رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منیریه

فهرست مطالب

لوله بازکنی منیریه

لوله بازکنی منیریه جنوب استان تهران را برای ارسال فوری لوله بازکن در شرایط اظطراری و غیره از ما درخواست نمایید. 

09198806367 

شما بهترین انتخاب را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب کرده اید، این شرکت در کمترین زمان خدمات لوله بازکنی را از خود محله منیریه با آدرس شعبه خیابان اسدی منش، کوچه رجایی پوشش شبانه روزی دارد. 

🟡 چگونه می توانیم در منیریه لوله بازکن دریافت کنیم؟ 09198806367 
🟡 مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را به چه روشی باز می کنید؟ دستگاه فنر بری، پمپ تراکم هوا، فشار آب
🟡 ساعت کاری چاه بازکنی در منیریه چگونه است؟ هر روز سال از ساعت 6 صبح تا 24 شب
🟡 دیگر خدمان شما در منیریه؟ تخلیه چاه، حفر چاه نو، لایروبی چاه و غیره در منیریه

شما اگر اکنون در لینک یک گوگل برای درخواست لوله بازکنی در منیریه سایت برادران جعفری را مشاهده می کنید دارای مزیت های زیر می باشد.

  • بازدید اولیه برای برسی گرفتگی و اعلام قیمت رایگان می باشد
  • خدمات فنر زنی با نرخ اتحادیه بروز می باشد و در پایین این صفحه شرح قیمت های لوله بازکنی ذکر شده است
  • شما در محلهه منیریه تهران در کمتر از 20 دقیق چه در شرایط بارندگی و چه در شرایط عادی لوله بازکن دریافت خواهید کرد.
  • قول ما در لوله بازکنی به این شرح است
    لوله بازکنی با رضایت مشتری، لوله بازکنی بدون کثیف کاری، لوله بازکنی با تکنسین های سالم و کاربلد

رضایت شما را ما حتما کثب خواهیم کرد.

رفع نیاز درخواست کننده لوله بازکن در محله منیریه

شرکت ما با بیش از 5 مشاور پشت تلفنی به صورت 24 ساعته آماده کسب اطلاعات برای درخواست کنندگان لوله بازکنی می باشد. مهمترین نکته برای ما در خدمات رسانی لوله بازکنی کسب رضایت کامل مشتری می باشد پس در این زمینه ما فعالیت های شبانه روزی برای رفع نیاز درخواست کنندگان لوله بازکنی انجام می دهیم.

لقب اصلی شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه منیریه تهران شاه لوله بازکنی می باشد. امکان دارد مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما ساده باشد یا سخت و بخواهید در هر شرایطی لوله بازکن گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز کند پس با ما تماس می گیرید.

لوله بازکنی تضمینی با فنر در منیریه

برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام، حیاط و پشت بام کاربردی ترین و ارزان ترین روش استفاده از دستگاه فنر برقی می باشد که قابلیت باز کردن لوله با هر متراژی و از  هر جنسی بدون آسیب در هر شرایطی می باشد.
شما می توانید به شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه منیریه اعتماد نمایید و بهترین لوله بازکن را برای باز کردن مشگل گرفتگی خود از ما درخواست نمایید.

چاه بازکنی با فنر در منیریه
تخصصی ترین روش فنر زنی در محله منیریه تهران

در مواقع نیاز به لوله بازکنی چه کار باید کرد ؟

بعد از گرفتگی لوله فاضلاب اکثر افراد از سایت های دیوار و سایر منابع نامعتبر برای درخواست تکنسین لوله بازکن استفاده می کنند که هیچ اعتباری به این افراد و کارشان با هزینه های نابسمان نیست، شرکت لوله بازکنی ایران و شرکت لوله بازکنی برادران جعفری از بهترین و نمونه ترین مؤسسه خدمات چاه بازکنی می باشد که مورد تایید نهاد های مربوطه به مانند اتحادیه می باشد.
همین الان با چاه بازکن حرفه ای و مجرب از محله منیریه با این شرکت تماس بگیرید.

لوله بازکنی کفشور آشپزخانه و رفع بوی بد از آشپزخانه در منیریه تهران

یکی دیگر از وظیفه های اصلی ما در قانون چهار چوب لوله بازکنی، رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه و رفع بوی بد فاضلاب از لوله کشی آشپزخانه می باشد. اگر لوله متصیل شده سینک ظرفشویی را به دیوار لوله کشی فاضلاب باز می کنید و لجن پس میزند، حتما لوله کشی آشپزخانه شما نیاز به تراش اساسی دارد و بایستی توسط سرویسکار حرفه ای جرم گیری شود.

حساسیت لوله بازکنی آشپزخانه:

گرفتگی یکی از لوله های فاضلابی آشپزخانه باعث جمع شدن ظروف در سینک ظرفشویی، کار نکردن ماشین لباسشویی و ظرفشویی و در بعضی از مواقع اگر لوله کشی آشپزخانه شما مستقیما به رایزر اصلی ساختمان متصل بشود با گرفتگی لوله فاضلاب شما آب طبقات بالا نیز به منزل شما هدایت داده می شود.

آیا باز کردن لوله آشپزخانه خطری نیز دارد؟

سرویسکار لوله بازکن موظف است تاریخ ساخت ساختمان و تعمیرات لوله کشی آن بخش را از شما سوال بپرسد که با فنر زنی و تراش باعث آسیب به لوله کشی نشود. شرکت لوله بازکنی منیریه تهران موظف است گرفتگی آشپزخانه شما را بدون بوی بد فاضلاب در کمترین زمان باز نماید.

لوله-بازکن-در-منیریه
لوله بازکن منیریه

دقیق ترین علت گرفتگی لوله فاضلاب منیریه

اگر لوله فاضلاب شما بوی بد می دهد یا هر از گاهی دچار گرفتگی می شود که شما با روش های مختلفی حل می کنید می توانید با شرکت همیشه آماده برادران جعفری در منیریه تماس بگیرید تا بهترین چاه بازکن را با تضمین چند ساله به مقصد شما ارسال نماییم.
چرا لوله فاضلاب می گیرید ؟ دقیق ترین دلایلی که باعث گرفتگی فوری یا با گذر زمان ایجاد می شود شامل: مصالح ساختمانی ، چربی اضافه مواد غذایی، پشر شدن چاه فاضلاب، افتادن اشیاء و استاندارد نبودن شیب لوله های فاضلابی مورد نظر شما از دقیق ترین علل های انسداد لوله فاضلاب شما می باشد.

علل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی: باقی ماند مواد غذایی مانند تکه نان و غیره داخل زانو های لوله فاضلاب ، افتادن وسایل ریز مانند چاقو و قاشق چای خوری داخل کفشور هر یک از علل ها باعث گرفتگی می شوند. سخت ترین نوع گرفتگی شستشوی ظروف چربی دار و روغنی می باشد که باعث رسوب بستن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی می شود.

علل گرفتگی لوله توالت ایرانی: افتادن مدفوع بزرگ، رسوب بستن لوله زانویی شترگلویی بر اثر باقی ماند فضولات داخل لوله در مدت طولانی، استفاده از مواد شیمیایی برای رسوب زدایی و چربی تراشی لوله فاضلاب، ریختن مصالح ساختمانی در هنگام تعویض و یا تعمیر کاسه توالت از اصلی ترین علل های گرفتگی می باشد.

هزینه لوله بازکنی در منیریه چقدر است؟

قیمت ها و هزینه های لوله بازکنی منیریه با نرخ دولتی محسوب می شود، برای دریافت قیمت امروز لوله بازکنی معمولی و سخت را از مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید.
اگر از نرخ قیمت های بالا و ناانصاف همکاران کلافه شدید ما روشی معرفی می کنیم که هیچ یک از افراد لوله بازکن کلاهبرداری نکنند. شما برای باز کردن لوله فاضلاب خود در اولین قدم بایستی اشتباهات درخواست لوله بازکن از دیوار و سایر سایت های نامعتبر را نکنید، توجه داشته باشید که در سایت بزرگ گوگل چندین هزار تبلیغ در رابطه با لوله بازکنی، چاه بازکنی و سایر مواردی که به خدمات فاضلابی مرتبط می شود را ارائه کرده است که اولین تبلیغ هم از نظر کارشناسان سایت گوگل تایید شده است و هم مردم عزیز بیشتر اعتماد می کنند و به این سایت مراجه می کنند.
همچنین می توانید در خود این سایت در رابطه با پوشش لوله بازکنی در جنوب استان تهران نیز مطالعه ای داشته باشید.

پس برای درخواست لوله بازکن با قیمت مناسب به اولین یا دومین لینک تبلیغ لوله بازکنی در گوگل مراجعه نمایید

لوله-بازکنی-منیریه
لوله بازکنی منیریه با هزینه ای ارزان

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی با لوله بازکن در منیریه

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی دو روش ارائه شده که می توانید درخواست نمایید: 1 – استفاده از مایع شیمیایی لوله بازکن توالت فرنگی (احتمال باز شدن گرفتگی 50 درصد می باشد ) 2 – درخواست لوله بازکن از شرکت منطقه خود (%100 تضمینی و با پشتیبانه همیشگی می باشد)

اگر توالت فرنگی شما آب بالا زده و از لبه های لوله توالت فرنگی آب فاضلابی به محیط سرویس بهداشتی میریزد نگران نباشید و همین الان با بهترین شرکت چاه بازکنی برادران جعفری در محدوده منیریه تماس بگیرید. رفع گرفتگی توالت فرنگی کاملا تمیز و بهداشتی به همراه نظافت پایان کاری انجام می شود.

لوله-بازکن-توالت-فرنگی-منیریه
رفع گرفتگی تضمینی توالت فرنگی در منیریه

لوله بازکنی آسان و دستی در منازل

لوله بازکنی دستی با تجهیزات ساده در منازل را از شرکت فنی خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری آموزش ببینید. اگر گرفتگی لوله فاضلاب را به این روش ها بتوانید باز بکنید بدون دریافت هزینه از جانب ما لوله بازکنی می کنید.

لوله بازکنی با فنر دستی: فنر دستی امروزه یکی از ابزار های ساده و اصولی منازل شده است که اکثر افراد در منازل از این تجهیزات استفاده می کنند. فنر دستی قدرت لول بازکنی را با فشار به نوع گرفتگی را ظربه زدن و چرخش برای باز کردن لوله گرفته شده دارد.

لوله بازکنی با شیلنگ فشار آب: شما با انداختن شیلنگ تا گرفتگی لوله فاضلاب و با پوشاندن لایه های شیلنگ فشار آب باعث لوله بازکنی لوله فاضلابی می شود.

اگر می خواهید بدون کثیف کاری با گذراندن زمان خود شما می توانید. با کمترین هزینه خدمات لوله بازکنی را توسط سرویس کاران لوله بازکنی منیریه انجام دهید.
همچنین می توانید در رابطه با تخلیه چاه در هفت تیر نیز مطالعه ای داشته باشید.

لوله بازکنی کم هزینه
لوله بازکنی دستی و ارزان قیمت در منازل

لطفا اگر این توضیحات برای شما باعث لوله بازکنی شده است در نظرات قید کنید.

لوله بازکنی همراه با تعمیر و نوسازی در منیریه تهران

در اکثر مواقع گرفتگی لوله های فاضلابی به مانند لوله تخلیه ماشین لباسشویی یا توالت فرنگی نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه های وسایل ریز دستگاه ها به همراه کنده کاری دارد که تک تک خدمات را بدون کثیف کاری و خراب کردن طرح منزل تکنسین های شرکت لوله بازکنی برادران جعفری انجام می دهند

لوله-بازکنی-تضمینی-منیریه
رفع گرفتگی و تعمیر لوله کشی تضمینی در منیریه

خدمات فنی لوله بازکنی منیریه

  • لوله بازکنی جنوب تهران
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منیریه
  • چاه بازکنی شبانه روزی در منیریه
  • لوله بازکنی ارزان قیمت منیریه
  • چاه بازکنی منیریه
  • حفر چاه منیریه
  • لایروبی چاه فاضلا و چاه آب منیریه
  • حفر چاه آب
  • حفر چاه با دستگاه مکانیکی منیریه
  • تخلیه چاه فاضلاب در منیریه
  • تشخیص نشتی لوله فاضلابی
  • حفر جوب یا کانال فاضلابی
  • لایروبی کانال فاضلابی
  • بیرون کشیدن وسایل قیمتی مانند طلا و ساعت از لوله فاضلاب به صورت تضمینی با ارائه فاکتور
  • ارائه مشاوره و بازدید از محل به صورت رایگان و تضمینی

لوله بازکن فوری و تمیز لوله پایین سینک ظرفشویی در منیریه

باز کردن گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی با دستگاه فشار هوا کاملا تضمینی و بهداشتی به صورت شبانه روزی  در سراسر منطقه منیریه انجام می شود. گرفتگی لوله سینک ظرفشویی یکی از دلایلی می باشد که باعث گرفتگی لوله کفشور فاضلاب آشپزخانه می شود و نگرانی شما را چند برابر می کند.
همین الان برای درخواست لوله بازکن حرفه ای در منطقه منیریه با دستگاه قوی و تمیز با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید

لوله-بازکنی-آشپزخانه-منیریه
لوله بازکنی تضمینی لوله های آشپزخانه در منیریه

لوله بازکنی با ارائه فاکتور در منطقه منیریه

یکی از اصلی ترین نکاتی که شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران مخصوصا منیریه مراعات می کند ارائه فاکتور می باشد که دیگر شرکت ها انجام نمی دهند.
ارائه فاکتور لوله بازکنی در منیریه برای مشتری و شرکت لوله بازکنی مزیت های زیادی دارد، ما داخل فاکتور مدت زمان نگرفتگی لوله را تضمین می کنیم، قیمت تک تک خدمات و فنر زنی را تضمینی می کنیم و داخ فاکتور  به صورت کامل آدرس دقیق شرکت لوله بازکنی در منیریه ثبت شده و هر درخواستی داشتید می توانید پیگیری نمایید.

روش های لوله بازکنی توسط سرویسکاران متخصص در منیریه

استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا:  دستگاه تراکم هوا از جدید ترین دستگاه های لوله بازکنی محسوب می شود. که توسط سرویسکاران متخصص لوله بازکنی منیریه ارائه می شود. این دستگاه با فشار هووای متراکم باعث رفع گرفتگی لوله فاضلاب می شود. کار با این دستگاه آسان می باشد و شما می توانید از بازار تهیه کرده  و در لوله بازکنی استفاده نمایید.

استفاده از ژنراتور لوله بازکنی: ژنراتور لوله بازکنی همان دستگاه فنر لوله بازکنی گفته می شود. که به قدرت فنری لوله بازکنی می کند . ژنراتور لوله بازکنی برای رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلابی با ابعاد قطری نتفاوت طراحی می شود. لوله بازکنی با دستگاه فنری ارزان و زیر قیمت دستگاه های لوله بازکنی می باشد.

متخصصین و افراد باتجربه در زمینه لوله بازکنی یکی از بهترین دستگاه ها را از نیم قرن پیش تا به امروز دستگاه لوله بازکنی ژنراتور فنری می دانند.

لوله-بازکنی-شبانه-روزی-در-منیریه
رفع گرفتگی لوله با شرکت شبانه روزی لوله بازکنی منیریه

نکات مهم برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب ها

  • از خالی کردن مواد شیمیایی داخل لوله فاضلاب کم روی کنید
  • در هنگام شستشوی ظروف از مواد چربی دار و روغنی کمتر استفاده کنید. بعد از شستشوی ظروف چربی دار لوله فاضلابی را به مدت 30 سانیه با آب گرم شستشو بدهید تا رسوبات چربی داخل لوله فاضلاب ساکن نشوند.
  • از درپوش های معتبر و پیچی برای کفشور های منازل مانند درب کفشور حمام استفاده کنید.
  • در هنگام استشمام از زمین ماند وسایل ریز و باز بودن درب کفشور جلوگیری بکنید.
  • به صورت ماهانه با خالی کردن چند لیتر آب نمک داخل لوله فاضلاب اصلی انجام خدمات تراش لوله بازکنی خانگی را انجام دهید.

رفع بوی نامطلوب از لوله های فاضلابی در منیریه

در لوله های فاضلابی اصلی ترین علل انتشار بوی نامطلوب رسوب گیری و نشتی لوله های فاضلابی محسوب می شود. رسوب گیری لوله های فاضلابی برای شروع گرفتگی فضولات را در بخشی از لوله نگه داشته و در زمان هایی که بیشتر از 5 ساعت از این بخش از لوله های فاضلابی استفاده نکنید باعث انتشار بوی نامطلوب در زمان خشک بودن گرفتگی لوله فاضلاب می باشد.

بهترین روش برای از نابودی این مشکل استفاده از متخصصین تراش لوله فاضلاب می باشد که با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام خدمات بکنند.

رفع بوی نامطلوب با مواد شیمیایی ممکن نمی باشد ولی با افزایش جوهر نمک و آب نمک می توانید رسوب کم فشار را از لوله های فاضلابی تراش بدهید.

چاه بازکنی منیریه

لوله بازکنی لوله توالت فرنگی، لوله بازکنی لوله توالت ایرانی، لوله بازکنی سرویس بهداشتی، لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی،  لوله بازکنی کفشور حمام، لوله بازکنی کفشور پارکینگ، لوله بازکنی لوله کفشور پشت بام، لوله بازکنی لوله فاضلابی اگو، لوله بازکنی تضمینی، لوله بازکنی شبانه روزی در منیریه 

چاه-بازکنی-در-منیریه
چاه بازکنی تضمینی در منیریه با بهترین لوله بازکن

لوله بازکنی توالت ایرانی در منیریه

لوله بازکنی توالت بدون کثیف کاری در منیریه ارائه می شود. قیمت های لوله بازکنی در منیریه با نرخ دولتی می باشد. با کمترین هزینه لوله توالت شما را باز می کنیم. لوله بازکنی توالت ایرانی و لوله بازکنی توالت فرنگی در شرایط انتشار آب فاضلاب بدون کثیف کاری و خرابکاری با لوازم ژنراتوری بدن صدا و فضا گیری لوله بازکنی می  کنیم.

لوله بازکنی شبانه روزی منیریه

ساعت کاری مؤسسه لوله بازکنی منیریه در 24 ساعات  شبانه روز و در هفت روز هفته بدون تعطیلی می باشد. ارائه مشاوره رایگان در زمینه لوله بازکنی، حفر چاه به صورت شبانه روزی توسط افراد متخصص و کار بلد لوله بازکنی

در هر ساعتی از شبانه روز اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب یا بالا زدن بوی نامطلوب فاضلاب شدید. با مؤسسه شبانه روزی منیریه جهت ارسال سرویسکار و مشاوره تماس بگیرید.

لوله بازکنی بی واسطه منیریه

در هر زمینه شغلی وجود دلالی و واسطه گری در میان است تا برای ارائه خدمات مشتریان کاری را از دست ندهند. مؤسسه لوله بازکنی منیریه تنها مؤسسه ای می باشد که به صورت شبانه روزی و بدون واسطه ارائه خدمات می کند و تمامی مشتریان هم از لحاظ قیمت و کیفیت کاری رضایت کاملی دارند.

واسطه گری لوله بازکنی باعث بالا رفتن چند برابری قیمت کم شدن کیفیت خدماتی، نبود تضمین بعد کار، نامشخص بودن مخاطب کاری خود.

بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله فاضلابی و چاه

هر وسایلی یا اشیاء قیمتی اگر داخل لوله های فاضلابی افتاده است و تلاش خود را برای بیرون کشیدن آن وسایل کرده اید و ناموفق بودید با مؤسسه خدماتی لوله بازکنی منیریه تماس بگیرید. خارج کشیدن وسایل قیمتی با فنر قلاب کن با ارائه تضمین بدون ظربه خوردگی و خرابکاری

با کمترین قیمت وسایل قیمتی شما را بیرون می کشیم بدون آسیب

نکته پایانی لوله بازکنی منیریه

مؤسسه لوله بازکنی منیریه آمادگی بستن قرارداد کاری با شرکت ها، ساختمان های تجاری  و مسکونی، بیمارستان ها و هر نهادی با زیر قیمت همکاران می باشد. ارائه قیمت به درخواست کنندگان در زمینه لوله بازکنی، حفر چاه، تخلیه چاه و لایروبی چاه به صورت دستگاهی و دستی با ما تماس بگیرید.

مؤسسه خدماتی منیریه شبانه روزی می باشد و در روز های تعطیل هم ارائه خدمات می کند.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

13 پاسخ

  1. سلام توضیحاتتون واقعا عالی بود و زمانی که با متخصص شما تماس گرفتمتا برای رفع بوی فاضلاب بعد از باران تشریف بیارن خدمات ارائه بدن دیدم که کارشون خوب بود.

  2. سلام بسیار خوب توضیح دادین از شما متشکرم. از شما سوالی داشتم ما نمیدونیم چاه ساختمونمون کجاست یکی دوتا از دیوار ها نم دادن که به هیچ عنوان لوله ای از انجا نرفته و دچار لرزش شده ممکنه که چاه ساختمونمون همون مسیر باشه؟

    1. گرفتگی خط فاضلاب اصلی ممکن است به نظر یک تهدید فوری برای خانه شما نباشد (مانند آتش سوزی)، اما این مسئله ای است که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. عواقب عدم رفع گرفتگی خط اصلی فاضلاب می تواند شامل سینک های پشتیبان متعدد و تخلیه زباله های توالت به وان به جای خروج از خانه باشد. زننده!

      و اگر برای این کار عجولانه با یک لوله کش تماس بگیرید، احتمالاً با یک صورت حساب سنگین روبرو خواهید شد. با این حال، اگر می خواهید کمی تعمیر و نگهداری خانه را خودتان انجام دهید ، می توانید با کسری از هزینه، گرفتگی خط فاضلاب اصلی را باز کنید.

      بنابراین دستکش کار خود را بپوشید و نگاهی به این راهنما بیندازید که چگونه گرفتگی خط فاضلاب اصلی را بدون نیاز به فرو بردن در صندوق اضطراری تعمیر خانه خود باز کنید. یا در غیر اینصورت با شرکت برادران جعفری در سراسر تهران برای رفع گرفتگی و لوله بازکنی تضمینی تماس بگیرید

    2. سلام زمان تفاوتی ندارد ولی مهم اینکه بعد از گرفتگی قبل ازینکه گرفتگی سفت تر و محکم تر بشه با نفرات لوله بازکنی محله خودتون تماس بگیرید

  3. سلام و ممنون از راهنمایی های مفید شما عزیزان
    من در منطقه خشک و کویری زندگی میکنم چاه فاضلابی داریم که تنها در جهت استفاده توالت است و آبریز هم به صورت میانگین روزانه دو الی سه لیتر نداره و چاه حدودا یک ساله که تا سطح یک متری اب بالا اومده و من هم هنوزم تخلیه انجام ندادم اکنون سوالم این است علت خروجی کم این چاه بر خلاف چاه های دیگه منزلمون که ابریز زیاد هم داره چیست؟
    و شما برای بالا بردن نفوذ اب در این چاه چه پیشنهاد و راهکاری رو ارائه میدید. ممنون از شما

  4. سلام و خسته نباشید من کل اینترنت را زیرو رو کردم همه سایتهای لوله بازکنی رو دیدم تا بدونم اینکه برای خلاص شدن از دست سوسک های خونه چیکار باید بکنم
    سایت شما را دیدم که سوال جواب های زیادی داره
    گفتم شاید شما بتوانید یک راهکار اساسی به من بدید.

    1. سلام راه اساسی برای رفع سوسک ها از لوله کشی فاضلاب و چاه فاضلاب تخلیه چاه و لوله بازکنی هستش که کلا داخل لوله های فاضلابی لایروبی میشه و جایی برای زندگی سوسک ها داخل لوله پیدا نمیشه. ولی بعضی از شرکت ها روش شیمیایی رو پیشنهاد می کنند که امکان داره افزایش بده یا خطرناک باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *