جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هفت روش آسان برای رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی

لوله بازکنی

هفت روش آسان برای لوله بازکنی سینک ظرفشویی

هیچ چیز مانند سینک ظرفشویی پر از آب ایستاده که با ارواح آدم بازی نمی کند . مسدودی لوله های فاضلاب بخشی از زندگی است – خوشبختانه رفع گرفتگی سینک ظرفشویی آشپزخانه آسان است و حتی در آینده نیز جلوگیری از آن آسان تر است.

مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری سعی دارد در این بخش از توضیحات آسان ترین روش های لوله بازکنی در منازل و رفع گرفتگی تضمینی را بدون ارائه هزینه به شما عزیزان ارائه بکند .

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله پایین سین ظرفشویی اصلی ترین موردی می باشد که در این مقاله به آن اشاره می شود .

  • چرا گرفتگی لوله پاین سینک ظرفشویی در وهله اول اتفاق می افتد
  • چه تجهیزاتی برای رفع انسداد لوله در منزل نیاز دارید
  • 7 روش آسان برای از بین بردن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی
  • 4 نکته برای جلوگیری از گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی
رفع گرفتگی لوله سینک
روش های مطمئن و ایمنی برای رفع گرفتگی لوله پاین سینک ظرفشویی

چرا گرفتگی سینک ظرفشویی در وهله اول اتفاق می افتد

در اول توضیحات می توان گفت اصلی ترین عللی که باعث گرفتگی لوله سینک ظرفشویی می شود غذا و چربی غذایی می باشد . شما بعد از میل غذا باید مواد چربی ، روغنی و اضافه غذا مانند ریزه های برنج را داخل کیسه زباله مخصوص بریزید . اکثر افراد این اشتباه را در سینک ظرفشویی انجام می دهند .

می دانید کی زمان باز کردن لوله پایین سینک ظرفشویی می باشد :

  • تخلیه آب بیشتر از حد معمول طول می کشد
  • بوی بدی وجود دارد که نمی توانید پیگیری کنید
  • سینک ظرفشویی پر از آب پر از زباله می شود و اجرای سطل زباله هیچ تاثیری ندارد. 

سینک ظرفشویی یکی از ضروری ترین مواردی می باشد که اگر لوله فاضلاب در این بخش بیشتر از یک روز طول بکشد باعث کثیف کاری و خرابکاری در محیط می شود . مهم ترین نکات را در رابطه با رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی به شما عزیزان ارائه می کنیم . برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با مشاورین شبانه روزی ما تماس بگیرید .: 09190596238
نصب و تعمیر آبگرمکن
تشخیص نشتی لوله گاز با دستگاه در تهران

چه تجهیزاتی برای رفع انسداد لوله در منازل به آن نیاز داریم

  • دستکش لاستیکی: دستکش ها هنگام مواجه با دنیای زیرزمینی عمیق و غرقاب مسدود ، تماس خوبی هستند. آنها به محافظت از انگشتان شما در برابر تیغه های زباله کمک می کنند و هنگام برخورد با چربی ، کشش ایجاد می کنند.
  • آچار لوله کش: از این روش برای شل کردن مهره های لغزش که لوله تخلیه را در محل خود نگه می دارد ، استفاده می کنید.
  • سطل خالی: برای قرار گیری زیر لوله باز در حالی که تله تخلیه را تمیز می کنید.
  • پیستون دوچرخه ها فقط برای توالت های مسدود نیستند : ممکن است روی سینک ظرفشویی شما نیز جادو کنند. برای بهترین مکش ، یک پیستون به سبک فنجانی می خواهید که دهانه تخلیه را کاملاً بپوشاند تا مهر و موم محکمی ایجاد شود.
  • مار را تخلیه کنید: آماده باشید تا بپذیرید که مار تخلیه کننده ، که مار لوله کش نیز نامیده می شود . برای پاکسازی گرفتگی ها به شما کمک می کند. این ابزار حفاری جمع شونده و انعطاف پذیر همه کارها را انجام می دهد: توالت ، آبریز دوش ، دستشویی مسدود را حمام و بله ، سینک آشپزخانه. می توانید در هر فروشگاه سخت افزاری تهیه کنید. نسخه های پلاستیکی یکبار مصرف مار نیز موجود است – نیازی به چرخاندن نیست.
  • مسواک قدیمی: برای جزئیات داخل یک تله تخلیه در صورت نیاز.
  • پارچه : برای بستن دهانه های سرریز ، آب بندی در اطراف پیستون ، جذب هر گونه پاشش و موارد دیگر.
  • چراغ قوه (یا تلفن شما) : برای دریافت تصویری روی گرفتگی.
لوله بازکنی آسان تهران
رفع گرفتگی فوری و تضمینی سینک ظرفشویی تهران با بروز ترین تجهیزات بدون استفاده از سرویسکار لوله بازکنی حفر چاه تهران ارزان

7 روش آسان برای از بین بردن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی

در اینجا هفت روش ساده برای رفع انسداد سینک ظرفشویی با استفاده از وسایل خانه با دستورالعمل های گام به گام ارائه می شود .

1. گرفتگی را با دست برداریددر صورت امکان ، از چراغ قوه استفاده کنید تا داخل فاضلاب را به خوبی مشاهده کنید. گاهی اوقات ، یک گرفتگی بلافاصله در نزدیکی سطح قابل مشاهده است و به راحتی قابل دسترسی است. یک جفت دستکش لاستیکی بپوشید و تا جایی که می توانید گرفتگی را از بین ببرید.

2. از پیستون استفاده کنید :

مرحله 1: اگر آشپزخانه شما دارای سینک دوگانه است ، از یک پارچه برای زهکش که مسدود نبودن است استفاده کنید.

مرحله 2: فنجان پیستون را روی فاضلاب مسدود قرار دهید و یک مهر و موم قوی ایجاد کنید. اگر در سینک ظرفشویی آب ندارید ، مقداری اضافه کنید. شما به اندازه کافی می خواهید جام پیستون را بپوشانید.

3: شیر تخلیه را فرو کنید: ضربه رانشی یکنواخت ، بالا و پایین انجام دهید ، مهر و موم را سالم نگه دارید.

مرحله 4: پیستون را بردارید: اگر آب تخلیه شد ، گرفتگی را برطرف کرده اید. اگر چنین نشد ، روند را تکرار کنید.

3. از آب جوش استفاده کنید : اغلب ، یک سینک آشپزخانه مسدود شده را می توان با یک یا دو انفجار خوب آب بسیار گرم حل کرد. (اگر سینک ظرفشویی هنوز پر از آب ایستاده نباشد ، این بهترین کار را می کند.)

مرحله 1: آب را در یک قابلمه بزرگ روی اجاق گاز خود بجوشانید.

مرحله 2: آب را با دقت در تخلیه بریزید تا گرفتگی نرم شود .

3: تخلیه را دوباره آزمایش کنید و در صورت لزوم این کار را تکرار کنید.

لوله تراش تهران
هفت روش آسان و تضمینی برا رفع گرفتگی لوله پاین سینک ظرفشویی

ادامه توضیحات رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی با هفت روش

4. از پاک کننده طبیعی تخلیه استفاده کنید : پاک کننده های معمولی تخلیه معمولاً آنطور که ادعا می کنند کار نمی کنند و پر از مواد شیمیایی مضر هستند. یک درمان طبیعی سرکه و جوش شیرین بستگی به وضعیت گرفتگی می تواند به همان اندازه مثر باشد.

مرحله 1: 1 فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید.

2: 1 فنجان سرکه مقطر سفید را درون آبکش بریزید.

مرحله 3: اجازه دهید حداقل یک ساعت بماند ، سپس با آب جوش بشویید. در صورت عدم تغییر ، مسدود لوله احتمالاً بیشتر است و باید به صورت دستی برداشته شود. (به دو روش بعدی مراجعه کنید.)

در صورت لزوم تکرار کنید.

5. تله تخلیه را برداشته و تمیز کنید : گاهی اوقات گرفتگی زیر زباله ها در تله تخلیه قرار می گیرد ، همچنین لوله U یا تله P نامیده می شود که در زیر سینک قرار دارد.

مرحله 1: یک سطل را در زیر لوله U قرار دهید تا هرگونه رواناب را جذب کند.

2: با استفاده از آچار لوله کش مهره های طرفین لوله را شل کرده و با دست دیگر آن را ثابت نگه دارید.

مرحله 3: لوله را داخل سطل خالی کرده و از نظر گرفتگی آن را بررسی کنید.

مرحله 4: لوله U را تمیز کرده و مجدداً وصل کنید.

لوله بازکنی سینک ظرفشویی در غرب و شمال تهران
رفع گرفتگی سینک ظرفشویی ارزان و تضمینی

با ادامه توضیحات مفید لوله بازکنی سینک ظرفشویی همراه باشید

6. از مار تخلیه کننده استفاده کنید : اگر سینک ظرفشویی دارید بدون دفع زباله ، می توانید از طناب بلند مار فاضلاب برای از بین بردن گرفتگی استفاده کنید. اگر دفع زباله دارید ، نمی توانید از قسمت بالای زهکشی به آن دسترسی داشته باشید ، بنابراین باید در زیر کار کنید.

مرحله 1: یک سطل را در زیر لوله U قرار دهید تا هرگونه رواناب را جذب کند.

مرحله 2: با استفاده از آچار لوله کش مهره های طرفین لوله را شل کرده و با دست دیگر آن را ثابت نگه دارید.

2: از مار برای ارائه یک سیم فلزی یا میله پلاستیکی شیار دار به داخل لوله استفاده کنید. تا هر چیزی که باعث انسداد می شود از بین برود یا بیرون بیاید. هنگامی که به مقاومت رسیدید ، زمانی که به آن رسیدید خواهید فهمید. انتهای مار دچار گرفتگی می شود و سپس می توانید آن را جا به جا کنید یا آن را بگیرید و بردارید. ممکن است لازم باشد از روش فشار و فروع برای رفع گرفتگی استفاده کنید.

مرحله 3: به آرامی در جهت عقربه های ساعت خط را بکشید تا در طول راه گرفتگی از بین نرود. سطل باید مسدود شود و شما می توانید مار را از طریق تخلیه خارج کنید.

مرحله 4: لوله U را مجدداً مونتاژ کرده و آب داغ را به مدت یک یا دو دقیقه در تخلیه جاری کنید تا از زباله های باقی مانده پاک شود.

7. با لوله بازکنی تماس بگیرید : اگر همه موارد فوق تاثیری در سرعت تخلیه نداشته است ، وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید.: 09190596238

4 نکته برای جلوگیری از گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی

1. نظافت منظم : اکنون که می دانید این کار چقدر آسان است ، ایده خوبی است که هر چند وقت یکبار سینک ظرفشویی آشپزخانه خود را تمیز کنید تا از تجمع جلوگیری کرده و وسایل را در حالت کار خوب نگه دارید. تمیز کردن عمیق فصلی شما زمان بسیار خوبی برای انجام این کار است.

2. دفع زباله را آسان انجام دهید : وسوسه انگیز است که مواد غذایی را درون سینک ظرفشویی بریزید و آنها را در زیر غوغای رضایت بخش تیغه های قدرتمند ناپدید کنید ، اما هر لوله کشی به شما می گوید: دفع زباله در واقع برای زباله نیست. مواردی مانند دانه ها ، چاله ها و آجیل باعث خرابی فیلترها و زهکشی می شود .و پوست بلند یا سبزیجات تند مانند کرفس در اطراف تیغه ها پیچیده می شود و تجمع در تخلیه را تسریع می کند. اگر می توانید سطل کمپوست را برای ضایعات غذا نگه دارید و سینک ظرفشویی را برای باقی مانده های کوچک بگذارید.

3. چربی یا روغن را در سینک دور نریزید : راه مناسب برای دور ریختن روغن پخت و پز این است که بگذارید کاملاً خنک شود ، سپس آن را به یک ظرف دور ریختن ، مانند یک شیشه شیشه ای یا ظروف غذاخوری بریزید. ظروف پلاستیکی تحویل را برای این منظور ذخیره کنید و وسوسه نمی شوید که آن را در آبریز بریزید ، جایی که لوله ها را می پوشاند و مواد غذایی را که عبور می کند به دام می اندازد ، که منجر به تجمع سرسخت و سخت حل می شود.

4- بوی بد را دور نگه دارید : ممکن است شنیده باشید که قهوه استفاده می شود را می توان به عنوان یک کار معمول برای دفع زباله کنار گذاشت ، اما این کار را نکنید. آنها ممکن است به بوی بالا کمک کنند ، اما می توانند در زیر بوجود و منجر به گرفتگی شوند. یک دوز معمولی جوش شیرین و سرکه سفید یا حتی یک لیمو آبدار گزینه بسیار بهتری هستند. 

نتیجه توضیحات رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی

در این بخش از توضیحات تمامی سعی و تلاش خود را کردیم تا آسان ترین روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی را به شما عزیزان ارائه بکنیم . مؤسسه لوله بازکنی تهران برادران جعفری در تهران و کرج ارائه خدمات فاضلابی به مانند حفر چاه ، تخلیه چاه ، لایروبی چاه فاضلاب ، تشخیص نشتی لوله فاضلاب را انجام می دهد .

اگر در رابطه با قیمت خدمات یا برای عقد قرارداد آمادگی کاملی دارید می توانید با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .

09190596238
09372546238
09194104643
09195119784

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+