جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

استفاده-از-تلمبه-لوله-بازکن

گرفتگی سینک ظرفشویی؛ یکی از معضلات موجود در آشپزخانه ها

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، از معضلاتی است که معمولا در آشپزخانه ها رخ می دهد. دلیل آن هم به موادی از جمله روغن یا هر نوع پسماند مواد غذایی بر می گردد که ممکن است داخل سینک ظرفشویی شوند. در صورتی که مواد زیادی درون سینک ظرفشویی وارد گردند؛ شما با یک دردسر بزرگ مواجه خواهید شد. وقتی آب یا فاضلاب از لوله بالا بزند و بوی بد فاضلاب در سراسر آشپزخانه بپیچد؛ فورا باید برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی اقدام کنید. راه های خانگی برای لوله بازکنی سینک ظرفشویی وجود دارند که می توانید با بهره گیری از آن ها، مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. در ادامه به معرفی برخی از این راه ها اشاره خواهد شد. اما اگر بنا به هر دلیلی قادر به رفع گرفتگی سینک ظرفشویی منزل مسکونی خود نشدید؛ می توانید با ما در شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید. ما با جدیدترین متد بلافاصله خود را به محل شما می رسانیم و مشکل را برطرف خواهیم کرد.

با ما در سراسر تهران برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و کفشور آشپزخانه یا سایر لوله کشی های فاضلابی تماس بگیرید:

09198806367

44173983
22981856
66968120
77379673

رفع-گرفتگی-سینک-ظرفشویی
رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

نشانه هایی که باید آن ها را جدی گرفت

تا پیش از آنکه به راه های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، اشاره کنیم؛ بهتر است نکاتی را به جهت پیشگیری از این اتفاق ذکر نماییم. چرا که گرفتگی سینک ظرفشویی مسئله ای نیست که به همین سادگی و ناگهانی رخ دهد. عواملی نظیر: ریختن موهای بلند یا پرز فرش، رسوب و جرم، روغن و چربی یا هر گونه پسماند مواد غذایی می توانند سبب گرفتگی سینک ظرفشویی شوند. این مواد سبب گرفتگی می شوند. اما تا پیش از گرفتگی کامل سینک ظرفشویی، علائمی هستند که به ما گوشزد می کنند که باید به فکر چاره ای باشیم. از جمله این عوامل و نشانه ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

لوله بازکنی در جنوب تهران

تخلیه چاه سراسر تهران

لوله بازکنی در غرب تهران

  • کُند شدن جریان آب داخل سینک ظرفشویی

یکی از عواملی که در صورت عدم توجه به آن باید به فکر رفع گرفتگی سینک ظرفشویی بود؛ کند شدن تخلیه آب است. چون قطر لوله به علت وجود انواع جرم و رسوب مختلف درون آن، کم شده است. در نتیجه آب فاضلاب کندتر تخلیه می گردد.

  • نشانه-گرفتگی-لوله-فاضلاب-سینک
    نشانه های گرفتگی سینک ظرفشویی

    بوی بسیار بد فاضلاب

 هر چند که این عامل را نمی توان یکی از عوامل قطعی گرفتگی لوله دانست؛ اما نباید ساده هم از آن گذشت. چون ممکن است پسماند مواد غذایی وارد لوله شده باشند و در جهت انباشته شدن مقدار زیادی از آن رفته رفته سبب گرفتگی سینک ظرفشویی شوند.

  • گرفتگی های کوچک که معمولا گاه و بی گاه نشانه ای برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

گاهی اوقات گرفتگی های وقت و بی وقت در سینک های ظرفشویی هر خانه ای رخ می دهند. برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در چنین مواقعی معمولا می توان با استفاده از تلمبه دستی نسبت به آن اقدام کرد. چون ممکن است چند دقیقه سینک ظرفشویی گرفته شود و بلافاصله هم خیلی زود، برطرف گردد.

بنابراین هر چند که این عوامل ممکن است موقتی باشند؛ اما به ما زنگ هشدار می دهند که ممکن است خیلی زود نسبت به رفع گرفتگی سینک ظرفشویی اقدام کنیم.

رفع-گرفتگی-خانگی-سینک-ظرفشویی
راه های خانگی گرفتگی سینک ظرفشویی

آشنایی با برخی از راه های خانگی رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

گاهی اوقات برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، می توان از روش های خانگی و خیلی ساده استفاده کرد. در زیر به برخی از این روش ها اشاره شده است. البته توجه داشته باشید که همه این روش ها برای گرفتگی های سطحی و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی اوقات سینک ظرفشویی به قدری گرفته می شود که هیچ یک از این روش ها پاسخگو نیستند. اما باز هم جایی برای نگرانی نیست. چون شما می توانید در این صورت با ما در شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید تا گرفتگی های شدید سینک ظرفشویی را برای شما برطرف نماییم. برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی سطحی به روش های خانگی، ابتدا راه های زیر را امتحان کنید:

  • ریختن آب جوش

شاید اولین و متداول ترین روش ممکن برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، ریختن آب جوش یا آب گرم باشد. البته این روش برای گرفتگی های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد که شما می توانید با یک کتری آب جوش یا سطل آب گرم را پس از تخلیه آب سینک، درون لوله بریزید. استفاده از این روش باعث می شود تا چربی های موجود در لوله که به هم چسبیده بودند؛ حل شده و خیلی راحت از لوله فاضلاب خارج شوند. البته توجه داشته باشید که از این روش تنها زمانی استفاده کنید که تخلیه فاضلاب کند است و هنوز آب زیادی در سینک ظرفشویی جمع نشده است.

  • استفاده-از-تلمبه-لوله-بازکن
    استفاده از تلمبه پلاستیکی لوله بازکن

    استفاده از تلمبه پلاستیکی لوله بازکن برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

اگر با روش اول مشکل رفع گرفتگی سینک ظرفشویی شما برطرف نشد؛ می توانید از تلمبه پلاستیکی لوله بازکن در منزل خود استفاده کنید. معمولا در هر یک از خانه های قدیمی چنین، تلمبه ای را می توان یافت. ابزاری ساده که در عین سادگی خود یکی از روش های بسیار مناسب برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی به شمار می آید. با استفاده از این تلمبه می بایست چندین بار تلمبه را بالا و پایین کنید تا در نهایت با فشار هوا گرفتگی های موجود برطرف گردند. در خرید تلمبه های پلاستیکی باید دقت کرد که از جنس لاستیک منعطفی برخوردار باشند تا بتوان به راحتی گرفتگی سینک ظرفشویی را برطرف کرد.

رفع-گرفتگی-لوله-سینک-به-روش-خانگی
راه های خانگی رفع گرفتگی سینک ظرفشویی به روش خانگی
  • استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه

یکی از بهترین روش های خانگی رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه است. برای این منظور کافیست بایستی مقداری جوش شیرین به میزان سه تا پنج قاشق غذاخوری جوش شیرین را داخل لوله گرفته شده بریزید. سپس کمی سرکه تقطیر شده سفید را هم به آن اضافه کنید. پس از اندکی صبر، این ترکیب واکنش نشان می دهد و به خوبی بجوشد. پس از گذشت چند ساعت می توانید آن را با آب داغ، آبکشی نمایید. بدین ترتیب با یک تیر دو نشان زده اید. چون هم نسبت به رفع گرفتگی سینک اقدام کرده اید و هم سینک شما کاملا تمیز و براق می گردد.

  • استفاده از سایر محلول ها

به غیر از استفاده از جوش شیرین و سرکه برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، می توانید از سایر محلول ها هم در این راستا استفاده به عمل آورید. از جمله این ترکیب ها می توان به استفاده جوش شیرین و نمک با هم اشاره کرد. ترکیب جوش شیرین با نمک و سرکه به همراه آب جوش هم از دیگر روش های خانگی است. حتی می توانید از محلول های تمیزکننده لوله فاضلاب هم استفاده کنید. البته استفاده از این محلول ها به علت وجود مواد شیمیایی موجود در آن ها اندکی خطرناک هستند و ممکن است مسمومیت را برای شما به همراه آورند.

  • استفاده از فنر برقی برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

در صورتی که در منزل خود فنر برقی دارید؛ می توانید از این روش خانگی هم برای رفع گرفتگی سینک اقدام کنید. استفاده از این نوع فنر، سبب می شود تا هر نوع گرفتگی سخت هم به راحتی برطرف گردد. اما معمولا افراد کمی از ما از این نوع فنرها در منزل خود استفاده می کنیم. به همین جهت می توانید مراتب را به شرکت لوله بازکنی برادران جعفری بسپارید که از این فنرها و جدیدترین ابزارهای دیگر با تکنسین مجرب و کارکشته استفاده می کنند.

رفع-گرفتگی-لوله-فاضلاب-سینک-ظرفشویی-تضمینی
خدمات تضمینی رفع گرفتگی سینک حرفه ای و تخصصی

بنابراین برای رفع گرفتگی ظرفشویی، راه های خانگی مختلفی وجود دارد که به برخی از مهمترین آن ها اشاره شد. در صورتی که با استفاده هر یک از این روش های خانگی، مشکل شما برطرف نشد؛ می بایست به فکر یک راه حل اساسی تر باشید. توجه داشته باشید که بیشتر این روش ها، موقتی بوده و برای گرفتگی های سطحی و کوچک کارساز خواهند بود.

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی قطعی و تضمینی

قطعی ترین روش رفع گرفتگی ظرفشویی به صورت تضمینی، استفاده از خدمات شرکت های لوله بازکنی می باشد. به این ترتیب که امروزه افرادی هستند که به شکل کاملا تخصصی در زمینه لوله بازکنی سینک ظرفشویی مشغول به فعالیت حرفه ای هستند. شما می توانید با یک ثبت تماس تلفنی ساده با آن ها همه روزه تماس بگیرید. آن ها بلافاصله خود را به محل مسکونی شما می رسانند تا با استفاده از جدیدترین ابزارهای موجود در این راستا نسبت به رفع گرفتگی سینک از هر دو نوع شما اقدام کنند. توجه داشته باشید که آن ها قادر به رفع گرفتگی های سطحی تا خیلی شدید هستند. با توجه به وجود ابزارآلات پیشرفته که آن ها در اختیار دارند؛ می توانند این تضمین را به شما بدهند که حتما نسبت به گرفتگی سینک ظرفشویی شما اقدام خواهند کرد. پس دیگر جایی برای نگرانی در این راستا وجود ندارد. بهترین و با سابقه ترین شرکت در این راستا، شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در تهران می باشد.

خدمات-رفع-گرفتگی-سینک-ظرفشویی
خدمات رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

خدمات ارائه دهنده در شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

همان طور که گفته شد؛ برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، می توانید از خدمات شرکت لوله بازکنی برادران جعفری کمک بگیرید. آن ها خدمات زیر را به شما ارائه می دهند:

  • لوله بازکنی 100 درصد تضمینی
  • استفاده از جدیدترین دستگاه های لوله بازکنی
  • رفع گرفتگی سینک بدون کوچکترین کثیف کاری
  • استفاده از تکنسین بسیار با تجربه
  • ارائه قیمت های به صرفه و مناسب نسبت به سایر مراکز دیگر در این راستا
  • انجام کار در محل شما در هر یک از مناطق مختلف تهران در کمتر از 20 دقیقه
  • تضمین کیفیت لوله بازکنی
  • و…

بدین ترتیب شما می توانید با شماره های درج شده در سایت Lolehbazkonii.com تماس بگیرید. آن ها همه روزه در هر پاسی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

1 دیدگاه دربارهٔ «رفع گرفتگی سینک ظرفشویی»

  1. سلام و خسته نباشید من از فروشگاه محلول لوله بازکنی درانو خریدم
    بعدها فهمیدم که این یک محلول لوله بازکنی خارجی هست به نظرتون استفاده کنم خطری نداره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+