رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
لوله-بازکنی-در-خیابان-اندرزگو

فهرست مطالب

لوله بازکنی در خیابان اندرزگو چیست؟ لوله بازکنی یکی از خدمات بسیار مهم برای خانه های امروزی است. گرفتگی لوله، از مشکلاتی است که می تواند به صورت ناگهانی و یا در مدت زمان بسیار طولانی ایجاد شود. عواملی از جمله رسوب مواد مختلف، نفوذ خاک، ریشه های گیاهان و غیره منجر به این مشکل می شوند. برای رفع این مسئله، تنها راه حل استفاده از خدمات لوله بازکنی خیابان اندرزگو می باشد. در این بخش با ما باشید تا به صورت کامل با پروسه انجام این خدمات و روش های انجام آن آشنا شویم.

لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران چیست؟

لوله بازکنی در خیابان اندرزگو چیست؟ لوله ها، بخش مهمی از شبکه فاضلاب در خانه هستند. این ابزارها به منظور خروج آب آلوده به چاه های فاضلاب و یا شبکه فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می گیرند. شبکه فاضلاب، سیستمی است که در هر محیط مسکونی وجود داشته و می بایست برای هدایت آب های فاضلاب یا Sewage به محلی خارج از خانه یا چاه های فاضلاب استفاده شود. این سیستم معمولا شامل شاخه‌های فاضلاب، لوله قائم، لوله های هواکش، سیفون ها و نیز لوله های افقی اصلی فاضلاب هستند. سیستم فاضلاب منازل معمولا از بخش های مختلف آن ها یعنی سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام به لوله قائم متصل می شوند.

اما منظور از لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران چیست؟ مشکلات مختلفی برای لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان ها وجود دارند. به عنوان مثال می توان به نشتی لوله ها، گرفتگی و مسدود شدن لوله ها، ترکیدگی اشاره نمود. این مسائل ممکن است در اثر گذر زمان با رسوب و یا به علت گیر کردن یک شی حجیم در مسیر لوله ها اتفاق افتد. خدمات لوله بازکنی تهران در منطقه اندرزگو، شامل مجموعه‌ای از سرویس هایی است که به منظور رفع مسدودی لوله ها در شبکه فاضلاب داخل خانه ها به کار گرفته می شود.

مجموعه لوله بازکنی برادران جعفری به عنوان تیم متخصص لوله بازکن تهران، تلاش می کند تا براساس توضیحات کارفرما، مشکلات موجود در بخش های مختلف شبکه فاضلاب خانگی را بررسی، عیب‌یابی و رفع کند. در انتها با استفاده از آخرین متد و دستگاه های مدرن، مشکلات ایجاد شده در شبکه فاضلاب منزل شما به صورت کامل برطرف می شوند. در ادامه با ما باشید تا به صورت جامع با خدمات و پروسه انجام این کار آشنا شویم.

لوله-بازکنی-در-خیابان-اندرزگو
آشنایی با لوله و چاه بازکنی خیابان اندرزگو

خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران چیست؟

مجموعه خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران شامل چه مواردی می شوند؟ پاسخ به این پرسش یکی از مهم ترین سوالاتی است که بسیاری از کارفرمایان از ما می پرسند. در پاسخ باید گفت خدماتی که از طرف تیم لوله بازکن خیابان اندرزگو ارائه می گردد، شامل موارد زیر می باشند:

  • تشخیص دقیق محل لوله ها: در صورتی که کارفرما، محل دقیق عبور لوله ها را نداند، که معمولا مسیر این شبکه فاضلاب در نقشه های لوله کشی ساختمان به صورت کامل درج شده است، می بایست محل عبور لوله ها تعیین گردند. در این راستا تیم لوله بازکنی در خیابان اندرزگو با دانش کافی در این بخش و استفاده از لوازم مرتبط، محل قرار گرفتن لوله ها را مورد بررسی قرار می دهد.
  • عیب یابی دقیق مشکل: با تعیین محل دقیق لوله ها، با همکاری و اطلاعاتی که کارفرما ارائه می کند، لوله های محل خرابی تعیین می شوند. منظور از عیب یابی، بررسی علت خرابی لوله ها است که از سوی تیم ما بررسی و به صاحب کار اعلام می گردد. این کار می بایست با تفهیم کامل کارفرما برای جلوگیری از وقوع مجدد این مشکل انجام گیرد.
  • رفع مسدودی لوله ها: به طور معمول، مهم ترین راهکاری که جهت رفع مشکلات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو ارائه می گردند، رفع مسدودی لوله های فاضلاب است. برای انجام این کار می بایست از دستگاه لوله بازکنی استفاده کنید. این نوع تجهیزات شامل یک مجموعه کامل از یک دستگاه به همراه موتور، فنر لوله بازکنی، کف شور و سری های مخصوص آن هستند.

از دیگر خدمات در راستای این سه مورد می توان به بیرون کشیدن ضایعات، تخلیه رسوب ها و نیز برخی وسایل کوچک مانند حلقه ها، انگشتر و غیره اشاره کرد.

خدمات-لوله-بازکنی-در-اندرزگو
معرفی خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران

علل گرفتگی لوله و چاه در اندرزگو تهران چیست؟

برای کسانی که می خواهند از خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو استفاده کنند، این سوال مطرح می شود که علل گرفتگی لوله و چاه چیست؟ در پاسخ باید به پرسش، باید به موارد متعددی اشاره کرد که عبارتند از:

  • زباله و اشیا نامناسب: یکی از عوامل مهم و اصلی در ایجاد گرفتگی لوله های فاضلاب خانگی، گیر کردن اشیا است. در این حالت چاه بازکن خیابان اندرزگو باید با کمک دستگاه های خود، اقدام به خارج کردن این وسایل بنماید. از جمله رایج ترین موارد در این بخش می توان به پارچه، صابون، دستمال توالت اشاره کرد.
  • گریس و چربی: ته نشین شدن برخی روغن‌ها و چربی‌ها، که می توانند ناشی از مواد غذایی، شوینده ها و غیره باشند، منجر به گرفتگی لوله ها می شوند. هرچقدر زمان بیشتری بگذرد، این مواد سفت و سنگین تر شده و احتمال مسدود شدن لوله ها بیشتر می گردند.
  • ریشه درختان: جالب است بدانید در برخی از خانه هایی که درخت دارند، ممکن است ریشه های درخت درون لوله ها نفوذ کنند. همانطور که می دانید، ریشه های گیاهانی همچون درختان، تا چندین متر بزرگ می شوند. به همین خاطر لازم است لوله ها در نزدیکی گیاهان قرار نگیرند.
  • افتادگی و جابه جایی لوله ها: ممکن است چاله هایی در بخش های زیر خاک لوله ها ایجاد شوند. این موارد نیز می توانند منجر به ایجاد مشکل گرفتگی لوله ها بشوند.
  • شکستگی لوله ها: ایجاد بریدگی درون لوله ها، از عواملی است که باعث می شود تا لوله ها ناهمتراز گردند. به همین خاطر ممکن است فشار بیشتری به لوله وارد شده و مواد خارجی از جمله خاک به درون آن نفوذ کند. این موارد منجر به مسدود شدن لوله ها می گردند.
علل-گرفتگی-لوله-های-فاضلابی-در-خیابان-اندرزگ
آشنایی با علل گرفتگی لوله و چاه در خیابان اندرزگو تهران

وسایل لازم برای لوله بازکنی و چاه بازکنی در اندرزگو تهران

وسایل موردنیاز برای لوله بازکنی در خیابان اندرزگو چیست؟ امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی، ماشین آلات بسیار زیادی در راستای کمک به انسان ها برای رفع مشکلات آنها ساخته شده اند. یکی از این وسایل بسیار کاربردی، دستگاه های لوله بازکنی هستند که در بخش قبل به صورت خلاصه به آن اشاره کردیم.

دستگاه های لوله بازکنی یا زهکشی، تنها تجهیزاتی هستند که از آنها برای ارائه خدمات در این حوزه استفاده می شود. این نوع وسایل تنها برای رفع انسداد لوله های فاضلاب استفاده شده و شامل انواع مختلفی هستند. نحوه کارکرد این ماشین آلات برحسب مدل آن، به صورت دستی و یا از طریق موتورهای الکتریکی و بنزینی کوچک است. به طور معمول، استفاده از این وسایل برای رفع مسدودی لوله خیابان اندرزگو به کار گرفته می شوند که می توانند در سینک، توالت، وان یا دوش نیز استفاده گردند. شما می توانید مواد مختلفی که در لوله ها گیر می کنند، اعم از موها، پارچه ها، کاغذ و غیره را خارج کنید. این نوع از وسایل، دارای سری های مختلفی هستند که برای خارج کردن مواد نرم یا سخت، با توجه به قدرت موتور، به کار گرفته می شوند.

وسایل-نیاز-به-لوله-بازکنی
وسایل لازم برای لوله بازکنی فاضلاب خانه

انواع مدل دستگاه های لوله بازکنی در خیابان اندرزگو

از جمله مدل های مختلف دستگاه لوله بازکنی در خیابان اندرزگو می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • مدل های دستی: این دستگاه ها به صورت دستی برای رفع انسداد های سبک و ساده استفاده می شوند.
  • ماشین های مخزنی (Drum): مدل هایی به نسبت قوی تر برای لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران هستند. از این مدل برای رفع انسداد هایی با سختی ساده و متوسط استفاده می گردد.
  • ماشین های سکشنال (Selecting): از جمله موتورهای الکتریکی هستند که نمونه ای از آن در تصویر زیر مشاهده می شود. این دستگاه ها قابلیت رفع انسدادهای سخت تر را دارند.
  • ماشین های Rodder: این مدل ها برای رفع گرفتگی های بسیار بزرگ و سنگین به کار می روند که دارای موتورهای گازسوز کوچک برای حرکت می باشند.

شما می توانید با توجه به نیاز خود، برای رفع گرفتگی لوله ها از دستگاه لوله بازکنی شرکت ما استفاده کنید. این تجهیزات با توجه به نیاز مشتریان به کار گرفته شده و هزینه های متفاوتی دارند.

وسایل-لازم-لوله-بازکنی-در-اندرزگو-تهران
وسایل لازم برای لوله بازکنی و چاه بازکنی در اندرزگو تهران

پروسه کامل و انواع روش های لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران

اگر قصد استفاده از خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو ما را دارید، می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. در این حالت پروسه انجام این خدمات به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا کارفرمایان می بایست اقدام به تماس با شرکت ما نمایند. شما می توانید برحسب منطقه زندگی خود در تهران، با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.
  • پس از تماس در هر منطقه ای از تهران که هستید، پشتیبانی به شما پاسخ می دهد. در این مرحله می بایست اطلاعات محل، آدرس، شماره تلفن، نوع مشکل، میزان گرفتگی و برخی موارد دیگر ارائه شوند. در این بخش، در صورت نیاز به تشخیص ترکیدگی لوله ها، کارفرما می بایست اعلام کند تا دستگاه مربوطه اعزام گردد.
  • حال نوبت آن است تا تیم متخصص برای تخلیه گرفتگی چاه به محل اعزام شده و وارد محل شوند.
  • با توضیحات ارائه شده توسط کارفرما، تیم ما محل گرفتگی را تشخیص داده و تجهیزات موردنیاز را به محل وارد می کنند.
  • با انجام کامل مراحل تخلیه و پاکسازی، تمامی آلودگی ها در محیط توسط تیم رفع شده و محل ترک می شود.

از دیگر خدماتی که توسط شرکت لوله بازکنی برادران جعفری ارائه می شود، می توان گفت:

پروسه-لوله-بازکنی-در-خیابان-اندرزگو
نحوه کامل لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران

هزینه و قیمت لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران

یکی از مهم ترین نقاط قوت ما، ارائه خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو با بهترین قیمت ممکن است. در این راستا، شرکت لوله بازکنی برادران جعفری براساس هزینه های تعیین شده از سوی اتحادیه، ارائه فاکتور (در صورت نیاز)، سرویس های خود را ارائه می کند. قیمت درنظر گرفته شده با توجه به موارد مختلف اعم از نوع کار، پیچیدگی، شرایط هزینه لوله بازکنی درج شده در صفحه اصلی سایت، تعیین شده و احتمال افزایش قیمت از رقم اعلام شده در هنگام تماس تلفنی وجود دارد.

چرا شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

اگر زمانی به خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو احتیاج داشته باشید، کافیست یک تماس تلفنی با ما برقرار کنید. از مزایای خدمات شرکت لوله بازکنی برادران جعفری می توان گفت:

  • آمادگی 24 ساعته و 7 روز هفته برای ارائه خدمات،
  • دسترسی به تمام لوازم و تجهیزات ضروری برای رفع مشکلات لوله ها و شبکه فاضلاب خانگی،
  • تضمین کیفیت خدمات و کارهای انجام شده،
  • سابقه کاری درخشان در طول 18 سال گذشته در زمینه انجام انواع خدمات لوله بازکنی،
  • ارائه خدمات با کمترین کثیف کاری و بالاترین استانداردها،
  • ما فقط آنچه که نیاز دارید را توصیه می کنیم و کارمان را به صورت کامل انجام می دهیم.
  • فرقی نمی کند مشکل از یک لوله یا بخش های مختلف باشد، ما به صورت کامل شبکه فاضلاب داخلی را بررسی و مسدودی آن را برطرف می کنیم.
قیمت-لوله-بازکنی-در-خیابان-اندرزگو
نرخ لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران

 

پرسش و پاسخ های متداول لوله بازکنی در خیابان اندرزگو

در انتها راجع به برخی از سوالات متداول پیرامون لوله بازکنی در خیابان اندرزگو تهران می توان گفت:

  • منظور از خدمات لوله بازکنی در خیابان اندرزگو چیست؟

به کلیه سرویس هایی که به منظور تخلیه ضایعات، وسایل گیر کرده و حل مشکل گرفتگی لوله و چاه ارائه می شوند، خدمات لوله بازکنی گفته می شود.

  • دستگاه های لوله بازکنی سیستم فاضلاب خانگی چیست؟

از جمله این دستگاه ها می توان به مارپیچ های تخلیه دستی، پاک کننده های تخلیه ترکیدگی هوا، پاک کننده های زهکشی هیدرومکانیکی، برقی، با باتری، جتر فاضلاب اشاره کرد.

  • شرکت لوله بازکنی برادران جعفری چه خدماتی ارائه می کند؟

این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی متخصص با سابقه بیش از 26 سال فعالیت حرفه ای در این زمینه، خدمات خود را در بخش های باز کردن چاه و لوله های فاضلاب خانگی ارائه می کند.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

4 پاسخ

  1. اینکه میگن چربی مواد غذایی باعث گرفتگی لوله سینک ظرفشویی میشه خوب موقع شستن ظروف ناخودآگاه چربی ظروف و مواد غذایی داخل لوله میشه چیکار کنیم که با مشکل بر نخوریم

  2. سلام خسته نباشید
    ببخشید شما شیئ که افتاده باشه داخل لوله توالت میتونید درش بیارید امروز صبح دستبندم لیز خورد افتاد تو توالت با هر چی که میتونستم تلاش کردم ولی در نیومد از اونموقع تا الانم آب نریختم امکانش هست که بشه بیرون آوردش ممنون میشم جواب بدین
    و اینکه اگه میشه برامون سرویسکار بفرستید تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *