جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در تهران

لوله-بازکن-توالت-فرنگی-ایرانی-تهران

لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در اسرع وقت و با بهترین راهکارها انجام می‌شود تا به تأسیسات آسیبی وارد نشود.

 09198806367

گرفتگی لوله‌ها یکی از مشکلاتی است که ممکن است بارها در محل کار و منزل خود تجربه کنید. بدترین حالتی که ممکن است بارها پیش آید، گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی است که واقعاً آزار دهنده است. این مسئله نه‌تنها استفاده از سرویس بهداشتی را سخت می‌کند، بلکه ممکن است سبب شود تا بوی نامطبوعی در محیط بپیچد؛ از این رو بهتر است هر چه سریع‌تر به فکر لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی باشید. در این مقاله روش‌هایی را برای حل این مشکل بیان می‌کنیم تا بتوانید هر چه سریع‌تر توالت را باز کنید.

لوله-بازکنی-توالت-فرنگی-و-ایرانی-در-تهران
لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در تهران

لوله بازکنی فوری توالت فرنگی در غرب تهران

دلایل گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی و راه‌حل‌های مربوط به آن

شاید در صورتی که اطلاعاتی در مورد چگونگی گرفتگی و ساختار توالت فرنگی و ایرانی داشته باشید، بهتر بتوانید برای باز کردن آن اقدام کنید. معمولاً هنگامی که لوله توالت دچار گرفتگی می‌شود، آب دستشویی بالا می‌زند و حالتی ناخوشایند ایجاد می‌شود.

گرفتگی توالت با فضولات، دستمال کاغذی، زباله و هر ماده زائد دیگری ممکن است ایجاد شود. البته این که مواد در کدام قسمت از لوله توالت گیر کرده باشند، از اهمیت بالایی برخوردار است و برای اقدامات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی، اطلاع از این مورد نیز اهمیت دارد.

 در هر صورت برای باز کردن اصولی لوله توالت که به‌سختی گیر کرده است، نیازی نیست نگران باشید، بلکه باید کار را به لوله بازکنی ماهر و کاربلد بسپارید. دلایل مختلفی وجود دارند که سبب گرفتگی لوله‌ها می‌شوند. برخی از آن‌ها را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 09198806367

·         گرفتگی کاسه توالت و اقدامات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی

بخش‌های مختلفی از دستشویی فرنگی و ایرانی ممکن است دچار گرفتگی شود. گلویی کاسه توالت، اولین بخشی است که سر راه فضولات و مواد زائد قرار دارد. این بخش به‌گونه‌ای پیچ‌دار یا دارای یک زانو طراحی شده است تا بوی چاه فاضلاب از آن بالا نیاید. به همین علت احتمال گرفتگی در این زانو وجود دارد. اگر فضولات برای مدتی طولانی روی هم فشرده شوند، به‌راحتی پایین نمی‌روند. از طرفی به‌خاطر محدودیت فضا در این نقطه، هر ماده دیگری مانند دستمال کاغذی هم می‌تواند سبب گرفتگی شود.

رفع-گرفتگی-کاسه-توالت
رفع گرفتگی کاسه توالت در تهران

ü      رفع گرفتگی کاسه توالت

معمولاً گرفتگی کاسه توالت راحت‌تر از بقیه قسمت‌های توالت فرنگی یا ایرانی رفع می‌شود. با کشیدن سیفون، آب زیادی با فشار به این حفره وارد شده و باعث می‌شود تا مواد رو به جلو حرکت کرده و از گلویی عبور کنند.

در صورتی که این راهکار جواب نداد، مجبورید از خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در تهران کمک بگیرید.

لوله بازکنی در تهرانسر تهران

·         پر شدن چاه فاضلاب و بالا زدگی توالت و راه‌حل آن

یکی از دلایلی که توالت بالا می‌زند،  پر شدن چاه فاضلاب است. برای دفع فاضلاب،  چاه‌هایی در محوطه حیاط خانه‌ها حفر می‌شد تا فاضلاب و مواد زائد به آن وارد شوند. این چاه‌ها ظرفیت خاصی دارند و پس از پر شدن باید خالی شوند. در صورتی که چاه فاضلاب دارید و مدتی است آن را خالی نکرده‌اید، باید برای تخلیه آن اقدام کنید.

البته در بیشتر مناطق به‌خصوص شمال، شمال غرب و غرب تهران، اتصال فاضلاب خانگی به فاضلاب شهری انجام گرفته است و نیازی به حفر چاه فاضلاب در ساختمان‌ها و تخلیه چاه وجود ندارد؛ از این رو اول باید بررسی کنید که فاضلاب ساختمان شما از چه طریق دفع می‌شود. در صورتی که از سیستم قدیمی حفر چاه برخوردارید، این مشکل را با تخلیه چاه رفع کنید.

 09198806367

·         گرفتگی لوله‌ها و راهکار رفع آن با لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در تهران

یکی از بغرنج‌ترین مشکلاتی که باعث گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی می‌شود، گرفتگی لوله‌های فاضلاب در بخش‌های مختلف آن است. این مشکل زمانی که در یک ساختمان بزرگ زندگی می‌کنید،  با توجه به محل گرفتگی ممکن است یک یا حتی چندین واحد را درگیر کند.

اگر با روش‌های خانگی و کشیدن سیفون و … نتوانستید مشکل گرفتگی لوله توالت را رفع کنید، احتمالاً گرفتگی عمیق‌تر و در لوله‌ها است. برای حل این مشکل باید از مراکز معتبر خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی کمک بگیرید. این مراکز با دستگاه‌هایی که دارند،  محل گرفتگی را مشخص می‌کنند و در اسرع وقت لوله را با روش‌های حرفه‌ای باز می‌کنند.

اگر در بخش‌های شمال تا غرب تهران هستید، به‌راحتی می‌توانید این خدمات را در اسرع وقت دریافت کنید و به‌صورت غیرحضوری برای اعزام تکنسین کارآزموده، نوبت دریافت کنید.

رهکار های-رفع-گرفتگی-توالت-در-تهران
راهکارهای رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی در تهران

روش‌های رفع گرفتگی لوله توالت که ممکن است به دردتان بخورد!

هنگامی که لوله توالت فرنگی یا ایرانی منزل یا محل کارتان می‌گیرد، معمولاً سریع دست به کار می‌شوید تا با روش‌هایی که می‌شناسید آن را باز کنید. تعدادی از روش‌های لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در ادامه شرح داده می‌شود تا در این مواقع از آن‌ها کمک بگیرید.

·         استفاده از آب گرم برای باز کردن لوله‌ها

می‌توانید یک تشت را از آب گرم پر کنید و با فشار درون کاسه توالت فرنگی یا ایرانی بریزید. استفاده از آب گرم باعث حل شدن سریع‌تر مواد می‌شود و لوله‌ها راحت‌تر باز می‌شوند. البته این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از آب خیلی گرم یا جوش ممکن است سبب ترک‌خوردگی کاسه توالت شود؛ از این رو استفاده از آب بسیار گرم یا جوش توصیه نمی‌شود.

·         لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی با جوش شیرین و سرکه

سرکه و جوش شیرینی موادی هستند که بسیار پرکاربردند. برای حل این مشکل، به اندازه یک فنجان سرکه و چند قاشق جوش شیرین را در ۳ لیتر آب حل کرده و با فشار داخل کاسه توالت بریزید. این راهکار هم در اکثر مواقع می‌تواند لوله‌ها را باز کرده و مشکل را حل کند.

·         استفاده از مواد شوینده و صابون برای رفع گرفتگی توالت

اگر مواد لوله بازکن خانگی و موادی مانند سرکه و جوش شیرین را در دسترس ندارید، استفاده از مواد شوینده هم می‌تواند کارساز باشد. یک قالب کوچک صابون را در توالت بیندازید و اجازه دهید تا در آب حل شده و لوله را تحت‌تأثیر خود قرار دهد. بعد از حدود یک ربع، آب را با فشار باز کنید تا مواد را با خود همراه کرده و لوله را باز کند.

مواردی که ذکر شد، برخی از راهکارهایی است که برای رفع گرفتگی لوله در منزل می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. البته تمامی این راهکارها، در مواردی کاربردی هستند که مشکل گرفتگی لوله زیاد نباشد یا در اعماق پایین و لوله‌ها، گرفتگی کمی وجود داشته باشد. در نهایت می‌توانید از خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی بهره ببرید و بدون دخالت خودتان، در اسرع وقت لوله‌ها را باز کنید.

بهترین-روش-برای-رفع-گرفتگی-توالت
بهترین روش برای رفع گرفتگی توالت

چرا باید از خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی استفاده کنیم؟

قطعاً، مشکل گرفتگی لوله بسیار حساس است و نیازمند اقدام سریع برای حل آن خواهد بود. از این رو بهتر است هنگامی که این مشکل را متوجه شدید، هر چه سریع‌تر برای دریافت خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی اقدام کنید.

از طرفی، اقدامات خودسرانه و غیرحرفه‌ای ممکن است به تأسیسات، توالت، لوله‌های فاضلاب و … آسیب وارد کند و مشکلاتی عدیده را برای سیستم لوله‌کشی ایجاد کند. گاهی اوقات باز کردن لوله‌ها با دستگاه‌ها و روش‌های غیرحرفه‌ای، باعث می‌شود تا مشکل بسیار حاد شود و ترکیدگی یا نشت فاضلاب از لوله‌ها اتفاق بیفتد. بدون شک هزینه‌هایی که برای حفر دیوار و کف و رفع این ترکیدگی‌ها باید پرداخت کنید، چند برابر خواهد بود.

پس باید بهترین مراکز معتبر را برای لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی پیدا کنید و از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در تهران

امروزه مشتریان از خدماتی استفاده می‌کنند که آسایش و راحتی را برایشان به ارمغان می‌آورند. خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در شمال، شمال غرب و غرب تهران این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که به‌صورت غیرحضوری برای دریافت خدمات اقدام کنند. به‌راحتی می‌توانید وارد سایت شده و با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

نیازی نیست وقت زیادی را در ترافیک صرف کرده و برای رفع گرفتگی لوله اقدام کنید. با یک تماس، در اسرع وقت هر جایی از شمال، غرب و شمال غرب تهران که باشید، افراد کارآزموده و حرفه‌ای به محل اعزام شده و لوله‌های محل را باز می‌کنند.

در این مرکز معتبر، بهترین راهکارها برای لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی به کار گرفته می‌شود تا با کمترین هزینه و بهترین روش، در زمانی کم، لوله‌ها باز شوند. از طرفی هیچ گونه آسیبی به تأسیسات و زیرساخت‌های محل وارد نشود. به همین علت است که مشتریان این مرکز، همیشه رضایت بالایی را از خدمات دریافتی دارند. شما هم می‌توانید وارد سایت شوید و از این خدمات با یک تماس و در اسرع وقت، بهره‌مند شوید.

خدمات-لوله-بازکنی-توالت-فرنگی-و-ایرانی
خدمات لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی با بهترین نیرو ها در تهران

جمع‌بندی؛ رفع گرفتگی لوله با بهترین خدمات

لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی کاری حرفه‌ای است که باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد. روش‌هایی هم برای رفع این مشکل وجود دارد؛ اما در اکثر مواقع نیاز است تا از مراکز خدمات معتبر و حرفه‌ای برای رفع گرفتگی‌های شدید کمک بگیرید. اگر در شمال، غرب، شمال غرب و سایر قسمت‌های تهران سکونت دارید، می‌توانید وارد سایت این مجموعه شوید و با یک تماس، خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت دریافت کنید. این گروه حرفه‌ای، کار خود را به‌خوبی می‌دانند و بهترین راهکارهای لازم را برای لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در نظر می‌گیرند. در این صورت به‌راحتی و در زمانی کم، مشکل توالت فرنگی یا ایرانی شما رفع خواهد شد.

2 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی در تهران»

    1. منظورتون از چیکار کنم یعنی چی سرویسکار میخوای میخوای بیای نشرو تعمیر کنید و نظرتون رو دقیق متوجه نشدیم لطفاً دقیق تر نمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+