گرفتگی ‌های لوله فاضلاب سینک ظرفشویی

عوامل موثر در قیمت گذاری خدمات فنرزنی

برای مشخص کردن قیمت خدمات فنر زنی در جنوب تهران باید به عوامل مختلفی توجه داشت. هزینه نهایی خدماتی که برای رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب در ساختمان ارائه می ‌شود تحت تاثیر عوامل زیر قرار دارد:

مقدار زمان لازم برای رفع گرفتگی چاه

گرفتگی لوله فاضلاب به علت وجود رسوب، اشیای مختلف، چربی، مو، مدفوع، مواد سلولزی، مصالح ساختمانی و… ایجاد می‌ شود. شدت گرفتگی لوله با توجه به عاملی که باعث به وجود آمدن آن شده متغیر است. برای مثال ممکن است لوله فاضلاب به علت وجود جرم دچار گرفتگی شود. در این حالت شدت گرفتگی نسبت به زمانی که لوله‌ ها به علت تجمع ملات سیمان مسدود شده ‌اند کمتر است. بنابراین تکنسین فنر زنی در جنوب تهران زمان کمتری را برای برطرف کردن آن صرف می‌ کند. هر چقدر شدت گرفتگی لوله‌ ها بیشتر باشد انجام خدمات فنر زنی به زمان بیشتری احتیاج خواهد داشت. در این حالت ممکن است نیروی شرکت لوله بازکنی برای ارائه خدمت به متقاضیان دستمزد بالاتری درخواست کند.

تعداد لوله‌ ها و چاه‌ های فاضلاب

در بعضی از ساختمان‌ ها چند لوله یا چاه فاضلاب دچار حالت گرفتگی می ‌شود. در این صورت شرکت فنر زنی در جنوب تهران برای حل مشکل ساکنین باید چند گرفتگی را برطرف کند. برای محاسبه هزینه فنرزنی لوله‌ ها و چاه‌ های فاضلاب باید تعداد آنها را در نظر گرفت.

ارائه خدمات بیشتر

در برخی موارد تکنسین فنرزنی برای باز کردن گرفتگی لوله‌ های فاضلاب باید فعالیت بیشتری انجام دهد. به طور مثال او برای حل مشکل توالت فرنگی نیاز به باز و بسته کردن کاسه توالت دارد. ارائه خدمات بیشتر می تواند روی قیمت فنر زنی اثر بگذارد و باعث افزایش آن ‌شود.

فنر زنی فوری و شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *