جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی خاک سفید

لوله-بازکنی-خاک-سفید

لوله بازکنی خاک سفید

لوله بازکنی خاک سفید تهران بسیار سریع و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.  رفع گرفتگی لوله کاسه توالت، لوله های سینک ظرفشویی آشپز خانه،  لوله کفشوری و خلاصه تمامی لوله های فاضلابی را ما با کمترین هزینه باز می کنیم .
بهترین لوله بازکن و چاه بازکنی شبانه روزی را با یک تماس در منطقه خاک سفید دریافت نمایید  .

 غرب تهران   44173983
شمال تهران  22981856
جنوب تهران   66968120
شرق تهران   77379673
09198806367 تماس مستقیم

رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی ، لوله کاسه توالت ، لوله کفشور حمام ، لوله کفشور پارکینگ ، لوله کفشور آشپزخانه ، لوله کفشور پاستور پشت بام و دیگر بخش های لوله کشی را با کمترین هزینه در خاک سفید باز می کنیم .

از لوله بازکنی خاک سفید چه می دانید؟

لوله بازکنی در خاک سفید ، برای باز کردن لوله های فاضلابی و غیره . بصورت کاملا تمیز و بدون کثیفکاری انجام می شود .

خاک سفید واقع در شرق تهران و تهرانپارس می باشد . که جزوه مناطق 4 شهرداری تهران محسوب می شود ، این منطقه دارای 3 بخش اصلی می باشد . لوله بازکنی در این مناطق به سرعت انجام می شود زیرا در این مناطق وسعت ترافیکی کمی وجود دارد و سرویسکاران لوله بازکنی در این مناطق با موتور سیکلت خدمات رسانس می کنند . برای رفع مشگل گرفتگی لوله های فاضلابی مانند (( لوله توالت از سر کاسه توالت تا در چاه ما گرفتگی را برای شما عزیزان رفع می کنیم . لوله حمام ، حیاط ، آشپزخانه و …
آموزش چاه بازکنی در حکیمیه تهران 

لوله-بازکنی-خاک-سفید
لوله بازکنی در خاک سفید در کمترین زمان و حرفه ای

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در خاک سفید

یکی از منطقی ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب این است که با گذشت زمان لوله دچار رسوب بستن میکند . جرم سرتا سر لوله را می گیرد ، اگر در مدت زمان مشخص برای تراش لوله اقدام نکنید لوله شما دچار گرفتگی می شود .

توجه نکردن به گذاشتن درپوش کفشورهای لوله های منازل در هر مواقعی . ممکن است با ساده ترین دلیل لوله شما دچار گرفتگی بشود . اگر شما درپوش لوله های منازل مانند آشپز خانه جای خودش نگذاشته باشید ممکن است با افتادن کوچیک ترین شیع لوله دچار گرفتگی بشود .

در هنگام تعمیرات منازل در محیط اگر لوله فاضلابی مانند کفشور یا لوله توالت وجود داشت درب آن را بپوشانید . مانند تعویض کاسه توالت که باید قطعا درب لوله فاضلابی بسته باشد چون زیرا ممکن است با افتادن مصالح ساختمانی مانند سیمان و غیره باعث بسته شدن خروجی لوله فاضلاب بشود .
شماره لوله بازکن چاه بازکن در خاک سفید : 09190596238

امروزه کدام نوع گرفتگی جزوه حساس ترین گرفتگی در لوله بازکنی می باشد ؟

پاسخ های متفاوتی وجود دارد،اما از نظر کارشناسان لوله بازکنی در این وضیت کرونا امروزه گرفتگی لوله توالت از حساس ترین گرفتگی ها محسوب میشود . رعایت بهداشت یکی از اصول های مهم برای جلوگیری از همه گیری کرونا میباشد . کارشناسان کرونایی امروزه برای رهایی از این ویروس نشر کرده اند که در هنگام مبتلا شدن یکی از اعضای خانواده باید محل استشمام و سرویس بهداشتی این فرد جدا باشد . بیماری امکان ورود از هر بخشی به بدن دارد بس تمامی قوانین در رابطه با جلوگیری از کرونا را رعیت کنید تا از شر این بیماری راحت بشویم .

نحویه رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خاک سفید

برای رفع گرفتگی حتما نیاز نیست که با لوله بازکنی خاک سفید تماس بگیرید . شما خودتان هم در منازل با راه کارهای فنی ما میتوانید گرفتگی را باز کنید و در غیر این صورت با لوله بازکنی خاک سفید تماس بگیرید .

راه کارهای ما در رابطه با رفع گرفتگی بدون حضور لوله بازکن . اولین عمل توسط شما از طریق فشار آب و هوا اگر در منزل وجود دارد میتوانید برای رفع گرفتگی استفاده کنید . اگر در منزل فنر یا شلنگ پلاستیکی دارید میتوانید با فشار آن داخل گرفتگی را باز کند . یا ز مواد شیمیایی استفاده کنید که تاثر زیادی در باز کردن لوله ندارد . با استفاده از این شرایط اگر گرفتگی سنگین نباشد شما می توانید به آسانی لوله را باز کنید در غیر این صورت با لوله بازکنی تماس بگیرید .

لوله-بازکنی-خاک-سفید
رفع گرفتگی و لوله بازکنی شبانه روزی خاک سفید

لوله بازکنی توسط سرویسکاران مجرب چگونه انجام میشود ؟

لوله بازکنی خاک سفید با سرویسکاران بسیار منظم و حرفه ای انجام می شود . باز کردن انواع گرفتگی با بهترین دستگاه های لوله بازکنی در خاک سفید . سرویسکار لوله بازکنی بعد از رسیدن به محل برسی گرفتگی را شروع میکند . نوع دستگاه و قیمت دستگاه را به مشتری ابلاغ میکند و شروع به کار میکند .

لوله بازکنی خاک سفید با فنر ساده :

سرویسکار بعد از برسی گرفتگی اگر نوع گرفتگی ساده باشد با استفاده از فنر معمولی چن متری لوله را برای شما باز میکنند . مانند افتادن اشیاع یا غیره که به صورت ساده باشد و با فشار حل شود از فنر معمولی استفاده میکنند .

لوله بازکنی خاک سفید توسط دستگاه فنری :

لوله بازکنی با این نوع دستگاه بسیار سریع و بدون خرابکاری انجام می شود . این دستگاه قادر به باز کردن هر نوع گرفتگی با جنس لوله مختلف میباشد . این دستگاه توانایی باز کردن لوله با طول 120 متری میباشد . با داشتن فنر لوله بازکنی مختلف که بع از تشخیص گرفتگی از آن استفاده میشود . ما به صورت خیلی استانداد گرفتگی شما را رفع و تراش می دهیم .

لوله بازکنی خاک سفید با پمپ تراکم هوا :

پمپ تراکم هوا در لوله بازکنی بسیار به کار آمد است . می پرسید چگونه ؟ ما به شما توضیح می دهیم . رفع گرفتگی با پمپ تراکم هوا بسیار ملایم و بدون ایجاد صدا می باشد . در هنگام لوله بازکنی با این دستگاه نه فنر باعث ایجاد صدا می شود و نه خود دستگاه . توانایی این دستگاه در باز کردن گرفتگی از نوع ملایم به بالا می باشد . یعنی گرفتگی نه خیلی سخت و نه خیلی آسان بلکه گرفتگی استاندارد را با فشار هوای مخزنی باز می کند .

لوله بازکنی خاک سفید با دستگاه پایه دار سه نظام :

دستگاه پایه دار سه نظامی در لوله بازکنی های بسیار سخت که با دستگاه های نام برده بالا به هیچ وجه باز نشود از این دستگاه استفاده میکنند . این دستگاه لوله بازکنی به هیچ عنوان ردخور ندارد یعنی هر لوله را با سخت ترین نوع گرفتگی میتواند باز کند . کار این دستگاه باز کردن توسط فنر و سه نظام میباشد .

لوله بازکنی خاک سفید با مواد شیمیایی :

لوله بازکنی با مواد شیمیایی توسط لوله بازکنان ما انجام می شود . باز کردن گرفتگی با مواد شیمیایی طبیعی در بعضی مواقع ضروری جوابده می باشد ولی در اکثر گرفتگی ها این کار نتیجه ندارد .

لوله-بازکنی-تضمینی-در-خاک-سفید
خدمات تشخیص گرفتگی لوله و نشتی لوله فاضلاب و لوله بازکنی فوری

در رابطه با هزینه لوله بازکنی در خاک سفید چه می دانید ؟

یکی از سوالات همشگی و اساسی که مشتریان از سایت گوگل می پرسند این است که آیا باز کردن لوله نرخ قیمت ثابتی دارد و اتحادیه ای دارد که برای شکایت یا برسی قیمت لوله بازکنی به آن سایت یا مکان مراجعه کنیم ؟
توجه داشته باشید که نهادی به نام اتحادیه لوله بازکنی در هیچ یکی از مکان های استان تهران وجود ندارد و فقط شما با سرویسکار یا شرکتی که درخواست لوله بازکنی می کنید باید به صورت کامل قیمت باز کردن لوله را طی نمایید و بعد لوله بازکن درخواست نمایید .

قیمت و هزینه لوله بازکنی در خاک سفید بستگی به گرفتگی شما دارد ، ما با سه نوع فنر لوله بازکنی ارائه خدمات می کنیم که شامل فنر معمولی ، فنر بادی و فنر سه نظام می باشد که در اولین تماس تمامی قیمت ها را به شما عزیزان ارائه می کنیم در صورت رضایت سرویسکار ارسال می شود .

آیا می دانید سه نظام لوله بازکنی چگونه کار میکند ؟

 مشخصه دستگاه سه نظام در لوله بازکنی  : بر روی این دستگاه های موشکی سه عدد سه نظام وصل می شود این تجهزات با چشم قابل رویت می باشد . که شما در هنگام باز کردن لوله می توانید آن را مشاهده بکنید . دارای بوربرینگ مانند هستند که دور و قسمت جلوی این دستگاه تیغی میباشد که بافنر داخل لوله میشود و بر وی فنر میچرخد تا گرفتگی را تراش دهد .

اگر گرفتگی سیمانی و خیلی سفت باشد از حداقل 2 سه نظام استفاده می کنند . رفع گرفتگی با دستگاه لوله بازکنی سه نظام نشد نداره . نسبت قیمت این دستگاه نسبت به تعداد سه نظام حساب می شود که در اول کار به مشتری ابلاغ می شود .

<<09190596238>>
<<09194104643>>

خدمات کلی لوله بازکنی در خاک سفید 

لوله بازکنی در خاک سفید
ارائه خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی در سراسر شرق تهران
حفر چاه شرق تهران
رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ، حمام ، حیاط و غیره
رفع گرفتگی چاه در لوله بازکنی خاک سفید
لوله بازکنی ارزان قیمت در خاک سفید
در آمردن اشیا قران قیمت مانند طلا از کاسه توالت و لوله فاضلاب بدون آسیب
تخلیه چاه با تانکر های تضمینی در خاک سفید
حفر چاه فاضلاب و آب با اکیپ مجرب ایرانی در خاک سفید
پر کردن چاه در صورت تخریب
قیمت خیلی مناسب در لوله بازکنی و تخلیه چاه
تشخیص درب چاه بدون اشتباه
رفع گرفتگی لوله های لباسشویی و ظرفشویی
مشاوره رایگان خدماتی در محل و تماسی
لوله بازکنی شبانه روزی در خاک سفید
لایروبی و ترمیم چاه کهنه با تراش دیواره ها و انباری چاه برای افزایش کارآرایی چاه
تشخیص نشتی چاه و رفع مشگل با دستگاه نشت یاب
لوله بازکنی شبانه روزی و ارزان قیمت در خاک سفید
تماس برای دریافت سرویسکاران در 24 ساعت شبانه روز

لوله بازکنی بی واسطه در خاک سفید

واسطه چیست ؟ مظور از واسطه یعنی دلالی در کار میباشد . دلال وضیفه جابه جا کردن کار را دارد یعنی این کار را از شما بگیرد به من سرویسکار بدهد تا بعد دریافت هزینه مبلغ تقسیم شود .

لوله بازکنی در خاکسفید بدون واسطه و دلالی انجام میشود . اگر با لوله بازکنی ما تماس گرفتید زیر 10 دقیقه نیرو ارسال میشود . چون شعبه اصلی ما در محدوده خاک سفید میباشد و با تماس شما سرویسکار در کمترین زمان با قیمت بسیار مناسب خیلی کمتر از قیمت دلالان لوله بازکنی . به ما اعتماد کنید هزینه خود را با فکر خرج کنید نگذارید کار شما دست واسطه گران برسد زیرا هم قیمت بالا می شود و هم ضمانت ارائه نمیشود .
شماره لوله بازکنی شرکتی در خاک سفید : 09190596238

چرا به لوله بازکنی خاک سفید اعتماد باید کرد ؟

لوله بازکنی خاک سفید زیر نظر اتحادیه انجام می شود تمامی مبالغ و خدمات در فاکتور ثبت می شود و شما می توانید از مشاورین اتحادیه در رابطه با لوله بازکنی و دیگر خدمات سوال بپرسید و از خدمات ما رضایت کامل داشته باشید .

لوله-بازکنی-شبانه-روزی-در-خاک-سفید
فوری لوله بازکن در خاک سفید و حومه

شرکت لوله بازکن توالت فرنگی و ایرانی در خاک سفید

یکی از مشگل ترین و سخت ترین گرفتگی هایی که وجود دارد باعث کلافگی و عصابخوردکنی مشتریان می شود گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی می باشد که در هر دو زمینه می توانید با لوله بازکنی برادران جعفری در خاک سفید تماس بگیرید . باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی و ایرانی با بهترین دستگاه های چاه بازکنی و فنری خیلی فوری و تضمینی انجام می شود ، اگر سرویسکار لوله بازکن توالت و چاه فاضلاب نیاز دارید همین اکنون با ما تماس بگیرید .

بهترین سرویسکار لوله بازکن حمام

لوله حمام شما گرفته !! به دنبال لوله بازکن حمام در منطقه خاک سفید هستید همین الان با ما تماس بگیرید
ارسال لوله بازکن حمام به سراسر محله های خاک سفید در کمتر از 10 دقیقه در هر تایمی از شبانه روز انجام می شود .

رفع گرفتگی تضمینی با دستگاه تراکم هوا در خاک سفید

لوله فاضلاب شما نیاز به لوله بازکنی دارد و شما نیاز به تضمین در زمینه رفع گرفتگی دارید می توانید به شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در این منطقه اعتماد کاملی نمایید و تماس بگیرید .

لوله بازکنی زیر 10 دقیقه در خاک سفید 

منظور از لوله بازکنی 10 دقیقه خاک سفید این می باشد که یعنی از تماس شما تا رسیدن سرویسکار به محل کمتر از ده دقیقه می باشد . به تعداد مناسب سرویسکاران در این منطقه باعث شده است تا سرویسکاران در این منطقه به صورت شبانه روزی آماده باشند و برای خدمات رسانی در کمتر از 10دقیقه به محل برسند . رفع گرفتگی لوله های فاضلابی مانند لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه ، وان حمام و غیره به صورت حرفه ای و با سرویسکاران باتجربه بدون تعطیلی و شبانه روزی انجام شود .

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی خاک سفید 

خدمات تخلیه چاه در خاک سفید بدون تعطیلی و کثیف کاری می باشد . برای دریافت این خدمات با مشاورین ما هماهنگ باشید تا به موقع ماشین جهت تخلیه برای شما ارسال بشود .
♥ آیا می دانید چه زمان به تخلیه چاه نیاز دارید ؟
♣ آیا میتوانید تشخیص بدهید که چاه کاملا تخلیه شده است یا نه ؟
♠ آیا می خواهید بدانید چه گونه بعد از تخلیه چاه کارشناسان چاه وضیت سالم یا ناسالم بودن را ارئه می دهند ؟
تمامی سوالات پاسخ داده خواهد شد .

♥ زمان دقیق تخلیه را می توان از اندازه چاه و نسبت استفاده شما با تعداد خانوار حساب کرد که این چاه چقدر زمان میبرد تا پر بشود . از روش دیگری مانند بالا زدن بوی بد از درب چاه یا کفشور پارکینگ یا بالا زدن حشرات میباشد .برای تخلیه چاه به نسبت اندازه دلخواهی شما تانکر ارسال می شود . تانکر تخلیه چاه از 8 هزار لیتری شروع شده تا 25 هزار لیتری با پمپ های لجنکش بسیار قوی ، تمامی ماشین ها دارای یک دستگاه تخلیه متصل به ماشین دارند که قادر به کشیدن لجن ماسه و غیره از چاه می باشد . برای دریافت اطلاعات قیمت ماشین به صورت به روز با ما تماس بگیرید .

♣ برای تشخیص تخلیه کامل چاه راه های مختلفی وجود دارد مانند خودتان بروید مانند مغنیان پایین چاه و از تخلیه آن مطلع بشوید . ما برای تضمین کار از ویدیو متر چاه استفاده میکنیم تا هم کار ما به صورت کاملا تمیز انجام بشود هم مشتری اعتماد داشته باشد از خدمات .

♠ سرویسکاران ما برای ارائه خدمات تشخیص سالم یا ناسالم بودن چاه مغنی با تجربه را جهت برسی دیواره های چاه و انباری چاه به دخل چاه ارسال میکنند . در صورت نیاز به تراش چاه و لایروبی اطلاع رسانی می کند .

لوله بازکنی با سرویسکاران مجرب و خوش قول

خوش گولی و خوش برخوردی سرویسکاران لوله بازکنی در خاک سفید باعث افزایش تعداد مشتری در این منطقه شده است . سرویسکاران لوله بازکنی در این منطقه با تجربه کاری موفق در باز کردن لوله های فاضلابی بسیار موفق و آماده بوده و هستند . شما برای اعتماد به خدمات ما می توانید از صحت قرارداد های ما بین شرکت های خدماتی مطلع بشوید .
شماره لوله بازکن شبانه روزی در خاک سفید : 09190596238

کلام پایانی در لوله بازکنی خاک سفید

در این مقاله ما سعی کردیم بهترین توضیحات در رابطه با خدمات لوله بازکنی و چاه بدهیم که کاملا مفید می باشد . برای دریافت سرویسکار در هر زمینه با شماره های زیر تماس بگیرید تمام شبانه روز ما آماده خدمات رسانی بهشما همشهریان عزیز هستیم . بهترین و تضمینی ترین لوله بازکنی و چاه بازکنی را در شرق تهران پیدا بکنید .

<<09190596238>>

<<09194104643>>
<<09190596238>>

<<09920262447>>

78 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی خاک سفید»

  1. سلام شما برای تشخیص ترکیدگی از دتگاه استفاده می کنید یا به صورت دستی انجام میدید.

    1. بله 100درصد مؤسسه فنی لوله بازکنی ما به تمام مناطق تهران و حومه خدمات لوله بازکنی و تخلیه ایفا میکنه

  2. محسن رجبی

    سرویسکاران شما برای لوله بازکنی برای جلوگیری از انتشار کرونا بهداشتو رعایت می کنند؟

  3. سید بشیر موسوی

    باسلام خدمت پرسنل زحمت کش مجموعه شرکت برادران جعفری.
    ضمن تشکر از شما بزرگواران از خدماتی که برای ساختمان بنده در تهران ارائه دادید ونیروی فنی شما توانست
    درب چاه را پیدا کرده وان را تحلیه نماید.
    سپاسگذارم.

  4. آبتین بابایی

    با سلام خدمت شما
    ما وقتی تو خونمون از توالت ایرانی استفاده میکنیم بوی بدی از توالت فرنگی که تو حمام هست پخش میشه وباتوجه به اینکه حمام توی اتق خوابه عملا نمیشه از اتاق خواب برای استراحت اسنفاده کرد
    وتحمل این بوی بد غیر قابل تحمله،
    درضمن وقتی فقط از توالت فرنگی استفاده میشه یا چند روز مثلا بدلیل مسافرت از سرویس های بهداشتی استفادهنمیشه هیچ بویی وجود نداره لطفا راهنمایی کنیدعلت چیه؟
    اگه لازم باشه بصورت حضوری هم در خدمتتون هستیم.

  5. سلام وخسته نباشید…. چند دقیقه ای هست سرویسکارتون از منزل ما رفته برای بازکردن گرفتگی لوله کف اشپزخانه اومده بودن. دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن کار سخت بود تا بازبشه ولی سریع انجام دادن وکثیف کاری انچنانی هم نداشت.

  6. سروش سعادتمندی

    سلام توضیحاتتون واقعا عالی وزمانی که با متخصص شما تماس گرفتم تا برای رفع بوی فاضلاب بعد از باران تشریف بیارن خدمات ارائه بدم که کارشون خوب بود.

    1. نمیشه گفته به هیچ وجه کثیف کاری نمیشه ولی اگه از سرویسکاران مؤسسه خدماتی برادران جعفری استفاده بکنید تا اندازه کم کثیف کاری میشه که شماهم راضی باشید

  7. سلام برای لوله بازکنی جردن چقدر زمان میبره همکاران شما برسن؟
    یه سرویس داریم که لوله فاضلابش گرفته وآب بالا زده ومیخایم هرچه سریع تر بازبشه.

  8. مممنون از مطالب مفیدی مه نوشتید این توضیحات میتونه هر کسی رو در انتخاب لوله بازکنی خوب کمک کنه.

  9. از توالت ما خیلی بوی بد فاضلاب میاد انگار گازه ادم سردرد میگیره از چی میتونه باشه؟ شبیه این توالت های عمومی بین راهی شده واقعا اذیتمون میکنه خواهش میکنم کمکون کنید هر چقدر هزینش باشه پر داخت میکنم.

  10. احمد رضا امینی

    سلام داداش تا اینکه لوله بازکنی بیاد برسه دم درمون برسه چقدر طول میکیشه و بر قیمتشم تأثیر داره؟؟

  11. مرسی از لطف و و تمام ذحمات عالیتون میدونم الان اون شخص هایی که بزن توی این سایت و این نظر من رو بخونن میدونم میگن که چقدر این نفهمه لوله بازکنه میاد پول میگیره بعد ایشون میگه ذحمات فراوان ولی خودشون اگه دعوتتون کنن برین خونشون بعد میفهمن که من چی میگم

  12. از فوقعلادگی کار شما توی دنیا پیدا نمیشه عععععععالی بودید داداش
    فقط امدید لوله باز کردید یادم رفت قیمت تشخیص را بپرسم
    چقدره؟؟

  13. نصر الدین محمدی

    خیلی خوش اخلاق و آدم زرنگی هستید کارا زودی انجام دادین از همونی هم که فکر میکردم سریع تر

    1. علی رضا مکان

      جناب یه سوال دارم من سایت لوله بازکنی دارم ولی نمی دونم چگونه جای نظر دهی باز کنم میشه بگید

  14. داداش من توی عمرم اصلا شاه کار نکرده بودم مطالبتون را خوندم دیروز خودم لوله بازکنی کردم یعنی مطالب شمارا خواندم بعد شاهکار کردم

    1. سلام بستگی به نوع گرفتگی داره امتهان کنید اگه نتونستید با مؤسسه خدماتی برادران جعفری در سراسر تهران تماس بگیرید

    1. سلام عزیز مطمئنید گرفتگی نداره چون گرفتگی به چشم دیده نمیشه ولی نشانه های گرفتگی شامل ایجاد بوی نامطلوب بالا زدن ناگهانی آب فاضلابی ، قدرت کشش کم آب در لوله فاضلابی ، کم شدن حالت سرعت خروجی آب فاضلابی از نشانه های گرفتگی می باشد برای اطمینان از نگرفتگی می توانید سیفون توالت رو بازبینی بکنید اگه از اونجا نباشه احتمال گرفتگی در مکان های و بخش لوله کشی های دیگری رو دارد

  15. سلام توضیحاتتون واقعا عالیه و زمانی که با متخصص شما تماس گرفتمتا برای رفع بوی بد فاضلاب بعد باران تشریف بیارن خدمات ارائه بدن دیدم که کارشون خوب بود.

  16. سلام چند وقت پیش لوله اشپزخانه ما گرفت و فنر انداختیم متاسفانه سر فنر شکست و در لوله ماند این سر فنر رو چطور میتونیم از لوله در بیاریم.

  17. رمضان زاده

    سلام اگه محل نصب توالت فرنگی دارای شتر گلویی باشه موقع تخلیه کاسه توالت فرنگی ایجاد مشکل میشه؟

  18. سلام ما در یک آپارتمان زندگی میکنیم چند وقتی هست که به طور مداوم بوی بد فاضلاب از کانال کولر داخل خانه مان را پر میکنه حتی وقتی کولر خاموش است همین بوها وجود دارد همسایه ها این مشکل را ندارند به نظر شما مشکل از کجاست.

  19. اگه یه لوله بگیره و فنر بلند لوله بازکنی هم بخوره امکان داره بعد از دو روز دوباره بگیره؟
    اگه میشه توضیح بدید چه دلیلی داره اینجوری بشه ممنون میشم لوله هم تو کف آشپزخانه هست.

  20. مدت زمان پر شدن چاه فاضلاب همینی است که در سایت توضیح دادید آیا میشه به این استناد کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+