رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین

عکس متخصص
نام متخصص
شماره تماس
گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی

فهرست مطالب

گرفتگی لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه، حمام و دیگر بخش های لوله کشی ساختمانی با مصالح سخت، مشکلات عدیده ای را برای افراد به همراه خواهد داشت. اغلب کسانی که با چنین مشکلی مواجه می شوند تصور می کنند راهی جز تعویض لوله کشی پیش رو نخواهند داشت. در صورتی که رفع گرفتگی لوله سیمانی به کمک دستگاه های پیشرفته و افراد کاربلد قابل انجام می باشد. لوله بازکنی برادران جعفری در تهران با کمک گرفتن از لوازم و تجهیزات حرفه ای این کار را بدون ایجاد خرابی و وارد آمدن آسیب به لوله ها به انجام می رسانند. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با روش های رفع گرفتگی لوله سیمانی بیشتر آشنا کنیم.

سایت لوله بازکنی تهران بیشتر از هزاران لوله بازکن را در سراسر مناطق استان تهران برای خدمات رسانی لوله بازکنی در دسترس دارد. هر ساعت و هر روزی از هفته می توانید از خدمات 24 ساعته این سایت استفاده بکنید.

ضرورت رفع گرفتگی لوله سیمانی در سریع ترین زمان ممکن

زمانی که در اثر سهل انگاری و بی توجهی و در زمان ساخت یا بازسازی یک ساختمان، سیمان، دوغاب، گچ یا قیر در لوله فاضلاب می ریزد، رفع سریع انسداد لوله اهمیت زیادی دارد. هر چه زمان طولانی تری از این واقعه بگذرد، به دلیل سخت تر شدن این مصالح، رفع گرفتگی لوله سیمانی با احتمال کمتری به موفقیت خواهد رسید. در بسیاری از موارد، مصالح در لوله رسوب کرده و افزایش حجم پیدا می کنند. در این مواقع شدت گرفتگی به حدی می رسد که چاره ای جز تخریب و تعویض لوله نخواهد ماند؛.

در وهله اول برای پیشگیری از گرفتگی لوله با سیمان و دیگر مصالح توصیه ما این است که پیش از آغاز کار بنایی، درب فاضلاب های حمام، آشپزخانه، دستشویی، حیاط و … با پلاستیک یا پارچه کاملا مسدود کنید. در صورتی که با انسداد لوله فاضلاب مواجه شدید حتی الامکان در اسرع وقت اقدام به رفع انسداد لوله سیمانی نمایید تا  این کار با هزینه  و دردسر کمتری انجام گیرد.

چگونه می توان سیمان را از لوله های فاضلاب پاک کرد

رفع گرفتگی لوله سیمانی بر اساس این که چه مدت زمان از ریختن این ماده در لوله گذشته است، به شیوه های مختلفی قابل انجام خواهد بود.

اگر سیمان به تازگی داخل لوله فاضلاب ریخته و بیش از چند ساعت از این واقعه نگذشته است، خود کاربر قادر است با خارج کردن سیمان خیس به کمک دست یا دیگر ابزارها و شستن لوله ها با آب داغ یا آب جوش پرفشار راه لوله را باز و گرفتگی آن را برطرف نماید.

باز کردن لوله با آب پرفشار

اما برای رفع گرفتگی لوله با سیمان کهنه و قدیمی تنها راه، استفاده از دستگاه های حرفه ای است. در چنین مواردی، بر اساس حجم ملات و عمق انسداد، راهکارهای مختلفی برای باز کردن لوله به کار گرفته می شوند. در این گونه مواقع، اغلب کاربران به دنبال حلال هایی برای از بین بردن سیمان می گردند. باید بدانید که مواد حاوی انواع سولفورها و کلر ها بهترین حلال برای سیمان به حساب می آیند. حلال های قوی دیگری نیز وجود دارند که برای شستن سیمان از سطح میکسرها و ماشین های حمل سیمان مناسب هستند. این مواد شیمیایی نه تنها انسداد را برطرف نمی سازند که به لوله های فاضلاب نیز آسیب زده، آنها را پوسانده یا سبب کاهش عمر آنها خواهند شد. پس بهتر است پیش از آنکه به لوله کشی ساختمان شما آسیب جدی وارد شود، کار را به دست کاردان و کارشناسان خبره در این زمینه بسپارید.

صفحه لوله بازکنی جنت آباد یکی از مقاله های مورد نیاز بیشتر کاربران در غرب استان تهران است

روش های رفع گرفتگی لوله سیمانی

تا به این جا به این نکته دست یافتید که رفع گرفتگی لوله سیمانی و باز کردن لوله های فاضلاب از ملات و مصالح ساختمانی کار ساده ای نبوده و با حلال های شیمیایی انجام پذیر نمی باشد. انجام این کار به تجهیزات و تخصص نیاز دارد. یک لوله بازکن حرفه ای با استفاده از دستگاه فنر زنی برقی که مخصوص همین کار است و بدون وارد آوردن کوچکترین آسیبی به لوله کشی و اتصالات، گرفتگی را رفع خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که این اقدام تنها توسط افراد با تجربه و کاربلد امکان پذیر می باشد.

رفع گرفتگی لوله سیمانی به دو روش ساده و تخصصی قابل انجام است. در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت.

روش های ساده رفع گرفتگی لوله سیمانی

گرفتگی لوله با سیمان به دلیل بی توجهی در زمان ساخت یا بازسازی ساختمان رخ می دهد. رفع انسداد لوله ها در زمان نرم بودن سیمان با سهولت بیشتری همراه خواهد بود. ساده ترین روش های رفع انسداد لوله سیمانی به موارد زیر خلاصه می شود:

استفاده از حلال ها

محلول های شیمیایی ضد بتن، زمانی که میزان سیمان گیر افتاده در مسیر لوله فاضلاب کم باشد، برای رفع گرفتگی لوله سیمانی کمک کننده خواهند بود. استفاده از مواد شیمیایی قوی یا اسیدهای غلیظ برای باز کردن لوله فاضلاب، ممکن است سبب آسیب و خوردگی لوله ها شود.

رفع گرفتگی لوله سیمانی با کمک حلال ها

رفع گرفتگی با فشار آب زیاد

همانطور که پیش از این گفته شد، زمانی که سیمان یا گچ هنوز سفت نشده باشد، مصالح با دست قابل برداشت و با آب داغ پرفشار قابل شستشو خواهند بود. با همین اقدام ساده لوله فاضلاب باز خواهد شد.

استفاده از فنر لوله بازکن

زمانی که سیمان سفت و سخت شده باشد، به منظور شکستن بافت این ماده و از بین بردن چسبندگی آن از جداره لوله و رفع گرفتگی لوله سیمانی، از دستگاه های الکترومکانیک کمک گرفته می شود. فنر دستگاه بر اساس قطر و جنس لوله ها انتخاب شده و به داخل آن فرو می رود. چرخش و حرکت جلو و عقب فنر به باز شدن لوله و خروج سیمان سخت شده از آن منجر خواهد شد.

تخلیه چاه غرب تهران نیاز کاربرانی که گرفتگی چاه فاضلاب دارند یا پر شدن چاه فاضلاب را دارند را برطرف می کند.

روش تخصصی رفع گرفتگی لوله با سیمان یا گچ

بهتر است برای رفع گرفتگی لوله با سیمان و گچ به سراغ افراد متخصص بروید. این افراد به کمک دستگاه های حرفه ای از جمله واتر جت، واتر بلستر و … لوله های توالت و دیگر لوله کشی های فاضلاب مسدود شده را با احتمال بیشتری باز خواهند نمود. به علاوه این افراد به دلیل تجربه بالای خود کمترین آسیب را به لوله کشی و ساختمان شما وارد خواهند ساخت.

روش تخصصی رفع گرفتگی لوله با سیمان یا گچ

رفع گرفتگی لوله با سیمان سیاه یا سفید

در اغلب خانه های نوساز یا خانه هایی که تعمیر و بازسازی شده اند، مشکل گرفتگی لوله با سیمان سیاه یا سفید دیده می شود. رفع این گرفتگی توسط نیروهای متخصص و به واسطه دستگاه، به سرعت و بدون ایجاد خرابی امکان پذیر می باشد. در لوله کشی توالت و آشپزخانه به دلیل وجود لوله های باریک و حساس، رفع این گرفتگی از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و به دقت بالاتری نیاز دارد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با قیر

گرفتگی لوله فاضلاب با قیر نیز جزء سخت ترین نوع انسداد لوله است. قیر در کنار بافت سخت، از چسبندگی خاصی نیز برخوردار می باشد. همین امر جدا کردن این نوع مصالح را از لوله های فاضلاب پر چالش و دشوار می سازد. به همین دلیل رفع گرفتگی لوله فاضلاب از قیر می بایست با ترفند های خاصی انجام گیرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با قیر

کدام نوع از انسدادها یافته قابل بازیابی نیستند

با وجود روش های مختلفی که برای رفع گرفتگی لوله سیمانی مورد استفاده قرار می گیرند، مواقعی پیش می آِید که لوله قابل بازگشایی مجدد نخواهد بود. در موارد زیر رفع انسداد لوله سیمانی امکان پذیر نبوده و چاره ای جز تعویض لوله باقی نمی ماند:

  • زمانی که حجم سیمان آنقدر زیاد باشد که تمام طول لوله را پر کند
  • مواقعی که کل حجم شترگلو با سیمان سخت پر شده است.
  • در مواقعی که ارتفاع لوله ای که دچار گرفتگی شده بیش از یک متر و نیم باشد.
  • زمانی که لوله در دیوار کار شده است. لازم است بدانید دستگاه های لوله بازکن برقی تنها قادر به رفع انسداد لوله هایی هستند که در کف اجرا شده باشند.

سرویس کاران حرفه ای، پیش از شروع به کار، بررسی های لازم را به انجام می رسانند. این افراد تنها در صورتی خدمات لوله بازکنی را ارائه می دهند که نیازی به تخریب و تعویض لوله نباشد. لوله بازکن های خبره، حجم سیمان سفت شده در لوله، محل انسداد و احتمال باز شدن لوله را مورد بررسی قرار داده و سپس وارد عمل خواهند شد.

رفع گرفتگی لوله سیمان، دوغاب، قیر گچ در تهران به صورت تخصصی و تضمینی

چنانچه شما نیز به منظور رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، گچ، قیر و دوغاب به دنبال یک شرکت خدماتی مطمئن و متخصص در این زمینه می گردید، به شما شرکت لوله بازکنی برادران جعفری را پیشنهاد می دهیم. در این مجموعه، برای رفع گرفتگی لوله سیمانی در تهران، سرویس کاران زبردست و با تجربه خدمت رسانی می کنند. کلیه خدمات در این شرکت با استفاده از دستگاه های جدید و حرفه ای صورت می پذیرد. کارنامه درخشان کاری این شرکت لوله بازکنی لوله سیمانی اطمینان کارفرمایان را از بابت نتیجه کار بالاتر خواهد برد.

رفع گرفتگی لوله سیمان به صورت تخصصی و تضمینی با برادران جعفری

به منظور استفاده از خدمات تخصصی این شرکت در تهران و همچنین بهره مندی از قیمت های مقرون به صرفه آن کافی است با شماره تلفن 09198806367 تماس حاصل فرمایید. برادران جعفری در تمامی ساعات شبانه روز و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تماس ها و رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و دیگر مصالح ساختمانی خواهند بود. شما همچنین می توانید از طریق سایت لوله بازکنی برادران جعفری در تهران با فنر و تجهیزات حرفه ای، باز شدن لوله های انسداد یافته فاضلاب توالت، آشپزخانه، حیاط و … خود را به حرفه ای ها بسپارید.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده به این اصل پی برده اید که رفع گرفتگی لوله سیمانی تا چه اندازه دشوار و حساس بوده و انجام آن به تخصص و دستگاه های حرفه ای نیاز دارد. رفع انسداد فاضلاب توالت، توالت فرنگی و آشپزخانه به دلیل داشتن شتر گلویی و زانو کمی پیچیده تر می باشد. اقدام غیر اصولی و انجام نادرست کار ممکن است به لوله ها آسیب وارد ساخته و شما را مجبور به تخریب کف و تعویض لوله کشی نماید.

به شما پیشنهاد می دهیم زمانی که لوله فاضلاب ساختمان تان به هر دلیلی دچار گرفتگی شد، پیش از هر اقدامی گوشی تلفن خود را برداشته و با یک شرکت لوله بازکنی مطمئن و متخصص تماس حاصل فرمایید. با سپردن کار به کاردان در وقت و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. علاوه بر آنکه، با یک تصمیم آگاهانه، از وقوع خرابی و اتفاقات ناخواسته دیگر نیز پیشگیری می کنید.

سوالات متداول در مورد گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

سوال: رفع گرفتگی لوله سیمانی با چه احتمالی موفقیت آمیز خواهد بود؟

پاسخ: چنانچه کار را به دست افراد با تجربه و خبره سپرده و به موقع اقدام نمایید، به احتمال 85 الی 90 درصد می توانید به باز شدن لوله های فاضلاب ساختمان خود مطمئن باشید مگر زمانی که کل لوله دچار گرفتگی شده یا موارد خاص دیگر پیش آمده باشد.

رفع موفقیت آمیز گرفتگی لوله سیمانی

سوال: از میان راهکارهایی که به باز شدن لوله فاضلاب منجر می شوند، کدام راه مناسب تر است؟

پاسخ: گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، قیر، گچ یا دوغاب جزء گرفتگی های خاصی است که رفع آن دشوار می باشد. بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله سیمانی استفاده از دستگاه های پیشرفته ای چون واتر جت یا واتر بلستر و سپردن کار به یک مجموعه حرفه ای است.

سوال: آیا استفاده از مواد اسیدی و حلال ها کمکی به رفع گرفتگی لوله سیمانی خواهد کرد؟

پاسخ: در موارد محدودی که عمق گرفتگی کم بوده و مدت زمان زیادی از انسداد لوله نگذشته باشد این روش کارساز خواهد بود. با این وجود، استفاده ناآگاهانه از مواد اسیدی قوی نه تنها نتیجه مطلوب را برای شما به همراه ندارد که به احتمال زیاد خرابی و خوردگی لوله ها را نیز در پی خواهد داشت. به همین دلیل این روش چندان مورد تایید نبوده و انجام آن توصیه نمی شود.

سوال: آیا شرکت لوله بازکنی برادران جعفری قادر است گرفتگی لوله با سیمان و دیگر مصالح را بدون خرابی رفع کند؟

پاسخ: این شرکت برای این نوع گرفتگی ها، تیم حرفه ای و کاربلد خود را به محل اعزام می نماید. این تکنسین ها پس از بررسی نوع انسداد و اطمینان از باز شدن دوباره آن، دست به کار شده و مشکل را بدون تخریب و آسیب رساندن به لوله کشی ساختمان به نتیجه خواهند رساند.

سوال: به چه صورت درخواست خود مبنی بر رفع گرفتگی لوله سیمانی را به شرکت لوله بازکنی برادران جعفری اعلام نماییم؟

پاسخ: کلیه شهروندان تهرانی، در هر ساعتی از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله مواجه شدند، می توانند با شماره 09198806367 تماس حاصل فرمایند. تکنسین مربوطه در اسرع وقت در محل حاضر خواهد شد.

کار را به کاردان بسپارید

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *